/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-19:22
Time Saving Beauty Routine Å bruke nesestrips er en fantastisk måte å rense og fjerne sorte prikker på nesen ✨️ La sitte på i 10 minutter, skyll og rens huden som vanlig 💖
2-In-1 Deep Cleansing Pore Strip 6 pcs
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-17:59
Beauty First Impressions 💖 Når huden trenger ny glød og vitalitet, er det deilig å ta en spabehandling som passer for kropp, ansikt og hår ✨️ Dette settet inneholder alt hva man trenger til å gi hele kroppen en spabehandling hjemme 🥰
Spa Ritual Set
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-17:30
Månedens skjulte perle 😍 Det er nydelig å kunne ta en spabehandling hjemme og dette nydelige settet inneholder alt hva man trenger for egenpleie 💖
Spa Ritual Set
Elea
Beauty Pro
24/08/26-11:52
First impression av renseolje fra Filorga Denne renseoljen er første steg i Filorga sin renserutine som skal sørge for ren og strålende hud. Jeg har kun testet den en gang, så det er virkelig en first impression. Opplevde den som vanskelig å jobbe med og at jeg måtte bruke både tid og krefter for å klare å fjerne sminken, til tross for lett base som burde vært fjernet i en fei. Likte at huden føltes ren, myk og ikke strippet etter vask - så det var et godt tegn. Er spent på å teste den videre, men så langt er det ingen ny favoritt. Har du testet denne? 🧼
First impression av renseolje fra Filorga   Denne renseoljen
Skin-Prep Perfecting Cleansing Oil 150 ml
Ragnhild
Beauty Pro
24/08/26-08:28
Mitt siste kjøp fra Kicks er påfyll av (for meg) verdens beste øyekrem: Lancôme Rénergie YEUX Multi-Lift Ultra Eye Cream. Jeg er egentlig ikke tom, men det er nå -30% på blant annet denne, så da var det bare å slå til. 🤩
Lancôme Rénergie YEUX Multi-Lift Ultra Eye Cream 20 ml
Classic Lady
Beauty Pro
20/08/26-15:35
Beauty First Impressions 💖 Når du ønsker naturlig glød og myk hud, er dette produktet perfekt å bruke. Finnes i tre ulike farger 💖
Skin Glow Up Sunkissed Glow
Classic Lady
Beauty Pro
20/08/26-15:32
Månedens skjulte perle 😍 Dette multiproduktet har en serumlignende tekstur og inneholder lysreflekterende pigmenter som kan brukes alene som en primer eller sammen med andre produkter for å gi huden en glødende og myk finish 💖
Skin Glow Up Sunkissed Glow
Ragnhild
Beauty Pro
20/08/26-10:58(redigert 20/08/26-11:07 )
Mitt siste kjøp hos Kicks: Leg Relax Therapy er en kjølende fotmaske som både tilfører fuktighet og reduserer hovenhet i føtter og legger etter 30 minutters bruk. Den egner seg ekstra godt for min ettersom det blir veldig mye ståing på jobb, noe som ofte fører til mer hovne ben til kvelds.
Leg Relax Theraphy