/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Heda
Beauty Pro
03/10/26-15:48
Som jeg har nevnt ufattelig mange ganger før her inne i gruppen så er jeg en absolutt stor elsker av parfymene til Juicy Couture, og har gjennom årene kjøpt en del forskjellige fra dem- men favoritten har alltid vært Viva La Juicy, som jeg alltid har gått tilbake til! Jeg har vært utrolig heldig som har fått lov til å teste deres Viva La Juicy Elixir parfyme✨ Det første inntrykket jeg fikk var at flasken var heeelt nydelig! Dette er en parfyme som virkelig er intens, med noter av bær, jasmine og mandarin, men utover dagen så føler jeg den blir litt mer var, fruity og varer utrolig lenge! En veldig søt og feminine parfyme jeg virkelig hadde anbefalt dere å teste ut❤️‍🔥
Som jeg har nevnt ufattelig mange ganger før her inne i
Couture Viva La Juicy Elixir EdP 50 ml
Merethe
Beauty Beginner
03/10/26-11:16
Jeg har fått teste BeautyAct Hydra Silk Foundation i fargen OON. Dette er ikke riktig farge for meg, men har løst med å bruke blush og solpudder. Dette er en veldig fuktgivende foundation. Den er lett å påføre og gir et veldig naturlig utseeende. Den føles veldig lett på huden.
Jeg har fått teste BeautyAct Hydra Silk Foundation i fargen
Emilie
Beauty Star
02/10/26-17:58
Eg har fått testet Nilens jord tinted lip balm i fargen black berry. Å vil si eg er litt skuffet den føles god ut på leppene men er akkurat som at den creser seg på leppen å med denne fargen så ser det «skittent ut». Også emballasjen er eg ikke så stor fan av pga følelsen av materialet gir meg «frysninger»😅
Eg har fått testet Nilens jord tinted lip balm i fargen
Idunn Løkken
Beauty Star
01/10/26-11:00
Jeg har vært så heldig å få teste toner pads fra innesfree. Jeg har brukt produktet i et par måneder og synes hunden min har fått en fin glød og jevnere farge.💫
Innisfree Green Tea Vitamin C Brightening Toner Pads Innisfree Green Tea Vitamin C Brightening Toner Pads
Cecilie
Beauty Pro
01/10/26-09:02
Se på denne fine parfymen! Endelig fikk jeg teste viva la juicys, nye duft, Elixir. Den har en ungdommelig og litt søt duft av bær. Egner seg spesielt godt til fine anledninger nå utover denne mørke tiden. Jeg mener den passer best til litt yngre jenter på grunn av den søte lukten, men helt sikker på at folk i alle aldre vil like denne.
Se på denne fine parfymen!  Endelig fikk jeg teste viva la
Karyna
Beauty Star
30/09/26-20:17
This is the most natural and easy-to-use eyebrow product🤩 Most importantly, the serum actually cares for my brows, rather than just enhancing their appearance. XBROW BOOSTER SOFT BROWN 🤍🤍🤍
This is the most natural and easy-to-use eyebrow product🤩
Agnieszka
Beauty Pro
30/09/26-19:21(redigert 30/09/26-19:21 )
Oj … denne parfymen gjorde virkelig inntrykk på meg! 😍 Viva La Juicy Elixir er en utrolig vakker, søt og feminin duft som fanger oppmerksomheten med én gang. Først kjenner jeg saftige frukter og mandarin, deretter kommer vakre, elegante blomster, før duften blir varm, kremet og søt på huden. 🍓🌸 Den er sensuell, myk og utrolig innbydende, uten å bli for tung. Jeg elsker hvordan den utvikler seg på huden og hvor deilig den er å lukte på. Den har en luksuriøs og litt «wow»-følelse som gjør at man bare får lyst til å bruke den igjen og igjen. ✨ En perfekt duft for deg som liker søte, feminine og forførende parfymer. Jeg er helt forelsket! 💕
Oj … denne parfymen gjorde virkelig inntrykk på meg! 😍 Viva
Couture Viva La Juicy Elixir EdP 50 ml
Lana
Beauty Pro
30/09/26-18:49
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jeg er veldig fornøyd med BeautyAct Hydra Silk Foundation i fargen M80. Den har en lett og behagelig følelse på huden, samtidig som den gir en fin og jevn dekning. Jeg liker spesielt godt den glowy finishen, som gjør at huden ser frisk og naturlig ut. Fargen M80 passer også veldig fint til hudtonen min. En foundation jeg kommer til å bruke mye! 🤍
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jeg er veldig fornøyd med BeautyAct Hydra Silk