/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Heda
Beauty Pro
09/07/26-09:52

På tide å resirkulere! ♻️

På tide å resirkulere! ♻️
Heda
Beauty Pro
09/07/26-09:51

Beauty first impressions✨ Disse fragrance sticksa fra Rituals har ligget uåpnet en stund hjemme hos meg, men nå bestemte jeg endelig å ta de i bruk- og fy som jeg elsker lukten! Nå vet jeg ikke om den kunne vært enda sterkere mtp at jeg kun brukte tre av 5 sticksene, men jeg er veldig fornøyd!

Beauty first impressions✨ Disse fragrance sticksa fra
Jenni
Beauty Star
09/07/26-07:13

Mitt siste kjøp

Kiehl's ultra facial creative Olaplex - no7 bonding oil Beauty Act - Angel on the dance floor Kicks hårbånd

Vi skal reise snart, så ville kjøpe en slik krem, som jeg kan bruke både om morgenen og kvelden. Liker den godt. Og Olaplex oil er veldig liten å ta med, har brukt den ganske lenge allerede. Og Beauty Act sin body mist luktet veldig godt og gir fuktighet ganske fint. Må tenke hva man skal pakke for jeg skal bruke kun 1 bagasje med mannen min. 😅

Mitt siste kjøp   Kiehl's ultra facial creative Olaplex -
Ultra Facial Cream 28 ml
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
Classic Lady
Beauty Pro
09/07/26-05:54

På tide å resirkulere!

Da var min favorktt håndkrem brukt opp, tuben klippet i to, skylt og kastet i avfallspose for plast 💜

Husk å alltid resirkulere ♻️💚

På tide å resirkulere!  Da var min favorktt håndkrem brukt
Classic Lady
Beauty Pro
08/07/26-19:53

Footcare Heros 🦶❤️

Det er viktig å klippe tåneglene på riktig måte. Klipp dem rett over og ikke for langt ned på sidene for å unngå inngrodde negler ❤️

Anbefaler å ta et fotbad først fordi da blir de tykke tåneglene mykere og lettere å klippe.

Nail Scissor
Elena
Beauty Pro
08/07/26-18:46

På tide å resirkulere ♻ Noe går i glass og noe går i plast 🚮

På tide å resirkulere ♻ Noe går i glass og noe går i plast
Heda
Beauty Pro
08/07/26-06:47

På tide å resirkulere! ♻️ Det skal sies med engang, at alt jeg resirkulerer/kaster, blir alltid vasket først

På tide å resirkulere! ♻️ Det skal sies med engang, at alt
Elena
Beauty Pro
07/07/26-20:13

🦶🏼 Footcare Heroes ❤️

Ecooking Overnight Foot Cream - månedens skjulte perle! En nattkrem som pleier tørre og slitne føtter mens du sover. Smør et godt lag før leggetid og ta på et par bomullssokker. Da får kremen virkelig jobbet gjennom natten. 🌙🧦

Overnight Foot Cream 100 ml