/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Caroline
Beauty Star
05/07/26-12:35
Jeg har vært så heldig å få teste Nilens Jord Pro-Age Repair Multi-Correcting Night Cream. Jeg liker denne nattkremen veldig godt! Den er uten lukt, kremen trekker godt inn og huden føles myk og hydrert uten å bli klissete/fet. Den er også drøy i bruk som er et stort pluss. Føler også at huden min blir litt mindre rød nå når jeg har brukt den en stund. Har bare positivt å si om denne!
Jeg har vært så heldig å få teste Nilens Jord Pro-Age Repair
Vilde Marlén
Beauty Pro
05/07/26-09:42
Jeg har fått teste got2be glued wap stick! Bra til sitt formål og legger ned håret slik den skal. Den holder småhår og frizz på plass, men håret blir ganske fett etter bruk. Den er heller ikke lett å børste ut etterpå, så man må ofte vaske håret for å få produktet helt bort. Passer best når du vil ha et sleek resultat som skal sitte.
Jeg har fått teste got2be glued wap stick! Bra til sitt
Kristin
Beauty Star
04/07/26-12:50
Jeg fikk teste Lernberger Stafsing BB- Cream Leave-in Treatment. Til tross mitt rette og tynne hår har denne hjulpet. Særlig i tuppene hvor det kan være tørt. Less is more! Ikke ha i for mye dersom du har rett hår. Alt i alt en god krem som jeg vil absolutt anbefale for de med tørt eller slitt hår! Denne hjelper! For meg funket det ikke å ta det i hodebunnen. Jeg har lite volum så det kan fort se fettet ut om man har det i hodebunnen. Ser for meg at denne blir veldig bra for de med krøller, bølger eller skadet hår.
BB Cream - Leave-In Treatment 50 ml
Karoline
Beauty Pro
02/07/26-20:44(redigert 02/07/26-20:59)
Jeg var heldig å fikk teste Nilens jord, brow auto pen i fargen medium brown.  Jeg syntes denne brynspennen var litt vanskelig å bruke, men det skyldes nok mest at jeg ikke er vant til brynspenn. Jeg foretrekker vanligvis å bruke brynspudder, så det handler mer om mine egne preferanser enn selve produktet. Fargen Medium Brown var veldig fin og så naturlig ut. Børsten fungerte også godt. Det eneste jeg reagerte på var at lokket over børsten falt veldig lett av, i hvert fall på den jeg fikk. Selv ville jeg nok ikke kjøpt denne igjen, men det er først og fremst fordi jeg foretrekker brynspudder fremfor brynspenn. Hvis du liker brynspenn, kan dette likevel være et fint alternativ.
Brow Auto Pen 216 Medium Brown
Marte
Beauty Star
02/07/26-16:53
Jeg fikk teste got2b nye øyebryn produkt, Glued 4 Brows & Edges Waterproof. Den er helt ok, gjør akkurat det som står på pakningen men ikke mer. Holder godt på formen og er drøy i bruk. Man må "jobbe" produktet inn og det etterlater et synlig nesten hvitt slør på brynene. Synes det fungerer best når børsten presses ned og gres gjennom heller enn å gjøre det med en lett hånd. Kommer til å bruke den i sommer, for praktisk at den er vannfast 😍
Neringa Puidoke
Beauty Pro
29/06/26-14:15
Very good product for sleek styling hair. Good hold.Easy to use.Feels nice on hair almost feeling nothing. Not too much sticky
Very good product for sleek styling hair. Good hold.Easy to
Linda
Beauty Pro
29/06/26-09:39
Jeg ble så utrolig glad da jeg åpnet denne fra Kicks! Jeg elsker Rituals, og har fått prøve RITUALS The Ritual Of Yozakura Body Cream! Jeg likte den så godt at jeg bare måtte kjøpe The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel for å få den fulle effekten. 😉 Det første man legger merke til er den eksklusive innpakningen. Og når man åpner lokket kjenner man umiddelbart en nydelig varm og frisk duft. Kremen er fløyelsmyk og trekker utrolig godt inn i huden. I det du smører den på føles den tykk, men etterlater huden myk uten noen rester av kremen på hudoverflaten. Utrolig deilig! Og med dusjgeleen også, så har jeg funnet min nye kroppspleiefavoritt! Min nye favorittserie fra Rituals! Anbefales!
Jeg ble så utrolig glad da jeg åpnet denne fra Kicks! Jeg
The Ritual Of Yozakura Body Cream 220 ml
Linda
Beauty Pro
29/06/26-09:04
Jeg har vært så heldig å få prøve Matas Striber Solspray SPF50. Stor flaske med mye solkrem! Alltid praktisk å bare kunne sprute på solkremen, selv om man må smøre den inn. Det er en krem, som trekker raskt inn i huden. Ikke klissete eller «svett».  Uten parfyme. Liker vanligvis at det lukter litt av solkremen, men det var faktisk litt godt at den er uten. Mild og fin om du har sensitiv hud. Denne blir fin å ha nå når sommeren kommer. Anbefales!
Solspray SPF50 200 ml