Mitt drømmekit fra Purito ville bestå av disse fire produktene som fokuserer på glød, fukt og styrke hudbarrieren, fordi det er det jeg trenger i min hudpleierutine. Jeg elsker at mange av produktene til Purito finnes i en parfymefri versjon for oss med sensitiv hud. Vitamin C-serumet ville gitt meg glød, jobbet med pigmenteringer og gitt en jevnere hudtone. Centella-serumet er en av bestselgerne til Purito, og den fokuserer på å berolige huden, styrke hudbarrieren og gi godt med fukt gjennom sine ingredienser som centella, peptider og ceramider. Versjonen jeg valgte er også parfymefri. For å beskytte huden mot solen (noe som er spesielt viktig når man bruker aktvie ingredienser i hudpleie) ville jeg brukt den lette, men effektive og fuktighetsgivende Centella-solkremen med SPF 50. Gjennom natten vil nattmasken være barrierestøttende og gi dyp fukt for en glødende, beroligende og myk hud.
Mitt drømmesett består av produkter som kan gjøre enhver dag magisk, her er hvorfor: Erborian CC Red Correct – Fordi jeg trenger en reddende engel for huden min, som kan trylle bort rødhet raskere enn jeg rekker å si "Bonjour"! Dette produktet er som en fransk hudpleiehelt på tube. Valentino Born in Roma-parfymesett. Hva kan jeg si? Jeg vil lukte som en elegant, uovervinnelig gudinne fra Roma hver dag. Dessuten, hvem kan motstå litt luksus fra Italia? Benefit-sett med POREfessional primer og Hoola bronzer, Fordi jeg drømmer om en feilfri hud og den perfekte solkyssede gløden.. uten å måtte reise til Maldivene! Mini-formatene er perfekte for å holde magien i lomma. Anastasia Beverly Hills palett med nøytrale bruntoner. Fordi jeg trenger våpenet mitt i kampen om perfekte øyeskygge-looks. Anastasia lager paletter som er like kraftige som en kunstners pensel, og jeg er klar til å male verden! Jeg håper dette settet kan bli mitt, slik at hver dag blir som en liten skjønnhetsfest! Kryss fingrene!
Mine 4 favorittprodukter for et perfekt 24 timers beauty-kit: 1. Origins Dr. Weil Mega-Mushroom Skin Relief & Soothing Face Cream 50 ml Denne kremen bruker jeg ofte på ansiktet som en nattmaske,  da den både nærer og utjevner huden mens jeg sover. Duften er dessuten beroligende.  Jeg har ikke kremen akkurat nå,  men jeg har mer igjen av de gode rense og toner produktene som tilhører samme serie, og derfor er denne på ønskelisten. 2. Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml Når jeg unner meg dette serumet som er i en liga for seg selv,  så bruker jeg det som en ''ansiktsløft'' på morgenen,  med eller uten sminke over. Serumet holder huden plump, næret og utglattet hele dagen. Jeg har lite igjen av serumet, og jeg ønsker meg derfor mer. Det dufter i tillegg eksklusivt. 3. Gucci Flora Gorgeous Gardenia EdP 100 ml Jeg synes denne parfymen dufter nydelig, floralt og friskt,  og gode dufter og aromaterapi er for meg ''skjønnhetsterapi'', så derfor passer denne duften inn i mitt skjønnhetskit. 4. Elemis Superfood Facial Oil 15 ml Denne super-oljen er spesielt næringsrik,  og den beskytter og nærer både hår, hender og ansikt både når det er kaldt ute, og når tørr inneluft tærer på hud og hår. Dette er min favoritt skjønnhets olje. Krysser ✌️
Jeg beklager på forhånd for mulige feil. Jeg har akkurat begynt å lære meg norsk🥺💗 Hei, Kicks! Dette er ønskelisten min.Disse produktene ønsker jeg meg utrolig mye fordi hver av dem er unike og spesielle på sin egen måte. ✨ • Libre L’Absolu Platine EdP 50 ml – Dette har jeg drømt om i veldig lang tid. Denne duften er rett og slett fantastisk! Den utstråler luksus i all sin prakt. Det er en utrolig holdbar og deilig parfyme som vil glede meg hver eneste dag. • Dior Backstage Rosy Glow 001 Pink – Disse blushene har jeg ønsket meg lenge. Jeg prøvde dem en gang hos en venninne, og jeg ble helt forelsket! Siden jeg har lys hud, passer rosa nyanser perfekt til meg. • Camo Liquid Blush Dusty Rosé – Dette er flytende blush i en veldig vakker nyanse. Jeg har aldri brukt flytende blush før, og jeg synes at E.L.F. sine blush-produkter er perfekte for en nybegynner som meg. • Loveshine Gift Box – Dette er en helt fantastisk gaveeske for lepper. YSL er mitt absolutte favorittmerke. Jeg tror dette settet vil se utrolig vakkert ut på leppene. Glossen gir i tillegg pleie og et naturlig hint av farge.Jeg drømmer virkelig om alle disse produktene og ville blitt utrolig glad for å få dem! 😍Jeg ønsker at alle får oppfylt ønskene sine denne julen! 🎄❤️🎅🏼
