/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Siste
Isabell
Beauty Beginner
03/04/25-16:42
Perfekte morgen og natt hudpleierutine❤️
Lift Focus Essence Limited Edition 80 ml
Skincare Starter Set
Pre-Party Glow Gift Box
Når gjør du denne rutinen?
Morgen og kvelden
Isabella
Beauty Beginner
03/04/25-15:45
Jeg elsker alle produktene fra Clinique, ikke bare Skincare men også sminkeproduktene dems. Lip Oil fra Clinique er den beste jeg vet men elsker også produktene nedenfor for å behandle huden min sånn at den blir glowy og glad
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
SPF40 Face Cream 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Morgen og kveld og litt hvis jeg vil føle meg mer fresh
Christina
Beauty Pro
03/04/25-15:40
Noen av mine favoritter fra Clinique for en perfekt rutine 😍
Power Lashes Gift Box
All About Eyes Brightening Serum Concentrate 10 ml
Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 1
Kveld
Theodora
Beauty Beginner
03/04/25-13:36
Jeg elsker Take the day off, Moisture Surge toner og Dramatically Different Moisturizer. ❤️
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Moisture Surge Face Spray 125 ml
Dramatically Different Moisturizing Lotion+ Face Cream 50 ml
På dagen
Emilie
Beauty Star
03/04/25-12:16(redigert 03/04/25-12:16 )
I min beauty rutine elsker jeg å bruke Clinique sin mascara i black honey for et mildere uttrykk. Fargen får også øynene mine til å poppe, og gir utrolig lange fine vipper 🤩 bytter også mellom black honey og pink honey på leppene. Nå på vår/sommer er pink honey min favoritt til hverdags ✨ har ingen venner her inne så kan ikke tagge noen
High Impact Mascara 3 Black Honey
Black Honey/Pink Honey Gift Box
På morgenen
Parvin
Beauty Star
03/04/25-12:11
Jeg elsker å starte dagen med Moisture Surge™ Active Glow Serum for en rask fuktighetsboost og en sunn glød som varer hele dagen. Jeg avslutter med Smart Clinical Repair™ Overnight Recovery Cream & Mask om natten for å gi huden intensiv fukt og støtte til fornyelse mens jeg sover – perfekt for en frisk og revitalisert hud 💖 @Tahereh du må bli med i denne konkurransen :)
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Dag/kveld
Helle
Beauty Beginner
02/04/25-17:47
Clinique even better er den eneste foundationen som ikke blir skikkelig separat og fet i løpet av dagen. Den sammen med eyelineren og leppeoljen er en super kombinasjon for en naturlig og enkel look
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Cool 2
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Morgen, gjerne hvis jeg har dårlig tid
Zeinab Ibrahim Salem
Beauty Beginner
02/04/25-08:28
✨ Min ultimate beauty-rutine med Clinique! ✨ Jeg starter dagen med Moisture Surge Active Glow Serum for en frisk og fuktet hud – perfekt base for sminke! 💖 På kvelden bruker jeg Smart Clinical Repair™ Overnight Recovery Cream & Mask, som gir intensiv fuktighet og fornyelse mens jeg sover. 💜 Og selvfølgelig, ingen look er komplett uten High Impact High-Fi Mascara – gir vippene mine maksimal volum og dramatisk intensitet! 💚 Denne rutinen fungerer for meg fordi den holder huden hydrert, gir glød, og gjør at sminken sitter perfekt hele dagen! 🌟 @Ahid , denne konkurransen er for deg også! Bli med! 💕 #CliniqueBeautyRoutine #GlødMedClinique
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
High Impact Mascara Black
Hver dag