/ KICKS Beauty Experts

KICKS Beauty Experts

Her legger KICKS egne Beauty Experts ut innlegg innen alle skjønnhetsemner. Alt fra magisk makeup til nydelig hudpleie, tips og inspirasjon

Skriv noe
Johanna Millerhovf
KICKS Beauty Expert
10/11/24-19:30 (redigert på 10/11/24-19:19)

MILK Makeup Highlighter Stick - naturlig glød

Jeg har hatt gleden av å prøve alle fire nyansene, og jeg må si at jeg er imponert. Hver nyanse har sin egen unike sjarm og kan brukes til å skape forskjellige looks avhengig av anledning og humør. Jeg elsker hvor lett de er å påføre og hvordan de smelter inn i huden for en naturlig finish. I tillegg er det så praktisk å ha dem i stikkform – perfekt for å ha i vesken og bruke når som helst i løpet av dagen.

Dessuten er de fylt med pleiende ingredienser som mango- og avokadoolje, noe som gjør at huden din ikke bare ser fantastisk ut, men også føles fantastisk.

Nyanser

Lit:
En vakker champagne-nyanse når du vil ha en diskret, men likevel merkbar glød. Lit er ideell for lysere hudtoner og gir en elegant touch til sminken din.

Flare:
En varm gullnyanse som gir glød når du vil fremheve brunfargen din. Flare passer utmerket for medium til mørkere hudtoner og gir en gyllen finish.

Strobe:
Strobe er perfekt for alle hudtoner og gir en magisk glødende glød.

Spark:
En roségullnyanse som passer alle hudtoner og gir en myk, rosig glød.

Her er noen tips til hvordan du kan bruke dem:

På kinnbenene: Påfør direkte på kinnbenene og blend ut med fingrene eller en børste for en naturlig glød.
Under øyenbrynene: Gi øynene dine et løft ved å påføre litt highlighter under øyenbrynsbuen.
På amorbuen: For å få leppene dine til å se fyldigere ut, påfør en liten mengde på amorbuen.
På neseryggen: En lett sveip på neseryggen kan gi ansiktet en mer definert look.
På øyelokkene: Bruk som en kremøyenskygge.

Har du prøvd noen av MILK Makeup Highlighter Sticks? Hvilken nyanse liker du best? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene nedenfor! ❤️❤️

Ha det fint!

Klem Johanna

Johanna Millerhovf
KICKS Beauty Expert
03/11/24-16:00 (redigert på 03/11/24-15:56)

Flytende glød fra Benefit

I dag vil jeg dele en virkelig fin produkt – Benefit Dew-la-la Liquid Glow Highlighter. En flytende highlighter som forsterker gløden i huden.

Nyanser

Aurora
Aurora er en av de mest populære nyansene i Dew-la-la-serien. Denne highlighteren gir en naturlig glød, og jeg påfører den i T-sonen.

Raya
Denne lyse nyansen bruker jeg på haken og over leppen for ekstra glød. Passer for den lyseste hudtonen som eneste glødprodukt hvis man bare vil bruke én nyanse.

Lumi
Er den mørkeste av de jeg bruker og går mot en bronzenyanse som er mørkere. Jeg påfører den som en bronzer og ned mot kjeven for å få dybde.

Nova
Denne nyansen er også mørkere i tonen, lik en tan-nyanse som jeg påfører på kinnbenene for å få en bronset look.

Hvordan Bruker Du Dew-la-la Liquid Glow Highlighter?

En god base gjør at produktet sitter bedre og ser mer naturlig ut. Bruk highlighteren på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynene. Dette fremhever dine naturlige trekk og gir en vakker glød.

Bruk en makeup-svamp eller fingertuppene dine for å blande highlighteren inn i huden. Jeg bruker en børste for å påføre.

Dew-la-la Liquid Glow Highlighter er byggbar, noe som betyr at du kan tilpasse intensiteten etter dine behov.

Har du prøvd noen av disse nyansene?

Del gjerne dine erfaringer og tips i kommentarene nedenfor!

