/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Linda
Beauty Pro
18/06/25-10:31(redigert 18/06/25-10:32 )
Månedens Skjulte Perle!😍 Jeg har kjøpt og prøvd ut Smuuti Skin i noen uker nå, og må si at jeg synes de fortjener plassen som månedens skjulte perle. Jeg har de siste månedene vært en stor fan av koreansk hudpleie, og så Smuuti hos Kicks. Følte først at det ikke var noe for meg, da markedsføringen er rettet mot yngre. Men jeg leste litt på hjemmesidene deres, og fant ut at Peach-serien er anbefalt for de med moden hud. Er så glad for at jeg prøvde dem. Gir masse fuktighet og glød, som er typisk for koreansk hudpleie. De har også masse aktive ingredienser i alle sine produkter. Produktene er utviklet i Finland for nordisk hud, og de passer til forskjellige hudtyper (jeg har moden og tørr hud). De er en kombinasjon av den koreanske kosmetikkens kvalitet og produktutvikling og en rimelig pris. Produktene er alltid helt veganske og uten dyretesting. Kan anbefales!
Klikk på et svar for å stemme
Liker du koreansk hudpleie?
5stemmer
Elsker det!
Ja, fungerer bra.
Helt OK.
Har prøvd, men aldri igjen.
Nei, liker det ikke.
Vet ikke/aldri prøvd
Skin Peach Cleansing Cream 150 ml
Skin Peach Barrier Toner 150 ml
Skin Peach Barrier Cream 50 ml
Erika
Beauty Beginner
09/06/25-17:05
Jeg kjøpte denne etter å ha fått en tester. Bruker under øynene og rett under brynsbenet, ikke direkte på øyelokk. Liker den føreløpig veldig godt :)
Jeg kjøpte denne etter å ha fått en tester. Bruker under
Veronica
Beauty Beginner
02/06/25-09:44
Dette er en fantastisk krem og maske i en som jeg føler at huden min får skikkelig ro om natten og huden er fin og klar for en ny dag :)
Dette er en fantastisk krem og maske i en som jeg føler at
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
09/05/25-16:11
Moisture Surge er fantastiske basicprodukter som jeg alltid har hjemme. 🥰 I jungelen med alt annet jeg bruker så er dette hverdagshelter jeg alltid kan falle tilbake på hvis jeg er usikker på kombinasjoner. Det er også den som alltid blir med meg på reise når det er trangt om plassen! Den trekker inn umiddelbart uten å etterlate noe, og er derfor perfekt under sminke. -Dette er også kremen som fikk min uinteresserte venninne til å begynne med hudpleie!! 🤩 Har du ikke prøvd så tør jeg påstå at du har gått glipp av noe 🥰
Moisture Surge er fantastiske basicprodukter som jeg alltid
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
Moisture Surge Face Spray 125 ml
Dzjara
Beauty Pro
08/05/25-08:16(redigert 08/05/25-08:17 )
Exuviance skinrise morning glow! Dette er mitt favorittprodukt når jeg ønsker (masse!!!) glød i ansiktet. Har ikke hørt så mange snakke om den, men den er virkelig helt nydelig. Gir så mye fukt i tillegg 😍 spesielt fin under sminke! Anbefaler alle å prøve den 🤭
Exuviance skinrise morning glow! Dette er mitt
SkinRise Morning Glow 36 pcs
Erle
Beauty Star
07/05/25-20:37
Tips!! Dette er den beste kremen fra det danske merket matas! Den er så tjukk og god. Bruker den under sminken uten noe annet og da blir sminken min så glowing og fin!
Tips!! Dette er den beste kremen fra det danske merket
Dzjara
Beauty Pro
28/04/25-18:27(redigert 28/04/25-18:28 )
Kjøpte Shiseido Ultimune power infusing serum ikke så lenge siden og gleder meg til å teste. Hørt mye bra om denne. Noen som har erfaringer å dele? ❤️
Kjøpte Shiseido Ultimune power infusing serum ikke så lenge
Dzjara
Beauty Pro
24/04/25-20:04
Kjøpte min absolutt favoritt øyekrem i dag. Brukte denne før, men etter den ble tom testet jeg ut Beauty of Joseon Revive øyekrem, siden jeg hadde hørt mye bra om den (og den er mye billigere😅) Men må si jeg ble skuffet. Merket at den gjorde nada på øyepartiet mitt, og jeg la fort merke til hvor bra Shiseido sin øyekrem var da jeg byttet. Sminken, og spesielt concealer, ser hundre ganger bedre ut, linjene mine blir mindre synlige og den gir så godt med fukt. I tillegg elsker jeg konsistensen på denne kontra Beauty of Joseon sin. Denne er litt tykkere og føles som huden bare trekker den mye bedre til seg. Et pluss er også at denne holder så sykt lenge, tror jeg hadde den i flere måneder sist jeg kjøpte den. Så prisen for meg blir verdt det 🥰
Benefiance Wrinkle Smoothing Eye Cream 15 ml