Mitt personlige Beauty Kit 💕 1.TOM FORD Lost Cherry Jeg har luktet på denne parfymen i KICKS-butikken flere ganger, og den skiller seg ut med sin perfekte balanse mellom kirsebær og mandel. Den er luksuriøs, unik og en duft jeg virkelig ønsker å ha for de spesielle anledningene. 2.The Ordinary Peptide Eye Serum Dette serumet har gjort underverker for huden min! Det hjalp meg å bli kvitt mørke ringer og redusere tidlige aldringstegn rundt øynene. Det er et produkt jeg stoler på for å gi meg en frisk og uthvilt glød hver dag som student ,spesielt under eksamen perioden 3.Paula's Choice Clear Oil-Free Moisturizer Med akneutsatt hud har denne kremen vært en game-changer for meg. Den gir perfekt fuktighet uten å tette porene, og jeg kan ikke bruke noe annet. Det er en nødvendighet for å holde huden klar og balansert. 4.BYREDO Gypsy Water Jeg har også fått luktet på denne i KICKS-butikken flere ganger, og den friske, bohemske duften er magisk. Det er en parfyme som har stått på ønskelisten min i lang tid – elegant, tidløs og full av karakter. Disse produktene er nøye valgt fordi de passer perfekt til både hudpleiebehovene mine og min kjærlighet for eksklusive, velduftende parfymer. Hudpleien gir meg resultater jeg er fornøyd med hver dag, mens parfymene representerer min personlige stil og favorittøyeblikk fra KICKS-butikkens hyller.Jeg ville satt utrolig stor pris på muligheten til å vinne dette settet – det ville vært som å få en personlig gave som kombinerer alt jeg elsker.
Hei 👋🏼 Her kommer min ønskeliste og Beauty Kit i konkurransen 🤍 Vanskelig å kun velge seg kun 4 favoritter i det utrolig gode utvalget kicks har! Disse 4 produktene består av et nydelig øyeskyggepalett som står høyt på ønskelista mi, en hårbørste, verdens beste mascara som jeg ikke kan leve uten & en duft jeg ønsker meg etter å ha luktet den på andre 💫 Først ut er YSL Coture Mini Clutch i 300 Kasbah Spices som ser helt AMAZING ut både når det gjelder det estetiske og resultat. Fargene er nudf og man kan bruke det til både hverdag og fest- det er kun kreativiteten som stopper deg 🪩 Dette har stått på ønskelista LENGE! Neste ut er Prada Paradoxe edp 30 ml som er signaturduften til Prada, og det er med god grunn at den er ikonisk! Den må bare oppleves, og jeg har ikke klart å slutte å tenke på den etter å ha luktet den på en vennine. Så nå står den på min ønskeliste 💫 Det er en feminin duft av blomster og gir en unik opplevelse. Og et stort bonus er at man kan kjøpe refill til den. Flasken er også rå, den er utformet som det ikoniske prada merket. Så har vi Lancôme Lash Idôle Mascara i svart som jeg ikke kan leve uten. Dette har blitt min trofaste favoritt som aldri svikter. Mascaraen er revolusjonerende og klumpefri. Den separerer vippene, gir lengde og fylde på et blunk! Drysser heller ikke. Har aldri vært borti noen bedre mascara, kan nesten love at du vil elske denne også 🤍 Børsten gjør påføringen som en lek ved at den har 360 mikrobørstehår som gjør jobben for deg på 1-2-3. Virkelig en gamechanger i sminkerutinen. I tillegg kan den brukes av deg som har sensitive øyner og om du har linser. Denne trenger jeg alltid påfyll av og kommer aldri til å bytte den ut 🌟 Sist ut er GHD sin The All-Rounder Paddle Brush 🖤 Ønsker meg veldig denne ut ifra tilbakemeldinger og omtaler om den! Den mykgjør, temmer og kan brukes ved føning. Og bare det at den temmer OG mykgjør er nok til at jeg setter denne på ønskelista mi. Børsten bidrar til en smuud hårstyling og samtidig har den et tidløst og delikat design! Med denne får du løst opp floker uten at det forekommer statisk hår, og den kan brukes til å føne håret rett og glatt, og til å style håret i f.eks sleek bun eller lignende. Hadde vært så gøy å teste denne med mine GHD varmeverktøy 💫 Såå var det bare å krysse fingrene for at det kanskje kommer en ekstra julegave under treet i år med mine favoritter som jeg allerede bruker og nye produkter jeg ønsker å teste 🤍🎄 Så gøy å se deres Beauty Kit! Ønsker alle sammen en magisk adventstid & jul 🤍💫 Og lykke til i konkurransen alle sammen 🌟
Disse produktene er på ønskelisten min fordi de representerer det beste innen skjønnhet og luksus, og de ville gjort både hverdagen og spesielle anledninger enda mer magiske!😍YSL- parfymen er den ultimate signaturduften. Den kombinerer eleganse og intensitet, og jeg kan virkelig se for meg å bruke den til alt fra viktige møter til spesielle kvelder. Det er en duft som oser selvtillit og styrke, noe jeg elsker!Lancôme Lash Idôle-settet  er en komplett gamechanger for øynene mine. Jeg har hørt så mye bra om denne mascaraen, og med dette settet får jeg alt jeg trenger for å ramme inn blikket perfekt. Lange, voluminøse vipper gir meg alltid det lille ekstra løftet jeg trenger i hverdagen!Dior-settet er ren luksus. Jeg elsker tanken på å bruke disse produktene, som både ser fantastiske ut og gir den kvaliteten huden og vippene mine fortjener. Dessuten er det lille etuiet så lekkert – perfekt for å ta med på reise eller ha stående som en liten skatt på sminkebordet.Til slutt, Dior Addict Lip Duo  er et produkt jeg har ønsket meg lenge. Et leppeprodukt som både pleier og gir en vakker, naturlig farge, er noe jeg bruker hver dag. Dette er et must-have i vesken min, og jeg vet at Dior sin kvalitet aldri skuffer!Jeg valgte disse produktene fordi de sammen utgjør det perfekte beauty-kitet for meg. De gir meg både selvtillit og glød , samtidig som de gjør skjønnhetsrutinen min til en luksuriøs opplevelse. Det ville vært en drøm å vinne dette settet – det er virkelig alt jeg kunne ønsket meg og mer! 