Klem Johanna ✨

Johanna Millerhovf
KICKS Beauty Expert
31/10/24-16:30 (redigert på 30/10/24-08:30)

Glow & Lange vipper

Når det kommer til å oppnå en naturlig og strålende glød, er MILK Makeup Bionic Glow i nyansene Reality og Virtual et must i sminkepungen din. Disse innovative produktene er designet for å fremheve hudens naturlige skjønnhet og gi deg den ettertraktede “glow from within”-looken.

Nyanserne Reality og Virtual er perfekte for å skape en jevn hudtone. Disse produktene kan brukes på flere måter – som highlighter, blandet med din foundation, eller til og med på kroppen for en ekstra touch av glamour.

For å bruke Bionic Glow, start med ren og fuktet hud.

Påfør din vanlige foundation og concealer. Bruk deretter fingertuppene eller en sminkebørste for å påføre Bionic Glow i nyansen Reality på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynene.

For en ekstra dimensjon, påfør nyansen Virtual på de samme områdene eller bland den med Reality for en skreddersydd glød.

Løft Dine Vipper

Ingen look er komplett uten fantastiske vipper! KUSH Mascara - Boom Black gir vippene dine et superløft og en intens svart farge som virkelig får øynene dine til å poppe.

KUSH Mascara - Boom Black inneholder hjerteformede fibre som omslutter hver vippe for å skape en fyldig look.

Påføringen er enkel og smidig takket være den spesialdesignede børsten som fanger opp hver vippe fra rot til tupp, den er perfekt å bygge opp flere lag hvis man ønsker en mer dramatisk look.

Hvilken er din favoritt fra Milk Makeup?

Johanna Millerhovf
KICKS Beauty Expert
31/10/24-08:00 (redigert på 31/10/24-09:02)

Min Brynrutine med Benefit-produkter

Å ha veldefinerte og formede øyenbryn kan virkelig løfte hele ansiktet. Her er to fantastiske produkter jeg bruker fra Benefit i min daglige brynrutine: 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel og Brow Microfilling Pen.

Brow Microfilling Pen

Jeg begynner med Benefit Brow Microfilling Pen i nyansen 3.5 Medium Brown. Denne pennen er fantastisk for å skape naturlige, hår-lignende streker som fyller i tynne områder og gir et microblading-lignende resultat.

Jeg bruker pennen med oppadgående bevegelser for å etterligne naturlige brynshår. Jeg begynner ved den indre delen av brynet og jobber meg utover. For et mer definert utseende, går jeg over samme område flere ganger til jeg er fornøyd med fyldigheten.

Etter å ha fylt i brynene, bruker jeg Benefit 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel for å holde dem på plass hele dagen. Denne gelen er klar og gir en laminert effekt som virkelig holder. Her må jeg si at den gir et skikkelig fint resultat. Jeg liker virkelig at det ser litt laminert ut, akkurat passe.

Benefit 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel

Jeg bruker den dobbeltsidige børsten for å påføre gelen. De lange børstehårene hjelper til med å fordele produktet jevnt fra rot til tupp, mens de korte børstehårene hjelper til med å forme og skulpturere brynene.

Lamineringseffekt: For å oppnå en laminert look, bruker jeg den flate delen av børsten for å presse brynshårene opp mot huden og fikse dem på plass.

Ha det fint! Klem Johanna

Johanna Millerhovf
KICKS Beauty Expert
27/10/24-08:00 (redigert på 27/10/24-07:18)

Swatchfest med Anastasia Lip Gloss

I dag skal vi dykke ned i en fargerik swatchfest med Anastasia Lip Gloss. Jeg har testet fem fantastiske nyanser: Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy og Cotton Candy.

Først ut har vi Guava, en lys rosa nyanse. Perfekt for hverdagsbruk når du vil ha en naturlig, men frisk look. Dette er min favoritt.

Neste nyanse er Coral, en farge som virkelig får leppene dine til å poppe. Coral er perfekt for sommerdager eller når du vil legge til en fargeklatt til sminken din.

