/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Elena
Beauty Pro
08/07/26-19:04
Footcare Heros 🦶🏼❤️ KICKS har fått inn mange spennende nyheter fra Margaret Dabbs London, og en av produktene jeg var mest nysgjerrig på er Intensive Treatment Foot Oil. Jeg liker produkter som gir masse næring uten å føles tunge, og denne fotoljen trekker raskt inn samtidig som den etterlater føttene myke og velpleide. Perfekt som siste steg i kveldsrutinen – spesielt nå som føttene er ekstra synlige i sandaler.
Intensive Treatment Foot Oil 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
07/07/26-16:32
Beauty First Impressions 💖 Er du på jakt etter en fotkrem som gjør føttene myke, anbefaler jeg CeraVe SA Renewing Foot Cream 🤩 Viktig å huske på er at kremen inneholder eksfolierende syrer, så husk å bruk solfaktor på føttene dersom du bruker sandaler dagen etterpå 🌞
SA Renewing Foot Cream 88 ml
Classic Lady
Beauty Pro
07/07/26-16:28
Månedens skjulte perle 😍 Tidligere kjøpte jeg CeraVe på apoteket men Kicks har også dette merket i sitt sortiment 🤩 Denne fotkremen eksfolierer bort døde hudceller og etterlater føttene myke og gode 🦶 Det er fort gjort at føttene blir tørre når man bruker mye åpne sko og sandaler på denne årstiden ❤️ I tillegg er produktet uten parfyme og parabener ❤️
SA Renewing Foot Cream 88 ml
Classic Lady
Beauty Pro
06/07/26-18:23
På tide å resirkulere! Jeg elsker å bruke oljer og nå er min Castor Oil tom. Flasken er kastet i container for glass og metall og lokket som er av plast, kastet i avfallspose for plast 💜 Husk at alt kan resirkuleres ♻️💚
På tide å resirkulere!  Jeg elsker å bruke oljer og nå er
Classic Lady
Beauty Pro
06/07/26-18:07(redigert 06/07/26-18:09)
Beauty First Impressions 💖 Jeg elsker håndkremen fra Eucerine og deres andre produkter også 🥰 Jeg ble veldig glad da jeg så at Kicks har tatt dette merket inn i sitt sortiment🤩 Denne håndkremen er supergod og gir hendene dine masse fuktighet ❤️
UreaRepair 5% Urea Hand Cream 75 ml
Classic Lady
Beauty Pro
06/07/26-18:02
Månedens skjulte perle 😍 Jeg har brukt Eucerin Urea Repair på hendene i mange år 🥰 Når kulde og høst kommer, kan jeg få lett eksem på hendene hvis jeg ikke smører meg godt. Denne håndkremen holder mine "labber" myke og fuktige gjennom de kalde månedene ❤️ Anbefales 😍
UreaRepair 5% Urea Hand Cream 75 ml
Classic Lady
Beauty Pro
05/07/26-06:58
Månedens skjulte perle 😍 COOHE Cotton Wash Cloth Tabs er et fantastisk produkt å ta med på ferie 🧳⛱️ Dette er små vaskekluter til ansikt laget av 100 prosent bomull. De passer til alle og er veldig skånsomme, også for en sensitiv hud ❤️ Anbefales å ta med på reise og de kan vaskes etter bruk ✨️ Bærekraft ♻️💚
Cotton Wash Cloth Tabs
Classic Lady
Beauty Pro
05/07/26-06:42
Time-Saving Beauty Routine Når man har liten tid om morgenen og ønsker å være sminkefri, er det fint å fokusere på hudpleie ✨️ Cooche Eye Relief Spoon Rose Quartz ligger i kjøleskapet mitt og om morgenen bruker jeg denne for å kjøle ned huden og dempe poser under øynene 🌸 Påfør først litt øyekrem og så stryker jeg forsiktig fra indre øyekrok og utover mot tinningen 🩷
Eye Relief Spoon Rose Quartz Rose Quartz