/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Innlegget er festet
KICKS
Official
10/08/26-10:50
Velg ett eller flere svar for å stemme
Hva vil dere lese mer om i høst? 🍁💄🧴
61stemmer
Make-up 💄
Hudpleie 🧖🏼‍♀️
Nye lanseringer
Tutorials 🎬
Duft 🌸
Stem
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-18:46(redigert 24/08/26-18:47 )

Tilbake til rutiner -NEGLER

Jeg elsker velstelte negler og veksler mellom fransk manikyre og rød lakkerte negler 💅

Favoritten min er Atelier Rouge og her finnes det utrolig mange elegante og vakre farger 🩷

Nail Polish 8ml 118 Bold Bon Bon
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-18:42

Skjønnhetssett i pastellfarger 🤩 🩷 💙

BeautyAct Vibrant To Go er en nydelig fargepalett med 9 forskjellige lekre farger ✨️ Her kan man blande slik man vil for å oppnå en klassisk og elegant look 💖

Vibrant To Go Eyeshadow Palette
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-18:33(redigert 24/08/26-18:36 )

Summer glow ✨️

Jeg elsker å bruke Hello Sunday primer og BeautyAct Radiant Cream Color Stick Blush i farge Cherry Bliss får å holde på sommergløden.

Har brukt disse produktene hele sommeren og det gir meg den glowen huden trenger 💖

Summer glow ✨️  Jeg elsker å bruke Hello Sunday primer og
The Illuminating One - Glow Primer SPF50 50 ml
Ina<3
Beauty Star
24/08/26-17:23

Månedens skjulte perle✨ Nå som sommeren er over og vinteren snart er her må jeg bare tipse om denne! Cosmic silk hydrating milky toner reddet huden min fra nord-norsk vinter tørrhet. Jeg har testet mange tykke kremer men alle tetter porene uten å gi nokk fukt. denne med en medium tykkelse fuktighetskrem får den sommer glowen tilbake i huden selv i -15 grader✨

Månedens skjulte perle✨ Nå som sommeren er over og vinteren
Cosmic Silk Hydrating Milky Toner 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-17:14

Footcare Heros 🦶❤️

Det er nydelig å kunne ta en spa behandling for føttene hjemme. Dette settet inneholder alt man trenger til dette 💖

Spa Ritual Set
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-17:09

Top on my wish list 📝🤩

Jeg elsker duftene fra Chanel og denne parfymen er på min ønskeliste 💖 Er det noen som har prøvd den?

Top on my wish list 📝🤩  Jeg elsker duftene fra Chanel og
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-15:04

✨️ Beauty Reset

Kostene er vasket og klare igjen til i morgen 🥰

✨️ Beauty Reset  Kostene er vasket og klare igjen til i