/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Elena
Beauty Pro
04/05/26-14:59(redigert 04/05/26-15:00)
Øyepatches er min lille luksus i hverdagen. Jeg oppbevarer dem alltid i kjøleskapet – det gir en ekstra kjølende og oppfriskende effekt som virkelig gjør en forskjell, spesielt når huden føles trøtt eller hoven. Jeg bruker dem ikke hver dag, men sparer dem til spesielle anledninger når jeg vil føle meg litt ekstra fresh. Perfekt før en kveld ute, en middag eller når jeg bare trenger en liten “pick-me-up”. De gir et mer våkent blikk, tilfører fuktighet og føles som en mini-spa-opplevelse hjemme. Små detaljer som dette kan faktisk løfte hele følelsen ✨
Øyepatches er min lille luksus i hverdagen. Jeg oppbevarer
Potent-C Eye Patches 30 pairs
Maryna
Beauty Pro
04/05/26-14:35
Jeg har hud med rødhet, og dette serumet hjelper virkelig. Huden har blitt roligere og jevnere, med færre reaksjoner. Veldig fornøyd med effekten 💙
Jeg har hud med rødhet, og dette serumet hjelper virkelig.
Calmwise Serum 15 ml
Tonje
Beauty Star
02/05/26-19:46
SPF-Sjekk💛 Jeg har i de siste månende brukt Purito Sun lotion. En tynnflytende, myk solkrem som trekker godt inn i huden. Bruker den hver morgen etter hudpleie rutinen min. Alldeles nydelig solkrem som ikke flasser av og ligger fint under sminke. Har akne utsatt hud og har ikke opplevd noe utbrudd av denne. 🤩🌼
Wonder Releaf Centella Daily Sun Lotion 60 ml
Elena
Beauty Pro
02/05/26-08:12
Beauty First Impressions 💖 Har nylig testet Filorga Daily Repair Mineral UV 50, og førsteinntrykket er skikkelig lovende ✨ ✔️ Lett og behagelig konsistens – trekker raskt inn uten å føles klissete ✔️ Gir fin glød uten hvit hinne (alltid et pluss med mineral SPF!) ✔️ Føles fuktighetsgivende nok til å brukes alene på travle dager ✔️ Bonus: virker litt beroligende på huden – perfekt hvis man er litt sensitiv Det jeg fortsatt tester: – Hvordan den funker under sminke – Om den holder huden hydrert hele dagen Foreløpig? Absolutt en sterk kandidat til fast plass i rutinen 🙌
Beauty First Impressions 💖 Har nylig testet Filorga Daily
Mari
Beauty Star
02/05/26-05:21
SPF50 tips for vår og sterk sol Denne syns jeg er fin å bruke ansikt/hals og bryst. Høy faktor, trekker fort inn og har en nøytral behagelig lukt. Akkurat passe størrelse til å ha med seg i veska også ☀️😎anbefales. Nå på tilbud ved kjøp av 2 🤩
SPF50 tips for vår og sterk sol Denne syns jeg er fin å
Mari
Beauty Star
01/05/26-06:00
Ønsker tips på lepomade med faktor 50, som hverken lukter mye eller smaker solkrem 😅
Jenni
Beauty Star
01/05/26-05:20
SPF-sjekk ☀️ Min absolutt favoritt sommer ansikt krem er Lancôme, Rénergie H.P.N UVMUNE cream. Om du har lyst å sole deg, så kommer du ikke har en brent hud etter du har satt den på. 🏖😎
Velg ett eller flere svar for å stemme
Har du testet den ennå?
18stemmer
Ja, elsker den
Nei, men har lyst å prøve
Nei, jeg har en annen favoritt krem
Stem
SPF-sjekk ☀️ Min absolutt favoritt sommer ansikt krem er
Rénergie H.P.N. UVMUNE Cream SPF50 75 ml
Elena
Beauty Pro
27/04/26-20:11
Månedens skjulte perle 💖 Jeg må bare dele denne favoritten: Medicube PDRN Pink Collagen Gel Mask ✨ Dette er en sånn maske som gir umiddelbar “glass skin”-følelse. Den er kjølende, sitter perfekt på huden og gir masse fukt – men det som virkelig skiller den ut er hvor plumpet og jevn huden ser ut etterpå. Den inneholder blant annet niacinamide og hydrolysert kollagen, som bidrar til å jevne hudtonen og gi en sunn glød. Perfekt når huden føles trøtt, tørr eller bare trenger en liten boost før en spesiell anledning (eller en selfcare-kveld hjemme 🛁). Jeg føler seriøst at denne ikke får nok oppmerksomhet – for resultatet er synlig etter én bruk!
Månedens skjulte perle 💖 Jeg må bare dele denne favoritten:
PDRN Pink Collagen Gel Mask 1 stk