/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Helle
Beauty Beginner
02/04/25-17:47
Clinique even better er den eneste foundationen som ikke blir skikkelig separat og fet i løpet av dagen. Den sammen med eyelineren og leppeoljen er en super kombinasjon for en naturlig og enkel look
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Cool 2
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Når gjør du denne rutinen?
Morgen, gjerne hvis jeg har dårlig tid
Zeinab Ibrahim Salem
Beauty Beginner
02/04/25-08:28
✨ Min ultimate beauty-rutine med Clinique! ✨ Jeg starter dagen med Moisture Surge Active Glow Serum for en frisk og fuktet hud – perfekt base for sminke! 💖 På kvelden bruker jeg Smart Clinical Repair™ Overnight Recovery Cream & Mask, som gir intensiv fuktighet og fornyelse mens jeg sover. 💜 Og selvfølgelig, ingen look er komplett uten High Impact High-Fi Mascara – gir vippene mine maksimal volum og dramatisk intensitet! 💚 Denne rutinen fungerer for meg fordi den holder huden hydrert, gir glød, og gjør at sminken sitter perfekt hele dagen! 🌟 @Ahid , denne konkurransen er for deg også! Bli med! 💕 #CliniqueBeautyRoutine #GlødMedClinique
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
High Impact Mascara Black
Hver dag
Hadya
Beauty Beginner
01/04/25-21:19
Jeg opplever å bli tørr i ansiktet spesielt i vinterperioden, og disse tre produktene er svært fine. Moisture surge intense masken som gir fuktighet i løpet av natten, samt Clinique foundation med solfaktor for dagen☀️ Ikke minst black homey som er en fin universal farge på leppene og ikke tørker de ut! 😍
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Even Better Vitamin Makeup SPF50 MEDIUM DEEP WARM 3
Dagtid
Carmen
Beauty Star
01/04/25-16:00
Liquid facial soap mild Moisture surge Hydro infused lotion Clarifying lotion. Tre gode produkter man lett får tak i på flyplassen på vei til heliport. Go to produkter når man må fylle på på vei til jobb, skal ha produkter som er milde samtidig som de gir masse fukt! Dette er de tre produktene jeg har prøvd fra Clinique, men det er tre produkter som blir med videre gang på gang.
Liquid Facial Soap Oily Skin 200 ml
Moisture Surge Hydrating Lotion 200 ml
Clarifying Lotion 3 400 ml
Offshore turene morgen, kveld, etter trening og innimellom der igjen ved behov (iallefall lotion).
Vilde
Beauty Beginner
01/04/25-13:06
Elsker disse to produktene fordi de er så lette å bruke og de er ekte kvalitetsprodukter som holder huden min fuktig💞
SPF40 Face Cream 50 ml
Moisture Surge Body Hydrator 200 ml
Kveld og morgen
Ellen
Beauty Beginner
28/03/25-10:36
Bruker alltid Clinique Moisture Surge fuktighetskrem, året rundt! Den er så enkel å bruke, og gjør jobben sin uten ekstra fuss, bruker den både dag og natt! Også elsker jeg å bruke Clinique sin All about eyes til øynene!
Moisture Surge Intense 72-Hour Lipid-Replenishing Hydrating Face Cream 30 ml
All About Eyes Brightening Serum Concentrate 10 ml
Dagtid
Tanja
Beauty Beginner
28/03/25-09:21
🔥 Mission: Flawless – en dag i livet med Clinique 🔥 🚀 Kl. 07:00 – Alarmen ringer. Søvnig, men klar for en ny dag. Første oppdrag? Liquid Facial Soap Mild – fjerner nattens mysterier (les: oljer og trøtthet). ⚡ Kl. 07:05 – Clarifying Lotion 2 aktiveres. Døde hudceller? Eliminert. Glød? Aktivert. 💦 Kl. 07:10 – Moisture Surge 100H går inn i dyp fuktmodus. Huden min? Like fresh som en nyåpnet Clinique-krukke! 💄 Kl. 07:30 – Tid for looken: ✅ Even Better Clinical Foundation – dekning + pleie = superheltserum. ✅ Chubby Stick Cheek Colour Balm – for den «jeg er naturlig perfekt»-looken. ✅ High Impact Mascara – Mission: Intense Eyes aktivert. ✨ Kl. 08:00 – Klar for å erobre dagen med en hud som ser flawless ut! 👯‍♀️ @LillyGlødberg, vi MÅ vinne dette! Du vet like godt som meg at huden vår fortjener en Clinique-oppgradering – la oss gjøre det episk! 💚💄
High Impact Zero Gravity Mascara Black
Chubby Stick Sculpting Contour
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Mega Melon
Chubby Stick Sculpting Highlight
Even Better Clinical Brightening Moisturizer 50 ml
Even Better Clinical Brightening Moisturizer 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
💥 Hvor ofte gjør jeg denne rutinen? Hver dag! Morgen og kveld. Noen ganger til og med i drømmene mine. Fordi skjønnhetssøvn er lettere å oppnå med Clinique!
Sophia
Beauty Beginner
28/03/25-00:32
1️⃣ Min beste rutine: Jeg starter alltid med Clinique Liquid Facial Soap Mild for en skånsom, men effektiv rens. Deretter bruker jeg Clarifying Lotion 2 for å fjerne døde hudceller og friske opp huden. Til slutt påfører jeg Dramatically Different Moisturizing Lotion+ som gir masse fukt uten å tette porene. På dager med litt ekstra behov, topper jeg det hele med Moisture Surge 100H! 2️⃣ Hvorfor denne rutinen fungerer for meg: Jeg har sensitiv og kombinasjonshud, og disse produktene holder huden min balansert, glatt og hydrert uten irritasjon. Jeg har aldri hatt så klar og sunn hud som etter jeg startet med Clinique! 3️⃣ Jeg tagger: @leila – dere må være med på dette, dere elsker jo Clinique like mye som meg! #CliniqueRoutine #Hudpleieglede #MinClinique ⸻ Vil du jeg skal gjøre den kortere eller skrive en variant for sminkerutine i stedet?
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Kveld