/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
10/07/26-14:27

Footcare Heros 🦶❤️

Det er deilig å bruke en fotmaske. Kocostar Foot Peeling Pack er en fotmaske utformet som plastsokker. Med denne får man silkemyke føtter ❤️

Foot Peeling Pack
Classic Lady
Beauty Pro
10/07/26-13:42

✨️ Beauty Reset

I dag har jeg vasket børsten og nå ligger den til tørk 🥰

✨️ Beauty Reset  I dag har jeg vasket børsten og nå ligger
Classic Lady
Beauty Pro
10/07/26-03:54

På tide å resirkulere!

Tuben av plastikk er klippet opp og kastet i avfallsposen for plast 💜

Bærekraft ♻️💚

På tide å resirkulere!  Tuben av plastikk er klippet opp og
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
Elena
Beauty Pro
09/07/26-19:52

Footcare Heros 🦶🏼❤️

Små detaljer gjør en stor forskjell! 💅🏼✨ Depend Nail Care Peeling Pen er perfekt for å skånsomt fjerne tørr og hard hud rundt neglebåndene. Resultatet blir velstelte negler og mykere hender – helt uten mye jobb. Et lite must-have i neglerutinen! 💖

Nail Care Peeling Pen
Elena
Beauty Pro
09/07/26-19:21

På tide å resirkulere ♻ Helt tomt og går i restavfall 🗑️

På tide å resirkulere ♻ Helt tomt og går i restavfall 🗑️
Classic Lady
Beauty Pro
09/07/26-17:23

Time - Saving Beauty Routine

Om sommeren tilbringer man ofte dagene ute og det går fort utover både hår og hårfargen 👩‍🦱 Dersom man ønsker glans og fuktighet til håret, anbefaler jeg en fargebalsam 🌞

Voila, skinnende og blank hårfarge 🤩

Fabuloso Cool Brown Colour Treatment 30 ml
Classic Lady
Beauty Pro
09/07/26-16:31

Footcare Heros 🦶❤️

Fotkrem er viktig å bruke hver dag for å holde føttene myke. Produktet motvirker tørr hard hud ved å bruke den regelmessig ❤️ Husk å ta på bomullssokker og la kremen virke inn over natten ✨️

Foot Cream Foot Care 100 ml
Heda
Beauty Pro
09/07/26-10:31

Footcare Heros✨ Jeg digger denne fotmasken!

Footcare Heros✨ Jeg digger denne fotmasken!