Ønske seg 4 produkt i dette universet til Kicks!! . Nå i denne deilige førjulstid er det viktig å omfavne gode dufter og unne seg gode nærende produkter. Forelsket meg i Perfumes de Marly unisex og så utrolig spennende og mystiske dufter!!! Augustinus Bader er en ny oppdagelse de har såå mye bra og virkningsfulle produkter. Et godt nytt bekjenskap og så glad for Kicks fører desse produkt. En fabelaktig krem nærende og drøy . Face Mist som bare smelter sammen og gjør sminken long lasting ,må prøves. Jeg kvøpte den i sommer og ble bergtatt. Og har lyst å prøve Lancomes concealer den lover og jeg tror den leverer som Lancome produkt pleier. Ønsker alle en god gørjulstid og en god jul med hide produkter. Tipser også om kicks sin jukekalender fabelaktig og her er det mye å spare. Håper jeg blir den heldige , ellers håper jeg at noen blir inspirert til å prøve nye produkter for ofte styres vi av vanens makt. Gøy og prøve både nye dufter og nye pleiende produkter . Nyt advendstid med gode produkt fra Kicks❤️❤️❤️
Julen er en tid for glede, varme og kjærlighet. Det er øyeblikket når vi samles med familie og venner, deler minner og små overraskelser som får oss til å smile. For meg handler julen ikke bare om gaver, men om å skape øyeblikk som vi kan huske hele livet.Likevel er det noe spesielt med gaver som gjør julen ekstra magisk. Jeg drømmer om å få noen fantastiske skjønnhetsprodukter denne julen – London-parfymen fra Burberry, foundation og contouring fra Dior, og lip balm fra NARS. Hvorfor akkurat disse?London by Burberry-parfymen er som en duft av eleganse og selvtillit. Den minner meg om sofistikerte øyeblikk og tidløs stil.Foundation og contouring fra Dior gir huden den perfekte gløden – et lite hint av luksus som hver kvinne fortjener å føle.NARS lip balm er en liten detalj som gir et snev av farge og pleie – perfekt for kalde vinterdager.Å vinne disse produktene ville gjort julen min enda mer spesiell, fordi de representerer både skjønnhet og kvalitet, og de ville gitt meg følelsen av å starte det nye året med selvtillit og stil.Ønsker deg en magisk jul og et nytt år fylt med glede og drømmer som går i oppfyllelse!
Det finnes så vanvittig mye hos Kicks som jeg ønsker meg, så å begrense listen er langt vanskeligere enn man skulle tro! 😅 Men Hourglass er et merke jeg virkelig vil prøve mer av, og da det er få butikker som har de utstilt blir jeg bare mer og mer nysgjerrig på å prøve flere produkter! 😃 En god børste til bronzer har jeg letet etter lenge, så denne står øverst på min liste 😊 Filorga er mitt absolutte favorittmerke, og denne balmen har jeg blitt anbefalt av Kicks for å komplettere min serie, en rik og deilig fuktbombe å bruke på kveldstid 🥰 Kerastase er et av mine favorittmerker når det kommer til hår. Blond Absolu er en stor favoritt, men jeg har også vanvittig lyst til å prøve "orginalen" som skal hjelpe alle type hår uten å tynge 😊 Hva ønsker du deg til jul? 😃
🌟 Hvorfor disse produktene fra Guerlain er på min ønskeliste? 🎁 1️⃣ Parfyme: En luksuriøs duft fra Guerlain er som en signatur – den gir en følelse av eleganse og etterlater et varig inntrykk. Denne parfymen vil være min hemmelige ingrediens til julens magiske øyeblikk. ✨ 2️⃣ Satin leppestift: Denne ikoniske leppestiften gir både glans og pleie. Perfekt for å fremheve smilet mitt under julemiddagen og alle koselige sammenkomster. 💄 3️⃣ Météorites-pudder: Guerlains magiske kuler gir en silkemyk glød som minner om stjernene på en klar vinterkveld. Den perfekte prikken over i-en for enhver festlook! 🌌 4️⃣ Ansiktskrem: Luksus som pleier huden min i den kalde vintertiden. Med denne kremen kan jeg gi meg selv den beste julegaven: strålende og velpleid hud. 🌺 Guerlain kombinerer tradisjon, eleganse og kvalitet – derfor fortjener disse produktene en plass på ønskelisten min. 🌟💝.
