/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
09/10/26-05:15

Best i test - Varmebeskyttelse ❤️‍🔥

Etterlater haret mykt, glansfullt og gir kontroll over frizz ✨

Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Ragnhild
Beauty Pro
09/10/26-04:54

Best i test - hårkur: Oribe Eternal Curls Deep Treatment Mask

Denne hårmasken er spesielt laget for å reparere og gi fukt til bølgete, krøllete, spiralisert og tykt hår.

Den inneholder kokosolje og mandelolje, og er uten silikon.

Eternal Curls Deep Treatment Masque 250 ml
Elena
Beauty Pro
08/10/26-22:12

Best i test – Varmebeskyttelse ❤️‍🔥 Gir glans, reparerende, anti-frizz og varmebeskyttelse 🪮

Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Heda
Beauty Pro
08/10/26-17:12

Best i test - hårkur ✨ Denne hårmasken ble jeg anbefalt av min hairdresser og jeg har brukt den i en god stund- og jeg oppriktig elsker hvor mykt håret mitt føles etter. Håret føles ikke bare mykt ut, men også friskere og sunnere!

Best i test - hårkur ✨ Denne hårmasken ble jeg anbefalt av
Sofia
Beauty Pro
08/10/26-06:37

Akkurat nå bruker jeg Moroccanoil, dette er allerede den andre flasken. Den lukter veeldig godt og eksklusivt, og håret blir umiddelbart glansfullt. Har også lyst til å prøve Light-versjonen 🦋

Akkurat nå bruker jeg Moroccanoil, dette er allerede den
Original Treatment 25 ml
Ragnhild
Beauty Pro
07/10/26-21:22(redigert 08/10/26-06:15 )

Min best i test - Hårolje: Oribe Gold Lust Nourishing Hair Oil. ✨

Denne håroljen er lett og trekker kjempelett inn i hårstrået, uten å veie håret ned. Den gir likevel masse, masse næring til håret og en utrolig glans som ser veldig naturlig ut.

Jeg har en typisk nordisk hårtype: Blondt hår med mange og veldig fine hårstrå. Men jeg har også mye krøller, og det er en vanskelig kombinasjon og balansegang. Jeg kan få mye brus og lite definerte krøller hvis håret blir for tørt, men det ser fort fett ut hvis det blir for mye og/eller feil stylingprodukt.

Jeg bruker Oribe Gold Lust Nourishing Hair Oil i spissene og nederst i lengden for å motvirke splittede tupper og krus. Det fungerer den veldig godt til, og frisøren min sier hun kjenner at håret mitt er tykkere nå enn før jeg begynte med oljen (friskere, sterkere hår og langt færre knekte hårstrå).

Gold Lust Nourishing Hair Oil 100 ml
Elena
Beauty Pro
07/10/26-20:12

✨ Best i test – Hårolje ❤️ Oribe Gold Lust Nourishing Hair Oil. En luksuriøs, lett hårolje som gir håret masse glans, mykhet og silkefølelse, samtidig som den temmer frizz uten å tynge håret. Jeg elsker spesielt hvordan håret føles glattere og mer velstelt, og den gir den perfekte finishen etter styling. Den kan også brukes i fuktig hår før føning eller litt i lengdene og tuppene etterpå.

Gold Lust Nourishing Hair Oil 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
07/10/26-18:22(redigert 07/10/26-18:23 )

Beauty First Impressions 💖

Denne børsten passer til alle hårtyper, men er spesielt egnet for langt, krøllete eller krusete hår som trenger kortere stylingstid ved føning ✨

D38 Power Paddle Brush Pink Crush