/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
06/08/26-18:06

Beauty Reset ✨️

I dag har jeg rengjort boksen med fargekur 🥰 Føles så mye freshere nå 💞

Beauty Reset ✨️  I dag har jeg rengjort boksen med fargekur
Classic Lady
Beauty Pro
04/08/26-17:48

Time-Saving Beauty Routine

Jeg anbefaler å ta hårolje i tuppene hver dag. Produktet temmer brusete tupper, gir sunn glans og tilfører fuktighet til tuppene.

Hvis du føler at hårolje tynger håret, kan man også ta i litt olje i tuppene før man legger seg om kvelden 🥰 Da vil man våkne opp med glansfullt og mykt hår som gjør at å gre håret blir mye enklere ✨️

Anbefales 💖

100% Organic Cold-Pressed Moroccan Argan Oil 30ml
Classic Lady
Beauty Pro
04/08/26-17:43

Beauty First Impressions 💖

Jeg elsker å bruke oljer og denne nydelige håroljen er en ren, uraffinert og luksuriøs flerbruksolje som kan brukes på hud, hodebunn og hår ✨️

Produktet er 100 % ren og økologisk. Jeg bruker en dråpe i tuppene mine daglig og håret blir mykt når jeg grer håret ✨️

Classic Lady
Beauty Pro
04/08/26-17:38

Månedens skjulte perle 😍

En god hårolje er viktig å bruke i håret. Den gjør at håret blir mykt og glatt. Jeg bruker en liten dråpe i tuppene før jeg grer håret mitt 💞

Classic Lady
Beauty Pro
04/08/26-17:13

✨️ Beauty Reset

I dag har jeg vasket hårbåndet som jeg bruker hver dag når jeg skal vaske ansiktet eller legge makeup 🌸

✨️ Beauty Reset  I dag har jeg vasket hårbåndet som jeg
Classic Lady
Beauty Pro
27/07/26-16:13

✨️ Beauty Reset

I dag har jeg vasket hårbørsten i naturbust ❤️

✨️ Beauty Reset  I dag har jeg vasket hårbørsten i naturbust
Elena
Beauty Pro
26/07/26-21:14

✨ Beauty Reset Vasket kammen med såpe og kokt vann for å få løsnet all skitten.

✨ Beauty Reset Vasket kammen med såpe og kokt vann for å få
Classic Lady
Beauty Pro
26/07/26-18:28

Time-Saving Beauty Routine

Det er ikke alltid man har tid til å vaske håret. Da er det supert å ha dette settet for å reaktivere og friske opp krøllene eller fall på dag to og tre etter hårvask, uten at du må dusje på nytt ✨️

Dette settet passer for deg som ønsker en enklere morgenrutine eller om du ønsker å style håret grundig før føning 💞

Spray Bottle & Claw Brush Set Pink