/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
19/05/26-17:26
En av mine signaturdufter ☀️ Escada Yum Me Sunny EdP er en nydelig sommerduft 🌞 Duften er en tropisk, solrik og fruktig duft som er nydelic å bruke på en varm sommerkveld ✨️ Dette er EdP så jeg bruker ikke denne på dagen pga sol ☀️ Flakongen er et smykke i seg selv og minner meg om en fargerik og vakker soloppgang 💛
En av mine signaturdufter ☀️  Escada Yum Me Sunny EdP er en
Classic Lady
Beauty Pro
17/05/26-12:25
Min signaturduft 🤍 Dior J'adore Parfum D'eau Alcohol-free er en nydelig duft uten alkohol, med en konsentrasjon av vann og blomster 🌸 Dufter nydelig med et hint av hvite blomster og musk. Duften varer hele dagen 💕 Anbefaler alle å bruke alkoholfri parfyme om vår og sommer ✨️
Min signaturduft 🤍  Dior J'adore Parfum D'eau Alcohol-free
Elena
Beauty Pro
15/05/26-12:49
Min signaturduft 🤍 Jeg kommer alltid tilbake til Mojave Ghost fra Byredo – den perfekte blandingen av myk, varm og fresh. En duft som fungerer like fint sommer som vinter, og som bare føles “meg” ✨
Min signaturduft 🤍 Jeg kommer alltid tilbake til Mojave
Mojave Ghost EdP 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
14/05/26-18:01
En av mine signaturdufter om sommeren er Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh EdT 🌷 Dette er en nydelig parfyme som er en frisk og lett duft 🌸 Med denne har jeg sommer på en flaske 💖 Passer veldig godt som en hverdags parfyme 🌸
En av mine signaturdufter om sommeren er Marc Jacobs Daisy
Johanne
Beauty Pro
13/05/26-06:32
Min signatur duft er Chanel Coco Mademoiselle 😍 Denne duften har jeg brukt konstant i flere år. Jeg elsker hvor frisk, sensuell og behagelig den blir på huden min. Jeg bruker mange ulike dufter til forskjellige anledninger. Men denne er en favoritt hverdagsduft! Jeg elsker å kombinere duften med enten primeren eller oljen først. Da sitter den så mye bedre på huden. Og huden føles så fresh ut spesielt med oljen 😍
Min signatur duft er Chanel Coco Mademoiselle 😍  Denne
Classic Lady
Beauty Pro
12/05/26-18:40
En av mine signaturdufter om vår og sommer, er Estee Lauder Bronze Goddess Eau Fraiche Skinsent EdT 💛 Duften minner meg om solkysset hud, strand og tropiske ferier og er en nydelig duft 💛
En av mine signaturdufter om vår og sommer, er Estee Lauder
Classic Lady
Beauty Pro
11/05/26-17:17
En av mine signaturdufter om vår og sommer, et denne nydelige duften fra Clean Classical Tropical Escape EdT ✨️💛 Denne rene og gode duften minner meg om sommer og er en eksotisk og sommerlig duft 🥰
En av mine signaturdufter om vår og sommer, et denne
Tonje
Beauty Star
09/05/26-22:50
Et av mine nye kjøp fra kicks, er denne flotte body og hair mist sprayen fra Kylie. Den har en frisk og god duft av vanilje, og lett floral. Den er ikke så påtrengende sterk, men en mer diskret duft. En jeg kommer til å kjøpe flere ganger.
Et av mine nye kjøp fra kicks, er denne flotte body og hair