/ Hvilken nyanse tror du passer deg? Det avhenger av tid på
Ragnhild
Beauty Pro
21/12/23-08:52
Teint Idole Fond De Teint Care & Glow Radiant Concealer 125W
Teint Idole Fond De Teint Care & Glow Radiant Concealer 125W
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 400W
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 400W
Hvilken nyanse tror du passer deg? Det avhenger av tid på året. På vinteren vil 125W passe fint, mens 400W sannsynligvis vil være en god nyanse i sommerhalvåret ettersom jeg bruker å bli veldig brun da.Hvor mange nyanser finnes det? Det finnes 24 nyanser.2. Del dine beste concealer hacks! Jeg bruker Lancôme Genifique Advanced Eye Light-Pearl Serum under og rundt øynene og lar denne tørke godt, før jeg påfører Lancôme Effacernes Langue Tenue Concealer for å dekke mørke ringer under øynene. Jeg klemmer forsiktig ut ønsket mengde fra tuben på ringfingeren og klapper concealeren forsiktig utover. Jeg liker denne concealeren veldig godt til slik bruk fordi den gir et naturlig resultat, men det er også mulig å bygge for å få tilnærmet full dekning hvis det er ønskelig. Jeg har kjøpt den flere ganger i ulike nyanser til sommer og vinter. Til resten av ansiktet bruker jeg MAC Studio Fix 24-Hour Smooth Wear Concealer fordi børsten gjør det enkelt å gjøre en veldig presis påføring, samt fordi den sitter veldig godt når den får tørke skikkelig før f.eks. pudder.
Fortsett å utforske fellesskapet!