/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Elena
Beauty Pro
27/07/26-21:08
Signaturduft ✨ Le Labo Thé Matcha 26. 💚 Den er myk, varm og frisk på samme tid, med en unik og elegant duft som passer til både hverdag og spesielle anledninger.
Thé Matcha 26 Eau de Parfum 100 ml
Elena
Beauty Pro
26/07/26-21:17
Signaturduft 🤍🌹 AERIN Rose de Grasse Joyful Bloom er en lys, raffinert og naturlig roseduft. Den føles eksklusiv, feminin og luftig – som en rosehage en solrik morgen.
Signaturduft 🤍🌹  AERIN Rose de Grasse Joyful Bloom er en
Classic Lady
Beauty Pro
24/07/26-06:01
Signaturduft 💛 Denne lekre flakongen er den ultimate sommerduften ✨️ Dufter nydelig av grapefrukt, fersken og stikkelsesbær 💖 Dette er en livlig og forfriskende sommerduft som passer til kveldsbruk da det er edp ✨️
Ice Pop Summer Collection Citrus Splash Eau de Parfum 50 ml
Elena
Beauty Pro
23/07/26-16:25
Signaturduft 🪷 Diptyque Orphéon Eau de Toilette får deg til å lukte velstelt, sofistikert og luksuriøs – uten å være høylytt. Den har en helt egen karakter, samtidig som den beholder et rent og elegant uttrykk. En duft som føles tidløs. Rett og slett en signaturduft. ✍️
Signaturduft 🪷 Diptyque Orphéon Eau de Toilette får deg til
Elena
Beauty Pro
22/07/26-20:02
Signaturduft ☀️ Southern Bloom er en av de duftene som bare føles helt magisk på varme sommerkvelder ✨🌸 Den er myk, kremet og floral, med en elegant dybde som gjør den utrolig spesiell. Feminin, luksuriøs og akkurat passe varm – en duft jeg gjerne bruker når jeg vil føle meg litt ekstra fin 🤍
Southern Bloom 100 ml
Classic Lady
Beauty Pro
22/07/26-17:47
Signaturduft 💛 ALL I AM Beauty Coco Breeze Eau de Toilette er en nydelig, frisk sommerduft som minner meg om varme dager på stranden og kvelder som er svale ✨️ Dufter nydelig av kokosolje, sitrus og orkide 💞
Coco Breeze Eau de Toilette 50 ml
Classic Lady
Beauty Pro
19/07/26-19:45
Signaturduft 🌸 Jeg elsker å bruke bodymist om sommeren istedenfor parfyme ✨️ Loccitane bodymist dufter nydelig av varm vanilje og friske mandler, noe jeg er veldig glad i 🥰 Liker du duften av mandel-serien til Loccitane, vil du elske denne hair og body misten 💞
L'Occitane Almond Hair Body Mist 100 ml
Elena
Beauty Pro
19/07/26-12:07(redigert 19/07/26-12:07)
Signaturduft 🤍 DKNY Cashmere & Tiare Flower Eau de Parfum er en varm, myk og kremet duft. Den har en koselig “solkysset hud”-følelse med tiareblomst og en myk cashmere-aktig varme. Den er feminin og elegant, men mer sensuell enn frisk.
Cashmere & Tiare Flower Eau de Parfum 100 ml