/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legge til
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Navin Belejani
Beauty Pro
09/09/26-20:45
En veldig naturlig look på jobb, der fokuset er hudpleie!
En veldig naturlig look på jobb, der fokuset er hudpleie! Jeg elsker naturlig lett sminke som både er hudpleie og sminke! Anbefaler ByTerry😍
Terrybly Densiliss Foundation N5.5 Rosy Sand
Vikki
Beauty Star
09/09/26-12:46
Hverdags look og party look
Hverdags look og party look
Macstack Mascara Black
Vikki
Beauty Star
09/09/26-12:43
Nyx jumbo eye pencil I fargen Milk. den varer lenge på
Nyx jumbo eye pencil I fargen Milk. den varer lenge på våtkanten men jeg bruker den også i øyekroken for å lysne opp området, under brynet for markert bryn OG som base til øyenskygge.
Jumbo Eye Pencil 642 Eggplant
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Jenni
Beauty Pro
08/09/26-08:48
Jeg ville prøve noe nytt i dag. Beklager, har vansker å
Jeg ville prøve noe nytt i dag. Beklager, har vansker å tagge produktene hit, men under øyne mine er BeautyAct sin lasting liner og satt i øyebrynene Anastasia sin dipbrow pomade.
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Elena
Beauty Pro
07/09/26-19:26(redigert 07/09/26-19:32 )
Øyemakeup 👁️🤩 Øyenskygge – en matt beige over hele lokket,
Øyemakeup 👁️🤩 Øyenskygge – en matt beige over hele lokket, så en mellombrun i globallinjen. Blender oppover og utover – ikke nedover. En lys champagne/beige på den innerste delen av lokket for å åpne blikket. En litt mørkere brun ytterst på lokket gir definisjon.
Easy Eye Palette Charlotte Darling
Eyeliner Walk Of No Shame
Exagger-Eyes Volume Mascara Exagger-Black 4 ml
Cheek To Chic Ecstasy
Perfect Eye False Lashes Alice
Jenni
Beauty Pro
05/09/26-10:37
En naturlig sminke i dag. Prøvde første gang en krem blush
En naturlig sminke i dag. Prøvde første gang en krem blush og contour. Liker veldig godt dem! 😊
Double Serum Foundation L1C
Thea
Beauty Star
02/09/26-09:13
Min go to med øyne og øyenbryn! Digger en lett og plain
Min go to med øyne og øyenbryn! Digger en lett og plain look! Bare vippetang, brynsgele med en fin mascara! Av og til har jeg litt lett shimmer som øyenskygge
BADgal Bounce Volumgivende Mascara Black Mini
Glued 4 Brows & Edges 16 ml
Alexandra
Beauty Pro
02/09/26-08:50
Hvordan oppnå slike plumpe lepper, jeg bruker denne, hva
Hvordan oppnå slike plumpe lepper, jeg bruker denne, hva bruker dere
Plumpy Lipgloss Rose Nude