/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Sandra
Beauty Star
04/05/26-20:00
Så ville prøve forskjellige farge maskara, men har ikke vært så mye valg i norge før. Men nå er det mer, så vil derfor prøve dem alle🤣 Info: Øvre look - Øvre vipper har eg 4 lag. 2 lag på nedre vipper. Nedre look - Øvre vipper har eg 2 lag (et lite ekstra lag på utsiden av vippene, for å få de høyere enn innsiden), nedre vipper har 2 lag. Øvre look: GOSH, Catchy Eyes - Denne er ikke klumpete i det hele tatt. Gjør ikke masse for vippene mine da, men har du vipper som du allerede er fornøyde med, men vil ha farge på dem, så er denne perfekt for deg. Denne er også mye mer diskret en IDUN sin. Børsten er desverre veldig stiv/hard/røff, men er du forsiktig så går det okei. Nedre look: IDUN, Vatn Volume 38° - Denne er min favloritt blå mascara til nå. På nørbildene kan den se litt klumpete ut (også når du påfører den, siden du er så nærme), men når du er ute og folk ser deg, er det ikke til å se. (Derfor eg tok med en selfie, så du ser den litt på avstand). Denne blå fargen popper sykt mye da, så det vil de se! Må jobbe litt med den, siden den er litt klumpete, men er ikke mye jobb. Over alt er eg kjempe fornøyd med begge. Tror eg skal prøve å bruke dem begge på samme tid, men poster senere om det hvis eg likte det😊 Ps: kunne ikke legge til spesifike fargene eg brukte, men er rette produkt✨️
Så ville prøve forskjellige farge maskara, men har ikke vært
Catchy Eyes Mascara Allergy Certified 002 Brown
Mascara Vatn Volume 38°C Brown
Sandra
Beauty Star
04/05/26-19:36
Har kjøpt og testet Moira 'Supernova multichrome gel liner'. Hadde håpet eg skulle få legge til en video her... men desverre får dere kun et bilde🙈 Kan også bare legge til en farge i produkter😅 Dette er reviewen min: Så fine😍 Har 3 farger, kommer garentert til å kjøpe de andre også! ●001 Atlas - mest mørk rosa til varm grønn, men ser også en rose aktig farge, orange/gull skift. Viser mest mørke rosa i vannlinjen. ●002 Chroma - mest blå, turkis, grønn på handen (av og til ser jeg litt gul aktig sparkle), men i vannlinjen i øyet ser den ofte veldig rosa glitter aktig. ●009 Buzz - mest mørke blå til kald lilla, men ser også grønn når eg snur på handen. Viser mest blå i vannlinjen.
Har kjøpt og testet Moira 'Supernova multichrome gel liner'.
Supernova Multichrome Gel Liner 001 Atlas
Lene
Beauty Pro
30/04/26-18:57
Maksimal vårlook✨🌸 Nå som våren er her og solen titter frem synes jeg det er fint med glød og litt farge✨👌 Jeg liker å bruke IsaDora Blush Stick på kinnene.Litt highligter for ekstra glød og Elizabeth Arden Eight Hour® Cream Lip Protectant Stick Sheer Tint SPF15. Den gir bra med fuktighet og gir en fresh farge😘❤️
Maksimal vårlook✨🌸  Nå som våren er her og solen titter
Julie
Beauty Star
28/04/26-18:00
Vil bare tipse om Benefit sin maskara «badgal bang» i fargen wild plum. Denne er så fin nå mot vår og sommer. Den gjør vippene veldig lange og fine, samtidig fremhever den det grønne i øynene mine. Elsker den!!
Vil bare tipse om Benefit sin maskara «badgal bang» i fargen
Badgal Bang - Volume Intense Mascara Wild Plum
Linnea simone
Beauty Beginner
28/04/26-12:12
Morphe blush er virkelig flott! 🌸 Den gir en naturlig, frisk farge på kinnene som holder seg gjennom dagen uten å bli skjev eller matte ned. Pudderet er mykt og lett å blende, så det er enkelt å bygge opp intensiteten fra subtil til mer dristig – perfekt enten du vil ha et naturlig daglig look eller noe mer markert til fest. Mange elsker også de ulike nyansene som passer til forskjellige hudtoner. Alt i alt er Morphe blush et supert valg for deg som vil ha en vakker og langvarig rosighet i ansiktet! 💕✨
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Blind Date
Tonje
Beauty Star
28/04/26-09:24
Jeg kjøpte Maybelline Lash Sensational Body på impuls, når jeg trengte ny mascara. Jeg har tynne rette vippper, og med denne mascaraen fikk jeg fyldige vipper, med en naturlige look. Fått meg en ny favoritt.
Jeg kjøpte Maybelline Lash Sensational Body på impuls, når
Lash Sensational Body Mascara Very Black
Agnieszka
Beauty Pro
26/04/26-17:24(redigert 26/04/26-19:31)
✨ Glow look for helgen ✨ Denne gangen gikk jeg for maksimal glow med Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter i nyansene pink og bronze ✨ Jeg brukte først pink på kinnbena for å gi et friskt og lett skimmer 💕 Deretter påførte jeg litt bronze for å varme opp looken og få en solkysset glød ☀️ Resultatet er en strålende og frisk hud med masse glow – perfekt for helgen 💫
✨ Glow look for helgen ✨ Denne gangen gikk jeg for maksimal
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 012 Pearly
Ragnhild
Beauty Pro
25/04/26-10:16(redigert 25/04/26-10:18)
Glitter & Glow-helg: Jeg har flere produkter med skimmer og glitter i, for jeg er en skikkelig glitter & glow-elsker. 😍 En av mine største favoritter for tiden er Fenty Beauty Hot Cheeks Baked Blush i fargen Fresh Peach.
Glitter & Glow-helg: Jeg har flere produkter med skimmer