/ Ønske seg 4 produkt i dette universet til Kicks!! . Nå i
Møre
Beauty Beginner
05/12/24-17:19
Greenley EdP 125 ml
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 105W
The Face Mist 100 ml
The Ultimate Soothing Cream 50 ml
Ønske seg 4 produkt i dette universet til Kicks!! . Nå i denne deilige førjulstid er det viktig å omfavne gode dufter og unne seg gode nærende produkter. Forelsket meg i Perfumes de Marly unisex og så utrolig spennende og mystiske dufter!!! Augustinus Bader er en ny oppdagelse de har såå mye bra og virkningsfulle produkter. Et godt nytt bekjenskap og så glad for Kicks fører desse produkt. En fabelaktig krem nærende og drøy . Face Mist som bare smelter sammen og gjør sminken long lasting ,må prøves. Jeg kvøpte den i sommer og ble bergtatt. Og har lyst å prøve Lancomes concealer den lover og jeg tror den leverer som Lancome produkt pleier. Ønsker alle en god gørjulstid og en god jul med hide produkter. Tipser også om kicks sin jukekalender fabelaktig og her er det mye å spare. Håper jeg blir den heldige , ellers håper jeg at noen blir inspirert til å prøve nye produkter for ofte styres vi av vanens makt. Gøy og prøve både nye dufter og nye pleiende produkter . Nyt advendstid med gode produkt fra Kicks❤️❤️❤️