/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-19:27
Signaturduft 🩷 Siden det enda er sommer, er det lurt å fortsette med å bruke bodymist når solen skinner ☀️ Duften er kjønnsnøytral og dufter nydelig av blomster 🌸
White Tea & Elderflower Fragrance Mist 100 ml
Ragnhild
Beauty Pro
24/08/26-16:52(redigert 24/08/26-16:52 )
Nå har jeg nettopp funnet en ny yndlingsparfyme i den helt nye Diesel Only Desire, og da slipper selvfølgelig også andre merkevarehus en ny parfyme som ser ut for å være MIDT i blinken for min smak. ❤️‍🔥 Paco Rabanne Million Red For Her EdP har noter av kokosnøtt, ylang-ylang og vanilje, og klassifiseres som en Oriental Vanilla som mine andre favoritter. Den beskrives som en sensuell gourmandduft for kvinner. Tenke, tenke, tenke … 😇
Nå har jeg nettopp funnet en ny yndlingsparfyme i den helt
Elena
Beauty Pro
24/08/26-16:40
Signaturduft 💙 Yves Saint Laurent Y Eau de Parfum Det er noe helt spesielt med Y EDP på en mann. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men jeg vet at jeg legger merke til det. Den er frisk og ren, samtidig som den har en varm og maskulin dybde. For meg gir den følelsen av en mann som er velstelt, trygg på seg selv og har en naturlig tilstedeværelse – uten å prøve for hardt. Og kanskje er det nettopp det jeg liker aller best. Duften føles personlig. Den blir en del av mannen som bærer den, og når den først har festet seg i minnet, er den vanskelig å glemme.
Y Eau de Parfum 150 ml, Refill
Elena
Beauty Pro
20/08/26-15:14
Top on my wish list 📝🤩 CHANEL Chance Eau Splendide Jeg ville beskrive den som søt-frisk, feminin, ren og elegant, uten å være en tung eller veldig mørk parfyme.
CHANCE EAU SPLENDIDE EAU DE PARFUM SPRAY
Classic Lady
Beauty Pro
20/08/26-14:17
Signaturduft 🌸 Jeg holder enda på sommeren og nyter hver dag det er sol og varme 💖 Elsker å bruke bodymist og denne duften elsker jeg på denne tiden 🌸
Daisy Hair & Body Mist Mandarin Fizz Body Mist 150 ml
Classic Lady
Beauty Pro
19/08/26-18:07
Signaturduft 💛 Jeg elsker bodymist og jeg pleier å spraye på kropp og i håret ✨️ Denne dufter nydelig av sitron og søte bær, akkurat det jeg elsker 💖
Daisy Hair & Body Mist Lemon Spritz Body Mist 150 ml
Elena
Beauty Pro
18/08/26-22:36
Signaturduft 🖤 Escentric Molecules 01 + Patchouli Noen dufter prøver å ta all oppmerksomheten. Escentric Molecules 01 + Patchouli gjør det på en helt annen måte. Ren, moderne og minimalistisk, med den karakteristiske Molecule 01-følelsen kombinert med patchoulis varme og dybde. Resultatet er en diskré, men utrolig interessant duft som utvikler seg vakkert på huden. Det jeg liker aller best, er at den ikke føles som «bare en parfyme». Den blir en del av deg – personlig, sofistikert og litt mystisk.
01 + Patchouli Eau de Toilette 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
18/08/26-17:05
Signaturduft 🌸 Jeg elsker å bruke bodymist om sommeren og denne duften kan man også bruke i håret 👩 Den lette formelen gjør at jeg kan friske opp duften i løpet av dagen uten at duften blir for tung ✨️ Dufter nydelig av ananas 🌸
Daisy Hair & Body Mist Tropical Glow Body Mist 150 ml