/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Elena
Beauty Pro
17/05/26-18:24
Beauty First Impressions 💖 Har nylig testet Filorga Skin-Prep Enzymatic Cleansing Foam, og førsteinntrykket mitt var skikkelig positivt ✨ Huden føltes ren, myk og veldig fresh med én gang, uten den stramme følelsen mange renseskum kan gi. Jeg elsker hvor luksuriøst og lett skummet føles på huden, og at det gir en sånn glowy “new skin”-effekt etter bruk. Det føles nesten mer som en mini ansiktsbehandling enn bare en vanlig rens 🧖🏼‍♀️
Skin-Prep Enzymatic Cleansing Foam 150 ml
Classic Lady
Beauty Pro
17/05/26-12:53
Beauty First Impressions 💖 Jeg har testet Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil Golden Shimmer og jeg elsker denne oljen ✨️ Den gir en nydelig glød til bleke legger og lukter veldig godt 🌸 Gir nydelig skimmer på huden og blir ikke klissete på huden ✨️
Beauty First Impressions 💖  Jeg har testet Nuxe Huile
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
15/05/26-21:56
Mitt siste kjøp er denne øyekremen fra Purito! Den har en nydelig konsistent, og gir masse fukt samt at den beroliger huden ❤️ Anbefaler! (Også er den i hele 30ml!!)
Wonder Releaf Centella Eye Cream Unscented 30 ml
Elena
Beauty Pro
14/05/26-22:46(redigert 14/05/26-22:49)
Jeg må slå et slag for Australian Bodycare sin B12 Body Scrub – et produkt altfor få snakker om! 💖 Denne skrubben gir huden en skikkelig “spa-følelse” hjemme. Den eksfolierer godt uten å være for hard mot huden, og etter dusjen føles huden både mykere, glattere og mye friskere. Perfekt før selvbruning eller når huden føles tørr og gusten. Mange body scrubs kan enten være for milde eller altfor grove, men denne har en veldig god balanse. Den fortjener definitivt mer hype – spesielt for oss som elsker følelsen av nyeksfoliert, myk hud!
Jeg må slå et slag for Australian Bodycare sin B12 Body
Vitamin B12 Body Scrub – Deep Cleansing And Moisturizing For Soft, Supple Skin 200 ml
Solveig
Beauty Beginner
14/05/26-12:23
Har akkurat kjøpt denne øyekremen fra Filorga. Veldig spent på om den lever opp til forventningen.
Filorga Time-Filler Eyes 5XP Eye Cream 15 ml
Elena
Beauty Pro
11/05/26-21:26
Beauty First Impressions 💖 Jeg testet nettopp denne ansiktsmasken fra Filorga ✨ Masken føltes kjølende og behagelig på huden, og huden så friskere og mer oppstrammet ut etter bruk. Den gir masse fukt og en skikkelig spa-følelse hjemme 💆‍♀️ Er det en keeper? Ja – men den er litt dyr, så dette er nok mer en “treat yourself”-maske enn en hverdagsfavoritt.
Beauty First Impressions 💖 Jeg testet nettopp denne
Elena
Beauty Pro
06/05/26-21:18
Månedens skjulte perle: Laneige Water Sleeping Mask 🌙 Ikke alle gode produkter roper høyt – noen jobber stille i bakgrunnen. Laneige Water Sleeping Mask er akkurat en sånn. En lett gelmaske som gir huden dyp fukt gjennom natten, uten drama. Ingen sterke aktive ingredienser – bare ren, effektiv hydrering. Resultatet? Du våkner med hud som ser uthvilt, jevn og naturlig glødende ut. 🤍 En ekte skjult perle for dager hvor huden trenger en reset.
Månedens skjulte perle: Laneige Water Sleeping Mask 🌙 Ikke
Water Sleeping Mask 70 ml
Johanne
Beauty Pro
05/05/26-21:20
Jeg elsker eye patches og bruker dette i en vanlig hudpleie. Liker ofte å sitte med de på morningen før jeg skal sminke meg. Føler det tilfører mye fuktighet rundt øyemedet, og at makeupen legger seg finere. Liker også å ha 1-2 dager i uka hvor jeg bruker både sheetmask og øye pads på kvelden. Det gir meg en ekstra god avslapping og ro. Mine favoritter er disse🤩
Klikk på et svar for å stemme
Når bruker du eye patches?
27stemmer
På morgenen før makeup 💄
På kvelden 🧖🏼‍♀️
Av og til🤭
Bruker hyppig morgen og kveld🫶🏻
Nesten aldri🤫
Jeg elsker eye patches og bruker dette i en vanlig hudpleie.