/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
05/07/26-18:22
På tide å resirkulere! Da er min siste nisjeduft brukt opp og flasken er kastet i container for glass og metall ♻️💚
På tide å resirkulere!  Da er min siste nisjeduft brukt opp
Elena
Beauty Pro
05/07/26-17:18
Signaturduft 🌹 Byredo Rose of No Man’s Land er en av de vakreste roseduftene jeg har opplevd. Dette er ikke den tunge, pudrete rosen mange forbinder med klassiske roseparfymer. I stedet møter du en frisk, ren og sofistikert rose som føles elegant fra første spray. Det jeg liker aller best, er at den føles svært anvendelig. Den etterlater et diskret og raffinert duftspor som oppleves eksklusivt uten å dominere rommet.
Rose Of No Man's Land Eau de Parfum 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
05/07/26-06:44(redigert 05/07/26-06:46)
På tide å resirkulere! Det er ikke alle nisjeparfymer som man liker så da ble denne kastet i container for farlig avfall ♻️💚
På tide å resirkulere!  Det er ikke alle nisjeparfymer som
Classic Lady
Beauty Pro
05/07/26-06:33
Signaturduft 🌞✨️ Jeg elsker duften av kokosolje og Valentino Born In Roma Hair and Body Mist Golden Coconut gir meg denne nydelige følelsen av sommer og ferie 🌞✨️ Jeg bruker denne på kropp og i håret og etterlater en nydelig duft av kremet kokos 🩷
Born In Roma Hair and Body Mist Golden Coconut 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
03/07/26-18:12(redigert 03/07/26-18:13)
Signaturduft 🌸 Om sommeren bruker jeg body mist for å unngå pigmentflekker fra parfyme som kan oppstå i solen 🌞 Valentino Body Mist Vanilla Bliss dufter nydelig av vanilje og passer godt til hverdagsbruk om sommeren 💛 Kan brukes på kroppen og i håret 🌸
Born In Roma Hair and Body Mist Vanilla Bliss 100 ml
Elena
Beauty Pro
30/06/26-17:42
Signaturduft 🌸✨ Noen mennesker blir husket for smilet sitt. Andre for latteren. Jeg håper jeg blir husket for duften min. 🤍 Da jeg oppdaget Gucci Bloom, visste jeg nesten med en gang at den kom til å bli min signaturduft. Den føltes som meg – feminin, myk og elegant, uten å være overveldende. Den gir meg en følelse av hverdagsluksus og minner meg om at de små detaljene ofte betyr mest. Jeg elsker tanken på at en duft kan bli en del av identiteten vår. At noen kan kjenne den igjen og tenke: «Den minner meg om deg.» For meg er dette mer enn en parfyme – det er et lite rituale som får meg til å føle meg vel, hver eneste dag.
Gucci Bloom Eau de Toilette 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-16:35
Signaturduft 💖 Bodymistene fra Calvin Klein dufter nydelig ✨️ Nude Vanilla Hair & Body Mist har en nydelig lukt av vanilje og musk 🌸 Passer for både kvinner og menn ❤️
Nude Vanilla Hair & Body Mist 236 ml
Classic Lady
Beauty Pro
30/06/26-14:24
På tide å resirkulere! En av mine nisjedufter er tom og beholderen er kastet i container for glass og metall ♻️💚
På tide å resirkulere!  En av mine nisjedufter er tom og