/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
17/08/26-19:14
Signaturduft 🌸 Det er enda sommer og bodymist er et smart valg for å unngå pigmentflekker ✨️ Duften er feminin og frisk og er perfekt til hverdags 💖
Iconic Sublime Bodymist 250 ml
Elena
Beauty Pro
16/08/26-12:30
Allure Home 🤍 Jeg er veldig opptatt av duft, og Allure Home har virkelig blitt min signaturduft. Det er noe med den som føles så riktig for meg – ren, elegant, varm og sofistikert på samme tid. Jeg elsker også at det er en duft jeg legger merke til når jeg kjenner den på menn. Den har noe sensuelt, velstelt og eksklusivt over seg – en duft man faktisk husker. For meg handler en signaturduft om å finne noe som føles som deg. Og akkurat denne? Den er så meg. 🤍
ALLURE HOMME EAU DE TOILETTE SPRAY
Ragnhild
Beauty Pro
15/08/26-17:47(redigert 15/08/26-17:49 )
Mitt siste kjøp fra Kicks er den helt nye Only Desire EdP 30 ml fra Diesel. 🤩 Ved første test var inntrykket at dette har jeg da kjent mange ganger før, og det slo meg at bunn-noten på meg duftet akkurat som Donna Karans Cashmere & Vanilla Essence, som jeg har brukt i den kaldere årstiden det siste året. Jeg testet derfor Only Desire igjen på den ene armen, og sprayet Cashmere & Vanilla Essence på den andre samtidig, slik at jeg kunne sammenligne. Jeg er veldig fornøyd med å ha funnet ut at de ikke dufter identisk! 😀 Only Desire er mer fruktig, myk og blomstrete sammen med vaniljen, mens hos Cashmere & Vanilla Essence kjenner jeg mye mer av den rosa pepperen og kasjmir sammen med vaniljen, noe som gjør den mer krydrete. Dessuten holder Only Desire noen timer lengre. Jeg tror faktisk denne er en keeper! ❤️‍🔥
Mitt siste kjøp fra Kicks er den helt nye Only Desire EdP 30
Only Desire Eau de Parfum 30 ml
Classic Lady
Beauty Pro
13/08/26-17:53
Signaturduft 🌸 Clean Body Mist Gift Set er en nydelig bodymist serie med tre ulike dufter 💖 Elsker alle disse duftene og perfekt å bruke før høsten kommer 🤎
Body Mist Gift Set 3 x 30 ml
Heda
Beauty Pro
13/08/26-14:49
Top on my wish list✨ Akkurat nå så er denne på ønskelisten min, med tusen andre ting- men fy! I really want it
Elle Anniversary Parfum 50 ml
Ragnhild
Beauty Pro
13/08/26-13:28
På toppen av parfymeønskelisten nå er den nye Davidoff Cool Elixir Floral Vanilla. ❤️‍🔥
Cool Water Elixir Floral Vanilla 100 ml
Elena
Beauty Pro
12/08/26-22:47
Bleu de Chanel 💙  Elegant, maskulin og tidløs – med en friskhet som passer til hverdagen, samtidig som den har nok dybde til å føles eksklusiv. En signaturduft handler ikke bare om å lukte godt. Den handler om å etterlate et inntrykk, og om å ha en duft som føles som deg.
BLEU DE CHANEL PARFUM SPRAY
Linda
Beauty Pro
12/08/26-08:07
Min nye signaturduft😍 Burberry - Brit Sheer Eau de Toilette Så lett og god, og holder overraskende lenge til å være en Eau de Toilette.
Brit Sheer Eau de Toilette 50 ml