/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Fay Susann
Beauty Pro
08/06/26-14:59
Jeg har hatt en god opplevelse med Nilens Jord Cheeks & Lips. Det er veldig praktisk å ha ett produkt som kan brukes både på kinn og lepper, spesielt når man ønsker en enkel og naturlig sminkelook. Produktet er lett å påføre og blende ut, og det gir et friskt og naturlig resultat. Et stort pluss er at produktet er allergivennlig, vegansk og uten parfyme, noe som gjør det godt egnet også for sensitiv hud. Konsistensen er behagelig og føles ikke tung verken på kinn eller lepper. Den eneste grunnen til at jeg ikke gir full score er at fargen har blitt litt lys for meg nå på sommeren når huden min er mer solbrun. Jeg tror den vil passe meg bedre resten av året eller for personer med lysere hudtone. Utover dette er jeg svært fornøyd med kvaliteten og vil gjerne prøve flere nyanser fra serien.
Jeg har hatt en god opplevelse med Nilens Jord Cheeks &
Kathrine
Beauty Beginner
08/06/26-14:21
Så heldig å få teste Pout Preserve Peptide Treatment fra Ole Henriksen, i fargen Maldives Melon Chiller. 🍈🧊 🍉  Den kjølende effekten er behagelig og ikke overveldende eller stikkende, slik plumpers kan være. Duften er god uten å være kvalmende, og den fukter uten å tørke ut leppene etterpå, noe jeg har erfart at mange lignende produkter dessverre gjør. 👀 Fargen er ganske merkbar, så jeg vil heller bruke den til daglig eller med sminke, enn som nattpleie. Neste gang, vil jeg kjøpe Capri Coco Lime, som jeg tror vil passe bedre til kveldsrutinen og dager uten sminke. 🥥 🌴 🍋‍🟩 🧊
Så heldig å få teste Pout Preserve Peptide Treatment fra Ole
Angelika
Beauty Pro
08/06/26-13:51(redigert 08/06/26-15:05)
Hvis trenger dokke god fuktighetsgivende produkt den er best!!! Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment
Hvis trenger dokke god fuktighetsgivende produkt den er
Tine
Beauty Star
08/06/26-13:07
Helt Nydelig og  veldig frisk duft . Sprayen er en Forfriskende, lett og kjølende spray som var enda bedre etter den ble oppbevaret i kjøleskapet. Denne var extra digg i sommervarmen, rett og slett avkjølende og  Oppfriskende. Har ikke prøvd med sminke da jeg bruker det svært skjeldent men ja ser for meg at denne er god å ha på som et forfriskende underlag også.
Helt Nydelig og  veldig frisk duft . Sprayen er en
Elise
Beauty Pro
08/06/26-11:09
Jeg har vært så heldig å få muligheten til å teste denne solkremen i solfaktor 50, og den er helt nydelig! Den tørker godt inn, og passer perfekt under sminke, huden min har ikke blitt fet med denne
Jeg har vært så heldig å få muligheten til å teste denne
Sun Lotion SPF30 100 ml
Elise
Beauty Pro
08/06/26-11:07
Jeg har testet denne en periode nå, og den gir masse fukt til leppene, favoritt hos meg!
Jeg har testet denne en periode nå, og den gir masse fukt
Beesvax Lip Balm 4,25 g
Kathrine
Beauty Star
07/06/26-20:49
Jeg ble så glad da jeg fikk teste Ole Henriksen sitt nye leppeprodukt! 💄 Jeg elsker Ole Henriksen og har mange av leppeproduktene hans fra før, men disse var helt nye og skulle ha en kjølende, "plumping" effekt👄 Av erfaring synes jeg at enkelte plumping-produkter kan være både smertefulle og direkte ubehagelige på leppene, så jeg var ekstra spent på hvordan denne ville føles. Ville den gi den brennende, stikkende følelsen, eller være mer behagelig? Heldigvis var det sistnevnte! Jeg fikk absolutt ikke følelsen av vepsestikk, men heller en lett kjølende effekt (ikke forvent isbit-kulde – så "cooling" var den ikke 😅). 🧊 Produktet skal dufte av melon, men jeg synes ikke duften var spesielt fremtredende. Det lukter litt, men ikke intenst. Den kunne gjerne luktet enda mer, for jeg elsker melonduft! 🍉 Fargen ser veldig rosa ut når du klemmer produktet ut av tuben, men på leppene blir den overraskende transparent og veldig flatterende. Jeg synes faktisk leppene mine både ser og føles fyldigere ut etter bruk, og jeg er skikkelig positivt overrasket! Dette kommer garantert til å bli mitt go-to leppeprodukt i sommer! 😍
Jeg ble så glad da jeg fikk teste Ole Henriksen sitt nye
Nagar92
Beauty Star
07/06/26-13:55(redigert 07/06/26-13:59)
Jeg fikk teste Nilens Jord Hydra Glow Magic Tint og min vurdering er at den gir en lett dekkevne, masse fukt og en nydelig glød! Den er perfekt for tørr og normal hud.  Syntes den best funker alene for en naturlig look, og vil kanskje bruke en annen krem de dagene man går for en full look.  Ekstra solkrem er et must for den har kun SPF 15. den er parfymefri som er en fordel, men prisen er litt høy.
Jeg fikk teste Nilens Jord Hydra Glow Magic Tint og min
Hydra Glow Magic Tint Release SPF15 50 ml