/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
09/07/26-21:08
Signaturduft 🌞 Jeg elsker en lett og oppfriskende duftspray til kropp og hår om sommeren 🌸 Denne bodymisten dufter av kokos og søte, tropiske frukter. Denne duften gir meg den gode sommerfølelsen 💛
Coastal Crush Body Mist Coconut Crave 236 ml
Elena
Beauty Pro
09/07/26-19:46
Signaturduft 🌸 Fragonard Pivoine Eau de Toilette er min faste signaturduft om sommeren. Den dufter av frisk peon med et lett og elegant uttrykk som aldri blir for mye. Feminin, luftig og akkurat passe – en parfyme jeg alltid får lyst til å bruke når solen titter frem. ☀️
Signaturduft 🌸  Fragonard Pivoine Eau de Toilette er min
Classic Lady
Beauty Pro
08/07/26-20:24
Signaturduft 💛 En bodymist er utrolig praktisk å bruke om sommeren. Denne dufter av deilig marengs og sitronpai 🌸 Siden det er en bodymist har duften kortere varighet enn parfyme. Kjekt å ha med i vesken 🌞
Lemon Pie Body Mist 236 ml
Classic Lady
Beauty Pro
08/07/26-05:45
Signaturduft 💛 Om sommeren elsker jeg å bruke blomstrete dufter og denne duften er frisk, lett og dufter som en naturlig blomstereng 🌸 Perfekt til hverdag ✨️
Daisy Wild Eau de Parfum 150 ml, Refill
Elena
Beauty Pro
07/07/26-20:42
Signaturduft 🤍Paris–Venise er min perfekte signaturduft. Frisk neroli møter en myk base av vanilje og tonkabønne, noe som gjør den både ren, varm og elegant. En parfyme jeg aldri blir lei av.
Signaturduft 🤍Paris–Venise er min perfekte signaturduft.
Elena
Beauty Pro
06/07/26-23:08
Signaturduft 🍵 Le Labo The Matcha 26 Eau de Parfum er mer enn bare en parfyme – den tar deg med på en sanselig reise inspirert av japansk kultur. Duften er en hyllest til matcha-te og de rolige ritualene rundt den, og formidler en følelse av harmoni, ro og tilstedeværelse.
Thé Matcha 26 Eau de Parfum 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
06/07/26-17:42
Signaturduft 🌸 Jeg bruker body mist om sommeren og denne deilige misten fra Valentino kan brukes på hår og kropp ✨️ Denne misten passer til deg som elsker duften av karamellfudge og blomster 💖
Born In Roma Hair and Body Mist Caramel Crush
Classic Lady
Beauty Pro
05/07/26-18:30
Signaturduft 🌸 Elsker bodymist om sommeren 🌞 Valentino Born in Roma Salty Pistachio dufter nydelig av blomster, salt pistasj og orientalsk vanilje 🌸 Ideel å bruke på varme sommerdager 🌞 Kan også brukes i håret ✨️
Born In Roma Hair and Body Mist Salty Pistachio 100 ml