Mitt Beauty Kit: Min favorittserie fra Rituals er The Ritual of Sakura. Jeg elsker spesielt dusjskummet og body cream – den friske og blomstrende duften av kirsebærblomster gir meg en følelse av fornyelse hver dag. Slik finner jeg balanse i hverdagen: For å finne balanse i hverdagen fokuserer jeg på små ritualer som gir meg ro og velvære. Hver morgen starter jeg med en kort meditasjon for å lande i meg selv. Jeg bruker produktene fra Ritual of Sakura som en del av min selvpleie. En varm dusj med det silkemyke dusjskummet hjelper meg å skape et øyeblikk av ro midt i en hektisk dag. På kvelden bruker jeg body cream for å fukte huden og slappe av før jeg legger meg. Disse små øyeblikkene gir meg tid til å puste og fokusere på meg selv, noe som er helt avgjørende for å skape balanse i en travel hverdag.
Å finne balanse i hverdagen er nøkkelen til indre ro og harmoni for meg. Jeg starter dagen med en rolig meditasjonsøkt, etterfulgt av en varm dusj med The Ritual of Ayurveda Foaming Shower Gel, hvor jeg lar den milde duften av indisk rose og søt mandelolje fylle sansene mine. Gjennom dagen sørger jeg for å gi meg selv små øyeblikk av ro ved å bruke The Ritual of Ayurveda Hair & Body Mist, som gir meg en påminnelse om å puste dypt og finne tilbake til roen. For å avslutte dagen skaper jeg et avslappende miljø hjemme med The Ritual of Ayurveda Fragrance Sticks & Candle, som gir en mild duft av rose i rommet, og bruker The Ritual of Ayurveda Body Cream som en del av min egenpleie før jeg legger meg. Gjennom disse små ritualene tar jeg vare på både kropp og sjel, og finner tilbake til balansen midt i hverdagens hektiske tempo. 🌸✨
Som kjemiker velger jeg omhyggelig mine ansiktspleieprodukter, og undersøker alltid og sammenligner ingrediensene før jeg kjøper noe. Rénergie H.C.F Triple Serum fanget oppmerksomheten min av flere grunner. For det første inneholder den glyserin, kjent for å være mer effektiv som fuktighetsbevarende middel enn AHA og hyaluronsyre, som hjelper til med å holde på fuktigheten i huden. I tillegg inkluderer den niacinamid, anerkjent for sine aknebekjempende egenskaper ved å redusere betennelse, falme mørke flekker og styrke huden gjennom å fremme ceramidbarrierevekst. Tilstedeværelsen av koffein tilfører antioksidantfordeler, og hjelper til med å bekjempe tegn på aldring. Dessuten kan produktet skryte av å være silikonfritt, parabenfritt, sulfatfritt og oljefritt, noe som er en klar bonus. Mitt ultimate favoritt hudpleieøyeblikk er når jeg påfører et potent serum på huden min; sensasjonen er helt fantastisk.
Lancôme er en klassiker som har fulgt meg hele livet.  Etterhvert som huden min har forandret sine behov så har jeg byttet ut gamle favoritter mot nye. 😊 Mitt første møte med Rénergie var som "gave ved kjøp", og alle disse snasne ingrediensene som feks hyaluronsyre, vitamin C+cinnamid og vitamin F var ting huden min gladelig sa ja takk til! 😃   Særlig serumet og øyekremen fant raskt sin faste plass her hjemme, og det at du kan kjøpe komplette små kit gjør det mye enklere å få de produktene du trenger uten hodebryet ved å sette sammen en komplett serie. 👌🏼🥰   Jeg hopper ofte over morgenrutinen, så min favoritt er kveldsstell der jeg øser på med massevis av deilige produkter.  Derfor er en god nattkrem viktig for meg og Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream er en drøm på krukke 🥰   Som sagt elsker jeg å prøve nyheter men enkelte produkt kan jeg absolutt ikke leve uten, da det regelrett ikke finnes bedre å få tak i!   Bi-facil sminkefjerner er en stjerne som hersker alene på førsteplassen. Rett å slett fordi den er det beste markedet har å by på!👏🏼 I en djungel av produkt og produsenter så vet du at du alltid er trygg hvis du velger Lancôme! 👌🏼✨
Lancôme er en klassiker som har fulgt meg hele livet. Etterhvert som huden min har forandret sine behov så har jeg byttet ut gamle favoritter mot nye. Mitt første møte med Rénergie var som "gave ved kjøp", og alle disse snasne ingrediensene som feks hyaluronsyre, vitamin C+cinnamid og vitamin F var ting huden min gladelig sa ja takk til! 😃 Særlig serumet og øyekremen fant raskt sin faste plass her hjemme, og det at du kan kjøpe komplette små kit gjør det mye enklere å få de produktene du trenger uten hodebryet ved å sette sammen en komplett serie. 👌🏼🥰 Jeg hopper ofte over morgenrutinen, så min favoritt er kveldsstell der jeg øser på med massevis av deilige produkter.  Derfor er en god nattkrem viktig for meg og Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream er en drøm på krukke 🥰 Som sagt elsker jeg å prøve nyheter men enkelte produkt kan jeg absolutt ikke leve uten, da det regelrett ikke finnes bedre å få tak i! Bi-facil sminkefjerner er en stjerne som hersker alene på førsteplassen. Rett å slett fordi den er det beste markedet har å by på! I en djungel av produkt og produsenter så vet du at du alltid er trygg hvis du velger Lancôme! 👌🏼✨
