Synes jeg er utrolig heldig hver gang jeg får muligheten til å teste et produkt, og dele min mening og erfaring angående produktet jeg får tilsendt🥰
Jeg har fått muligheten til å teste Kérastase sin genesis serum anti-chute fortifiant, som er et serum som skal hjelpe med å motvirke hårtap, styrke hårfibrene fra roten og skal hjelpe mot kløe på hodebunnen!
Jeg har allerede brukt dette produktet i noen måneder, både på meg selv og min mamma- og jeg må bare si at, jeg har etter disse månedene lagt merke til en forskjell. Ved siden av dette produktet har jeg brukt Kérastase sin nutritive 8h magic night serum, og jeg absolutt elsker de to produktene sammen! Det skal selvsagt sies at jeg har ikke helt sluttet med å miste hår og fått hodet mitt fylt med masse hår, men den hjelper med å forebygge hårtapet- og håret mitt føles sterkere og friskere ut!
Dette serumet har virkelig vært med å hjelpe hodebunnen min fra all kløe, super produkt når det kommer til det i hvert fall! Det er noe jeg har slitet med i en god stund og ikke lenger har det problemet, til tross for at det kan gå litt tid mellom bruk..
For enkelte kan dette produktet kanskje ikke være helt perfekt, med tanke på at man kan føle seg litt klissete i hodebunnen til det trekker seg inn, men det er ikke noe jeg personlig eller min mor har sett på som et problem.
Jeg kan med god samvittighet anbefale dette produktet, når jeg selv har bestilt det to ganger- men billig er det ikke, så det lønner seg å kjøpe når ting er på salg😝