Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty First Impressions 💖
Jeg elsker produktene fra Loreal og denne hårsprayen er ikke noe unntak ✨️
Håret får akkurat det holdet den trenger gjennom dagen og håret blir ikke stivt eller klissete, noe jeg har opplevd med andre produkter tidligere💕
Anbefales 🥰

Beauty First Impression 💖✨
Jeg hadde håpet at dette skulle være et skikkelig gamechanger-produkt for å dekke ettervekst og grå hår, men jeg ble dessverre ikke særlig imponert. Resultatet minner veldig om å legge øyeskygge i håret, og fargen sitter ikke spesielt lenge før den begynner å fade. I tillegg opplevde jeg at produktet smittet over på hodebunnen, noe som gjorde finishen mindre naturlig enn jeg hadde forventet. Det er enkelt å påføre og ser fint ut med én gang, men holdbarheten levde dessverre ikke opp til forventningene mine. For meg ble dette ikke en keeper 😕✨ Har noen andre testet Color Wow og fått bedre resultat?

Har brukt den tidligere, men likte den ikke 🥰✨️Flott innlegg 🌸

Takk for ærlig deling ! ✨

Min morgen glow rutine! Jeg prioriterer hudpleie! Jeg har super tørr hud, som gjør vondt om jeg ikke bruker noe hudpleie. Så min viktigste morgeneutine er å få huden godt fuktet og masse glow! Siden jeg er så tørr, flasser om jeg ikke bruker noe, så er fuktighet så viktig for meg! Huden føles mye bedre og jeg er klar for dagen! ☀
Viktigste jeg bruker er fuktvann, serum, krem, øyekrem, spf, lip balm og glow spray!!

Elsker dette og så mye glow 😍✨️

For en glød!! ☀☺

Jeg har hatt Kerastase sin Soleil Creme UV Sublime i flere år, og fant ut at jeg skal ta den frem igjen i anledning oppdraget. Kanskje også i anledning årstiden, for det er det som oftest skjer. Jeg elsker å bruke denne i sommerhalvåret, men når høsten har kommet har jeg alltid vært litt lei av duften fordi den er veldig sol-og-strand-aktig.
I vår har jeg lett innmari etter en typisk sol-og-strand-parfyme og testet SÅ mange, uten å ennå finne den riktige for meg. I går fant jeg frem Soleil Creme UV Soleil igjen, og har brukt den i går og i dag, og jeg får trøste meg med duften av den mens jeg fortsetter å lette etter den rette parfymen.
Hårkremen fungerer for øvrig utmerket, da den gjør håret mitt kjempemykt og blankt uten å tynge det ned, samtidig som den dufter godt.
Kanskje vanskelig å svare på, men merker du noe til solbeskyttelsen på håret eller bruker du den mest som en leave-in? Veldig nysgjerrig på både denne og sprayen i samme serie ☀️

@Elea Litt vanskelig å svare på helt sikkert, ja, men håret blir veldig mykt og holder seg bra til å være på sommeren. Jeg har fint, nordisk hår som lett blir skadet, og jeg har inntrykk av at UV-beskyttelsen fungerer.

Beauty first impressions 💖
Jeg var veldig spent på å teste Hairlust sin shsmpoo bar– både fordi jeg elsker rene ingredienser, men også fordi shampoo bars kan være litt hit or miss.
Førsteinntrykk:
Det første jeg la merke til var hvor kompakt og “ren” den føles. Emballasjen er minimalistisk og plastfri, noe som gir en skikkelig luksuriøs, bærekraftig vibe. Den lukter lett og friskt – litt sånn grønt eple, pære og vanilje (veldig subtil, ikke overveldende).
I bruk:
Den skummer faktisk overraskende godt! Håret føles rent med en gang. Formelen er mild og laget uten sulfater, silikoner og parabener, noe jeg personlig setter stor pris på.
Følelse etter vask:
Håret mitt føltes mykt og ganske lett, med en fin glans. Den inneholder blant annet risprotein og aloe vera, som skal styrke og gi fukt – og det merkes allerede etter første vask at håret ikke føles tørt.
Det jeg er litt spent på videre: Som med mange shampoo bars kan det være en liten “tilvenningsfase” – noen opplever at håret trenger litt tid til å justere seg. (Spesielt hvis man er vant til silikonbaserte produkter.)
En veldig lovende start! Dette føles som en mer luksuriøs versjon av shampoo bar – ikke bare et miljøvalg, men faktisk et produkt som gir gode resultater.

Håret mitt kan være ganske umulig noen ganger, så jeg trenger litt hjelp. Dette produktet gjør faktisk jobben sin 🙂

Dette hårserumet er skikkelig bra❤

10/10
Tangle Teezer - Scalp Hair Brush
Har lenge vært på jakt etter en hodebunnsbørste/massager, og endte opp med denne. Har brukt hårbørster fra Tangle Teezer så lenge jeg kan huske og liker de veldig godt. Derfor hadde jeg store forventninger til denne også. Børsten var en del mindre enn jeg hadde sett for meg, men har en ergonomisk og fin utforming som gjør den enkel og lett å bruke. Tennene er fleksible og bevegelige, på lik linje som hårbørsten, og jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke merker noen særlig forskjell på disse. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde sett for meg, men jeg hadde en tanke om at den skulle være mer stimulerende, spiss og fungere annerledes enn å bruke en hårbørste for scalp-massage.
Jeg hadde nok ikke kjøpt denne igjen ettersom jeg ikke merker noen forskjell fra å bruke denne eller min dagligdagse hårbørste fra Tangle Teezer i hodebunnen. Ikke produktet i seg selv det er noe galt med, men for min del skilte den seg ikke ut fra hva jeg allerede hadde. Jeg skal prøve den en stund til før jeg eventuelt tester en annen type scalp-massager med andre tenner.
@Sofia Ååå 🥹😍 Tusen takk for så fine ord!! Det setter jeg veldig stor pris på
Så fin anmeldse!

MOROCCANOIL HYDRATING SET
Jeg vasker håret hver dag, og siden jeg har porøst hår, blir det veldig tørt i lengdene. Denne serien holder håret mitt levende. Sjampo: En veldig mild sjampo som renser håret uten å vaske ut fargen. Balsam: Lett, gjør håret medgjørlig og etterlater ikke en følelse av fett hår. Treatment (oil): Absorberes umiddelbart, etterlater ingen fettete spor, forhindrer statisk elektrisitet og gir merkbart mer glans.
I tillegg kommer den signaturpregede, eksklusive duften som sitter veldig lenge i håret.

Favoritt merke ☺️

Jeg liker dette merket veldig godt ❤