/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
17/09/26-13:42(redigert 17/09/26-13:43 )
Time-Saving Beauty Routine En sheetmaske er så nydelig og rask måte a tilføre huden ekstra fuktighet nå som høsten har kommet 🧡
EGF Glow Mask
Classic Lady
Beauty Pro
16/09/26-17:53(redigert 16/09/26-17:54 )
Time-Saving Beauty Routine En lekker scrunchie i silke er lekkert og I tillegg sliter det ikke pa haret ♥️
Mulberry Silk Scrunchie Black
Elea
Beauty Pro
16/09/26-07:45(redigert 16/09/26-07:46 )
Top of my wishlist: Alt fra Sunday Riley Har tidligere testet et par produkter derfra som jeg har fått kjøpt i utlandet, og har elsket alt. Det er veldig effektive produkter som virkelig holder det de lover. Dessverre vært veldig vanskelig å få tak i fra Norge (og dyrt), så jeg er så glad for at Kicks nå har fått inn dette merket 😍 Gleder meg til å bestille gamle favoritter og teste mer derfra Har du noen erfaring med Sunday Riley? Hvilke produkter er dine favoritter, og hvilke kunne du tenke deg å teste?
Top of my wishlist: Alt fra Sunday Riley   Har tidligere
Luna Night Oil 35 ml
C.E.O Glow Face Oil 15 ml
C.E.O 15% Vitamin Serum 30 ml
Classic Lady
Beauty Pro
13/09/26-10:45(redigert 13/09/26-10:46 )
Exfoliating favorites 🤩 Jeg bruker kroppsbørste før jeg dusjer. Tørrbørsten gir meg en skånsom, men effektiv eksfoliering av huden. Børsten fjerner døde hudceller, åpner porene og etterlater huden en fastere hudoverflate 🥰
Body Brush Soft
Ragnhild
Beauty Pro
12/09/26-07:49(redigert 12/09/26-18:01 )
Pixi +Rose Essence Oil overgikk mine forventninger og fikk også avkreftet tidligere tvil hva ansiktsoljer angår. Den er veldig enkel å påføre og fordele jevnt i ansiktet, for selv om den trekker inn ganske raskt og ikke renner nedover, er det ikke så raskt at du ikke rekker å få jevnet den godt utover først. Det beste med ansiktsoljen er hvordan den føles på huden etter påføring og etter noen timers bruk. Jeg påfører den etter dusj/bad, når porene fremdeles er åpne og huden kan kjennes litt stram og tørr ut, og huden blir kjempemyk og kjempeglad. Det er som den suger til seg ansiktsoljen! Jeg sitter igjen med myk, fuktet hud som er verken glatt, blank eller klissete. Jeg påfører den andre kvelder før jeg smører meg med nattkrem, og det fungerer veldig godt. En av mine fordommer har vært at ansiktsoljer er fete, blanke og gir kviser. Den fordommen er lagt død nå. Så må jo duften nevnes til slutt, for det er et annet høydepunkt. Det er som å stikke nesen bort til en stor, lyserosa rose og trekke dypt inn. Den dufter så herlig!
+Rose Essence Oil 30 ml
Ragnhild
Beauty Pro
11/09/26-21:45(redigert 11/09/26-21:59 )
🍋 Innkommende vitaminboost 🍋 Det er ett merke som alltid fungerer bedre enn alle andre for min hud, og det er Lancôme. 💗 Serum, øyekrem, dagkrem, nattkrem, vinterkrem - you name it. Favorittserumet er Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol, som kombinerer vitamin C, retinol og X-peptid i en innovativ flaske med tre separate kamre hvor serumene blandes først når de pumpes ut. Jeg liker også spesielt godt at konsistensen er litt tykkere og mer kremete enn andre serum, noe som gir en bedre følelse etter påføring.
Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol 20 ml
Elea
Beauty Pro
11/09/26-11:08
Vitaminboost incoming 🍊🍋 Dette C-vitaminserumet er eneste serumet som er mildt nok for min tørre og sensitive hud. Gir godt meg fukt og glød, samtidig som det minsker tørrhetslinjer og sakte jevner ut hudtonen over tid. Anbefales 💛
Vitaminboost incoming 🍊🍋  Dette C-vitaminserumet er eneste
C-Tetra Serum 30 ml
Heda
Beauty Pro
10/09/26-20:29
Vitaminboost incoming 🍋🧡 Jeg liker veldig denne vitamin c serumet fra L’Oréal, den føles veldig lett og god ut på huden, til tross for at jeg har en veldig kombinert hudtype- den ene dagen så er alt bra og andre dager er jeg helt tørr! Jeg har brukt to flasker av den!
Revitalift Clinical 12% Pure Vitamin C Serum 30 ml