/ KICKS Beauty Experts

KICKS Beauty Experts

Her legger KICKS egne Beauty Experts ut innlegg innen alle skjønnhetsemner. Alt fra magisk makeup til nydelig hudpleie, tips og inspirasjon

Skriv noe
Johanna Millerhovf
Beauty Star
28/02/25-18:00(redigert 24/12/24-10:51)
Johanna Millerhovf
Beauty Star
28/02/25-10:30(redigert 24/12/24-10:52)

Oppdag NARS Explicit Lipstick: En Ny Æra av Luksuriøse Leppestifter

Upptäck NARS Explicit Lipstick: En Ny Era av Lyxiga Läppstift

Hej skönhetsälskare!

Jag måste bara berätta om NARS nya Explicit Lipstick – jag är helt kär! Dessa läppstift är så bekväma att bära och färgerna är helt fantastiska. De har en satinfinish som håller hela dagen och en precisionstippskula som gör appliceringen superenkel.

Det bästa? De är berikade med nyponfröolja och hyaluronsyra, så mina läppar känns mjuka och återfuktade. Och de är påfyllningsbara – hur bra är inte det?

Jag har redan testat några nyanser och min favorit just nu är den djärva röda. Har du provat någon än? Vilken är din favorit?

Kram Johanna 🌸

Explicit Lipstick 820 Bare It All
Explicit Lipstick 821 Liason
Explicit Lipstick 801 Indecent
Explicit Lipstick 800 Exposed
Johanna Millerhovf
Beauty Star
22/02/25-10:00(redigert 24/12/24-10:56)

Highlightertrikset du ikke kan gå glipp av

I dag vil jeg dele et makeuptriks for å få en virkelig naturlig glød. Jeg bruker – Anastasia Glow Seeker Highlighter i nyansen Sun Idol.

Nyansen Sun Idol er en gyllen tone som passer de fleste hudtoner. Den gir en naturlig, solkysset glød. Teksturen er silkemyk og lett, noe som gjør det enkelt å bygge opp intensiteten.

Påføringstips For å få den perfekte gløden, her er et lite triks: bruk FLAER Triangle Powder Puff for å påføre highlighteren din. Begynn med å påføre din vanlige foundation og concealer.

Bruk FLAER Triangle Powder Puff: Ta litt av Anastasia Glow Seeker Highlighter på den spisse delen av FLAER Triangle Powder Puff. Den spisse delen er perfekt for å påføre highlighter på mindre områder som neseryggen og amorbuen.

Påfør highlighteren på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynsbenet.

Avslutt sminken din med Anastasia Dewy Set Setting Spray Når det kommer til å få sminken til å holde hele dagen, er Anastasia Dewy Set Setting Spray perfekt og gir en fantastisk finish som jeg elsker.

Har du noen egne tips eller favorittprodukter for å få den perfekte gløden? Del gjerne i kommentarene nedenfor!

Til neste gang, ha det fint! 🎀💕❤️

Johanna Millerhovf
Beauty Star
21/02/25-08:30(redigert 24/12/24-10:52)

Matt look + minimerte porer

En herlig nyhet er Benefit The Porefessional Matte Primer og Benefit The Porefessional Power Powder. Disse to stjernene skal minimere porer og glatte ut huden.

Benefit The Porefessional Matte Primer Denne bør du sjekke ut hvis du har synlige porer og ønsker en jevnere hudstruktur. Jeg kan si at den har blitt en favoritt, den matter huden men samtidig føles den ikke tørr.

Benefit The Porefessional Power Powder Utmerket for alle hudtyper som ønsker en matt finish og minimere synligheten av porer. Passer best for fet og oljete hud. Teksturen er lett og matter ned huden umiddelbart. Hvis du har tørr hud, er den ikke å foretrekke.

Slik Bruker Du Produktene Begynn med å påføre Benefit The Porefessional Matte Primer på ren og fuktet hud. Fokuser på områder hvor du opplever mest glans og synlige porer, som T-sonen.

Etter at du har påført foundation, bruk Benefit The Porefessional Power Powder for å sette sminken og gi en ekstra matt finish. Påfør pudderet med en stor, fluffy børste for best resultat.

Jeg må si at jeg liker både primeren og pudderet, men med min tørre hud synes jeg det holder med primeren. Huden ser mye glattere og jevnere ut når jeg først påfører foundation.

Har dere rukket å prøve produktene og hva synes dere? 🌸

Klem Johanna 💐

The Porefessional Power Powder
The Porefessional Matte Primer 22 ml
Johanna Millerhovf
Beauty Star
28/12/24-16:00(redigert 22/10/24-14:55)

Skap en Soft Smokey Eye Look

I dag skal vi dykke inn i en tutorial for å skape en fantastisk soft smokey eye look med noen av mine favorittprodukter. Denne looken er perfekt for både hverdag og fest, og jeg lover at du kommer til å føle deg som en stjerne!

Bruk MAC Powder Kiss Single Eyeshadow i nyansen Felt Cute og påfør den over hele øyelokket. Denne myke, matte skyggen fungerer som en perfekt base og gir en subtil farge som vi kan bygge videre på.

Ta MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Tete-A-Tint og påfør den i globallinjen. Bruk en fluffy børste for å blande ut skyggen og skape en myk overgang mellom fargene. Dette gir øyet dybde og dimensjon.

