/ Hair Looks

Hair Looks

Ta et bilde av din fineste frisyre, styling eller hårlook og del den med andre Beauty Talkers! Inspirer med din hverdagsfrisyre, feststyling eller favorittaccessoir.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legg til
Nyeste
Linnea simone
Beauty Beginner
11/05/26-14:31(redigert 11/05/26-15:08)
For å få maks glans, fukt og sunt hår etter kulde og lue

For å få maks glans, fukt og sunt hår etter kulde og lue bruker jeg:

🫧 Make My Day Shampoo🧴 Dry Hair Mask Amika🥥 Soulfood Hair Mask🛡️ Acidic Bonding Leave-In

Denne kombinasjonen gir meg mykt, hydrert og glossy hår – selv etter lange dager ute

Leave In Conditioner 350 ml
Soulstruck Nourishing Dry Hair Mask 200 ml
Make My Day Shampoo 300 ml
Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Soulfood Nourishing Mask 250 ml
Kristina
Beauty Star
03/04/26-07:34
Når våren kommer og du vil gi håret frisyre. Og når håret

Når våren kommer og du vil gi håret frisyre. Og når håret ikke er særlig glatt og skinnende, leter du etter en løsning. Og her er den! Denne kombinasjonen av sjampo, balsam og maske gjør håret mitt skinnende gult av solstråler, som fra et eventyr om en prinsesse. Og seriøst, jeg likte disse produktene veldig godt, de glattet ut og fikk det krusete, krusete håret mitt til å skinne.

Brazilian Keratin Smooth Hair Mask 300 ml
Brazilian Keratin Conditioner 385 ml
Brazilian Keratin Shampoo 385 ml
Amalie
Beauty Pro
20/11/25-12:20
Det å omfavne de naturlige krøllene sine – selv om det skjer

Det å omfavne de naturlige krøllene sine – selv om det skjer sjeldent – kan føles både befriende og styrkende. Mange som har krøller er vant til å rette dem, style dem tungt eller “temme” dem, så når man faktisk lar dem være seg selv, blir det en måte å vise aksept og kjærlighet til eget hår på. Naturlige krøller forteller en historie – de har tekstur, personlighet og uttrykk som ingen andre hårtyper har. Det å gå med krøllene sine kan derfor bli et lite statement i seg selv: “Dette er meg, og jeg trenger ikke perfeksjon for å føle meg bra.” Og selv om man ikke gjør det ofte, er det verdifullt å gi håret – og seg selv – de øyeblikkene hvor det får lov til å være naturlig, vilt og vakkert på sin egen måte.

Maren Helene
Beauty Pro
13/09/25-11:16
Fint bryllupshår🩷 veldig gøy og jobbe med håropsætning🩷
Fint bryllupshår🩷 veldig gøy og jobbe med håropsætning🩷
Victoria
Beauty Star
05/08/25-09:25
Ta vare på håret ditt!!  Min go-to hårsveis er alltid myke
Ta vare på håret ditt!! Min go-to hårsveis er alltid myke krøller/bølger. Jeg har krusete og krøllete hår, og da er det et must med god varmebeskyttende og frizz-dempende. Både color wow og redken extreme play safe er go-tos hos meg, og etterlater håret mykt og beskyttet.
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
Extreme Play Safe Leave-In Treatment 250 ml