/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
validert
Iryna
Beauty Pro
20/06/25-16:59
Jeg har testet Kérastase Genesis-serumet i én uke nå, og jeg er allerede fan! 💖 Men det er fortsatt for tidlig å si noe om resultatene, siden produsenten anbefaler å bruke det i 6 uker. Duften er helt fantastisk, og serumet trekker lett inn uten å gjøre håret fett. Jeg bruker det i tørt hår 👌 Gleder meg til å se hva det kan gjøre med hårveksten min fremover 🙌✨
Jeg har testet Kérastase Genesis-serumet i én uke nå, og jeg
validert
Mary
Beauty Star
20/06/25-09:35
Saprina Carpenter - Caramel Dream: Skeptisk først, men så!😍 Førsteinntrykk og bruk Jeg har testet Sabrina Carpenters duft Caramel Dream i en uke og har gått med den hver dag. Da jeg først åpnet den og luktet trodde jeg den skulle være for maskulin for min smak, noe som var overraskende i og med navnet. Men når jeg har den på, bidrar det jeg regner med er amber til at duften ikke er alt for overdøvende søt, noe jeg synes er veldig posititvt! Har tatt den på om morgenen, noen ganger om ettermiddagen, og noen ganger har jeg ikke motstått fristelsen til å ta den på før leggetid også, hehe. Selve duften Denne duften fremstår for meg faktisk som en slags gourmand skinscent, altså en intim og varm duft som riktignok er søt, men som også gir en ren og varm assosiasjon. Jeg kan ikke si at jeg plukker opp karamell, men det kan være at min duftnese ikke er avansert nok. Man skulle likevel tro at hvermansen skulle kunne plukket opp karamell i og med navnet, så hvis det er det du først og fremst er ute etter er det ikke sikkert at du får akkurat det du tenkte. Atmosfære Når det gjelder varighet og «throw» er det nok ikke denne som varer lengst, men den er såpass behagelig at det ikke gjør meg noe å påføre den om igjen i løpet av dagen. Det er heller ikke en duft som folk merker lenge før du kommer inn døra, for å si det sånn. Men det kan nok forekomme et behagelig slør av duft etter deg når du passerer noen. Jeg synes denne er overraskende deilig og tror at både de som foretrekker en mer subtil, nær og ren duft som de har på seg først og fremst for sin egen del og de som foretrekker gourmand vil like denne. Jeg liker selv ikke alt for tunge og søte dufter, og liker likevel denne veldig godt!😊 Noen av mine favorittdufter ellers inkluderer: ByRedo - Sundazed (sommerlig og lett) og Mojave Ghost (varm og sensuell) Kayali - Yum Pistachio Gelato (gourmand) Phlur – Missing Person (skinscent)
Saprina Carpenter - Caramel Dream: Skeptisk først, men så!😍
Caramel Dream EdP 75 ml
validert
Kathrine
Beauty Star
20/06/25-07:22
Jeg fikk gleden av å teste Sabrina Carpenter sin Cherry Baby parfyme! 🍒 Jeg har allerede den originale Sweet Tooth, og liker den veldig godt! 🍬Gourmandparfymer er definitivt min favorittkategori innen parfymer og jeg eier eller har prøvd nesten alt som er lansert, vil derfor si jeg er selverklært gourmandekspert! 😅 Kirsebær er en av favorittnotene mine, og jeg har flere kirsebærbaserte dufter fra før (bl.a. Lovefest Burning Cherry fra Kayali og Lost Cherry fra Tom Ford)🍒 Forventningene var derfor høye! 🤞🏻 Flasken er leken og morsom med et sjokoladeinspirert design, selv om det ser noe billig ut da det er laget i rød plast 🍫 Ved første spray lukter den umiddelbart veldig søtt, og kanskje litt kunstig godteri-kirsebær 💦 Den går deretter over i en litt mer syrlig og frisk note, som jeg personlig er identisk med rabarbrapai! 🥧 Deretter går den over i en mer subtil, diskret amber-duft 🪸 Litt varm, søt og mer sofistikert enn topp- og hjertenotene 💞 Den er derfor ganske anvendelig til tross for sin sterke åpning! 😊 Hvis du liker fruktige, søte parfymer og ikke minst om du liker kirsebærnoten anbefaler jeg å gi den et forsøk! 🩷 Prisen er jo også ganske snill! 💵🙌🏻
Jeg fikk gleden av å teste Sabrina Carpenter sin Cherry Baby
Cherry Baby EdP 75 ml
validert
Ragnhild
Beauty Pro
19/06/25-19:13
Etter første test måtte jeg sjekke beskrivelsen av parfymen og duftnotene, og jeg ble overrasket over å lese at dette ikke er en unisex-duft. Toppnotene og hjertenotene lukter absolutt maskulint, også før duften har fått satt seg. Etter å ha lest flere vurderinger på nett, ser jeg at mange deler det samme inntrykket som meg og at parfymen dufter både maskulint krydret og varmt de første timene. Etter at bunnotene har satt seg, endrer duften seg til en behagelig rund og myk karamell, og kryddernotene forsvinner. Duften er langt mer behagelig på meg på dette stadiet, men projeksjonen er ganske svak og varigheten dårlig.
