/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
07/10/26-18:11(redigert 07/10/26-18:11 )

Best i test - Hårolje ♥️

Jeg har fint, tynt hår med krøller og jeg håroljen fra Moroccan oil 🥰

Bruker denne i tuppene hver gang etter hårvasken og når jeg setter opp håret i hestehale ✨

Treatment Light 125 ml
Classic Lady
Beauty Pro
07/10/26-18:02(redigert 07/10/26-18:04 )

Siste kjøp hos Kicks ✨

Kremblush i farge Cherry Bliss ♥️

Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Classic Lady
Beauty Pro
07/10/26-17:08

Footcare Heros 🦶 ♥️

Glass Nail File 199
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
Classic Lady
Beauty Pro
07/10/26-16:26(redigert 07/10/26-16:27 )

På tide å resirkulere!

Tuben går i container for glass og metall ♻️💚 Korken går i plast 💜

På tide å resirkulere!   Tuben går i container for glass og
Elena
Beauty Pro
07/10/26-10:01

På tide å resurkulere ♻ Her er det både glass, plast og restavfall.

På tide å resurkulere ♻ Her er det både glass, plast og
Sofia
Beauty Pro
07/10/26-06:24

KÉRASTASE - Chroma Absolu 🪷

Kjøpte den spesielt for porøst og tørt hår, med forsiktighet for ikke å overbelaste det. Og jeg synes den fungerer utmerket, temmer krusete hår godt og styrker hårfibrene. Dette er akkurat det jeg lette etter i hårrutinen min. Generelt er serien ment for de som farger håret regelmessig – den beskytter fargen veldig godt mot å falme.

KÉRASTASE - Chroma Absolu 🪷  Kjøpte den spesielt for porøst
Moushtaq <3
Beauty Pro
06/10/26-14:26(redigert 06/10/26-14:53 )

Remember ladiessssss and boyssss :D

Remember ladiessssss and boyssss :D
Agnieszka
Beauty Pro
06/10/26-12:52

Best i test – Hårkur ❤️

Dette er en av mine favorittkurer for hodebunnen. Kérastase Spécifique Cure Apaisante virker beroligende på en sensitiv og irritert hodebunn, bidrar til å redusere ubehag og etterlater hodebunnen med en behagelig og frisk følelse. Dette er virkelig en must-have når hodebunnen trenger litt ekstra pleie. Jeg vender stadig tilbake til den, fordi jeg merker forskjell på både komforten i hodebunnen og hårets absolutt en favoritt jeg anbefaler!

Best i test – Hårkur ❤️  Dette er en av mine favorittkurer
Kérastase Specifiqué Cure Apaisante Treatment 12*6ml 12 x 6 ml