/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
17/05/26-12:36
Månedens skjulte perle 😍 Mac Satin Single Eye Shadow i fargen incinerated dazzleshadow extreme er en nydelig øyenskygge med en metallisk og glitrende finish 💜 Jeg bruker den i globalen💕 Denne fargen er en varm, mørk plomme/brunfarge som inneholder røde perlemorspigmenter 💜 Sitter hele dagen ✨️
Månedens skjulte perle 😍  Mac Satin Single Eye Shadow i
Classic Lady
Beauty Pro
14/05/26-12:48
Månedens skjulte perle 😍 Mac Satin Single Eye Shadow i fargen brun er en nydelig, kremet øyenskygge som jeg legger i globalen og som eyeliner ✨️ Fargen er en ikonisk, nøytral og mørk brun øyenskygge som passer med mange ulike farger 🤎 Fargen gir en naturlig, vakker overflate på øyelokket og sitter godt hele dagen 💕
Månedens skjulte perle 😍  Mac Satin Single Eye Shadow i
Classic Lady
Beauty Pro
12/05/26-18:27
Månedens skjulte perle 😍 Mac Extra Dimension Skinfinish er en nydelig øyenskygge ✨️ Jeg elsker den glowen øynene får med denne vakre, skimrende bruntonen 🤎 Skyggen er en kobberbrun/varm, gyllenbrun tone uten røde eller oransje undertoner. Sitter hele dagen 🤎
Månedens skjulte perle 😍  Mac Extra Dimension Skinfinish er
Elena
Beauty Pro
10/05/26-20:58
💋 Lip Stain – yes or no? Jeg må innrømme… jeg er litt obsessed 😍 På dette bildet har jeg brukt lip stain som base med litt balm over for den der naturlige, juicy finishen som holder lenge ✨ Min måte å bruke den på: ▫️ Påfører mest i midten av leppene ▫️ Dupper ut med fingeren for et mykere look ▫️ Lipgloss eller balm over- fresh hele dagen 👌
💋 Lip Stain – yes or no? Jeg må innrømme… jeg er litt
Water Lip Stain Nude Water 13
WR-Ø
Beauty Star
10/05/26-17:41
Burgundy
Burgundy
WR-Ø
Beauty Star
08/05/26-13:42
Dagens makeup! Gylden blå øyenskygge og godt dekket concealer!
Dagens makeup! Gylden blå øyenskygge og godt dekket
Elena
Beauty Pro
08/05/26-12:58
Airbrush Flawless Setting Spray Matte holder sminken fresh og på plass selv i sterk sol ☀️ Den matter ned huden uten å føles tørr, og gjør at foundation, blush og bronzer sitter mye lenger gjennom varme dager. Perfekt for sommer, ferie og lange dager ute når du vil beholde en flawless look uten at sminken smelter bort ✨
Airbrush Flawless Setting Spray Matte holder sminken fresh
Airbrush Flawless Setting Spray Matte 100 ml
Jowan
Beauty Pro
07/05/26-15:56
Girl night out🪩💃 Prøvde meg på en ny make-up look the other day. Æ ble veldig fornøyde siden æ tok min tid og ikke stresset. Hadde fokus på øyne denne gangen så æ brukte hvit til å fremheve hvor stor de er💅🏻
Girl night out🪩💃 Prøvde meg på en ny make-up look the