Caramel Dream EdP 75 ml
validert
Anahita
Beauty Pro
18/06/25-17:14
Var så heldig og fikk testet Kerastase sin «Gloss Absolu anti-frizz glaze milk». Duften er utrolig god, nesten ubeskrivelig. Søt men forfriskende. Det gir en fin mykhet og glans i håret. Kommer mest sannsynlig til å kjøpe den når denne går tom. Anbefales om du sliter mye med frizz og har tørt hår.
Var så heldig og fikk testet Kerastase sin «Gloss Absolu
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
validert
Liv
Beauty Star
18/06/25-13:24
Testet SABRINA Carpenter "cherry baby. God lukt. Inntens. Trenger bare en liten dusj. Artig flaske. Men litt for sterk lukt for en dame på 72år🤩
Testet SABRINA Carpenter "cherry baby. God lukt. Inntens.
validert
Kristin
Beauty Star
18/06/25-10:17
Takknemlig for å ha fått testet Donna Karan sin Cashmere & Palo Santo parfyme. En nydelig varm — men lett, jordende og beroligende, karamell-vaniljeduft 🤎  Parfymen har vokst på meg etter bruk og nå er den som "second skin" man får lyst til å snuse seg inntil 🤎 En hudnær parfyme, men med lang holdbarhet. Dufter god kvalitet. Trenotene er de mest fremtredende (men slik pleier parfymer å virke på min hud), og jeg merker lite til fersken-notene. Vår, kjølig sommer og høst tror jeg er tiden den vil være best til (nå kun brukt i vår, og kjølig sommer, og den har gitt varme til dagene). Vil si det er en voksen, mer nisjeaktig duft. Minner meg om en blanding av Van Cleef & arpels "orchidée vanille" og Prada Candy, men den er mer jordende og beroligende i form av trenotene, og mindre søt, uten å gå i full skala gourmand (heldigvis). Kan nok også være god i layering med andre dufter (b la de to nevnte). Duften klér den eksklusive, tunge flakongen. Massiv flakong, men god å holde i. Magnetisk topp 🤎 Sprayeren kunne vært mer fintfordelende. Selges kun i 100 ml. Hadde vært fint med 50 ml og reisestørrelse (10 ml) også (noe alle parfymer gjerne kunne hatt). En nydelig "easy reach" for hverdagsbruk, hudnær nok til å brukes på jobb, men trenger mer oomph for fest, så da er den kanskje best som "layering" med andre. Alt i alt en veldig god duft som utfyller duftgarderoben og er verdt å teste 🤎
Takknemlig for å ha fått testet Donna Karan sin Cashmere
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
validert
Hanemija
Beauty Star
17/06/25-20:54
Først og fremst – duften er helt nydelig. Den minner om luksuriøse frisørprodukter, med en rik og elegant salongfølelse som varer i håret gjennom dagen. ✨ Teksturen føles som et oljebasert serum. Jeg har kort hår, og 2–3 dråper er mer enn nok – men jeg kan se for meg at flasken tømmes raskere dersom håret er langt. Det er verdt å ha i bakhodet. Effekten er veldig god og håret blir roligere og mindre frizzy, spesielt når jeg bruker det sammen med en tørrsjampo. En liten ulempe er at det er lett å bruke for mye, særlig hvis du har en tendens til fett hår. Siden det er oljebasert, anbefales det å starte med en liten mengde og justere etter behov. Alt i alt et luksuriøst serum som gir glans og kontroll til håret – og den fantastiske duften gjør hele opplevelsen ekstra behagelig. ✨✨
Først og fremst – duften er helt nydelig. Den minner om