/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Elena
Beauty Pro
17/05/26-18:20(redigert 17/05/26-20:45)

Månedens Skjulte Perle 😍 Filorga Skin-Prep Enzymatic Cleansing Foam 💄 Det er et renseskum som faktisk får huden til å føles skikkelig ren, glatt og fresh — uten at huden blir stram eller tørr etterpå. Jeg elsker hvor myk og glowy huden blir etter bruk, og at den gir den “ny hud”-følelsen uten å irritere. Den fjerner både sminke og urenheter samtidig som huden ser jevnere og mer fresh ut etterpå. Passer også overraskende godt til sensitiv hud.

Månedens Skjulte Perle 😍 Filorga Skin-Prep Enzymatic
Skin-Prep Enzymatic Cleansing Foam 150 ml
Lill-Merete
Beauty Pro
17/05/26-18:10

ANBEFALES!! chanel hydra beauty micro gel creme Jeg har i alle år slitt med kombinert hud (tørr og fet). Etter jeg oppdaget denne skatten er problemet borte. Jeg simpelthen renser huden etter dusj, og tar på et tynt lag med denne kremen på morgenen. Huden holder seg hydrert hele dagen, og er verken klissete eller seig. Makeup sitter også mye bedre når jeg bruker denne som base. Den er svært drøy i bruk; jeg bruker min hver eneste dag, og en krukke holder lett i 6-7 mnd. Jeg kan ikke anbefale denne kremen sterkt nok!

ANBEFALES!!  **chanel hydra beauty micro gel creme** Jeg har
HYDRA BEAUTY CRÈME Hydration Protection Radiance
Classic Lady
Beauty Pro
17/05/26-13:02

✨️ Beauty Reset

Jeg bruker alltid hårbånd ved ansiktssvask og påføring av makeup 💕

Hårbåndet trengte en vask og er nå rent og pent igjen 🥰

Anbefaler alle å bruke dette ✨️

✨️ Beauty Reset  Jeg bruker alltid hårbånd ved ansiktssvask
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
Classic Lady
Beauty Pro
17/05/26-12:44

Siste kjøp fra Kicks ✨️

Mac Dazzleshadow Extreme Pro i farge Incinerated er en nydelig øyenskygge som inneholder skimrende perlemorpigment og er en farge med en nydelig glans 💜

Elsker å bruke denne i globalen med andre bruntoner fra Mac, gjerne som kveldsmakeup 💕

Siste kjøp fra Kicks ✨️  Mac Dazzleshadow Extreme Pro i
Classic Lady
Beauty Pro
16/05/26-17:23

🇧🇻 17. mai Glam

På Norges nasjonaldag velger jeg en kombinasjon av glødende makeup, glitrende tilbehør og en nydelig sommerkjole ✨️

Perfekt base: Sats på en glødende, solkysset hud og en god primer istedenfor foundation 🩷

Lepper og blikk: En klassisk rød leppestift med primer først gjør at fargen holder noen timer 💋 Avslutter med en langvarig mascara som holder hele dagen uten å drysse 💕

Avslutter makeup med en fuktighetsspray som gjør at alt sitter hele dagen 🥰

🇧🇻 17. mai Glam  På Norges nasjonaldag velger jeg en
Iryna
Beauty Pro
16/05/26-09:04

✈️ Pakk som en Proff

Jeg har veldig mange små versjoner av produktene, og det sparer perfekt plass i kofferten.

✈️ Pakk som en Proff  Jeg har veldig mange små versjoner av
LE VOLUME DE CHANEL Volume Mascara
Squalane & Amino Acids Lipbalm 15 ml
The Multiple Behave
Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 3N1 IVORY BEIGE
Johanne
Beauty Pro
15/05/26-22:47

Mitt beste reise tips er å pakke med seg masse pudder produkter! Det som måles som våte produkter tar jeg mindre str på. Også tar jeg med pudder eller sticks med makuep da det ikke regnes som flytende. Jeg liker å ha med samples til reise av hudpleie og parfyme. Også kjøper jeg gjerne sminkefjerner og shampoo i utlandet. Ikke de beste produktene. Men det går for noen dager. Jeg prioriterer sninke oå tur❤

Mitt beste reise tips er å pakke med seg masse pudder
Agnieszka
Beauty Pro
15/05/26-14:38(redigert 15/05/26-15:02)

Pakk som en Proff 🌞✈️

Dette er mine “must-have” produkter som jeg alltid har med meg – med dem kan jeg lage en rask, fresh og fin sminke på bare noen minutter 💄✨ Mitt lille triks? 🤍 Disse produktene ligger alltid klare i denne sminkepungen, så jeg kan ta dem med meg når som helst. Ingen ompakking, ingen stress – bare pakk og dra 💼 Minimalisme + funksjonalitet = maks effekt 💕

Pakk som en Proff 🌞✈️  Dette er mine “must-have” produkter
Diorshow Mono Couleur High-Color And Long-Wear Eyeshadow 633 Coral Look
Dior Backstage Glow Maximizer Palette 001 Universal Glow
Diorshow Maximizer 4D Lash Primer-Serum
Diorshow Iconic Overcurl Mascara 264 Blue
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 012 Pearly
Forever Nude Bronze 02 Light Matte
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 9N
Backstage Rosy Glow 103 Toffee
Small Boxy Make Up Bag Pink