/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Elena
Beauty Pro
07/06/26-12:16
Time-saving beauty routine 🕰️  Mitt beste tidsbesparende skjønnhetstips er å kombinere hudpleie og solbeskyttelse i ett steg. På travle morgener renser jeg huden, påfører et serum og avslutter med en ansiktskrem med SPF 50. Da får huden både fuktighet og beskyttelse uten ekstra produkter eller tid foran speilet. Nå som det er sommer, er dette ekstra praktisk. Jeg slipper å tenke på flere lag med produkter og vet at huden er beskyttet før jeg går ut døren. En enkel rutine som sparer tid og gjør at huden ser frisk og velpleid ut hele dagen. ☀️
Sun Face Cream SPF50 50 ml
Victoria Garcia
Beauty Pro
05/06/26-15:51
Beauty first impression😍 Har bare blitt helt forelsket i Mario badescu face misten🤞🤞 første som traff meg var «WOW for en lukt av en face mist?!» Fikk skikkelig eske up feeling av etter å testet denne for første gang. Aldri i mitt liv har huden min glødet så mye!! Give it a try!!
Klikk på et svar for å stemme
Vil du teste?
16stemmer
Ja (eller har allerede testet)
Nei
Beauty first impression😍  Har bare blitt helt forelsket i
Classic Lady
Beauty Pro
31/05/26-07:12
Beauty First Impressions 💖 Matas Striber Sollution SPF 30 trekker raskt inn i huden og den er perfekt til å bruke under makeup ✨️ Det at den i tillegg er vannfast er et ekstra pluss nå som sommeren er her og hvis man skal reise til varmere destinasjoner enn Norge 🥰 Produktet finnes også i ulike størrelser og varianter 💖 Dette er en keeper 👍
Beauty First Impressions 💖  Matas Striber Sollution SPF 30
Classic Lady
Beauty Pro
31/05/26-07:06
Månedens skjulte perle 😍 Matas Striber Sollution SPF 30 er en allergivennlig og svanemerket solkrem ✨️ Produktet er uten parfyme og egner seg for både små og store mennesker ❤️ Solkremen er vannfast og tilsatt kreatin som hjelper på hudens elastisitet og E-vitamin som fungerer som en beskyttende antioksidant ❤️ Anbefales 🥰
Månedens skjulte perle 😍  Matas Striber Sollution SPF 30 er
Classic Lady
Beauty Pro
27/05/26-19:47
🔮 Trendspaning Jeg tror at trenden med glowing skin og lag - på - lag - fukt kommer til å fortsette med å være trend fremover ✨️ Jeg elsker naturlig, glow på huden og denne nydelige hudkremen fra BeautyAct Niacinamide Glass Cream er veldig bra til denne trenden ✨️ Den gir huden en glansfull "glass skin" finish 🩷
🔮 Trendspaning  Jeg tror at trenden med glowing skin og lag
Elena
Beauty Pro
27/05/26-18:15
🔮 Trandspaning Jeg tror definitivt at glowy skin-trenden kommer til å fortsette ✨ Hud med masse glød og en sunn, nesten glassaktig finish virker bare å bli større og større.  Jeg tror også at eksosomer kommer til å bli den nye store snakkisen innen beauty 👀 Mange begynner allerede å snakke om det innen hudpleie og behandlinger, og jeg føler dette er noe vi kommer til å se mye mer av fremover 💭
Classic Lady
Beauty Pro
21/05/26-17:38
Beauty First Impressions 💖 Nilens Jord Hydra Shield SPF50 Natural Tint er en lett farget solkrem som gir meg en jevn og naturlig hudtone 💕 Den gir en sunn glød til huden og er fantastisk å bruke på denne årstiden 💛
Beauty First Impressions 💖  Nilens Jord Hydra Shield SPF50
Classic Lady
Beauty Pro
21/05/26-17:33
Månedens skjulte perle 😍 Nilens Jord Hydra Shield SPF 50 er en perfekt solkrem med et hint av farge 💖 Produktet er uten parfyme og eteriske oljer. Den passer derfor perfekt til en sensitiv hud ❤️
Månedens skjulte perle 😍  Nilens Jord Hydra Shield SPF 50