/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
validert
Kenna Maria
Beauty Star
23/06/25-22:52
Jeg har vært så heldig og fått testet Redken sitt Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum. Etter å ha brukt det 2-3 dager i uken, i litt over en måned, vil jeg si at jeg er positivt overrasket over den. Håret mitt føltes mer hydrert og mykere ut, samtidig som det ser mer glansfult ut. Den gjorde ikke stort for frizzen på dager hvor det var ekstra fuktig ute, men håret mitt trenger noe litt mer tungt for å holde det i ro. Denne var ganske lett og et fint tilleggsprodukt for det lille ekstra til håret. Lukten var også veldig behagelig og konsistensen tynn nok til å kunne spre det lett blant mine hårstrå men også tykk nok til at man ikke føler at det rømmer av gårde fra hånda de før man får tatt det i håret. Har også brukt typ 3-5 pumper på håret mitt, da den er på den tykkere siden og har fortsatt ca. en halv flaske igjen. Den er som sagt et veldig fint tilleggsprodukt til håret og håret mitt føltes så mykt at jeg selv har fått tendensen til å dra gjennom det litt for mye for å føle på mykheten av hårstråene mine. Men hadde nok ikke brukt 552kr på det, da jeg trenger noe some kanskje også kontrollerer mitt frizzy hår.
Jeg har vært så heldig og fått testet Redken sitt Acidic
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
validert
Mays
Beauty Pro
23/06/25-06:15
For my type of frizzy hair, I really liked the Kerastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk! First of all the packaging is so cute. It’s this light pink and it just feels so aesthetic to use. Second of all the spray was very convenient and it had a lock as well because I got it with me during my travels so it was very very helpful next it smelled so good once I sprayed out my hair, the texture and the smell and the consistency of the milk was actually very soft and very lightweight. So I put it to the test in Dubai because I am here for holiday and Dubai is known for its very humid climate where my hair tends to get very frizzy and my hair looked amazing after a few hours of using the milk glaze. If you have thick curly frizzy hair like me I highly highly recommend this product as not only does it smell nice, but it also keeps your hair tame for the day! 💞
For my type of frizzy hair, I really liked the Kerastase
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
validert
Natalie
Beauty Star
22/06/25-21:45
Jeg er så heldig å ha blitt valg ut til å være beautytester for Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45ml🥰 Dette er et hårolje som blant annet skal redusere frizz og gi håret glans. Det er noe jeg synes produktet virkelig gjør! Konsistensen på håroljen er ganske tynn, lett og glir lett igjennom håret. Den tynger ikke håret, men vær obs på å ikke bruke for mye da håret kan virke mer fettete. Duften på produktet er så behagelig, og man får skikkelig frisør følelse. Skulle gjerne hatt denne lukten i parfyme😂🥰 Jeg vil si at dersom du har langt hår, kan jeg se for meg at håroljen går fort tom. Håret mitt er skulder langt, og til meg synes jeg den er drøy nok. Alt i alt et fantastisk produkt, fungerer som lovet og lukter helt nydelig. Denne kommer jeg til å gå til innkjøp av, når jeg går tom. Kan anbefales!
Jeg er så heldig å ha blitt valg ut til å være beautytester
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
validert
Cathinka
Beauty Star
22/06/25-17:19
Jeg har testet dette serumet en stund nå 😍 Serumet har en behagelig duft som gir en ren og fresh følelse ved bruk. Håret mitt ser umiddelbart mindre slitt ut etter påføring, og det får en mykere og mer fuktet tekstur, har for det meste brukt det i vått hår før føning. Jeg liker at produktet skal beskytte og reparere håret over tid, og det føles skånsomt og pleiende. Likevel må jeg si at jeg ikke har merket noen "wow-effekt" på lang sikt. Håret føles bedre etter bruk, men jeg ser ikke en dramatisk forskjell etter flere uker.
Jeg har testet dette serumet en stund nå 😍  Serumet har en
validert
Marianne
Beauty Star
22/06/25-09:32
Jeg har fått lov å prøve ut dette serumet over en tid nå. Dette er min opplevelse. Konsistens/påføring: Den oppleves ikke oljene. Drypper lett og bruker tid på å tørke. Når den et tørket grei jeg gjennom håret. Som da oppleves stivt. Bør helst style håret etter bruk. Lukt: Ser flere elsket lukten. Jeg synes den er ubehagelig/sterk. Og sitter lenge. Kan minne om en blanding av myggspray og antibac synes jeg. Effekt: Ja. Absolutt. Allerede på første uka så jeg at det var mindre hår i børsten. Håret virker tykkere(kan være fornemmelse pga.det er stivere) Så holder du ut lukta og er konsentrert kan det anbefalles. Om lommeboka er på lag. Denne flaska tømmes fort.