Nå er det på tide å legge til litt mer drama! Bruk MAC Powder Kiss Single Eyeshadow i nyansen Give A Glam og påfør den på ytre hjørnet av øyelokket. Bland nøye for å skape en sømløs overgang mellom skyggene. Denne mørkere nyansen gir den klassiske smokey effekten.

For å definere øynene ytterligere, bruk KVD Tattoo Liner i nyansen Trooper Black. Dra en tynn linje langs øvre vippekant og skap en liten vinge for en ekstra touch av glamour.

For å gi øynene et intenst blikk, påfør øyeblyant i vannlinjen Coffee, det gjør at øynene virkelig popper.

Avslutt looken med MILK Makeup KUSH Mascara i nyansen Boom Black på øvre og nedre vipper. Denne mascaraen gir fantastisk volum og definisjon, noe som fullender din soft smokey eye look.

Og der har du det! En vakker, soft smokey eye look som er både elegant og lett å skape. Jeg håper du føler deg inspirert til å prøve denne looken selv. 💖

Lykke til og ha det gøy med sminken din! 🎨✨

Klem Johanna ❤❤

KUSH Mascara - Boom Black
Johanna Millerhovf
Beauty Star
27/12/24-09:00

Månedens topp 3 produkter

Jeg tenkte å dele månedens favoritter med dere. Når man jobber med makeup, finner man raskt produkter som man vet vil bli kjøpt igjen, og hvorfor ikke dele favorittene med dere ❤

Milk Makeup Kush Mascara Boom Black Gir en falsk øyevipp-effekt med supervolum og lengde. Den beste mascaraen jeg har testet hittil! Den gir dramatiske, falsie-lignende vipper som holder hele dagen.

NARS Blush 778 Orgasm Edge Pigmentert og jevner ut hudteksturen fint. Denne blushen gir en vakker, naturlig rødme og en jevn finish som varer lenge.

Benefit Hoola Bronzer Gir et matt og pent resultat som blurrer og skjuler rynker og linjer. En favoritt for å skape en solkysset look med en naturlig finish.

Disse produktene leverer virkelig og er perfekte for å oppdatere sminkerutinen din i november! Har du noen favoritter som du elsker?

Ha det fantastisk! Klem Johanna 🎀🎀

Johanna Millerhovf
Beauty Star
27/12/24-09:00(redigert 31/10/24-17:00)

Nyhet: MILK Makeup Hydro Grip + Glow Primer

Hei alle skjønnhetselskere!

Jeg er så begeistret over å dele en nyhet som virkelig har fanget min interesse – MILK Makeup har nettopp lansert sin nye Hydro Grip + Glow Primer i en praktisk 30 ml forpakning. 🌟

Først og fremst, la oss snakke om hva som gjør denne primeren så spesiell. Den kombinerer det beste fra to verdener: den fuktighetsgivende kraften fra Hydro Grip og en strålende glød-effekt. Perfekt for oss som vil ha en jevn og strålende base som holder hele dagen.

Da jeg testet den for første gang, ble jeg umiddelbart imponert over hvor lett og silkemyk formelen føltes på huden. Den absorberte raskt og etterlot en subtil, men merkbar glød. Og det beste? Sminken min satt som støpt hele dagen uten å føles tung eller kakete.

I tillegg er den vegansk og cruelty-free, noe som alltid er et stort pluss i min bok.

Hvis du leter etter en primer som ikke bare holder sminken på plass, men også gir deg en naturlig glød, da er MILK Makeup Hydro Grip + Glow Primer definitivt verdt å prøve.

Jeg kan ikke vente med å høre hva dere synes! ❤❤

Klem Johanna

Johanna Millerhovf
Beauty Star
27/12/24-09:00(redigert 30/10/24-08:50)

Makeup med NARS Orgasm

I dag vil jeg dele en makeup-look som jeg skapte med noen fantastiske produkter fra NARS.

NARS Blush 778 Orgasm Edge Orgasm Edge gir kinnene en vakker ferskenfarget tone. Den er lett å bygge opp og gir en naturlig ferskentone som ser fantastisk ut på alle hudtoner.

NARS Afterglow Liquid Blush Orgasm For en ekstra glød begynte jeg med å påføre Afterglow Liquid Blush i den samme ikoniske Orgasm-nyansen. Denne flytende blushen smelter inn i huden og gir en virkelig fin rosa tone.

NARS Afterglow Lip Balm Orgasm For leppene valgte jeg Afterglow Lip Balm i nyansen Orgasm. Dette leppebalsamet gir ikke bare en vakker farge, men fukter også leppene og gjør dem myke.

NARS AfterGlow Lip Shine Lipgloss Triple X For å fullføre looken påførte jeg AfterGlow Lip Shine Lipgloss i nyansen Triple X. Denne gjennomsiktige lipglossen gir en høy glans og en fyldig effekt uten å føles klissete. Perfekt for å gi leppene en ekstra dimensjon og en speilblank finish.

Jeg elsker hvordan disse produktene fra NARS kompletterer hverandre og skaper en sammenhengende og strålende look.

Jeg påførte også Orgasm Blush for å gi kinnene en ekstra touch av farge og glød. Har du prøvd noen av disse produktene? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene!

Håper dette inspirerer deg til å prøve disse fantastiske produktene fra NARS.

Ha en strålende dag 💕 KLEM

Blush 778 Orgasm Edge
Afterglow Lip Balm Orgasm
Mini Blush Orgasm
Afterglow Liquid Blush Orgasm