/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Mai
Beauty Star
03/09/25-14:40
Min enkle hårrutine (jeg har waves/krøller; noe imellom) 1. påfør fuktgivende shampoo, masser godt i hodebunnen. Skyll ut og påfør shampoo en gang til, masser til det skummer og skyll ut. /Det er ikke alltid det skummer så godt første runden med shampoo, pga stylingsproduktene som ble brukt i håret. men på den andre runden vil det SKUMME. 2. Påfør balsam, men unngå å ta det i hodebunnen. la det virke i noen minutter før du skyller ut. når jeg kommer ut av dusjen er det tid for styling: - på vått hår påfører jeg litt baby olje, deretter styling cream, og til slutt gel. so scruncher jeg håret med hendene. også tørker jeg håret på lav setting med en diffuser. *Selv om jeg vet fordelene med leave-in conditioner og hårmaske bruker jeg det ikke for tiden.men i fremtiden vil jeg utvide hårrutinen min :)
Elvital Hyaluron Plump Shampoo Refill 250 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 ml
Når gjør du denne rutinen?
Hårvask dag
Regine
Beauty Star
08/08/25-07:28
Jeg har langt hår til brystet. Fall i håret. Veldig tynne og fine hårstrå. Mister mye hår nå så det har blitt tynt. det er veldig skadet, slitt og hele håret mitt er "stålull" uten at jeg styler og behandler håret hver dag. Jeg har enda ikke funnet noe som hjelper håret mitt mot Frizz men tester disse akkurat nå i håp om bedre utgangspunkt. Så jeg hadde blitt glad for å teste denne til mitt hår for å se om dette kan bli min nye favoritt ❤️💄💋 Min hår rutine🪮💆🏽‍♀️💄: 1 - Alltid vaske håret to ganger med shampoo. 2 - Så etterfulgt av balsam med massasje i hodebunn og i håret. Lar balsamen ligge litt før jeg skyller godt ut.  3 - Når jeg er ferdig tørker jeg det litt før jeg tar i leave inn olje og varmebeskyttende 🙌 4 - 1-3 ganger i uken (kommer an på følelsen på håret hvor ofte) bruker jeg hårmaske noen ekstra minutter etter dusj eller ligger med den over natten så det for trekke godt inn i håret. Føler rutinen er helt super men enda ikke funnet rette produktene 🥴😬 Jeg blir meget glad om jeg får teste 🙌🥇🫶🏻
Elvital Bond Repair Shampoo 200 ml
Elvital Bond Repair Leave-In Serum 150 ml
Elvital Bond Repair Conditioner 150 ml
Chroma Éclat Refillable Hair Oil 75 ml
Anti-Frizz Hair Mask 200 ml
Kveld/morgen
LANDAASGITTE
Beauty Beginner
02/07/25-15:03(redigert 02/07/25-15:03)
Hårpleie rutinen min🤭Håroljen bruker jeg daglig (kun på tuppene) Sjampooen og balsamen er det eneste som har funket for mitt hår, føles ut som det blir skikkelig rent og glatt uten å koste shorta. Har prøvd andre som maui, olaplex og andre men ingenting slår den så langt. Hårmasken ville jeg ikke kjøpt på nytt vil heller prøve en annen. Redken Acid binding bruker jeg når jeg føler håret mitt trenger det lille ekstra, det styrker det opp etter jeg har vært hos frisøren. Andre ting som jeg bruker er scalp massager for å stimulere hodebunnen og få mer vekst🤭likevel som det er PERFEKT for folk slik som meg som har negler og ikke vil de skal knekke. Og bruker også mielle hair oil for «oilling» i hodebunnen for hårvekst, dette kan du lese mer om på nettet men det fungerer fantastisk! Andre ting jeg bruker i håret er til styling: bumble heat protestant lukter faktsik HELT UTROLIG GODT og fungerer som fjell, wow bombshell blowout bruker jeg også for å få volum og bedre hold
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Mask 300 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 MLT
Elvital Hyaluron Plump Hair Shampoo 250 ml
Scalp Solutions Stimulating Scalp Massager
No.7 Bonding Oil 30 ml
Hairdresser's Invisible Oil Primer 250 ml
Hele hårrutinen både daglig og innimellom, forklarer når jeg bruker produktene i beskrivelsen
Rawr
Beauty Star
01/07/25-07:49
Dette er min rutine for glass hud som skinner gjennom hele dagen og har gitt meg masse komplimenter
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
AHA/BHA Clarifying Treatment Toner 150 ml
The Niacinamide 15 Face Serum 20 g
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Facial Masks 60 ml
Hver morgen
Kathrine
Beauty Star
22/06/25-20:43
Jeg har lenge lett etter produkter som hjelper til med min oljete hodebunn og mine 2B/C krøller. Nå har jeg endelig funnet den perfekte rutinen for meg😍 Starter ved å dobbel shampoonere hvis håret føles ekstra fett, så har jeg byttet ut balsamen med Redken sin 5-minute treatment. Når håret er nogen lunde tørket, men fremdeles litt damp, går jeg inn med Amika sin Perk Up Plus Extended Clean Dry Perk Up Ultra Oil Control Dry Shampoo, deretter med Redken sin 24/7 serum og locker det inn med Kerastase sitt virale serum hvis jeg har dusjet litt senere på dagen. Helt nydelig kombo hvis du har nordic 2B/C krøller som sliter med fizz og tørre ender! Har dere noen favoritter til håret?😍
Spécifique Bain Divalent 250 ml
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Perk Up Ultra Oil Control Dry Shampoo 250 ml
Ettermiddag/kveld
Ane
Beauty Star
17/06/25-20:52
Tynt flatt hår - greit nok det. Men floker - det gidder jeg ikke! Testet en ganske solid porsjon av matas striber sortimentet nå og må si at jeg liker det, spesielt hårpleien! Stor favoritt hos meg er havtorn sjampoen og hyaluron balsam og leave-in!
Sea Buckthorn Shampoo 1000 ml
Hyaluron Conditioner 500 ml
Hyaluron Leave-In Treatment 150 ml
Hver eneste morgen ♥
MELINSTAR
Beauty Star
09/06/25-19:41(redigert 09/06/25-19:42)
Min kvelds rutine er enkel og grei, og har passet på at jeg bruker produkter som passer min hud- og hårtype. Jeg bruker blant annet the inkey list sin oat cleansing balm. Den er rimelig og den funker på min hud. I det siste har jeg brukt en sheet mask fra biodance. Er egentlig ikke så fan av sheet mask, men den er virkelig bra. Jeg sover med masken, og når jeg våkner er huden min så blank og fin!! Huden min føles også veldig fuktig etter å ha brukt den og ikke stram og tørr. Jeg liker også fuktighetskremen fra Clinique som heter moisture surge med aloe. (Det er ikke den på bilde, men fant ikke den jeg egentlig bruker) Jeg er på min femte krukke av den fuktighetskremen, og den er så god! Kremen har en gel lignende konsistens, men er ikke klissete på huden. Den fukter huden min, og passer perfekt for min hudtype.
Bio Collagen Real Deep Mask 1 pcs
Oat Cleansing Balm
Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream 30 ml
Kveld og morning.
Hermine
Beauty Star
07/06/25-17:21
Etter vask av håret bruker jeg serum for hodebunnen og leave-in spray for å få silkemykt hår. Jeg ønsker å prøve de nye produktene til Kérastase for jeg vil ta vare på håret mitt. Jeg utfordrer @MELINSTAR og @Elena 🎀
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Split Fix™ Leave-in Conditioner 150 ml
Morgen og kveld