Jeg foretrekker begge deler, om det er mulig å svare sånn? Liker ikke en altfor for mattende base, men så liker jeg ikke når det er en altfor glødende base heller. Foretrekker når det er i midten, men så kommer det helt an på været også. På vinteren så foretrekker jeg en glowy makeup look, uten at det blir altfor glowy, og på sommeren så lener jeg meg mer mot en mattende makeup look, men at det likevel ser litt glowy ut samtidig🤭 Foundation nyansen jeg tenker hadde passet meg best i Teint Idole Ultra Wear Foundation er enten 110C eller 120N. Det beste tipset jeg kan gi, som jeg selv gjør og føler funker for oppnå en langvarig makeup look er; først og fremst å ha et rent ansikt. Det er viktig at du har en god skincare rutine, og samtidig så er det viktig at du har et rent ansikt du kan jobbe med. Tenk på ansiktet ditt som et canvas, you’re not going to apply paint on a dirty canvas and neither should you do it on a “dirty” face. Det jeg dermed gjør for å oppnå en langvarig makeup look, er å starte med å preppe ansiktet mitt. Når jeg påfører foundation eller concealer, så lar jeg det alltid ligge på ansiktet i 1-2 minutter før jeg bruker en børste til å gjevne alt ut. Deretter så bruker jeg beautyblenderen og presser alt inn, rundt øynene og ved nesa, smilerynkene. Så bruker jeg en pressed powder under/rundt øynene og nesa - og kun etter så bruker jeg en loose setting powder. Lar det ligge i noen minutter før jeg børster det bort (og i enkelte tilfeller, istedenfor å børste det bort, så presser jeg det inn med en beautyblender)- og så kommer my best and lovely all nighter setting spray inn, det er en must for meg og for at sminken min skal holde seg. Jeg lar det tørke før jeg igjen - men denne gangen, bruker en beautyblender med litt pudder på og presser alt inn. Opplever hver gang jeg sminker meg på denne måten og bruker disse “triksene”, så holder sminken min seg enda lengre 🙂‍↔️
Classy mat med litt glow! Jeg liker i utgangspunktet en naturlig/ matt foundation og look og litt glow i spesifikke punkter. Lancôme tint idole er en perfekt foundation for denne effekten, 230 W er fargen for meg som har også oliven hud. Mine Vipper er ikke « all mascara friendly» men Monsieri big waterproof har vært en life- savior… den sitter, farger og holder en heeel dag og vippene blir fantastiske uten at jeg bekymrer meg for en panda look. En tips for at mascara holder bedre er det å gå gjennom vippene med litt setting powder før ev. primer. Men denne mascaraen trenger ikke primer!!! Tint øyenskygge er en rask every-day løsning til å gi litt ekstra til hverdags look. Love it! Og… last But not least leppestift! Never without! Jeg liker også å bruke selve leppestift som blush for en mer harmonisk look.
Hva jeg foretrekker som base har veldig mye å si på været så for eksempel på sommeren foretrekker jeg en lett og glødende base, mens på vinteren foretrekker jeg en mattende base. Jeg tror 330N hadde passet meg nå, men det kan fort forandre seg nå som sommeren nærmer seg. Mine tips for en langvarig makeup look er selvfølgelig å ha en good skin prep for en smooth base. Jeg liker også å gå med en setting mist før jeg går inn med pudder og etter for å smelte alt og sette det. Pass på at produktene du bruker passer din hudtype. Hvis du har tørr hud og bruker mye mattende produkter så kan sminken sette seg i tørre spotter og separere seg, og sminken vil ikke vare. Blush er som oftest det som forsvinner først, og et tips til å la den vare lengere er å påføre krem blush først, sette den med pudder blush, deretter gå veldig lett med krem blush på toppen. Det vil også gi deg en frisk glød
*I prefer glowy look when it comes to make up look. I used to like matte look, but now i kinda find glowy look more attractive. *I am actually using Teint Idol Ultra Wear Foundation in the shade 110c but It’s kinda light on me so i think the 245c would fit me better. It’s always the best to do your skin care routine first before doing your make up. Cause it would make your make up products sit longer and it would have a better result, hydrated and wouldn’t give a cakey look dry look on your skin. My skin care products I always use before doing my make up are: Cleanser - Gel Eclat Clarifying Cleanser Toner - Lancome Tonique Confort Serum - Advance Genifique Youth Activating Concentrate Serum (I love this serum, it’s always giving me a hydrated and glowy skin, lancome never failed me) Eye Cream - Genifique Eye Cream Moisturizer - Hydra Zen Dry Skin Day Cream As for Lancome make up products I often use: Base foundation - Teint Idole Ultra Wear Foundation in the shade 110c (I only use a little bit to get a clean girl make up look, plus it does look a bit lighter than my skin that is also why) Concealer - I actually use Teint Idole Ultra Wear All Over Concealer (The best concelear i ever had, never looked dried on my under eye that gives cakey look like the other brands. It’s giving hydrated under eye. Just the bestt!!) Mascara - Lash Idole Mascara (Love love love) Lippie - L’absolu Rouge Ultra Matte Lipstick 295 french rendez-vous (Whenever i use this lippie, i just pat it with a finger to look like a korean lippie) And ofcourse setting the make up to last longer with my Fix it, Forget it Setting Spray by Lancome
