/ Hårpleie-innlegg

Hårpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hårpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om din hårpleierutine, eller kanskje et tips for blankere hår du vil dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne det innholdet som interesserer deg mest.
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne erfaringer, og KICKS kontrollerer ikke at medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Elena
Beauty Pro
07/10/26-20:12

✨ Best i test – Hårolje ❤️ Oribe Gold Lust Nourishing Hair Oil. En luksuriøs, lett hårolje som gir håret masse glans, mykhet og silkefølelse, samtidig som den temmer frizz uten å tynge håret. Jeg elsker spesielt hvordan håret føles glattere og mer velstelt, og den gir den perfekte finishen etter styling. Den kan også brukes i fuktig hår før føning eller litt i lengdene og tuppene etterpå.

Gold Lust Nourishing Hair Oil 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
07/10/26-18:22(redigert 07/10/26-18:23 )

Beauty First Impressions 💖

Denne børsten passer til alle hårtyper, men er spesielt egnet for langt, krøllete eller krusete hår som trenger kortere stylingstid ved føning ✨

D38 Power Paddle Brush Pink Crush
Classic Lady
Beauty Pro
07/10/26-18:18(redigert 07/10/26-18:18 )

Månedens skjulte perle 😍

Når man føner haret er det viktig med en børste som er skånsom mot hodebunn og håret ✨

Classic Lady
Beauty Pro
07/10/26-18:14(redigert 07/10/26-18:15 )

Time-Saving Beauty Routine

En god hårborste ivaretar håret slik at det ikke brekker. 🥰

Elena
Beauty Pro
06/10/26-17:44

Best i test - hårkur 🪮 Kérastase Discipline Maskératine. Beste valg mot frizz. Den er spesielt laget for kraftig, uregjerlig hår og skal glatte håroverflaten og gjøre håret lettere å style

Discipline Maskeratine Hair Mask 200 ml
Jenni
Beauty Pro
06/10/26-13:20

Best i test - hårkur ❤️

For meg er det Olaplex som holder håret mitt så fint.

Best i test - hårkur ❤️  For meg er det Olaplex som holder
Jenni
Beauty Pro
06/10/26-13:19

Best i test - Balsam

Når jeg prøvde første gang Olaplex sin produkter ble jeg virkelig imponert og har bruker fortsatt de. 🥰 Håret mitt føles ut så sunt og glatt.

Best i test - Balsam  Når jeg prøvde første gang Olaplex sin
Classic Lady
Beauty Pro
05/10/26-19:56(redigert 05/10/26-19:56 )

Time-Saving Beauty Routine

Med en lekker hårspenne får man raskt en lekker frisyre 🤩

Calista Hair Pin Small White White