/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Johannes
Beauty Star
28/06/26-22:49
Har testet Matas Striber sin solspray spf50. Og jeg kann si det er en fin solkrem enkel å rask påføring. Den følelsen den gir på huden er veldig god bortsett at jeg føler et tynnt sticky layer etter å ha påført mere ut over dagen. Men slik sett anbefaler jeg den!
Fortesa Thaqi
Beauty Pro
28/06/26-22:32
Har vært så heldig og fått mulighet til å teste ut en ny penn fra Anastasia! Til vanlig bruker jeg «brow wizz» og stort sett vært veldig fornøyd. Denne er i midlertidig mer myk i påføringen og det er enklere å tegne etter hår. Er superfornøyd med denne, og vil absolutt kjøpe den videre som en del av rutinen!<3
Har vært så heldig og fått mulighet til å teste ut en ny
Margrethe
Beauty Star
28/06/26-20:31
Jeg var så heldig å få teste ut The Ritual of Yozakura Pink Sugar Scrub 🌸 🍒 Duften er søt, sommerlig, og en av de mer lettere (friskere?) duftene jeg har vært borti fra Rituals. Skrubben er snill med min sensitive hud, og duften varer også i flere timer etterpå. Tror det eneste minuset er at det er litt knot med lokket i dusjen, men det er vel ikke til å unngå med slike skrubber. Alt i alt vil jeg anbefale den på det varmeste til de som vil ha litt spa-følelse i hverdagen 💖
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
Kristine
Beauty Star
26/06/26-21:49
Jeg fikk teste BautyAct sin Prime, Set & Refresh Spray. 🌼🌞✨ Den sto til forventningene, pluss litt til! Føles behagelig på huden, smelter sminka lett sammen og holder den på plass. Brukte den i bryllup i 26 grader, og til tross for svette så holdt sminka seg på plass.🙌 Jeg har små barn og trenger at setting spray holder sminka mer på plass,noe jeg synes denne gjør. Minus for at den lukter veldig eukalyptus/mint og bare er i 50 ml. Denne blir nok et gjenkjøp når de andre mine er tomme✨
Prime, Set & Refresh Spray 50 ml
Hermine
Beauty Star
26/06/26-15:47
Teste Matas Solspray 50 ☀️ Jeg liker denne solsprayen! Emballasjen er enkel og fin, sprayflasken virker praktisk, og det er et stort pluss at den er parfymefri. Den føles lett å påføre, og SPF 50 gir god beskyttelse. Gleder meg til å teste den videre
Teste Matas Solspray 50 ☀️ Jeg liker denne solsprayen!
Solspray SPF50 200 ml
Silje
Beauty Pro
26/06/26-12:03
Fikk teste denne rakkeren fra got2b 💛 En sterk og svært holdbar hårspray, som vil holde enhver frisyre på plass! Legger frizz på plass uten problemer. Vil anbefale denne til oppsatt hår, og ikke til «setting» av rettet og løst hår. Lukter forholdsvis sterkt, men det påvirker ikke meg. Sprayen fordeler seg jevnt , stort pluss. Den er svært rimelig sammenlignet med mange andre. Tusen takk for oppdraget Kicks 🌸✨
Fikk teste denne rakkeren fra got2b 💛 En sterk og svært
Glued Blasting Freeze Hairspray 300 ml
Karyna
Beauty Star
26/06/26-08:34
I’m absolutely obsessed with this lip gloss🌈🤩  At first, I thought it would be just another glitter gloss, but I was so wrong. It actually reflects light like a rainbow, creating the most stunning, multidimensional shine. The scent is amazing, the texture is silky smooth, and it’s not sticky at all. Easily Pride Rainbow Holographic Glimmer by Ole Henriksen is the the best lip glosses I’ve ever tried! 🌈💖🦄
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Orange, pink, green, purple
Karianne
Beauty Star
25/06/26-18:29
Anmeldelse av Alyssa Ashley Cashmeran Vanilla Jeg hadde egentlig forventet en myk og varm vaniljeduft, men denne traff dessverre ikke helt for meg. Duften er ganske kraftig og litt «gammeldags» i uttrykket, og jeg synes den får et preg av å passe bedre til en voksen målgruppe – kanskje mer for de over 40 enn for yngre som liker søtere, friskere eller mer moderne vaniljedufter. Den har absolutt en varm og tydelig vaniljeprofil, men for min del ble den litt for tung. Jeg savnet en mer lett og behagelig vanilje, og opplevde at den ble litt for parfymert. Flasken er praktisk i 10 ml størrelse, og den er enkel å ta med seg i veska, men selve duften var ikke helt min stil.
Anmeldelse av Alyssa Ashley Cashmeran Vanilla  Jeg hadde