/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Innlegg festet
KICKS
Official
21/04/26-07:07

Hei fine community 💬✨

Vi har en skikkelig spennende periode foran oss med mange kommende tester, så gøy! 💄

For at du skal ha best mulig sjanse til å bli valgt ut til nye tester, er det viktig at du fullfører testene du allerede er med i. Hvis du står som aktiv i en test, kan du nemlig ikke bli valgt til en ny i samme periode.

Du kan se om du er aktiv i en test ved å gå inn under “Testprodukter”. Der har testene du er med i en oransje markering øverst, og det står “Skriv en anmeldelse” i nederste hjørne ✨

Har du problemer med å fullføre testen din, eller er du usikker på hvordan du gjør det? Ta kontakt med oss, vi hjelper deg gjerne 💕

Vi vil også oppmuntre dere til å søke på tester dere virkelig er interesserte i. Når du blir valgt til en test, settes muligheten til å bli valgt til andre på pause i perioden, noe som gjør at man ofte får mulighet til å teste én test om gangen i denne mer intensive perioden ✨

Vi gleder oss til å lese anmeldelsene deres og følge testene deres 💬💄

Johanne
Beauty Pro
18/05/26-09:25

Min 17 mai feiring var i Serbia! Mye god mat og drikke! Godt selskap, og en 10/10 feiring❤

Klikk på et svar for å stemme
Hvor feiret du 17 mai?
8stemmer
Hjemme🥰
Ute med venner! 🍾
Utenlands ✈️
Feiret ikke 17 mai 🇳🇴
Min 17 mai feiring var i Serbia! Mye god mat og drikke! Godt
Agnieszka
Beauty Pro
18/05/26-08:52

Månedens Skjulte Perle❣

Det finnes noen produkter du alltid vender tilbake til… og lurer på hvorfor flere ikke snakker om dem. ✨ For meg er det definitivt Clarins Double Serum. 💛 Hvorfor jeg elsker det? Fordi det er mer enn bare et serum. Den tofasede formelen (vann + olje) gjør at huden virkelig “drikker” ingrediensene – og du merker det fra første bruk. 🌿 Hva gjør det så bra? – gir glød og jevner ut huden – fukter uten å føles tungt – gir huden et sunnere og friskere utseende – perfekt som en quick boost før en spesiell anledning 💬 Jeg føler dette er en slags stille luksus i hudpleie – ikke alltid viral, men utrolig effektiv.

Hvis du er på jakt etter ett produkt som virkelig gjør en forskjell i rutinen din… dette kan være det.

Månedens Skjulte Perle❣  Det finnes noen produkter du alltid
Double Serum Light Texture 50 ml
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
Lill-Merete
Beauty Pro
18/05/26-07:54(redigert 18/05/26-07:55)

#####TRAVEL HACK

Jeg får alltid disse gavesettene med miniparfymer i julegave fra min far, som aldri vet hvilken fullsized parfyme han skal kjøpe. Sånn sett sikrer han seg med et gavesett med flere forskjellige i. Disse er geniale, da jeg kan ta med en eller flere i håndbagasjen (hvem orker vel styret med å sjekke inn bagasje?). De er innenfor kravet om maks 10x100ml, noe som gjør de perfekt og lettvint for reisen. Mitt travel hack til dere (og deres fedre)!

#####**TRAVEL HACK**  Jeg får alltid disse gavesettene med
Lill-Merete
Beauty Pro
18/05/26-07:45

Falske negler og lim som ikke ødelegger dine naturlige negler? Tips og triks for å unngå dette? Evt hvilket merke neglelakk er å anbefale?

Lill-Merete
Beauty Pro
18/05/26-07:43

hvor mange ganger bør man eksfoliere huden pr uke?

Klikk på et svar for å stemme
Hvor mange ganger bør man eksfoliere huden pr uke?
7stemmer
1-2
3-4
5-7
Lill-Merete
Beauty Pro
18/05/26-07:40

Hei! Er det noen som kan anbefale et produkt som hjelper mot tørr hodebunn, men som ikke gjør håret fettete?

Christer Alexander
Beauty Pro
17/05/26-19:53

Gratulerer med dagen, Norge 🇳🇴✨ 17. mai handler om tradisjon, stil og minner som varer. I dag går jeg for en duft som matcher dagen perfekt — frisk, kraftfull og tidløs.

Aventus EdP 100 ml