/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Agata
Beauty Star
24/06/25-09:52

min ny sommerfavoritt er en Miracle Cleanser fra Aurelia. Den kremete konsistens fjerner absolutt alt av smus og sminke uten noen problemer. Var litt skeptiske i starten om den kommer til å gjlr jobben sin, men ble så overrasket da etter første rens keg hadde fjernet alt uten å skrubbe og ansiktet føltes ut som jeg nettopp hadde påført en deilig krem. Kan sterkt anbefale dette produktet.

Tonje
Beauty Star
24/06/25-08:35

Hei. Jeg trenger tips om gode hårmasker. jeg har tørt, bølgete hår, low-medium porosity. har ikke funnet en hårmaske som jeg liker enda.

Natalie
Beauty Star
22/06/25-22:15(redigert 22/06/25-22:17 )

Ønsker du en skikkelig glowy look på sminken, så blir du garantert frelst av denne sprayen fra iconic london! Masse glow og glitter : ) Elskeeeeer!!

Prep-Set-Glow 120 ml
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
Natalie
Beauty Star
22/06/25-22:09

Til vanlig bruker jeg biotherm sin cream to foam cleanser, da har jeg har sensitiv hud. Men kjøpte nylig Estee lauder sin perfectly clean cleanser, som skal være for normal til kombinert hud. Og denne reagerte jeg faktisk ikke på! Duften på den var også behagelig, diskret og ren. Den gjorde også en kjempe god jobb med å rense godt, også fjerne sminke. Kan varmt anbefale sensitive for Estee lauder sin rens!

Perfectly Clean Foam Cleanser 150 ml
Natalie
Beauty Star
22/06/25-22:02

Hva er din favoritt bronzer? Nå bruker jeg Ysl sin, men synes den blir litt oransje i fargen. Trenger en litt kjøligere, men som ikke blir grå.

Natalie
Beauty Star
22/06/25-22:00

Jeg trenger sårt noe tips til brynspenn som faktisk er god. En som gir en fin brunfarge (uten å bli for rødlig eller grå), og som er lett håndterlig til å lage fine "hår" når man former brynet. Gjerne kommenter din favoritt under : ) Tusen takk!

Natalie
Beauty Star
22/06/25-21:57

Jeg gikk nylig til innkjøp av denne parfymen fra Marc Jacobs. Vanligvis kjøper jeg ikke parfymer etter sesong, feks en sommerparfyme. Men så kom jeg over denne. Duften er helt fantastisk! En behagelig sommer parfyme, som faktisk ikke blir for intens og mye殺 Kan anbefale denne!

Daisy Wild Eau So Intense 30 ml
Iryna
Beauty Star
20/06/25-16:41

Hei. Bruker du én parfyme, eller har du flere forskjellige?