/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Sylvia
Beauty Beginner
30/03/25-06:58
Hei helt ny hær inne✨️😄🫶å glæde mæ til å bli en del ,av deres felleskap. Har ett spørsmål ang hudpleie produkter. Æ har Rosesea hud ,å trenger hjelp til å finne produkter, som kan hjelpe mæ mot det😘
Therese Anett
Beauty Beginner
27/03/25-16:23
Jeg har ikke testet Clinique så det hadde vært supert å vinne så kunne jeg testa. Har dermed ingen hudpleierutine enda
Tia
Beauty Pro
26/03/25-12:01
Har noen noen produkter å anbefale for å jevne ut fargen i huden og fjerne arr?
Aase
Beauty Star
25/03/25-09:15
Hei! På jakt etter solkrem som legger seg fint under sminke☀️ Har tidligere brukt Beauty of Joseon sin 50+ solkrem, men dessverre opplevde eg at sminken «pilla» av😬 Eg har normal til tørr hud💓 Setter pris på alle svar!💐
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Mira
Beauty Beginner
12/03/25-11:49
Hei! Jeg sliter med hvite kvisearr rundt hårlinjen. Jeg ser det er mange produkter ment før mørke arr, men ikke lyse. Vet dere om noen produkter som kan hjelpe mot dette? Takk! 😁
Erle
Beauty Star
20/02/25-13:32
Anbefaler for superfin glowy sminke!
Nourishing 24H Face Cream For Dry Skin Fragrance Free 150 ml
Thomas
Beauty Star
19/01/25-14:20
Veldig fornøyd med brun mascara . Synes sort blir litt for markerende. Matcher bra med brynene . 😉
Wonder Perfect Mascara 4D 02 Perfect Brown
Nasha
Beauty Beginner
17/01/25-21:24
Hi, I must settle on a good skincare brand for mature skin. My focus is on having an even skin tone, reducing aging, and reducing deep pores. Can I have a suggestion for the best brand, please? I am presently using garnier clay mask, scrub, vitamin c serum, vitamin c night cream and loreal antiaging day cream.