1. •Jeg foretrekker matt, men elsker hvordan glow ser ut, men er så oljete i huden, så fynker ikke bra for meg, desverre. •Min shade er nok nærmest 120N😊 Mine tips til langvarig sminke er: •Prepping er viktigst av alt! Trenger ikke direkte primer, men du må preppe huden med skin care først. (Er du tørr i huden, bruk noe som gir huden mye fuktighet, og la det tørke godt inn før du tar på sminken. Er du oljete, bruk en mattifiserende fuktighetskrem, og la det tørke inn) •Finn produkter som passer din hud type. (Tips: Se på reviews fra andre, for å se om andre med din hud type følte produkte varte lenge) •Bruk pudder og setting spray. (Er du mer tørr, bruk bittelitt pudder. Bruk en fluffy børste og dabb litt av på hånden din før du tar det på fjeset, for du vil ha minimalt med pudder. Også spray fjeset godt med en glowing setting spray. Er du mer oljete, bruk mer pudder, spesielt i områdene du er oljete, og press det inn i huden med en pudder puff. Ta deretter å bruk en vanlig setting spray først, fordi matte spray som regel ikke hjelper sminken å vare lenger, men også for vanlig setting spray får fjeset til å få litt mer liv i seg etter du har brukt pudder. Men, hvis du vil ha det mer matte, sånn som jeg liker, så tar du å sprayer matte setting spray på etterpå, for å få den siste lille finish.
1. Jeg foretrekker glødende basemakeup uten tvil ✨ Hva er vell bedre enn en naturlig glødende look nå mot våren og sommeren ☀️ Når det gjelder foundation farge i Teint Idole Ultra Wear Foundation må det bli 220C tror jeg 💛 Stooort + for godt utvalg 👏🏼 2. Har laget et kit med noen av mine favorittprodukter og produkter jeg ønsker å teste fra lancome 💛 Mine tips for long lasting makeup er PREPPING av huden, det danner et godt grunnlag ved å bruke f.eks rens, skrubb, toner, serum og hudkrem. IKKE glem SPF ☀️ Det er viktig med en tilpasset hudpleierutine for DIN hud- nøkkelen for en loong lasting look med andre ord ✨ Samtidig er sminke tilpasset dine behov viktig, og her kan man ta flere valg i forbindelse med vannfaste produkter f.eks. En god primer og settingspray er også alfa omgea. Et lite tips fra meg er å spraye beautyblenderen i settingspray (sverger til UD sin) før påføring av f.eks founadtion, da både legger og holder den seg bedre 💛
Det jeg foretrekker er glow base. Det er for jeg elsker å skinne når det er fint vær ute. Det å ha en fin glød på sommeren gjør at man føler seg mer vell🤩 Hva tenker dere om dette? Akkurat nå så passer kanskje fargen 220C best, men fargen på huden forandrer seg☺️ Derfor liker jeg å ha flere farge for å kunne blande litt. Det som er viktig er å «preppe» huden før man begynner å sminke seg. Jeg begynner med å gjøre hudpleierutinen min (som alltid slutter med Solkrem) deretter har jeg på en fuktighetsgivende primer. Sminker bryn, øyene, foundation, concealer, bronzer, blush, noen ganger highlighter, settingspray, lepper og til slutt maskara. Grunnen til at jeg tar på maskara tilslutt er at da holder vippene mine lengre oppe. Med å gjøre dette så holder sminken min lenge. 🤩
1.  - jeg foretrekker en mattende base som også gir en litt glowy look samtidig🩷- Nyansen 220c er den perfekte nyansen for meg vil jeg tro🩷 2. - dette er min favoritt Beauty Kit fra Lancôme! Har absolutt blitt mine favoritter og håper at jeg kan få prøve denne foundation med mine favorittprodukter. Dette er lancôme sine ultra wear produkter som er mine favoritter når jeg trenger at sminken skal holde seg lengst mulig🩷 - mitt beste tips for å oppnå en langvarig makeup look er å kombinere ultra wear produktene som også er lagt til i beauty kitet her fra lancôme. Dette er produkter som gjør at selve basen holder seg lenger, spesielt når man kombinerer disse produktene sammen. Jeg bruker også øyekremen og ansiktskremen som en base under sminken fordi jeg føler jeg får en mer jevn base under sminken🩷
Mitt favorittmerke av disse må bli Lancôme. De har noen favoritter som man alltid vender tilbake til som den originale La Vie Est Belle parfymen. Jeg tror over de siste 7 årene (tiden flyr) har dette vært min go-to parfyme, den fungerer bare så bra til alle anledninger og lukter så herlig. Jeg foretrekker eau de parfum versjonen som holder bedre utover dagen. Andre produkter jeg også alltid vender tilbake til er deres Génifique serie, spesielt serumet. Jeg bruker serumet morgen og kveld, og hvis jeg ønsker en mer glødende look pleier jeg også å ta et par dråper i foundationen min. Vil også anbefale øyeserumet deres, absorberes raskt og gir god fukt samtidig at jeg føler det genuint lysner de mørke ringene mine opp. Fra Urban Decay er deres all nighter setting spray en anbefaling!
