/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
29/06/26-20:15
✨️ Beauty Reset Denne øyenskyggen var ikke mye støv på, men den har jeg rengjort i dag 🥰
✨️ Beauty Reset  Denne øyenskyggen var ikke mye støv på, men
Classic Lady
Beauty Pro
26/06/26-04:58
✨️ Beauty Reset En av øyenskyggene mine er rengjort i dag 🥰
✨️ Beauty Reset  En av øyenskyggene mine er rengjort i dag
Elena
Beauty Pro
25/06/26-23:08
✨ Beauty Reset I dag fikk kosten litt kjærlighet. Veldig praktisk med en avtagbar kost som er enkel å vaske. 💦
✨ Beauty Reset I dag fikk kosten litt kjærlighet. Veldig
Classic Lady
Beauty Pro
25/06/26-05:17
Beauty First Impressions 💖 Atelier Rouge Hydrating Base Coat gir neglene intens fuktighet og pleie ✨️ Den beskytter tørre negler mot å sprekke, flise deg opp eller at de deler seg ❤️ Dette er primer for neglene som gjør at farget lakk sitter bedre og varer lenger ❤️ Kjekt å bruke på tåneglene 🦶💅
Hydrating Base Coat
Classic Lady
Beauty Pro
25/06/26-05:12
Månedens skjulte perle 😍 Atelier Rouge Hydrating Base Coat er en underlakk som er pleiende og fuktighetsgivende for neglene 💅 Den fungerer som en primer for tørre, flisete eller skjøre negler ❤️
Hydrating Base Coat
Iryna
Beauty Pro
23/06/26-12:21
Jeg prøvde endelig den brune maskaraen jeg vant i påskejakten. Jeg er veldig positivt overrasket. Mascaraen er enkel å påføre og kommer av uten problemer. Flott opplevelse ☺️🥰
Jeg prøvde endelig den brune maskaraen jeg vant i
38°C Lengthening Mascara Black
Elena
Beauty Pro
17/06/26-03:43(redigert 17/06/26-03:44)
Beauty First Impressions 💖 CHANEL VITALUMIÈRE AQUA Water-Fresh Blush føles mer som en hudforbedrer enn en klassisk blush. Perfekt på dager hvor man vil se våken og fresh ut uten full makeup-look. Den kan bygges lett opp, men er aller finest når den får være transparent og levende på huden.
VITALUMIÈRE AQUA Water-Fresh Blush
Classic Lady
Beauty Pro
16/06/26-23:12
Beauty First Impressions 💖 Kicks Glam Squad er vakre, små steiner som jeg elsker å bruke på neglene når jeg vil pynte meg 💅 De holder godt på neglene og gir meg en følelse av glam som jeg elsker ❤️ Anbefales 🥰
Beauty First Impressions 💖  Kicks Glam Squad er vakre, små