Cantaloupe er en varm beige-lys nyanse som også er en av mine favoritter.
For en mer klassisk look, prøv Peachy. Denne nyansen gir en ferskenfarge som gir en sofistikert touch til enhver sminke.

Sist men ikke minst har vi Cotton Candy, en rosa nyanse som skiller seg litt ut.
Alle disse har en fantastisk formel som ikke bare gir vakker farge og glans, men også fukter og pleier leppene. De er lette å påføre og holder lenge uten å føles klissete.

Så der har du det, mine swatches av Anastasia Lip Gloss i nyansene Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy og Cotton Candy.

Hvilken er din favoritt? Kommenter nedenfor og ikke glem å følge for flere skjønnhetstips og anmeldelser! ❤️❤️❤️

Ha det fint ❤️ Klem Johanna

Johanna Millerhovf
KICKS Beauty Expert
25/10/24-13:00 (redigert på 25/10/24-12:49)

Anastasia Blurring Blush Serum

Jeg har nylig hatt gleden av å teste Anastasia Blurring Blush Serum i tre fantastiske nyanser: Guava, Peach og Baby Pink. Her er mine tanker om disse herlige produktene.

Påføring og holdbarhet

Jeg elsker hvor lett det er å påføre disse blush serumene. De er byggbare, noe som betyr at du kan tilpasse intensiteten etter din egen smak. Holdbarheten er imponerende; fargen holder seg på plass hele dagen og de er svært pigmenterte.

Førsteinntrykk

Emballasjen er elegant og praktisk, noe som gjør det enkelt å påføre riktig mengde produkt. Serumet har en lett og silkeaktig konsistens som smelter inn i huden uten å føles tungt.

Nyanser

Baby Pink er en myk og romantisk nyanse som gir en søt og ungdommelig touch. Perfekt for en mer feminin look.

Peach: Peach-nyansen gir en varm og solkysset look. Den gir en subtil glød som løfter ansiktet og gir en sunn glød.

Guava: Denne nyansen er perfekt for en frisk og våken look. Den gir en herlig rosa/peachy tone som ser naturlig ut og passer perfekt for både dag og kveld. Jeg elsker denne nyansen på deres lipgloss for øvrig!

Anastasia Blurring Blush Serum har virkelig imponert meg. De tre nyansene Guava, Peach og Baby Pink tilbyr noe for enhver anledning og humør. Hvis du leter etter en blush som gir en naturlig og langvarig farge, er disse definitivt verdt å prøve.

Har du testet disse blush serumene? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene! ❤️❤️

Johanna Millerhovf
KICKS Beauty Expert
22/10/24-14:30 (redigert på 22/10/24-14:45)

Det er ikke bare en hype - den er best!

Ryktet har gått om Makeup Hydro Grip Primer fra MILK. Det man har hørt er at den skal være så bra, og nå har jeg selv testet den! Den er akkurat så bra som ryktet sier. Hvorfor det? Den sørger for at sminken sitter godt, og foundation setter seg ikke i linjer, men glattes mer eller mindre ut i stedet. Det gjør at hele sminken blir klarere og jevnere.

Soul Search

Jeg har også prøvd MILK Makeup Odyssey Lip Oil Gloss som har veldig fin dekning og gir en nydelig glans på leppene.

Jeg swatcher Odyssey Lip Oil Gloss i nyansene Werk Trip, Soul Search, Explore og Globetrot. Disse lipglossene gir en vakker glans og fukter leppene dine.

Werk Trip

Explore

MILK Makeup Odyssey Lip Oil Gloss Globetrot

Hvilken nyanse synes dere er finest? Jeg liker Soul Search 🌸🌸

Klem Johanna ❤️

Emma
KICKS Beauty Expert
21/10/24-06:00

Sjekk ut denne volumet! 🤩 Hvis dere noen gang har vurdert å kjøpe Björn Axéns Magic Style Brush, kan dere slutte å lure 😅 Helt utrolig flott volum, må jeg si!

Er det noen som har brukt den og fått samme volum? 🥳

Sjekk ut denne volumet! 🤩 Hvis dere noen gang har vurdert å