Elsker disse produktene!!  Har en elsk for alle disse forskjellige merkene. Både Biotherm, Urban Decay og Lancome💄 1. Elsker Deodoranten fra Biotherm ettersom det er den eneste deoen jeg personlig føler holder på god lukt. Liker når Deoen ikke bare holder lukt unna men også gir god lukt som vedvarer🩵 2.Urban Decay sin all nighter settingsspray er gull verdt dersom jeg skal ha sminken på hele kvelden eller ut å spise med venninner eller lignende og vil ha sminken fin og fresh hele kvelden (og dag)🤍 3. Jeg er obsessed med mascaraene fra Lancome!! Dette er de eneste mascaraene som gir meg skikkelig god lengde og vakre vipper 💆🏽‍♀️ 4. Lancome sin Cils booster XL er en must!! Om jeg ikke bruker lancome sin mascara for å ha over så må jeg uansett bruke denne primeren!! Jeg har prøvd andre primere fra for eksempel Maybelline osv (altså prøvd noen som ikke er like dyre i pris) men denne vinner meg over og over igjen!! Desidert den beste primeren for mascara!! Love! 🩷
Vil starte med å si at jeg har prøvd noen produkter fra alle merkene som ble nevnt og jeg har vært fornøyd med alt jeg brukte, inkludert sminke og hudproduktene til Lancôme, IT Cosmetics, Kiehls, Biotherm & UD-  og parfymene til RL!  Første favorittmerket mitt av merkene som ble nevnt er definitivt Urban Decay, I’m a goner for setting sprayet deres “all nighter”. Jeg er ikke ferdig med sminken min om jeg ikke setter ansiktet mitt med “all nighter” setting sprayet, it’s that good!  I tillegg så elsker jeg deres “naked cyber eyeshadow palett”, tror at designet til palettet virkelig fanget meg, den er bare så fin og fargene er så fine også🤭 (Får ikke tagget palettet siden det ser ut som at den ikke er til salgs lenger?, den var kjøpt på kicks).  Jeg er også veldig fornøyd med UD sin “eyeshadow primer potion original”! (Not able to tag the original product). Øyenskyggen sitter hele dagen hver gang jeg husker å bruke primeren, og de gangene jeg glemmer å bruke primeren og bruker øyenskygge - pls don’t let me even start with talking about how scary my eyeshadow ends up looking, just after a few hours!  Andre favorittmerket mitt, cause I’m not able to have only one, er Biotherm. Deres “deo pure roll- on” er en must have i hverdagen min and now my day can’t start without it.  Jeg elsker i tillegg deres “life plankton body milk”, kroppen min føles så glatt og «fuktig» (på en god måte) i flere dager! Jeg sliter en del med at jeg får sår når jeg fjerner hår på beina og ofte når jeg bruker a body lotion - så ender det med å svi. Opplever det aldri når jeg bruker denne🥹 Not sure if it’s the right product for those who loves their ‘lotions’ to smell some type of way, fordi denne har ikke noe duft- men jeg elsker den til tross for det!  En annen favoritt fra Biotherm, er deres “lait corporel body lotion”. Elsker den like mye som bodymilken, om ikke mer! Forstår at en del ikke liker sitronduft, - fordi denne har en sitronduft og lukter forfriskende, men det er smak og behag som sagt! En annen pluss er at kremen trekker godt og ‘kjapt’ inn i huden og føles ikke klissete! 
