/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
WR-Ø
Beauty Pro
09/08/26-10:39(redigert 14/08/26-02:01 )
Jeg var så heldig og fikk lov til å prøve ut denne kremen! Her er det jeg mener om den: Bra for nybegynnere med retinol! Jeg har prøvd denne kremen spesielt på kvelds rutine min. Jeg har ikke så mange rynker eigentlig, men jobber med forebygging hudpleie pga flekker. Konsistensen av kremen er god. Ikke fett, trekker seg raskt i huden og har så si ingen parfyme. Jeg anbefaler den for nybegynnere med retinol. De som har brukt og bruker disse komponentene fra før vil synes at den blir litt for kort. Ellers bra krem!
Jeg var så heldig og fikk lov til å prøve ut denne kremen!
Ona
Beauty Star
08/08/26-18:27
Fungerer godt og gjør det den skal! Jeg merket at kvisene ble roligere og mindre etter bruk. Det eneste minuset er at plasteret er litt synlig, og jeg opplevde at det falt lettere av enn andre jeg har testet tidligere. Alt i alt et bra produkt, men jeg har prøvd noen som sitter bedre.
Mighty Patch The Original
Helene
Beauty Star
06/08/26-19:51
Sprayen som holder! Hadde krøllet håret og brukte denne sprayen før vi reise i Liseberg, den holdt på alle krøllene igjennom karusellene. Den er drøy i bruk, så trenger ikke å bruke mye.
Sprayen som holder! Hadde krøllet håret og brukte denne
Shareen
Beauty Pro
06/08/26-19:06
Jeg ble valgt som tester for Calvin Klein Euphoria Magnet Elixir. Jeg likte denne parfymen veldig godt. Da jeg tok den på, luktet den litt søtt og friskt, men etter en stund ble den varmere og mykere. Jeg synes den utviklet seg fint gjennom dagen, og duften holdt seg lenge på huden uten å bli for sterk. Det jeg likte best var at den føltes både feminin og litt luksuriøs, samtidig som den var behagelig å bruke. Jeg kunne fint brukt den både til hverdags og når jeg skal ut på kvelden. Jeg fikk også et par hyggelige kommentarer om at jeg luktet godt, noe som alltid er et pluss. Alt i alt synes jeg dette er en parfyme jeg kommer til å bruke videre, og jeg anbefaler den til andre som liker varme, litt søte dufter som varer lenge. Den er også liten (hvertfall den jeg fikk) så den er perfekt til å ha med seg i veska!💕
Jeg ble valgt som tester for Calvin Klein Euphoria Magnet
Havvanur
Beauty Star
06/08/26-18:03
Jeg ble positivt overrasket over denne! 💕 Guava har en kjempefin, naturlig farge som gir leppene litt ekstra liv uten å bli for mye. Den føles myk og behagelig på leppene, er ikke klissete, og holder leppene godt fuktet lenge. Jeg elsker den glansfulle finishen, og leppene ser både sunnere og fyldigere ut. Dette er definitivt et produkt jeg kommer til å kjøpe i fremtiden! Jeg har mottatt produktet for testing fra KICKS, men anmeldelsen er basert på min ærlige opplevelse.
Jeg ble positivt overrasket over denne! 💕 Guava har en
Mariam
Beauty Star
06/08/26-15:45
Produktet er parfymefritt, noe som er et stort pluss. Det er imidlertid ikke så glossy som jeg foretrekker. Det føles fuktgivende og er veldig glitterete, men tilfører ikke noe særlig til looken.
Produktet er parfymefritt, noe som er et stort pluss. Det er
Kristin
Beauty Star
06/08/26-11:07
Jeg ble valgt som produkttester for denne, og det er jeg glad for, for den samsvarer med hva jeg ser etter i en solkrem (ren formula, hud og naturvennlig, mild duft, lett å bruke og virker), og den får full score på alt av meg! 🧡 Når vi endelig hadde noen soldager, så ble denne brukt. Jeg har lys, fregnete hud som trenger faktor, spesielt over tid i solen. Barnet mitt ble også smurt med denne (hun har lys hud, men som raskt blir brun, ikke lys og fregnete som min). Jeg elsker den rene formulaen som føles trygg å smøre på kroppen (og for havlivet), i tillegg til at den er god å smøre ut, trekker inn raskt og den legger ikke igjen et hvitt lag — perfekt! Virker gjør den også, for jeg har ikke blitt brent med denne, jeg har bare fått mer fregner (og litt farge). Skal kjøpes igjen når jeg går tom 🧡 Pent vitaliserende design også!
Jeg ble valgt som produkttester for denne, og det er jeg
Sandra
Beauty Pro
06/08/26-10:53(redigert 06/08/26-10:54 )
Ola Henriksen, Pout Preserve Peptide Lip Treatment.Har prøvd denne nå, og er fornøyd. Først de 4 negative tingene: 1. Er en liten lukt på, så når eg alt har hodepine, så sliter eg med lukten. Nesten som en tropikal eller Appelsin lignende lukt, men er ikke sterkt. 2. Når den tørker, etter 30 minutter-1 time, så er den ekkel på leppene, og føler eg må tørke den vekk. 3. Er veldig lip gloss sticky. Så hvis du liker mer leppe olje, så er ikke denne for deg. 4. Føler ikke noe langtids effekt. Men kan være at det er kun denne Pride versjonen som ikke fynker så bra. Positive ting: 1. Sparkly, men er subtle. 2. Behaglig på, før den tørker 3. Enkel å ta på. 4. Kan legge lag på lag, så du får akuratt så masse som du liker å ha på. 5. ELSKER pakkningen! Så nydelig🤩 Oppsummering: Alle negative ting, er mer preferanser. Hvis du like mer sticky lip gloss, og like litt lukt, er denne perfekt for deg!
Ola Henriksen, Pout Preserve Peptide Lip Treatment.Har prøvd
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Glimmers Lingonberry