/ Spør våre hudterapeuter

Spør våre hudterapeuter

Skriv noe
Siste
Heda
Beauty Pro
18/04/25-13:37

Jeg sliter litt med post akne arr og lurer på hva jeg kan bruke for å lysne det litt ut/eventuelt få det helt bort, om det i det hele tatt er mulig med kun produkter og ikke behandlinger? Har hørt en del om dark spot correcting glow serumet fra axis-y, i tillegg til at man kan bruke revive øye serumet fra beauty of joseon på arrene? Ellers noen som kan gi noen gode råd og tips, som har hjulpet dem?

Mira
Beauty Beginner
12/03/25-11:43(redigert 12/03/25-11:44 )

Hei! Jeg sliter med hvite kvisearr rundt hårlinjen. Jeg ser det er mange produkter ment før mørke arr, men ikke lyse. Går dette an å fikse med hudpleie? Takk!

Anne-Catherine
Beauty Beginner
10/03/25-15:17

Hei! Jeg blir så blank i t-sonen etter et par timer. Jeg har kombinasjonshud med fet t-sone og store porer. Bør rutinen endres? Hvilke poreminimerende og mattende primer vil passe til Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place?

MORGENRUTINE Rens - Soft Foaming Cleanser 200 ml - Skincity Skincare - Skincity Toner - Hydrating Toner 200 ml - Skincity Skincare - Skincity

• Serum - First Concentrate Sensitive 30 ml - Skincity Skincare - Skincity Dagkrem med SPF - Daily Defense SPF50 Protection 50 ml - Skincity Skincare - Skincity

KVELDSRUTINE Rens - Soft Foaming Cleanser 200 ml - Skincity Skincare - Skincity Toner - Hydrating Toner 200 ml - Skincity Skincare - Skincity

• Leave-on peeling - Intense Treatment Pads 50 pcs - Skincity Skincare - Skincity Serum - Rich Hydration Serum 30 ml - Skincity Skincare - Skincity Fuktighetskrem - Light Moisturiser 50 ml - Skincity Skincare - Skincity