Jeg tror 105W passer meg.  På Lancome sine hjemmesider så står det at den finnes i 30 nyanser, men norske nettbutikker (inkl. Kicks) har 24 tilgjengelig. Mine beste concealer hacks: Bruk en liiiitt mørkere concealer enn din egen hudtone, gjerne med litt varmere toner, under øynene først, for å fjerne mørke ringer, så slipper du at det skinner «grått» gjennom. Bruk en kald concealer som er 1-2 grader lysere enn din egen hudtone for å highlighte områder som stikker ut. Marker gjerne nesetippen, neseryggen og langs ytre vippekant og ut mot tinningen for å få en mer løftet look. Hvis concealeren er for matt og «tørker ut», så kan du blande den med litt øyekrem. Mye bedre enn å la den stå ubrukt. Du kan også bruke en mørkere concealer til bronzing eller «bronze contour», og til å konturene øynene dine. 👌
1. Care & Glow Serum Concealeren fra Lancôme: * Tror passer meg 305N * Finnes 24 nyanser i Norge 2.Min beste concealer hacks!  *påfør en dose av Serum (min valg: Advanced Génifique Serum) på renset hud. Jevn ut teksturen ved å klappe med fingertuppene. *bruke dagen crème. Fordel kremen forsiktig i sirkulære bevegelser (min valg: Estée Lauder DayWear Matte Oil-Control Anti-Oxidant Moisture Gel Creme) *av og til bruker også Primer på nese og hake. Drar fra bunn til topp (min valg: The Mattifier Shine Control Perfecting Primer + Finisher)  *påfør en liten mengde Concealer (min valg: Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer) T-sonen, pannen, sidene av nesen, under øynene.  *før ved å klappe concealeren med en svamp, sprayer over hele ansiktet med Setting Spray (min valg: Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray)  
1. Nyansen jeg tror vil passe meg best er 125W. 🍁 I Norge, finnes denne concealeren i 24 nyanser. 2. Noen av mine beste concealer tips er: Hvis din concealer creaser, prøv å bruk et papirlommetørkle til å forsiktig fjerne noe av oljen og produkt som ligger i de fine linjene - deretter bruk en børste til pudre gjennom papiret (skal være litt tynt). Et annet tips er hvis man har mye fine linjer så kan man mikse en fuktighetsgivende primer og concealer, og bruke en kost for å jobbe produktet inn for mer fuktighet under øynene. Siste tips, er å blende ut hvert under øye for seg selv. Dvs. først blender du et øye og setter det og så det andre slik at det ene ikke creaser mens du setter de andre. Helst gjør klar powder puffen din med å ta ekstra produkt med å jobbe det litt på håndoverflaten, for å så få en seamless application ✨
Hvilken nyanse tror du passer deg? Det avhenger av tid på året. På vinteren vil 125W passe fint, mens 400W sannsynligvis vil være en god nyanse i sommerhalvåret ettersom jeg bruker å bli veldig brun da.Hvor mange nyanser finnes det? Det finnes 24 nyanser.2. Del dine beste concealer hacks! Jeg bruker Lancôme Genifique Advanced Eye Light-Pearl Serum under og rundt øynene og lar denne tørke godt, før jeg påfører Lancôme Effacernes Langue Tenue Concealer for å dekke mørke ringer under øynene. Jeg klemmer forsiktig ut ønsket mengde fra tuben på ringfingeren og klapper concealeren forsiktig utover. Jeg liker denne concealeren veldig godt til slik bruk fordi den gir et naturlig resultat, men det er også mulig å bygge for å få tilnærmet full dekning hvis det er ønskelig. Jeg har kjøpt den flere ganger i ulike nyanser til sommer og vinter. Til resten av ansiktet bruker jeg MAC Studio Fix 24-Hour Smooth Wear Concealer fordi børsten gjør det enkelt å gjøre en veldig presis påføring, samt fordi den sitter veldig godt når den får tørke skikkelig før f.eks. pudder.
Jeg tror den passende nyansen for meg er 400w, og Lancôme Care & Glow Serum Concealer kommer i totalt 24 forskjellige nyanser. 💗 Mine beste concealer hacks er: ✨ Hack 1: Når du prøver å skjule mørke sirkler, unngå å bruke en lysere concealer. Start med en fargekorrektor. Deretter påfør en concealer som er nærmere din hudtone for et naturlig resultat. ✨ Hack 2: Et annet hack er hvordan du forhindrer at concealeren creaser. Jeg må si at det kommer virkelig an på skin prep, så bruk en øyekrem, trykk kremen lett inn under øyet, trykk den forsiktig så den blir absorbert og ikke bare ligger på huden. Når du bruker foundation, pass på å ikke legge noe under øynene, for mye produkt vil føre til creasing. Etter det tar du en øyenskygge primer, personlig elsker jeg den fra urban decay, bland concealeren du bruker med primeren, og bland alt under øynene. Etter det ta veldig lite setting pudder under øynene som gir en smooth resultat.
disse har lenge vært på min ønskeliste og jeg er helt obsessed! har en vennine som bruker armani sine prive dufter og de er helt ut av denne verden såååå gode 😩 kan seriøst lukte henne kvartaler unna og de etterlater den fineste etterlukten. blush parfymen ønsker jeg da jeg er stor fan av good girl, men vil prøve noe annet og har luktet på denne i butikken og ble helt forelska!! la belle er en parfyme jeg har sett overalt, og ble fortalt av en ansatt at de engang la kun et spray papir med denne duften og folk hadde spurt og kjøpt parfymen utover dagen flere ganger. ble convinced da den lukter såååå godt! ✨ ønsker gjerne å expand min passion for parfyme nå som jeg har gjort det for hår, hudpleie og sminke. tenker det er på tide å sette litt lys på duftene også ❤️ uansett, gooood jul! ⭐
Ønsker disse produktene av ulike grunner!1. It cosmetics cc-cream: denne har jeg brukt i mange år nå, og er kjempe fornøyd med! Den jeg har nå holder på å bli tom, så en påfyll av den hadde passet perfekt!2: Dior øyenskygge-palettet: jeg har faktisk dette palettet i silver versjonen fra før, og er sykt fornøyd!! Nå som våren er ikke aaalt for langt unna hadde det passet perfekt med litt friskere farger🌸🌺3: Alien parfymen: denne har jeg fått anbefalt av flere folk, og har hørt at den lukter veldig godt når blandes inn med personens egen lukt, så det hadde vært en fin mulighet til å få testet den ut!4: Nars afterglow lip balm duo: Disse har jeg hørt er veldig gode! Jeg er ikke altfor glad i veldig gloss lepper, og synes at lip gloss kan bli mye noen ganger, så disse virker som den perfekte kompromissen som gir glød uten at leppene blir klissete👄