/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Elena
Beauty Pro
12/09/26-19:05
Skjønnhetssett i pastellfarger 🤩🩷🩵
Naked 3 Eyeshadow Palette
Classic Lady
Beauty Pro
12/09/26-13:34(redigert 12/09/26-13:35 )
Top on my wish list 📝🤩 Jeg har lyst på eyeliner fra BeautyAct i farge Glossy Brown 🤎 Er det noen som har prøvd den? Elsker Mac sin ✨
One Stroke Liquid Ink Eyeliner Glossy Brown
Classic Lady
Beauty Pro
12/09/26-13:25(redigert 12/09/26-13:27 )
Skjønnhetssett I pastellfarger 🤩🩷🩵 Leppebalmen fra BeautyAct i farge soft pink er super lekker 💋
Lip Treatment Tint Soft Pink
Ragnhild
Beauty Pro
11/09/26-21:58
Favourite tools: Jeg foretrekker pensler fra MAC Cosmetics til alt egentlig, og i tillegg klarer jeg meg ikke uten verdens beste vippetang fra Shiseido.
Eyelash Curler
205 Mascara Fan Brush
143S Bronzer Fan Brush
128 Split Cheek Fibre Brush
Classic Lady
Beauty Pro
11/09/26-20:16
✨ Beauty Reset I dag har jeg vasket blyantspisser 🥰
✨ Beauty Reset   I dag har jeg vasket blyantspisser 🥰
Kristina
Beauty Star
11/09/26-12:07
Min favorit i alle tid
Min favorit i alle tid
Elena
Beauty Pro
10/09/26-20:51
No makeup makeup 💄✨ En look som gir følelsen av «meg, bare litt freshere» 🤍 Jeg elsker en naturlig base med litt glød, frisk blush, velstelte bryn og en myk leppefarge. Perfekt til hverdags når man ønsker å se fresh ut uten at det føles som man har masse sminke på ✨
Hollywood Flawless Filter 1 Fair
Color Booster Lip Balm 1850 Boosting Pink
LES SIGNES DE CHANEL ILLUMINATING POWDER BLUSH
Mini Brow Wiz Deluxe Medium Brown
Heda
Beauty Pro
10/09/26-20:20
Favorite tools 🛠️💄 Jeg har gjennom årene både brukt børster, forskjellige sponges og silikon sponge- og til tross for at jeg har kommet frem til at jeg først bruker foundation brush når jeg påfører foundation- så må jeg absolutt alltid bruke en beauty blender etter! Det setter seg så mye finere og gir en helt annen look.
Miracle Complexion Sponge