/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Opprette en stil
Alt Black WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Heda
Beauty Pro
13/11/24-22:34
Disse er noen av produktene som ligger i min black week ønskeliste! The only one parfymen fra Dolce Gabbana har jeg allerede og må få kjøpt meg en ny, den er super god! Har også veldig lyst til å få kjøpe eyeshadow palletet og bronzeren fra Dolce Gabbana, de ser så fine ut - og the packaging??? Stunninggggg😮‍💨😮‍💨 Ikke nok med at lip/cheek oilen fra Clinique, ser så fin ut at jeg bør prioritere disse produktene under black week
Fortesa
Beauty Pro
13/11/24-20:10 (redigert på 13/11/24-20:15)
Noen nyheter fra d&g jeg definitivt ønsker å kjøpe dersom det blir noen fine black week tilbud😍 Et lite tips til deg som ønsker å unne deg selv noe nytt, eller trenger gavetips! Det er allerede 30% på Carolina Herrero parfymene fra denne uken😍🩷
Narcissa
Beauty Star
13/11/24-13:05 (redigert på 13/11/24-13:07)
Jeg elsker litt ekstra luksus til Jul... Vært obsessed med duft i det siste. Take my money! 😍
Elena
Beauty Pro
12/11/24-19:33
Dette ønsker jeg meg på Black Friday 🤩 PTR sine masker er så gode, så blir det kit slik at jeg kan variere og pga størrelsen ta med på reisen. DG har jeg prøvd og den kvaliteten og utseendet er bare uimotståelig. Så glad at Kicks har DG sminke nå 😃
Jenalyn
Beauty Star
12/11/24-16:16
Veldig long lasting
Esra
Beauty Beginner
27/10/24-20:13
Jeg hater med hele mitt hjertet vanilje dufter , men den altsååå kan ikke beskrives …. En av mine fav nå
Izza
Beauty Beginner
26/10/24-08:38
This is so good to build your brow and long lasting as well love it ❤️❤️❤️
Kokab
Beauty Star
01/10/24-09:10 (redigert på 01/10/24-19:57)
These are few of my most favourite things from rituals. The shower foam feels like a magic on skin, which gives such moisture to the skin that it feels hydrated for a long time ♥️ The scrub helps to take off all the dead skin and make it like a butter for days and the cream is a cheery on top to achieve best possible hydrated smooth skin. Finish your day by lighting up the candle to feel the floral notes of cheery blossom to refresh and calm your entire body. What else one could ask for?