/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
08/07/26-19:59

Beach Waves 🌊 👩‍🦱

Jeg bruker ikke hårtørrer og lar alltid håret lufttørke ✨️

Av og til ønsker man litt forandring og da bruker jeg hårrulene fra Kicks for å få volum i håret.

Hair Rollers 8 pcs Black
Elena
Beauty Pro
07/07/26-20:19

🌊 Beach waves 👩🏽✨

Denne større bredtannede plastkammen er perfekt til å gre inn stylingprodukter jevnt i håret og forme frisyren – enten du ønsker myke beach waves eller en trendy wet look. 💙

KICKS Beauty Detangling Comb Confetti Marbled
Classic Lady
Beauty Pro
07/07/26-17:16

Beach Waves 🌊 👩‍🦱

For å bevare håret vakkert, er det viktig å bruke en god hårbørste som tilfører håret glans 💞

Jeg elsker Fan Palm Boar- og Nylon Brush og har den alltid med i vesken 🩷 Finnes i mange ulike farger og størrelser

Boar- & Nylon Brush Eco Glam Large
Classic Lady
Beauty Pro
06/07/26-17:47

Beach Waves 🌊 👩‍🦱

Å bruke saltvann spray etter at jeg har vasket håret, gjør at håret mitt får den nydelige strandlooken man får etter en dag på stranden ⛱️

Elsker dette produktet fra Matas Striber 🥰

Salt Water Spray 150 ml
Elena
Beauty Pro
06/07/26-17:06

Beach waves 🌊 Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner fra amika tilfører intens fukt, gjør håret lettere å gre og forbereder det perfekt før styling – uten å tynge. Et enkelt steg for beach waves med et sunt og naturlig uttrykk. 🤍

Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Classic Lady
Beauty Pro
05/07/26-18:43

💖 Beauty First Impressions

Det er fort gjort å glemme å stimulere blodsirkulasjonen i hodebunnen, men dette produktet er med på å hjelpe til med å fordele hodebunnens naturlige oljer eller serum jevnt inn i hårrøttene.

Bruk kammen med rolige bevegelser i hodebunnen og det løser opp stress og er svært behagelig hodebunnmassasje ❤️

Anbefales 💖

Acupoint Comb
Classic Lady
Beauty Pro
05/07/26-18:37

Månedens skjulte perle 😍

Når det er søndag og man har ekstra tid, er det deilig med egenpleie 🥰

COOHE Acupoint Comb er et nydelig massasjeverktøy som er skapt for å stimulere akupunkturpunkter i hodebunn, og evt resten av kroppen.

Produktet stimulerer blodsirkulasjonen i hodebunnen og kan bidra til sunn hårvekst over tid ❤️

Acupoint Comb
Elena
Beauty Pro
05/07/26-17:11

✨ Beauty Reset I dag har jeg rengjort hårbørsten. 🪮 Fjernet alt håret og vasket den godt. 🫧

✨ Beauty Reset I dag har jeg rengjort hårbørsten. 🪮 Fjernet