/ Beauty Tester reviews
Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Validert
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
19/10/24-17:25
Jeg var så vanvittig heldig at jeg fikk teste disse mirakelpatchesene fra Peter Thomas Roth. Og jeg kunne ikke blitt gladere, for disse har ligget høyt på min ønskeliste i lang tid! 😃 Første inntrykk er at du får god informasjon på esken om ingredienser og hvordan de skal brukes. Det står både på norsk og engelsk i tillegg til bilder. Så må jeg si at pinsetten i lokket er meget praktisk, og det at du i samme krukke får 2 former av patchesene til forskjellige plasseringer i ansiktet er bare nydelig! 👌🏼🥰 Patchesene er enkle å ta opp, fester seg enkelt og de sklir ikke ned som så mange andre! Jeg oppbevarer de dessuten i kjøleskap slik at de føles ekstra godt å ta de på. Serumet trekker inn godt og det er ikke så mye igjen å klappe inn etter bruk. Og så det beste av alt, de gir virkelig resultater! Jeg har brukt disse under øynene, sinnarynken i pannen og smilerynkene. Og huden ser og føles fresh ut med en gang du tar de av, men allerede etter 2 uker med bruk 2-3 ggr i uken så ser jeg forskjell. Rynkene er ikke like dype og særlig huden under øynene ser mye bedre ut 😊 Disse blir del av min faste rutine og jeg anbefaler dere virkelig til å prøve!👌🏼 Nå er de dessuten på salg inne hos Kicks, så pass på! 😃
Jeg var så vanvittig heldig at jeg fikk teste disse
FIRMx Collagen Hydra-Gel Face & Eye Patches
Validert
Molly
Beauty Star
18/10/24-17:59
Jeg fikk muligheten til å teste Peter Thomas Roth Water Drench Hyaluronic Cloud Rich Barrier Moisturizer 🌧 Denne kremen lover å gi intens fuktighet i opptil 120 timer, noe som var perfekt for meg som har tørr hud. Jeg har brukt kremen i omtrent en måned nå og ønsker å dele mine tanker. Først og fremst er dette ikke din typiske krem. Teksturen er overraskende lett og luftig, nesten som en gel. Det føles behagelig på huden uten å være hverken fett eller klissete. Jeg la merke til at huden min har blitt fyldigere og mer glødende etter bruk. Jeg har også prøvd denne under sminke, men her har jeg hatt blandede erfaringer. Noen ganger fungerer det fint under foundation og pudder, men andre ganger har jeg merket at kremen kan flasse litt av. Jeg vil anbefale denne kremen som en nattkrem, eller på dager hvor du har lite sminke på 🌙 🌧 💕
Water Drench® Hyaluronic Cloud Rich Barrier Moisturizer 50 ml
Validert
Isabelle
Beauty Pro
18/10/24-12:51
Jeg fikk teste «Peter Thomas Roth Firm Collagen serum» jeg har ikke mye rynker, men har «noen» i panna. Jeg var ledig positiv til å teste og håpet at dette ville fungere på meg. Men etter å ha brukt det i ca 2 uker (mulig lengre) ser jeg absolutt ingen effekt, dessverre. Jeg ser hvert fall ingen effekt, men har lagt ved bilder for det
Jeg fikk teste «Peter Thomas Roth Firm Collagen serum» jeg
Validert
Emilie
Beauty Star
16/10/24-19:43
Synes selvbruninga var veldig fin. Fikk en fin solbrun farge. Enkel å påføre, ble ikke skjoldete. Hadde på i 5,5 timer før jeg dusjet. Kunne nok hatt på lenger. Fargen satte seg ikke i klærne. Lukter godt, mye bedre enn andre selvbruninger. Hadde absolutt kjøpt denne igjen. Øverste er før bilde og de to siste er etter en dusj og at selvbruningen er ferdig.
