/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
20/08/26-15:38
Time-Saving Beauty Routine En rød, lekker leppestift frisker opp ansiktet med en gang 💋 Anbefales å alltid ha med i vesken ✨️
Stay On Semi Matte Lipstick It's A Red For Me
Elena
Beauty Pro
20/08/26-15:07(redigert 20/08/26-15:09 )
✨ Beauty Reset Da er denne rengjort 👌🏼
✨ Beauty Reset  Da er denne rengjort 👌🏼
Classic Lady
Beauty Pro
19/08/26-18:18
Beauty First Impressions 💖 Jeg farger bryn selv og bruker bare klar gel til å gre brynene på plass om morgenen 🥰 Fargen holder opptil 4 uker og etterlater brynene fyldige og flotte ✨️
Brow Color Kit 5.0 Brunette
Classic Lady
Beauty Pro
19/08/26-18:15
Månedens skjulte perle 😍 Det er nydelig å farge brynene. Alle lyse hår blir også farget og brynene ser mer tykke ut. Med øvelse blir man en mester i å gjøre dette selv og det er også tidsbesparende og bra for lommeboka 🥰
Brow Color Kit 5.0 Brunette
Elena
Beauty Pro
17/08/26-22:08
Top on my wishlist 🤎✨ HOURGLASS AMBIENT LIGHTING EDIT UNLOCKED – DEER 🦌 Denne har jeg virkelig fått øynene opp for! 😍 Elsker alt ved den – de nydelige, varme tonene, den fine gløden og selvfølgelig den lekre innpakningen. Jeg er alltid svak for produkter som gir den naturlige, myke lit-from-within gløden ✨ Denne hadde definitivt fått en fast plass i sminkepungen min. Noen som har prøvd denne? 🤎
Ambient Lighting Edit Unlocked Deer
Classic Lady
Beauty Pro
17/08/26-18:45
Beauty First Impressions 💖 Ultratint Lip Balm er en nydelig leppebalm med farge ✨️ Resultatet er en nydelig glød som føles behagelig gjennom dagen 💋
Ultratint Lip Balm Cherry Blush
Classic Lady
Beauty Pro
17/08/26-18:38
Månedens skjulte perle 😍 Ultratint Lip Balm ser naturlig ut, er behagelig å ha på og holder leppene fuktige 💋 Finnes i mange lekre farger 💖
Ultratint Lip Balm Cherry Blush
WR-Ø
Beauty Pro
14/08/26-13:15
Dette er klart til miljøstasjon. Lokkene til eyeliner kastes ikke umiddelbart. De gjenbrukes etter behov! Den Benefit concealeren... Har jeg også veldig dårlig erfaring med. Det er ikke helt min hudfarge, men den ble brukt til å neutralisere andre concealere. Saken er at lukten på den er som crayons og hele formulen er tung. Kastes uten å ha blitt brukt!
Dette er klart til miljøstasjon. Lokkene til eyeliner kastes