/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legg til
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Maryna
Beauty Pro
18/05/26-11:55
Останнім часом я користуюся саме цими продуктами 🤍
Останнім часом я користуюся саме цими продуктами 🤍 тональною основою Clarins Double Serum у відтінку L6N, міцелярною водою Nivea для чутливої ​​шкіри та бальзамом для губ, і мені дуже подобається цей природний ефект. Ніякого важкого макіяжу, жодного відчуття перевантаження шкіри, лише доглянутий та свіжий вигляд ✨
Klikk på et svar for å stemme
Liker du naturlig sminke eller mer sterk og markert sminke? ✨
2stemmer
Naturlig og lett
Sterk og glamorøs
Glow Paradise Balm-in-Gloss 412 I Heighten
Lill-Merete
Beauty Pro
18/05/26-07:39
Look til min søsters bryllup. Gikk for noe enkelt, men
Look til min søsters bryllup. Gikk for noe enkelt, men likevel ikke kristusvibber med stå-opp-etter-tredje-dagen-under-jorda.
Touche Éclat Le Teint Foundation BD40 Warm Sand
Most Wanted U Want It False Lashes
Multisculpt Matte Liquid Eyeshadow MAC Multisculpt Matte Liquid Eyeshadow Cool Spice
ROUGE COCO GLOSS Rouge Coco Max Plumping
Macximal Silky Matte Lipstick Unbothered
Diorshow Liquid Liner
Lill-Merete
Beauty Pro
17/05/26-15:53
Gratulerer med dagen!🇳🇴
Gratulerer med dagen!🇳🇴
Volume No.098 Eylure Volume No.098
Diorshow Liquid Liner
Concealer 03
Touche Éclat Le Teint Foundation BD40 Warm Sand
YSL Make Me Blush Liquid Blush 69
All Nighter Setting Spray 118 ml
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Elena
Beauty Pro
17/05/26-12:31
17. mai glam 🇳🇴💄 Gratulerer med dagen! 🎈
17. mai glam 🇳🇴💄 Gratulerer med dagen! 🎈
My Comfy Matte Instant Rich Color & Hydration Lip Stylo MY 08.03
Birgitte
Beauty Pro
16/05/26-21:56
Aldri en dag uten! Produktet jeg snakker om er selvsagt
Aldri en dag uten! Produktet jeg snakker om er selvsagt Clinique sin High Impact Easy Liquid Liner i sort. Denne er en must have for enhver make up look. Fordelen med denne, er at du kan komme til der du vil med eyeliner. Jeg har opp gjennom årene testet mange forskjellige typer, fra billige merker som Isadora til Dior, men denne som er i mellomklassen for pris, vinner hver gang. Den holder også hele dagen, uten å drysse, bli borte eller flake. Dette er forsåvidt ikke en review, mer en fremvisning av daglige produkter for å skape en look.
High Impact Easy Liquid Liner Espresso
Birgitte
Beauty Pro
16/05/26-00:51(redigert 16/05/26-00:52)
Kjenner jeg ikke er helt komfortabel med å legge ut bilde av
Kjenner jeg ikke er helt komfortabel med å legge ut bilde av meg selv ennå. Derimot for de av dere som liker mørk sminke, kan jeg vikrelig anbefale Dior sine mørke øyenskygger. Dette da de sitter som støp og som ikke drysser i løpet av dagen.
Diorshow Mono Couleur High-Color And Long-Wear Eyeshadow 633 Coral Look
Johanne
Beauty Pro
15/05/26-22:51
Dagens makeup look! Jeg prioriterer blush for det lille
Dagens makeup look! Jeg prioriterer blush for det lille ekstra. I dag tok jeg blusen og highlighter som øyenskygge. Makuep kan brukes så mange flere steder enn hva det er ment til. Elsker å bruke farge flere steder!
Twinkle Beach Blush & Highlighter Duo Palette
Izabella
Beauty Star
15/05/26-19:09
Full glam, men fortsatt classy ✨ Dette er virkelig den typen
Full glam, men fortsatt classy ✨ Dette er virkelig den typen makeup som får meg til å føle meg som den beste versjonen av meg selv 🤍 Basen her er min ALL TIME FAVORITT gjennom flere år: Lancôme Teint Idole Ultra Wear SPF 15 — og ja, jeg mener den gamle versjonen med SPF, ikke den nye formulaen uten SPF 👀 Denne foundationen har vært med meg i årevis fordi den gir den vakreste glowy finishen samtidig som den føles lett på huden. Den funker perfekt til hverdags siden den er så komfortabel og har SPF, men her brukte jeg to lag for å bygge opp et mer full glam coverage ✨ Og ærlig… resultatet blir så smooth og luksuriøst til større anledninger. Jeg gikk også for en mer smokey/utdusjet eyeliner med ekstra liner i inner corner og ytterkant av øyet — min FAVORITT når jeg vil ha et mer sexy og cat-eye inspirert look 😮‍💨 Synes det gir et så løftet og feline uttrykk uten at det blir “for mye”. Glossy lips, glowy skin, soft blush og snatched eyes = akkurat den typen glam jeg aldri blir lei av! Dette er 100% min go-to når jeg vil føle meg litt «ekstra»
Lancôme Teint Idôle Ultra Wear Foundation 090N