/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Zahra
Beauty Star
14/05/26-11:27
Telescopic Mascara Black
Blush Stick 44 Coral Rose
Spring Teddy Lipgloss lipstick and Lipliner Set MAC Spring Teddy Set
Min goto sminke:)
Amalie
Beauty Pro
13/05/26-21:50
Eyeshadow Blending Brush 21
Fluid Foundation Brush 12
Powder Brush 13
Se for deg dette børste settet da! harf du prøvd disse kostene før?
Linnea simone
Beauty Beginner
11/05/26-14:21
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Après-Ski
Cold girls club ❄️💗 Rosy cheeks, glossy lips og akkurat passe frost i håret – det er den perfekte balansen mellom «jeg frøs litt» og «jeg gløder uansett» 💄✨ Morphe Blush + afterski = main character energy hele kvelden 💋 #Afterski #Morphe #BlushGoals #WinterGlow
Amalie
Beauty Pro
04/05/26-08:05
Lip Idôle Juicytreat Lip Gloss 00 Clear Ly Obsessed
Mineral Lip Styler Lipliner 22 Soft Beige
Lipstick Satin Refill 202 Chemical Dream
Har sett så mye bra om denne lip-trioen, men har ikke fått testet den ut selv enda. Har dere?
Elea
Beauty Pro
25/03/26-05:16(redigert 25/03/26-05:32)
Pure Vitamin C Serum 60 ml 60 ml
Wonder Releaf Centella Serum Unscented 60 ml
Wonder Releaf Centella Daily Sun Lotion 60 ml
Dermide Cica Barrier Sleeping Pack 100 ml

Mitt drømmekit fra Purito ville bestå av disse fire produktene som fokuserer på glød, fukt og styrke hudbarrieren, fordi det er det jeg trenger i min hudpleierutine. Jeg elsker at mange av produktene til Purito finnes i en parfymefri versjon for oss med sensitiv hud.

Vitamin C-serumet ville gitt meg glød, jobbet med pigmenteringer og gitt en jevnere hudtone. Centella-serumet er en av bestselgerne til Purito, og den fokuserer på å berolige huden, styrke hudbarrieren og gi godt med fukt gjennom sine ingredienser som centella, peptider og ceramider. Versjonen jeg valgte er også parfymefri. For å beskytte huden mot solen (noe som er spesielt viktig når man bruker aktvie ingredienser i hudpleie) ville jeg brukt den lette, men effektive og fuktighetsgivende Centella-solkremen med SPF 50. Gjennom natten vil nattmasken være barrierestøttende og gi dyp fukt for en glødende, beroligende og myk hud.

Kathrine
Beauty Star
24/03/26-11:53
Timeless Bloom Retinol Spot Cream 30 ml 30 ml
Pure Vitamin C Serum 60 ml 60 ml
Hypochlorous Acid Rescue Spray 100 ml 100 ml
Wonder Releaf Centella Spot Patch Purito Wonder Releaf Centella Spot Patch

Jeg har hud som begynner å vise synlige aldringstegn (☹️) og tiden er inne for å velge produkter med aktive ingredienser! Jeg synes Purito er et spennende merke. Innbydende og lekker emballasje, samt gode priser! Hvis jeg skulle satt sammen et sett til meg selv ville jeg valgt et serum med retinol for å forbedre hudteksturen og forhåpentligvis minimere linjer, serum med C-vitamin for jevnere hudtone og demping av mørke flekker, en beroligende spray når huden blir irritert og rødlig samt noen patches for ujevnheter og kviser (for tro meg de får man fremdeles!).

Marte
Beauty Star
05/02/26-21:31
Pro-Collagen Green Fig Cleansing Balm 100 g
Extra Blushing Lip Oil
Gua Sha Comb Green
Neroli & Orchidée Shower Gel 250 ml

Luksuriøs og ekstra glowy - akkurat det mamma fortjener! Egenpleie burde absolutt stå på agendaen på morsdagen, og her er noen av mine favorittprodukter som gir boost av selvtilitt og lukter nydelig!

#morsdag #morsdagkit #beautykit

Elea
Beauty Pro
05/02/26-08:23
Lip Treatment Pout Preserve Sweet Macaron
Almond Milk Concentrate Body Cream 200 ml
Almond Supple Skin Oil 100 ml

Til morsdagen syns jeg det er ekstra hyggelig å gi gaver som gir litt ekstra pleie. Mamma er så god til å gi og ta vare på de rundt seg, så da syns jeg det passer godt med noen avslappende selvpleie-produkter 💖

Jeg er veldig glad i hele Almond-kolleksjonen til L'Occitane, så måtte selvfølgelig inkludere noen produkter derfra. Det ble nettopp lansert en helt ny farge "Sweet Macaron" i Ole Henriksens populære lipbalms, så den syns jeg også passer helt ypperlig som morsdagsgave 💝