Et av mine siste kjøp er denne parfymen fra Kilian (jeg er så glad for at Kicks endelig har fått Kilian!). De er dyre og luksuriøse, men duftene er helt unike! Piña Paraíso snakker definitivt til meg! 🍹🌸 Jeg elsker tropiske dufter og selv om vi nå går inn i høsten klarte jeg ikke motstå denne! Navnet forteller mye om hva man kan forvente seg; det er en iskald ananasskive, salt i håret, rom over is, en gul bikini, sol på skuldrene, kokosmelk, en åpen balkongdør på et hotell, varm luft, frangipani som dufter - det er eksotisk ferie på flaske! Det er en eksplosjon av duftnoter som gir deg følelsen av å være på ferie! De første notene er ananas, men med den dype noten av rom. Deretter kommer kokos og frangipani, før den går over i bourbonvanilje og tonkabønne. Så dette er ikke en barnslig kokosduft, men med sine dypere noter er den voksen og romnoten gjør jo at den lukter en kveld i baren på en eksotisk ferie. Jeg kjøpte bare reisestørrelsen for å teste om den var verdt å kjøpe i full størrelse, og jeg elsker den! Men..... den er litt rimeligere enn andre Kilian-dufter og det kan skyldes at holdbarheten ikke er på linje med de andre duftene. Dessverre forsvinner den relativt fort, og man må friske opp duften flere ganger i løpet av dagen for at den skal holde. Utover det tror jeg definitivt denne kan bli en av mine favorittkokosparfymer (og jeg har testet mange!) 🥥🍍 Er det noen andre som har testet denne? Hva synes dere?