Home

Bli med i communityet
Min feed​
Populære innlegg​
Sofia
Beauty Pro
16/09/26-06:38

Jeg kjøpte nylig Main Stain Lip Marker fra e.l.f., og nå kan jeg bare påføre den om morgenen og være sikker på at den holder hele dagen helt til kvelden uten at jeg må touch-e opp. Den går ikke av når jeg spiser, men er likevel lett å fjerne med micellar vann når det trengs. Jeg har bare brukt den i en uke så langt, så jeg kan ikke si hvor lenge den varer ennå, men alt i alt er den superpraktisk

Jeg kjøpte nylig Main Stain Lip Marker fra e.l.f., og nå kan
Main Stain Lip Marker Marvelous
Jenni
Beauty Pro
12/09/26-10:41

Top on my wish list ❤️ Åå, så spennende, snart man kan kjøpe en advent kalender! 🥰

Klikk på et svar for å stemme
Skal du kjøpe en advent kalender?
18stemmer
Iconic
Luxe
Essential
Omg
Top on my wish list ❤️ Åå, så spennende, snart man kan kjøpe
Gabi
Beauty Pro
15/09/26-20:14

Jeg er rett og slett forelsket i denne Dior-blushen

Dior Backstage Glow Stick Color Blush Long-wearing 108 Guava
Kelly
Beauty Pro
la ut et bilde på Makeup Looks
19/09/26-10:03
Look of the day 💁🏻‍♀️✨  En naturlig look som jeg bruker
Look of the day 💁🏻‍♀️✨ En naturlig look som jeg bruker til hverdags – enkelt, fresht og med få produkter. Perfekt når jeg vil gjøre meg klar på bare noen få minutter 💅🏼✨
Tinted Lip Balm Hibiscus
Sheer For It Blush Tint So Petal
Ribbon Wrapped Mascara Black Full size
24 Hour Brow Setter – Øyenbrynsgel Clear 7 ml
Ragnhild
Beauty Pro
19/09/26-17:00

Det er vel ikke overraskende for en ihuga Lancôme-fan at det som står øverst på ønskelisten nå er årets adventskalender. My heart, be still! 💓

Advent Calender
Kelly
Beauty Pro
13/09/26-15:10

✨Min lille glow-rutine med Emma S. og Aurelia ✨

Jeg har brukt Emma S. Exfoliating Enzyme Peel og Aurelia Brightening Anti-Pollution Mask for flere måneder siden, og jeg synes faktisk de fungerer veldig fint sammen.

Jeg starter med Emma S. Exfoliating Enzyme Peel. Dette er en enzympeeling med AHA- og BHA-syrer som skal fjerne døde hudceller og gi huden en jevnere og freshere glød. Den skal bare virke i ett minutt, noe jeg synes er veldig praktisk når man ønsker litt ekstra pleie uten å bruke masse tid. Jeg merker at huden føles glattere og renere etterpå, og den får en fin, frisk glød.

Etter peelingen liker jeg å bruke Aurelia Brightening Anti-Pollution Mask. Den har en deilig, kremet konsistens og føles veldig behagelig på huden. Masken kombinerer blant annet rosa leire med havreekstrakt og probiotiske ingredienser, og skal både rense, tilføre fuktighet og roe ned huden.

Det jeg liker best med denne kombinasjonen, er følelsen etterpå: huden føles ren, myk og godt hydrert, samtidig som den ser mer fresh og glowy ut. ✨

💡 Mitt tips: Jeg ville brukt peelingen først og masken etterpå en gang per uke, spesielt når huden trenger litt ekstra «reset». Husk også at huden kan bli litt rød eller prikkende etter peelingen, noe KICKS oppgir som normalt.

**✨Min lille glow-rutine med Emma S. og Aurelia ✨**  Jeg har
Brightening Anti-Pollution Mask 60 ml
Exfoliating Enzyme Peel 60 ml