/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Heda
Beauty Pro
02/07/26-19:37
Time saving beauty routine!✨ Når jeg har veldig lite tid på meg, men likevel ønsker å se litt presentabel ut ute, spesielt nå på sommeren så er det et must å brukte solkrem, fuktighetskrem - leppeprodukt og øyenbryns kost!
Time saving beauty routine!✨ Når jeg har veldig lite tid på
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine
Aloe Soothing Sun Cream SPF50+ PA+++ 50 ml
Instant Lift Brow Pencil Deep Brown
GinZing Ultra-Hydrating Energy-Boosting Face Cream with Ginseng & Coffee 30 ml
Elena
Beauty Pro
02/07/26-11:40(redigert 05/07/26-11:38)
Månedens Skjulte Perle 😍 CeraVe Resurfacing Retinol Serum er min favoritt med A-vitamin. Serumet har en lett og silkemyk konsistens som trekker raskt inn i huden uten å føles fet eller klissete. Produktet er praktisk talt uten duft, noe jeg liker godt. Etter påføring føles huden myk, glatt og godt fuktet, og ved jevn bruk har jeg merket at hudtonen har blitt jevnere og hudteksturen glattere. Jeg startet med å bruke serumet et par kvelder i uken for å venne huden gradvis til retinol. Nå bruker jeg det hver kveld, også om sommeren, og passer alltid på å bruke solkrem på dagtid. Dette er et retinolserum som gir synlige resultater uten å være unødvendig kraftig, og det har blitt en fast favoritt i hudpleierutinen min.
Månedens Skjulte Perle 😍 CeraVe Resurfacing Retinol Serum
Resurfing Retinol Serum 30 ml
Classic Lady
Beauty Pro
01/07/26-18:32
Time - Saving Beauty Routine Jeg skrubber ansiktet 2 ganger i uken 🥰 Det er så deilig å få bort død hud og huden får en ny glød og glow ved å jevnlig bruke skrubb ✨️ Denne skrubben er veldig bra for min sensitive hud og etterlater huden myk og god 🌟 Anbefales 🌞
Deeply Purifying Birch Scrub 75 ml
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:35
Time-Saving Beauty Routine Før brukte jeg alltid selvbruning når leggene skulle frem etter en lang vinter 🥰 Det har jeg sluttet med og bruker kun Matas Striber Sollution SPF 30 på leggene ❤️ Dette er ikke kun en solkrem, men gjør at huden din blir supermyk og fuktig 😍 Jeg var så heldig at jeg fikk dette produktet som en beautytester og det er den beste bodylotion jeg noensinne har prøvd 💖 Anbefales ✨️
Sollotion SPF30 UP 200 ml
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:27
Footcare Heros 🦶❤️ Jeg bruker alltid underlakk før jeg lakkerer tåneglene 💅 Dette er veldig viktig for å unngå misfarging på neglene 🌸
Base Coat Kristall
Classic Lady
Beauty Pro
26/06/26-04:52
Beauty First Impressions 💖 Fotdeorant er en viktig del av sommerrutinen ❤️ Det er fort gjort å glemme føttene og med denne nydelige fotdeoranten holder man føttene friske med en nydelig duft ✨️ Dessuten er produktet uten alkohol og aluminiumklorid. Dette gjør at føttenes hud ikke tørker ut eller tetter porene ❤️ Sprayes direkte på rene, tørre føtter eller oppi skoene for å forebygge og nøytralisere sur lukt 💖
Foot Deo 125 ml
Classic Lady
Beauty Pro
26/06/26-04:45
Månedens skjulte perle 😍 Maria Åkerberg Foot Deo er en nydelig deorant for føttene 🦶❤️ Produktet motvirker dårlig lukt, pleier huden og holder føttene sunne gjennom dagen ❤️
Foot Deo 125 ml
Classic Lady
Beauty Pro
24/06/26-13:21
Beauty First Impressions 💖 Hvis du er på jakt etter et fotprodukt som gir myke føtter med en gang, ville jeg ha brukt dette produktet ❤️ Fordelen med denne fotmasken er at den etterlater føttene silkemyke uten flassing ✨️
Beauty First Impressions 💖  Hvis du er på jakt etter et