/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Mari
Beauty Pro
06/06/26-06:27

Mitt siste kjøp: Wella professional color touch hair color. Slitt med at håret mitt får rød/ oransje nyanse - noe jeg ikke vil ha. Men denne var veldig fin, kjøpte fargen cool beige blond og er veldig fornøyd.

Mitt siste kjøp: Wella professional color touch hair color.
Elena
Beauty Pro
06/06/26-04:14

✨ Månedens skjulte perle ✨ Denne måneden vil jeg løfte frem en ekte hårfavoritt: Hairlust Protein Repair™ Hair Mask. Hvis håret føles tørt, slitt eller svekket etter varmeverktøy, farging eller mye sol, er denne hårmasken et fantastisk valg. Den inneholder styrkende planteproteiner som bidrar til å reparere og gjenoppbygge hårstråene, samtidig som den tilfører fuktighet, mykhet og glans. Det som gjør denne masken ekstra spesiell, er at den er utviklet med fokus på rene ingredienser. Produktet er fritt for en rekke unødvendige og kontroversielle stoffer, og passer godt for deg som ønsker en mer bevisst hårpleierutine. En velfortjent tittel som månedens skjulte perle – for sunt hår starter med god pleie. 💚

Protein Repair™ Hair Mask 200 ml
Liv
Beauty Star
03/06/26-18:37(redigert 03/06/26-18:39)

testet "slick Stick" akkurat som de lovet. holder alle små hår på plass. Lot 2 krøllete ungdommer prøve også. de ble veldig fornøyd. då den kan anbefales.

testet "slick Stick" akkurat som de lovet. holder alle små
Classic Lady
Beauty Pro
03/06/26-15:19

✨️ Beauty Reset

I dag har jeg vasket hårbørsten 💕 Fjernet først alle hår og la den i mildt såpevann. Så har den lufttørket med puten ned ✨️

Voila og ren børste til i morgen 🩷

✨️ Beauty Reset  I dag har jeg vasket hårbørsten 💕 Fjernet
Classic Lady
Beauty Pro
01/06/26-19:47

Beauty First Impressions 💖

Denne balsamen fremhever og separerer krøllene og gir fukt til krøllene, akkurat hva jeg liker ✨️

Jeg lar alltid håret lufttørke og denne hårkuren gjør håret mykt, motvirker floker og beskytter håret mot luftfuktighet 💕

Beauty First Impressions 💖  Denne balsamen fremhever og
Classic Lady
Beauty Pro
01/06/26-19:43

Månedens skjulte perle 😍

Kerastase Curl Manifesto Fondant Hydratation Essentielle Conditioner er en balsam som egner seg for krøllete og krusete hår ✨️

Jeg har naturlige krøller og bruker hårprodukter som er egnet på krøller.

Alle har vi forskjellig hår og mitt tips er å finne et produkt som passer til deg og din hårtype 💕

Månedens skjulte perle 😍  Kerastase Curl Manifesto Fondant
Iryna
Beauty Pro
31/05/26-15:19

Etter Oribe, Olaplex og andre dyre sjampoer prøvde jeg en herresjampo «alt-i-ett». Den viste seg å være skikkelig bra, og det føles nesten litt urettferdig 😄

Etter Oribe, Olaplex og andre dyre sjampoer prøvde jeg en
Classic Lady
Beauty Pro
28/05/26-15:19

✨️ Beauty Reset

I dag har jeg vasket lokket og boksen på hårfargekuren min 😀 Jeg opplever at denne fargen setter seg med en gang på fingrene ved rengjøring i badeskapet, så derfor ble den rengjort i dag 🩷

✨️ Beauty Reset  I dag har jeg vasket lokket og boksen på