/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
19/08/26-18:32

Beauty Reset ✨️

I dag farget jeg hodebunnen og redskapene jeg brukte er vasket rene 🥰

Beauty Reset ✨️  I dag farget jeg hodebunnen og redskapene
Classic Lady
Beauty Pro
13/08/26-17:50

Time-Saving Beauty Routine

På dager hvor man ikke har tid til å vaske håret, er det super lekkert å sette opp håret i en hestehale 💖

Det går raskt og dessuten slipper man å få håret i øynene 🥰

KICKS Beauty Scrunchie Large Cherry Cherry
Iryna
Beauty Pro
13/08/26-17:10

Hele sommeren brukte jeg hårserumet og brukte masken veldig lite. Nå går jeg tilbake til favoritten min. Jeg har tynt og fint hår, og både masken og serumet varer veldig lenge for meg. Jeg bruker masken etter hver hårvask, siden håret mitt er tørt.

Dette er den perfekte løsningen for meg, som frisøren min anbefalte.

Hele sommeren brukte jeg hårserumet og brukte masken veldig
Ultimate Reset Mask 200 ml
Ragnhild
Beauty Pro
13/08/26-13:23

Tilbake til hverdagen for håret også: Det siste jeg gjør før ferien er over, er å ta turen til frisøren. Det er et must for min del etter en lang sommer med masse utendørsliv, soleksponering og et liv i hårstrikk.

Når arbeidshverdagen tar til igjen, har jeg håret mye mer ned og løst, og da må jeg style det igjen. For mitt krøllete, nordiske hår fungerer Oribe Priming Lotion Leave-In Conditioning Detangler i hele håret og Oribe Gold Lust Nourishing Hair Oil i tuppene rett etter hårvask aller best. Morgenen etter påfører jeg litt mer Priming Lotion hvis det er behov for det.

Elena
Beauty Pro
12/08/26-23:02

Tilbake til rutiner – Hår 💇🏽‍♀️✨

Etter en sommer med litt enklere hårrutiner er det deilig å komme tilbake til de gode rutinene igjen 🤍 Nå står hårpleie, styrke og beskyttelse litt ekstra i fokus. I rutinen min akkurat nå finner du: ✨ Hairlust Protein Repair™ Hair Mask – for litt ekstra pleie og reparasjon ✨ Hairlust Hair Bars™ Strengthening Shampoo Bar – en fast del av vaskerutinen ✨ Four Reasons Original Heat Shield – alltid før varme og styling 🔥 Hva er dine must-haves i hårrutinen nå som hverdagen er tilbake? ✨

Original Heat Shield 200 ml
Hair Bars™ Strengthening Shampoo Bar 50 g
Protein Repair™ Hair Mask 200 ml
Classic Lady
Beauty Pro
11/08/26-19:29

Time-Saving Beauty Routine

En hårbøyle gjør at du får en elegant og lekker frisyre med en gang 💖

Holder også håret bort fra øynene og er veldig praktisk når det er mye vind ute 🥰

Hair Band Black
Classic Lady
Beauty Pro
11/08/26-19:24

Top on my wishlist 📝🤩

Jeg ønsker meg et stylingprodukt som retter ut krøllene og gir meg volum, slik man får etter et besøk hos frisøren 👩

Big Hair Luxe
Classic Lady
Beauty Pro
10/08/26-19:23(redigert 10/08/26-19:25 )

✨️ Beauty Reset

Vasket hårbørsten i dag 💖

✨️ Beauty Reset   Vasket hårbørsten i dag 💖