/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Lidiia
Beauty Beginner
22/08/26-12:11
Når tiden er knapp om morgenen, gjør jeg det superenkelt. Etter at jeg har renset ansiktet og lagt på en god fuktighetskrem, påfører jeg bare litt BB- eller CC-cream for en jevn og fresh hudtone. Deretter setter jeg håret opp i en rask og klassisk hestehale. Det tar under 5 minutter, og jeg er klar for dagen! ✨
Magic BB Cream 02 Light
CC Red Correct 40 ml
Når gjør du denne rutinen?
På morgenen
Elena
Beauty Pro
17/08/26-22:14
Tilbake til rutiner – Kroppspleie 🤍 Nå som hverdagen er tilbake, prøver jeg å finne tilbake til de gode rutinene igjen. For meg handler kroppspleie om å ta litt ekstra vare på meg selv i hverdagen. Jeg liker å holde det enkelt, men samtidig bruke produkter jeg virkelig liker og som gjør at huden føles fresh og velpleid ✨
Vitamin B12 Body Scrub – Deep Cleansing And Moisturizing For Soft, Supple Skin 200 ml
Vitamin B12 Body Lotion – Deep Hydration For Soft, Radiant And Glowing Skin 200 ml
På kvelden
Karianne
Beauty Star
29/07/26-09:13
På dager jeg ikke bruker sminke, holder jeg hudpleien enkel. Jeg starter med micellervann og her varierer jeg mellom 2 ulike. Bruker et serum som gir fukt og avslutter alltid med solkrem. Dette er produktene jeg bruker akkurat nå, og som fungerer godt for huden min. Hva er det ene hudpleieproduktet du aldri hopper over?
Micellar Cleansing Water All-in-1 100 MLT
Skin-Prep Micellar Solution 400 ml
Hyaluronic Acid 2% + B5 30 ml
Aloe Soothing Sun Cream SPF50+ PA+++ 50 ml
På morgenen de dagene jeg skal være sminkefri
Elena
Beauty Pro
23/07/26-22:50
Når huden trenger å lade batteriene, holder jeg det enkelt. 💙 Skånsom rens, masse fukt, en god barrierestyrkende krem og en pause fra sterke aktive ingredienser. Da finner huden som regel balansen igjen. 🔋✨
Hydrating Cleanser 236 ml
Moisturising Cream 177 ml
Hyaluronic Acid 2% + B5 30 ml
Cica Sleeping Mask 60 ml
Morgen og kveld
Birgitte
Beauty Pro
10/05/26-02:39
Rutine for kveld dersom man trenger en litt ekstra boost. Skal sies at huden min er kombinert og sensitiv.
Clarifying Lotion 2 Dry To Combination Skin 400 ml
All About Clean Rinse Off Foaming Cleanser 30 ml
Smart Clinical Repair Wrinkle Correcting Serum 50 ml
Smart Clinicial Repair Wrinkle Correcting Eye Cream 15 ml
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
2-3 ganger per uke.
Amalie
Beauty Pro
04/05/26-08:11
Jeg har nettopp begynt å bruke disse tre produktene etter en periode uten skicare i det hele tatt. For min del har disse funket godt ilag og jeg anbefaler dere å kjøpe dem!
Pure Fit Cica Creamy Foam Cleanser 150 ml
Pure Fit Cica Toner 150 ml
Pure Fit Cica Serum 30 ml
Om kvelden, evt etter jeg har tatt av sminken
Amalie
Beauty Pro
04/05/26-08:08
Her er en av mine mer "naturlige" sminkerutiner. Det føles ikke for mye og ha på, og holder seg fint gjennom hele dagen. Personlig synes jeg at sminken holder best når jeg ikke bruker setting spray, men er usikker på om det har noe med merket på setting sprayen å gjøre. Hvilke setting spray bruker du, og hva synes du om den?
Soft Glow Cream Bronzer Mocha
Bronzer & Blusher Brush
Cushion Blush Glow In A Tube 4 Coral Blush
Lip Glow Oil Balm 1 Sugar
Matte Oil-Control Foundation SPF20 2 Medium
Hyaluronic Serum Concealer 8H 7.25 Vanilla Nude
Om morningen, før jobb/skole
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
03/04/26-17:40

Min time saving routine er disse to produktene fra Erborian! Det er Erborian sin CC krem som jeg bare smører ut i ansiktet med fingrene, så jevner den seg til min egen hudtone, og Cc eye concealeren, som er en 3-1 produkt som hjelper å hydrere, demper hevelser og mørke ringer, og som lysner opp! Den påfører jeg som en slags øyekrem, smører ut til den blir en concealer, også er jeg ferdig! Enklere blir det ikke ❤

CC Eye Concealer Doré
CC Red Correct Foundation 15 ml
Morgenen