/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
B.09
Beauty Star
16/05/26-12:48(redigert 16/05/26-12:50)
Jeg har vært så heldig å få teste Kylie Cosmetics Hybrid Blush i fargen Winter Kissed! Jeg likte blushen veldig godt. Den er enkel å bygge opp, så man kan få et fint og naturlig resultat eller en mer intens look <3 Den har en fin blanding av matt og glødende finish, så denne vil jeg absolutt anbefale. Jeg vil også anbefale å bruke en litt mer kompakt børste hvis man ønsker sterkere farge og mer pigment <3
Hybrid Blush Petal
Nataliia
Beauty Pro
16/05/26-12:27
Kylie Cosmetics Hybrid Blush = den perfekte mixen av cream + powder ✨ Gir en fresh glow, blender som en drøm og holder hele dagen 💕Winter Kissed fra Kylie Cosmetics er seriøst den fineste rosy glowen akkurat nå. Elsker hvor lett den blender inn i huden og gir den perfekte “cold girl” looken. Besatt ✨ Hvilken shade er favoritten deres?
Kylie Cosmetics Hybrid Blush = den perfekte mixen av cream +
Blush Duo
Lana
Beauty Pro
15/05/26-21:19
Testet Filorga Optim-Eyes eye mask og jeg likte den skikkelig godt. Den føltes kjølende og behagelig under øynene, og huden så mye freshere og glattere ut etterpå. Perfekt når man er trøtt eller vil få et mer våkent look ✨
Testet Filorga Optim-Eyes eye mask og jeg likte den
Celina
Beauty Pro
15/05/26-10:24
💕 Har fått teste Hybrid Blush fra Kylie Cosmetics gjennom KICKS Beauty Talks, og jeg liker den faktisk skikkelig godt! Blushen er veldig lett å jobbe med og blender fint inn i huden uten å bli flekkete ✨ Den gir en fresh og naturlig glød, samtidig som man kan bygge opp mer farge om man vil. Jeg synes også den holder seg fin ganske lenge gjennom dagen 💗 Elsker også emballasjen – enkel, søt og perfekt å ha med i veska 🪞🎀 Veldig gøy å få teste denne gjennom KICKS Beauty Talks 💕
💕 Har fått teste Hybrid Blush fra Kylie Cosmetics gjennom
Margrethe
Beauty Star
15/05/26-09:17
Jeg var så heldig som fikk teste ut "AMIKA Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil". Mitt hår er fint med bølger. Jeg har verken farget eller bleket det på noen år, og jeg bruker for det meste håroljer for å fremheve bølgene eller å bekjempe frizz. Noen oljer har en tendens til å bli litt for fettete i mitt hår. Jeg var derfor ganske spent på hvordan en lightweight oil skulle prestere. Den kommer i en flaske av frostet glass som gir et luksuriøst førsteinntrykk. Lukten er veldig lik den man får servert i Amika Soulfood-serien. Personlig er jeg ikke så fan av den. Etter å ha brukt håroljen i en uke kan jeg si at den funker som den skal. Om du har tynt eller fint hår er den en god match, men tror de med veldig tørt eller tykt hår kommer til å bli skuffet.
Jeg var så heldig som fikk teste ut "AMIKA Superfruit Star
Lisa
Beauty Star
14/05/26-23:24
KLAIRS Supple Preparation Unscented Facial Toner er en av favorittene mine 🤍 Den er mild, gir masse fukt og passer perfekt for sensitiv hud. Huden føles frisk, rolig og hydrert uten irritasjon ✨
KLAIRS Supple Preparation Unscented Facial Toner er en av
Zahra
Beauty Star
14/05/26-16:59
Jeg har vært heldig og fått prøve sensai sin lash volumiser 38 Første inntrykk! Elsk elsk elsk! Både elegant pakke og enkelt! Passer i alle vesker og lommer, nr to selveste fargen på produktet er så svart! At det er perfekt! Nr tre børsten er fin! Den klumper ikke og gir en fin og jevn påføring.. eneste negative er kanskje børsten er lang så litt vanskelig i kroker og innerst i øye! Ellers er dette noe jeg elsker og kommer til å kjøpe igjen!
Jeg har vært heldig og fått prøve sensai sin  lash volumiser
Elise
Beauty Pro
14/05/26-11:36
Jeg har nylig testet denne, og synes den er helt super! Denne toneren tilfører mye fukt, men ikke slik at den er klissete. Trekker seg fort inn, og etterlater en myk hud. Veldig fornøyd!
Jeg har nylig testet denne, og synes den er helt super!
Supple Preparation Facial Toner 180 ml