/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
07/07/26-18:10(redigert 07/07/26-18:10)
Footcare Heros 🦶❤️ For meg er det viktig med lakkerte tånegler når man skal bruke åpne sko og sandaler 💅 Tipset fra meg er å velge en farge utenfor komfortsonen og prøve en ny farge 🤩
Nail Polish - Summer Festival Collection Lost In The Music
Classic Lady
Beauty Pro
07/07/26-18:06
💖 Beauty First Impressions Depend Eye Brow Colour er en permanent øyenbrynsfarge som holder i ca 4 uker. Jeg elsker at den gir brynene mine naturlig fylde og at brynene blir mer definert 😍 Perfekt å bruke hjemme og resultatet blir like bra som i en salong. Jeg pleier å påføre kokosolje rundt brynene før jeg farger slik at overflødig farge lett kan tørkes bort 💞
Eyebrow Beauty Kit Ash Blonde
Classic Lady
Beauty Pro
07/07/26-18:00
Månedens skjulte perle 😍 Jeg har farget mine bryn i mange år. Det kan virke skummelt å gjøre det første gang selv, men med øvelse klarer man dette utmerket selv 🥰 Viktigste tips er å finne en farge man selv er komfortabel med og holde seg til den. Depend Eye Brow Colour finnes i mange forskjellige farger 💖
Classic Lady
Beauty Pro
07/07/26-17:20
Time- Saving Beauty Routine Om sommeren vil jeg ha enkel makeup 💖 Mitt tips til å spare litt tid om morgenen, er å farge vipper og bryn. Dette kan man gjøre selv eller få det utført hos Kicks 🩷
Classic Lady
Beauty Pro
03/07/26-18:24
Time - Saving Beauty Routine Om sommeren er det så deilig med multiprodukt som kan brukes på mange ulike måter 🌞 Jeg bruker BeautyAct Radiant Cream Colour Stick Blush i fargen Cherry Bliss på øyenlokkene, som rouge og som leppestift. Før brukte jeg den kun som blush, men nå om sommeren bruker jeg kun denne. Er i tillegg utrolig flott å bruke på ferie og slippe å dra med for mye makeup som ikke blir brukt 🥰 Anbefales på det varmeste 🩷
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Classic Lady
Beauty Pro
02/07/26-17:15
✨️ Beauty Reset I dag har jeg rengjort Mac øyenskygge i fargen Orb 💖 Denne bruker jeg som en base på hele øyelokket ✨️
✨️ Beauty Reset  I dag har jeg rengjort Mac øyenskygge i
Classic Lady
Beauty Pro
01/07/26-18:51
✨️ Beauty Reset I dag har jeg rengjort en av mine øyenskygger fra Mac Eye Shadow Metallic i farge Couture Copper 🥰 Nydelig farge som jeg bruker over hele øyelokket, alene eller samnen med andre bruntoner 🤎
✨️ Beauty Reset  I dag har jeg rengjort en av mine
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:00
✨️ Beauty Reset Jeg er i gang med å rengjøre øyenskyggene mine og i dag har jeg rengjort en ny øyenskygge 🥰
✨️ Beauty Reset  Jeg er i gang med å rengjøre øyenskyggene