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
validert
Heda
Beauty Pro
21/06/25-18:20
Synes jeg er utrolig heldig hver gang jeg får muligheten til å teste et produkt, og dele min mening og erfaring angående produktet jeg får tilsendt🥰 Jeg har fått muligheten til å teste Kérastase sin genesis serum anti-chute fortifiant, som er et serum som skal hjelpe med å motvirke hårtap, styrke hårfibrene fra roten og skal hjelpe mot kløe på hodebunnen! Jeg har allerede brukt dette produktet i noen måneder, både på meg selv og min mamma- og jeg må bare si at, jeg har etter disse månedene lagt merke til en forskjell. Ved siden av dette produktet har jeg brukt Kérastase sin nutritive 8h magic night serum, og jeg absolutt elsker de to produktene sammen! Det skal selvsagt sies at jeg har ikke helt sluttet med å miste hår og fått hodet mitt fylt med masse hår, men den hjelper med å forebygge hårtapet- og håret mitt føles sterkere og friskere ut! Dette serumet har virkelig vært med å hjelpe hodebunnen min fra all kløe, super produkt når det kommer til det i hvert fall! Det er noe jeg har slitet med i en god stund og ikke lenger har det problemet, til tross for at det kan gå litt tid mellom bruk.. For enkelte kan dette produktet kanskje ikke være helt perfekt, med tanke på at man kan føle seg litt klissete i hodebunnen til det trekker seg inn, men det er ikke noe jeg personlig eller min mor har sett på som et problem. Jeg kan med god samvittighet anbefale dette produktet, når jeg selv har bestilt det to ganger- men billig er det ikke, så det lønner seg å kjøpe når ting er på salg😝
Synes jeg er utrolig heldig hver gang jeg får muligheten til
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
validert
Kristin
Beauty Star
21/06/25-10:58
Jeg fikk teste Genesis Serum Anti Chute Fortifiant og vil si jeg er veldig fornøyd med resultatene etter nesten 2 uker. Denne skal egentlig brukes i 6 uker, så jeg gleder meg til å se resultatet da! Det jeg merker til nå er at håret i hodebunnen virker sunnere. Jeg kan fort få oljete hodebunn, men merker at serumet har hjulpet med å tilføre fukt i hodebunnen, og derfor får jeg ikke like fettete hår like raskt. Det står at det er et serum, men vil si at konsistensen er mer en lett litt flytende gelé, som gjør det lettere å fordele produktet i hodebunnen. Den kan også brukes i fuktig eller tørt hår, morgen eller kveld. Den tørker raskt inn og etterlater ikke rester som vises dersom jeg bruker den på morgenen. Så det er et stort pluss! Alt i alt veldig fornøyd til nå, og kommer mest sannsynlig til å skrive et nytt innlegg når jeg har fått testet det i 6 uker.
Katarina
Beauty Star
20/06/25-23:25
Eg kjøpte Biotherm Collagen Fit Body Milk fordi eg trengte påfyll av bodylotion, og denne var på tilbud, så eg vart nysgjerrig på å prøve den. Eg har generelt gode erfaringar med Biotherm, og hadde derfor visse forventningar. Positivt: Konsistensen er lett og trekker fint inn i huden utan å bli klissete. Det beste er kor silkemyk og glatt huden kjennes ut etterpå – akkurat det eg håpa på! Den gir godt med fukt og etterlater huden mjuk heile dagen. Negativt: Det einaste (men ganske store) minuset for meg er lukta. På min hud luktar den som ein litt rar blanding av mjølk og vanilje – nesten som noko gammalt. Det er ein sterk og ganske påtrengande lukt som sit lenge i huden, og dessverre synest eg ikkje det er ein positiv duft. Eg skulle ønske Biotherm hadde valt ein anna type lukt til denne bodylotionen, gjerne noko friskare eller meir nøytralt. Alt i alt – veldig god effekt, men luktopplevinga trekker ned totalinntrykket.
Collagen Fit Body Milk 400 ml