Synes selvbruninga var veldig fin. Fikk en fin solbrun
Liquid Gold Self Tanning Foam 200 ml
Validert
Aase
Beauty Star
13/10/24-21:47
Hei! Eg blei tilsendt Peter Thomas Roth sitt firmx collagen-serum. Då eg har ganske ung og frisk hud, lot eg også mi mor teste serumet. Eg har no brukt serumet i nokre veker, og er positivt overaska! Produktet er drøy i bruk, og kjennes utrulig lett og god på huden. Eg kan tidvis reagere på hudpleie, og har noko sensitiv hud. Dette serumet har ikkje gitt meg noko som helst reaksjon. Serumet føles luksuriøst ut, og er utrulig deilig! Det er framleis litt tidleg å sei om serumet har noko langvarig positiv virkning, men eg ser på det som førebyggande på mi unge hud. Eg har allereie anbefalt serumet til mi mor og bestemor, og kan anbefale videre til deko i Kicks Beauty community!❤️🙌🏼
Firmx Collagen Serum 30 ml
Validert
Fiona
Beauty Star
09/10/24-13:32
Jorgobè Niacimide Serum 50 ml er eit vegansk serum som reduserer porer, balanserer talgproduksjon og jamnar ut hudtonen. Eg har vore so heldig og fått kunne teste denne ut. For det fyrste synast eg forpakninga er estetisk pen og minimalistisk. Det er tydleg å finne fram i korleis ein skal bruke den. Denne kan bli brukt både morgon og kveld, men personleg foretrekker eg kun å bruke denne på kvelden, grunna konsistensen er meget rik og tjukk. På den positive sida holder lite lenge her! Den bære ingen preg av lukt synast eg, som er veldig greitt viss ein bruker fleire produktar i hudpleien sin. Alt i alt, meget nøgd! Dette er ein fin måte å få niacimide inn i hudpleien sin.
Jorgobè Niacimide Serum 50 ml er eit vegansk serum som
Validert
Smilla
Beauty Star
08/10/24-20:46
🥳🥳🥳🥳 Ja, jeg må begynne sånn, for jeg er blown away av disse øyepatchene fra Peter Thomas Roth! Jeg bare lo da jeg så at jeg skulle få teste disse, for jeg har en mindre positiv holdning til slike patch-produkter, og har aldri kjøpt noe slikt. Men nå er jeg omvendt! For det var en veldig synlig effekt på linjene under øynene, mer enn jeg kunne forestilt meg. Jeg har lagt med et bilde av før/etter, men bildet er veldig nærbilde, så det ser ikke så lekkert ut, men poenget er de fine linjene som på magisk vis forsvant. Selve forpakningen er solid og gir inntrykk av god kvalitet. Pinsetten fungerer godt, og settes fast i lokket så den ikke ramler ut neste gang lokket åpnes. Patchene har ulike former for å passe rundt i ansiktet og under øynene. God passform på de. Jeg fikk ingen synlige resultater i ansiktet, men der har jeg ikke så tydelige linjer i utgangspunktet. Det er på den sarte huden under øynene at produktet gir effekt. Patchene er myke og behagelig kjølende å ha på, og på meg trakk all fuktighet fra patchene rett inn i huden, altså ikke noe overflødig kliss etterpå. Bare superskjønne å ha på, og så utrolig gøy å se resultatet! Her er det bare å klikke den inn i favorittlista (og vente på neste rabattkupong 😅 )
🥳🥳🥳🥳 Ja, jeg må begynne sånn, for jeg er blown away av
FIRMx Collagen Hydra-Gel Face & Eye Patches
Validert
Oda
Beauty Star
07/10/24-16:11
Jeg fikk lov til å teste Bondi Sands Aerated self tanning foam 1HR. Jeg har kjøpt denne flere ganger før og er som regel den jeg strekker meg etter av de 50 forskjellige selftanen jeg har hjemme 🧖🏼‍♀️ Jeg liker at den gir godt med farge etter bare 1-2 timer, men favorittingen min ved den er at skummet føles ganske «tørt», og ikke blir klissete etter påføring 😍
Jeg fikk lov til å teste Bondi Sands Aerated self tanning