/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-15:04

✨️ Beauty Reset

Kostene er vasket og klare igjen til i morgen 🥰

✨️ Beauty Reset  Kostene er vasket og klare igjen til i
Classic Lady
Beauty Pro
24/08/26-14:58

På tide å resirkulere!

Tom boks går i avfall for farlig avfall💚♻️

På tide å resirkulere!  Tom boks går i avfall for farlig
Elena
Beauty Pro
24/08/26-10:02

På tide å resirkulere! ♻

På tide å resirkulere! ♻
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
LuiLui
Beauty Star
24/08/26-09:29
Klikk på et svar for å stemme
GHD Duet Blowdry er på toppen av ønskelisten min. Noen som har erfaring med denne og vil dele? 🙈
8stemmer
Har ikke
Jeg har!
Duet Blow Dry - 2-in-1 Hair Dryer Brush White
Agnieszka
Beauty Pro
24/08/26-09:24

Månedens Skjulte Perle ❤

YSL LOVESHINE i fargen 44 er rett og slett fantastisk! ✨ En delikat, feminin og elegant farge som gir leppene en nydelig glans og et friskt, saftig uttrykk. 💋 Dette er en av de produktene du bare må ha i sminkepungen! Perfekt til hverdags, men også nydelig når du ønsker en litt mer glamorøs look. Hvis du elsker vakre, blanke og velpleide lepper, er YSL LOVESHINE 44 definitivt et must-have!

Månedens Skjulte Perle ❤  YSL LOVESHINE i fargen 44 er rett
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 202 Peachy Glow
Elea
Beauty Pro
23/08/26-17:29

Disse to er høyest på ønskelisten min nå, men syns det er så vanskelig å bestemme seg for hvilken jeg skal teste først... Har hørt så mye fint om de begge! Har dere noen erfaringer med disse?

Klikk på et svar for å stemme
Hvilken liker dere best av disse? Utdyp gjerne i kommentarfeltet ✨
7stemmer
Hollywood Flawless Filter 1 Fair
Hollywood Flawless Filter 1 Fair
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 9N
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 9N
Alejakh
Beauty Star
23/08/26-12:28(redigert 23/08/26-12:30 )

Top on my wishlist er å prøve Chanel Les Beiges Healthy Glow Bronzing Cream lenge og er svært fornøyd med andre produkter fra Chanel. Det eneste er at jeg er veldig usikker på å bruke en creamy bronzer i stedet for pudder. Har noen erfaringer med dette? Vil det smudge alt du allerede har på? Blender det inn veldig godt eller ikke?

Top on my wishlist er å prøve Chanel Les Beiges Healthy Glow
HEALTHY GLOW BRONZING CREAM Cream-Gel Bronzer For A Healthy Sun-Kissed Glow.
Alejakh
Beauty Star
21/08/26-14:08

Lenge har jeg hatt lyst til å teste Charlotte Tilbury sine produkter, mer spesifikt deres foundation og pudder ✨ Jeg syns det er vanskelig å skulle navigere seg gjennom valget ettersom ingen butikker har dette merket inne som fast sortiment 😢 Er det noen her inne som har noen erfaringer med disse to produktene? 🥰 eller andre tips om produkter fra CT?

Lenge har jeg hatt lyst til å teste Charlotte Tilbury sine