/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Birgitte
Beauty Pro
10/05/26-02:39
Rutine for kveld dersom man trenger en litt ekstra boost. Skal sies at huden min er kombinert og sensitiv.
Clarifying Lotion 2 Dry To Combination Skin 400 ml
All About Clean Rinse Off Foaming Cleanser 30 ml
Smart Clinical Repair Wrinkle Correcting Serum 50 ml
Smart Clinicial Repair Wrinkle Correcting Eye Cream 15 ml
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
Når gjør du denne rutinen?
2-3 ganger per uke.
Amalie
Beauty Pro
04/05/26-08:11
Jeg har nettopp begynt å bruke disse tre produktene etter en periode uten skicare i det hele tatt. For min del har disse funket godt ilag og jeg anbefaler dere å kjøpe dem!
Pure Fit Cica Creamy Foam Cleanser 150 ml
Pure Fit Cica Toner 150 ml
Pure Fit Cica Serum 30 ml
Om kvelden, evt etter jeg har tatt av sminken
Amalie
Beauty Pro
04/05/26-08:08
Her er en av mine mer "naturlige" sminkerutiner. Det føles ikke for mye og ha på, og holder seg fint gjennom hele dagen. Personlig synes jeg at sminken holder best når jeg ikke bruker setting spray, men er usikker på om det har noe med merket på setting sprayen å gjøre. Hvilke setting spray bruker du, og hva synes du om den?
Soft Glow Cream Bronzer Mocha
Bronzer & Blusher Brush
Cushion Blush Glow In A Tube 4 Coral Blush
Lip Glow Oil Balm 1 Sugar
Matte Oil-Control Foundation SPF20 2 Medium
Hyaluronic Serum Concealer 8H 7.25 Vanilla Nude
Om morningen, før jobb/skole
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
03/04/26-17:40

Min time saving routine er disse to produktene fra Erborian! Det er Erborian sin CC krem som jeg bare smører ut i ansiktet med fingrene, så jevner den seg til min egen hudtone, og Cc eye concealeren, som er en 3-1 produkt som hjelper å hydrere, demper hevelser og mørke ringer, og som lysner opp! Den påfører jeg som en slags øyekrem, smører ut til den blir en concealer, også er jeg ferdig! Enklere blir det ikke ❤

CC Eye Concealer Doré
CC Red Correct Foundation 15 ml
Morgenen
Ragnhild
Beauty Pro
16/02/26-08:35(redigert 03/04/26-21:36)

Min timesaving routine:

Jeg har brukt Lancômes Idôle Skintint i vinter, og for ikke så lenge siden fikk jeg teste BeautyActs Skin Glow Up som beautytester.

Jeg har veldig fin hud med få utfordringer, og jeg ønsker derfor å bruke produkter som fremhever huden uten at den ser sminket ut samtidig som at det skal gå raskt om morgenen.

Bland disse to på en svamp, fordel utover ansiktet og jobb produktene jevnt inn i huden - klar på mindre enn 5 minutter med et helt fantastisk resultat som sitter hele dagen.

Skin Glow Up Flawless Glow
Idôle Skintint 56C
Morgen
Hanna
Beauty Pro
23/10/25-14:50
Colorwow har skjøvet vekk alle andre stylingprodukter jeg har i skapet. Har virkelig lagt min elsk på disse produktene✨
Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
Dream Coat Curly Travel Size 75 ml
Etter hårvask, før jeg bruker Dyson airwrap
Emilie
Beauty Star
05/10/25-20:58
Jeg har lenge brukt Kérastase Résistance-serien for å styrke og reparere håret mitt, og den har virkelig vært en redning for slitte lengder og tørt hår 💪✨ Men nå som håret føles sterkere enn på lenge, drømmer jeg om å ta neste steg, med mer glans, mindre frizz og ekte salongfølelse hjemme! Derfor vil jeg teste Gloss Absolu-serien. En komplett glansgivende pleie som løfter resultatet etter Résistance. @Anja #KICKSBeautyCommunity #KérastaseGlossAbsolu #GlossyHairGoals #HairCareLover #KerastaseResistance
Résistance Extentioniste Thermique 150 ml
Resistance Bain Extentioniste Shampoo 250 ml
Resistance Fondant Extentioniste Conditioner 200 ml
Kveld
Klaudia
Beauty Star
15/09/25-10:49(redigert 15/09/25-10:53)
For omtrent ett år siden bestemte jeg meg for å teste koreansk hudpleie, og jeg har blitt helt forelsket! 🌸 Jeg ønsker å dele mine favoritter med dere❤️ For meg starter det med en dobbelrens (oljebasert + vannbasert), etterfulgt av toner og et lett serum som gir masse fukt. Til slutt avslutter jeg med en lett krem og solkrem på dagtid ☀️. Det føles nesten som en liten spa-opplevelse hjemme hver dag! Liker dere koreansk hudpleie? Del gjerne deres absolutte favorittprodukt!
Heartleaf Quercetinol Pore Deep Cleansing Foam 150 ml
Heartleaf Pore Control Cleansing Oil 200 ml
Red Bean Refreshing Pore Mask 140 ml
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Niacinamide 10%+Txa 4% Dark Spot Correcting Serum 30 ml
✨ K-Beauty i hverdagen min ✨