/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Ragnhild
Beauty Pro
20/08/26-10:58(redigert 20/08/26-11:07 )
Mitt siste kjøp hos Kicks: Leg Relax Therapy er en kjølende fotmaske som både tilfører fuktighet og reduserer hovenhet i føtter og legger etter 30 minutters bruk. Den egner seg ekstra godt for min ettersom det blir veldig mye ståing på jobb, noe som ofte fører til mer hovne ben til kvelds.
Leg Relax Theraphy
Classic Lady
Beauty Pro
19/08/26-18:11
Time-Saving Beauty Routine Jeg elsker å farge brynene selv og det er smart å gjøre dette på kvelden 🥰 Det er enkelt og brynene trengs bare å gre på plass om morgenen ✨️
Brow Color Kit 5.0 Brunette
Elena
Beauty Pro
18/08/26-22:24
Top on my wishlist 🤍✨ DR LEVY Switzerland THE THERMOGLOW PRO Denne har jeg blitt skikkelig nysgjerrig på! 😍 En liten hjemme-spa-drøm som kombinerer teknologi og self-care – akkurat den typen beauty gadget jeg elsker.
The ThermoGlow Pro
Ragnhild
Beauty Pro
18/08/26-20:15
Øverst på hjemmespa-ønskelisten står Honey Bath Ambre Vanille og Honey Bath Almond Coconut fra Laura Mercier. Sååå fristende og lekre! ❤️‍🔥
Honey Bath Ambre Vanille 250 ml
Honey Bath Almond Coconut 250 ml 250 ml
Classic Lady
Beauty Pro
18/08/26-17:46
Beauty First Impressions 💖 Dette er en nydelig maske som gir huden masse fuktighet. Den er også veldig drøy i bruk og passer til alle hudtyper 💖
Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Classic Lady
Beauty Pro
18/08/26-17:42
Månedens skjulte perle 😍 Når huden trenger ekstra fuktighet, er det nydelig å legge en nattmaske ✨️ Påfør litt tykkere lag før man legger seg for å våkne opp med maksimalt fuktet og plumpet hud 🥰
Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Classic Lady
Beauty Pro
17/08/26-19:00
Top on my wish list 📝🤩 Jeg har så lyst til å prøve Revitalift Filler 1,5 % Hyaluronic Acid Serum fra Loreal 🥰 Er det noen som har erfaring med dette produktet?
Revitalift Filler 1,5% Hyaluronic Acid Serum 30 ml
Ragnhild
Beauty Pro
17/08/26-13:52(redigert 17/08/26-13:53 )
Jeg har veldig, veldig lyst på dette nye verktøyet for massasje av ansiktet. 🤩 Jeg sliter med stram muskulatur i kjeven, og osteopaten min sier at face rollers kan ha god effekt på dette problemet i tillegg til å være supre for lymfedrenasje.
Re-Nutriv Ultimate Facial Massager