/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
08/10/26-15:47(redigert 08/10/26-15:47 )
Beauty First Impressions 💖 Elsker kremblush fra BeautyAct 😍 Nydelig til øyne, kinn og lepper 💋 Finnes i utrolig mange flotte farger og jeg har farge Autumn Affair 🍁 som jeg liker om høsten og vinteren 🧡
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Classic Lady
Beauty Pro
08/10/26-15:42(redigert 08/10/26-15:43 )
Månedens skjulte perle 😍 Kremblush fra BeautyAct i farge Autumn Affair 🍁 er en nydelig farge om høsten og vinteren 🧡
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Classic Lady
Beauty Pro
08/10/26-15:38
Top on my wish list 📝🤩 Noen som har testet denne? 🥰
Defining Shading Brush No 204
Classic Lady
Beauty Pro
08/10/26-15:33(redigert 08/10/26-15:34 )
Skjønnhetssett i pastellfarger 🤩🩷🩵 Nydelig palett 🩷
Shimmer Saga
Classic Lady
Beauty Pro
08/10/26-05:03(redigert 08/10/26-05:04 )
♥️ Kun røde vibber Jeg elsker rødt og bruker det på negler og lepper 💋 Det frisker opp med en gang og er en klassisk, vakker farge som jeg aldri blir lei av ♥️
Nail Polish 8ml 118 Bold Bon Bon
Full On Satin Lipstick Instant Bare
Ragnhild
Beauty Pro
07/10/26-21:42
Top of my wishlist akkurat nå (blant mange andre produkter jeg har lyst på) er Charlotte Tilbury Exagger-Eyes Easy Eyeshadow Stick i fargen «Amber Haze». Jeg har brukt Laura Merciers Caviar Stick Eye Shadow Shimmer i mange år og har mange nyanser, og jeg er fremdeles superfornøyd med dem. Men fargen jeg bruker nå er en limited edition som ikke er å få kjøpt lengre, og LMs standardkolleksjon har ikke en farge som ligner. CTs «Amber Haze» ligger veldig nært opp til, så nå som jeg snart er ferdig med Caviar Stick-en, blir det spennende å prøve et annet merke ogaå.
Exagger-Eyes Easy Eyeshadow Stick Oyster Twilight
Ragnhild
Beauty Pro
07/10/26-21:31
Favorittverktøy (børster): * MAC 143S Bronzer Fan Brush til bronzer * MAC 128 Split Cheek Fibre Brush til blush * MAC 205 Mascara Fan Brush til maskara * MAC 135 Synthetic Large Flat Powder Brush
143S Bronzer Fan Brush
128 Split Cheek Fibre Brush
205 Mascara Fan Brush
135 Synthetic Large Flat Powder Brush
Elena
Beauty Pro
07/10/26-20:21
Skjønnhetssett i pastellfarger 🤩🩷🩵 Nydelig palett 👌🏼
Rose Frequency Eyeshadow Palette