/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Elise
Beauty Pro
08/10/26-14:44
Jeg har testet denne parfymen i ulike anledninger siste tiden, og flere ganger har jeg blitt spurt om hvilken parfyme jeg bruker. Jeg elsker Juicy couture sin orginale parfyme fra tidligere, så hvis du liker den- ja da vil du elske denne! Den er passe søt, dufter mye og holder lenge. Dette er en favoritt hos meg, og vil bli brukt mye utover høsten.
Jeg har testet denne parfymen i ulike anledninger siste
Couture Viva La Juicy Elixir EdP 50 ml
Malin
Beauty Pro
07/10/26-18:41
Jeg har testet ut Xlash sin Lash Booster Mascara og her er mine erfaringer: For meg er denne mascaraen helt perfekt! Den tynne kosten gjør at jeg får lengden og definisjonen av vippene som jeg ønsker, og opplever heller ikke at den flasser i løpet av dagen! Kan ikke si så mye på om den har effekt på vekst og lengde, men føler ikke at vippene mine blir tørre og skjøre. Har heller ikke reagert noe på ingrediensene. Alt i alt syntes jeg denne mascaraen er gull i seg selv, men om den også kan styrke og forlenge vippene er det bare ett pluss! Anbefales dersom du liker mascara som gir lange fine vipper🖤
Lash Booster Mascara
Olivia
Beauty Star
07/10/26-08:38(redigert 07/10/26-08:38 )
Jeg har fått testet Xbrow brow booster🤩 En veldig god brow gel med fin farge og som holder hele dagen! En av de bedre jeg har prøvd! I og med at jeg ikke har brukt den over så altfor lang tid så kan jeg ikke si så mye om den funker bra til vekst😁 Anbefaler absolutt denne som et sminkeprodukt hvor brynene ser naturlig ut!🫶🏼
Merethe
Beauty Beginner
06/10/26-17:15
BeautyAct Hydra Silk Foundation OON "Jeg har fått teste BeautyAct Hydra Silk Foundation i fargen OON.Dette er ikke riktig farge for meg, men har løst med å bruke blush og solpudder.Dette er en veldig fuktgivende foundation. Den er lett å påføre og gir et veldig naturlig utseende. Den føles veldig lett på huden.
BeautyAct Hydra Silk Foundation OON "Jeg har fått teste
Neringa Puidoke
Beauty Pro
05/10/26-13:09
Very good and very black mascara. Volumising and lengthening lashes. I love that is tubing mascara and it is so easy to remove it. Smooth formula,easy to apply.
Very good and very black mascara. Volumising and lengthening
Guro
Beauty Star
05/10/26-08:18
Jeg har fått testet Xlash sin mascara og jeg er super imponert! Jeg reagerer vanligvis på mascara, men det skjedde ikke med denne. Det hadde jeg ikke forventet! Vanligvis pleier vannfast mascara å smitte litt over på øyelokkene når de blir litt oljete, det skjedde heller ikke med denne! Denne blir en stor favoritt her! Endelig kan jeg bruke mascara til hverdags!🎉
Lisa
Beauty Star
05/10/26-07:33
Har testet Xlash Brow Booster i Medium Brown 🤎 Elsker hvor naturlig fargen ser ut, samtidig som den gir brynene mer fylde og holder dem på plass hele dagen! Litt våt konsistens, men ellers en stor favoritt. ✨ ⭐️ 9/10
Har testet Xlash Brow Booster i Medium Brown 🤎 Elsker hvor
Ingrid
Beauty Pro
04/10/26-09:20(redigert 04/10/26-09:30 )
Da har jeg fått testet X Brow Booster i ca 3 uker, før og etter bilde( Svart topp= før bilde). Synes kanskje de har vokst litt og litt mere farve på de. Nå er dette produkter jeg normalt ikke har brukt, men det ser ut til at de funker. Tenker jeg ser mere virkning av produktet om noen mnd. Verdt å teste ut for de som vil ha tykkere bryn.
Da har jeg fått testet X Brow Booster i ca 3 uker, før og