/ Duftinnlegg

Duftinnlegg

Her kan du diskutere alt om duft med andre medlemmer. Har du et spørsmål om en passende signaturduft for deg, eller kanskje et tips om en ny duft du har testet? Da er dette stedet for å dele! Filtrer feeden ved å trykke på de ulike kategoriene for å finne innholdet som interesserer deg mest.

Alle innlegg på KICKS Beauty TALKS er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmets egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Elena
Beauty Pro
09/05/26-13:22(redigert 09/05/26-13:24)
Min signaturduft må være Tom Ford Velvet Orchid 💜 Den er mørk, varm og feminin på samme tid – med en luksuriøs og litt mystisk følelse som gjør at jeg alltid føler meg ekstra vel når jeg bruker den ✨ Jeg bruker den når jeg har lyst til å være ekstra fin 👗 Den passer perfekt både til middager, fest eller bare dager hvor jeg vil føle meg litt ekstra elegant. Dette er en av de parfymene jeg alltid vender tilbake til, uansett hvor mange nye dufter jeg tester 🪻
Min signaturduft må være Tom Ford Velvet Orchid 💜 Den er
Velvet Orchid EdP 50 ml
Sofia
Beauty Pro
06/05/26-06:43
Burberry Weekend for Women 🌞 Dette er en duft jeg fikk i gave i vinter, men jeg begynte ikke å bruke den før våren kom, da den passer aller best for den varme sesongen. Den assosieres med en rolig, solfylt morgen når man ikke trenger å dra noen steder, med frokost på terrassen og grønt gress. Den dufter av renhet, blomster og godt humør. I varmen blir den mer honningaktig og nesten litt "moden". Det er noe som gjør denne parfymen litt basis, kanskje snarere til og med kjent. Jeg synes den passer godt til daglig bruk, for eksempel på kontoret. Holdbarheten er uventet høy, sikkert 8 timer, men den holder seg nær huden.
Burberry Weekend for Women 🌞  Dette er en duft jeg fikk i
Mari
Beauty Star
03/05/26-08:19
Ønsker tips til sommer parfyme/ mist, som kan brukes også i sola. Hvis det fins 🙃
Izabella
Beauty Star
27/04/26-12:43(redigert 27/04/26-12:46)
Siste kjøp fra KICKS og en skjult perle 😍🤍 Mitt siste kjøp er Pure Musc Blanc fra Narciso Rodriguez, og jeg er helt forelsket. Jeg kjøpte den etter anbefaling, og den er akkurat slik jeg håpet – den lukter virkelig rent. For meg er dette selve duften av renhet og friskhet ✨ Den minner meg om følelsen av nyvasket sengetøy, friskt tøy rett fra vask, og den helt rene følelsen man har rett etter en dusj. Den har også noe av den myke, velkjente rene duften som minner om Dove 🤍 Samtidig er den feminin, elegant og veldig behagelig å ha på. En perfekt hverdagsparfyme som gir følelsen av å være fresh og nydusjet hele dagen. Ny favoritt, uten tvil 🫶 #KICKS #SisteKjøp #NarcisoRodriguez #PureMusc #skjultperle
Siste kjøp fra KICKS og en skjult perle 😍🤍  Mitt siste
For Her Pure Musc Blanc Eau de Parfum Intense 100 ml
Hanne
Beauty Pro
26/04/26-04:24
Ok, jeg må bare si det: Narciso Rodriguez Pure Musc Blanc lukter som at jeg har livet mitt på stell… selv når jeg ikke har det 😭 Den er skikkelig “clean girl”, sånn nyvasket sengetøy + dyr såpe vibes, men fortsatt litt varm og feminin. Ikke en sånn parfyme som roper, men mer sånn folk kommer nærmere og bare “du lukter sykt godt??” Perfekt til hverdag, skole, eller når du vil late som du er mer organisert enn du egentlig er 💅 10/10 – føler meg rik og rolig hver gang jeg har den på. Anbefales virkelig på det sterkeste
Ok, jeg må bare si det: Narciso Rodriguez Pure Musc Blanc
Elena
Beauty Pro
24/04/26-13:12(redigert 14/05/26-07:16)
Gjenoppdag en signaturduft 📦 Ble inspirert av Kicks Beauty Talks og tok frem Organza fra Givenchy. Denne hadde stått gjemt helt innerst bak alle de andre parfymene – sånn som de ofte gjør, helt til vi finner dem igjen 👀 En nostalgisk signaturduft fra 90-tallet som er elegant og sofistikert, varm og sensuell. Veldig holdbar på huden 👌🏼
Gjenoppdag en signaturduft 📦  Ble inspirert av Kicks Beauty
Iryna
Beauty Pro
22/04/26-09:59
Før jeg kjøper parfyme, liker jeg å teste den og se om jeg ikke blir lei av duften etter en uke. Nå tester jeg denne parfymen, og så langt liker jeg duften veldig godt. Den er veldig vårlig og skaper en herlig stemning 🌸
Før jeg kjøper parfyme, liker jeg å teste den og se om jeg
Daisy Wild Eau So Intense 30 ml
Agnieszka
Beauty Pro
21/04/26-20:09(redigert 21/04/26-21:05)
Disse parfymene har virkelig imponert meg! Duften er utrolig elegant og sofistikert, med en perfekt balanse mellom varme og friskhet. Den varer lenge på huden og utvikler seg på en veldig behagelig måte gjennom dagen. Jeg føler meg både selvsikker og spesiell når jeg bruker den. Dette er definitivt en favoritt som jeg vil komme tilbake til igjen og igjen!
Disse parfymene har virkelig imponert meg! Duften er utrolig
Libre Le Parfum 50 ml