/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!

Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Siste
Agata
Beauty Star
22/04/25-22:03

er du ute etter en blush som gir samtidig farge, fungerer som bronzer men også er et SERUM som fukter, ikke tetter porene og har en nydelig kremet konsistens som bleder seg lett ut uansett om du bruker brush, svamp eller fingrer??? da bør du prlve denne 😍 jeg har blitt helt betatt av den

Glow With Confidence Sun Blush 20 Sun Blossom
Elena
Beauty Pro
09/04/25-20:29

Skap en kreativ look med kun tre produkter. Leppestift. Brukes selvsagt på leppene, men også som kremrouge på kinnene. Deretter duses leppestiften forsiktig over øyelokkene for en monokrom, romantisk øyenskyggeeffekt. Mascara på vippene, men også med en tynn børste som eyeliner – dra ut en liten vinge for et definerende blikk. For ekstra edge kan du bruke mascarabørsten til å lett børste gjennom brynene for å gi dem definisjon og hold. Bruk highlighter på de klassiske punktene (høyeste punkt på kinnbena, neserygg, amorbue), men også forsiktig over kragebeina og midt på leppene for å gi en illusjon av fyldigere lepper. Et lite strøk midt på øyelokket over leppestiften gir en glossy, “wet look”-effekt.

KissKiss Tender Matte 520 Sexy Coral
Vertigo Lift Mascara
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Highlighter 4
Linda
Beauty Star
04/04/25-09:26(redigert 04/04/25-09:28 )

Månedens skjulte perle! Har testet Maybelline Superstay Ink Crayon Lipstick i fargen Stay Exceptional, og den er bare nydelig! Myk og god, lett å jobbe med og sitter lenge. Nå har jeg bare lyst til å bruke denne hver dag. Tror jeg må kjøpe noen flere farger også.

Superstay Ink Crayon Lipstick Stay Exceptional
Ragnhild
Beauty Pro
02/04/25-09:11(redigert 02/04/25-09:12 )
For den som ønsker et naturlig resultat kjapt og enkelt, er Dior Dreamskin Moist & Perfect Cushion det perfekte produktet som gir en naturlig feilfri hud med nydelig glød. Dreamskin jevner ut hudtonen og demper fargeforskjeller, samtidig som den har solfaktor 50. Den dekker ikke som en foundation.
Genialt!
Capture Dreamskin Moist & Perfect Cushion 20
Hadya
Beauty Beginner
01/04/25-21:34

Vil gjerne dele om dette magiske produktet jeg nå har brukt i over 3 år, og brukt opp flere tuber! Jeg har hatt utfordring med ekstreme tørre lepper, og testet veldig mange kjente produkter som finnes - likevel står denne øverst💙😍

🦋Jeg er en gloss elsker og denne har lett erstattet mange av dem!

🦋 Pleier leppene og resultatet varer i dager selvom man ikke påfører jevnlig! I motsetning til andre produkter hvor man er avhengig av jevnlig påføring

🦋Påfør på kvelden i et tykkere lag slik at den virker som en leppemaske, og på dagen som en lipgloss med nydelig shine!

Hydra-Essentiel Lip Balm
Marthe
Beauty Beginner
01/04/25-09:57(redigert 01/04/25-09:58 )

Dette er den beste plumping glossen jeg har prøvd noen gang! Skikkelig plumping effekt og det beste er: Det gjør ikke vondt å ha den på!💋

Buxom Plump shot - Filler
Oda Katrine
Beauty Star
14/03/25-09:23

Dette pudderet er noe jeg mener absolutt alle burde ha i veska eller sminkepungen! Det legger seg som et filter over sminken og den sitter som et skudd! Jeg har lenge lett etter et godt settingpudder i fast form, og dette innfrir alle ønskene, anbefales sterkt 😍

Min absolutte favoritt og nyhet den siste tiden er setting pudderet fra Lancome!🤩
Teint Idole Ultra Wear Skin Refining Setting Powder 02 Fair