/ Lancôme er en klassiker som har fulgt meg hele livet.
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
09/04/24-15:48
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Bi-Facil Clean & Care Eye Make Up Remover 125 ml
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Lancôme er en klassiker som har fulgt meg hele livet. Etterhvert som huden min har forandret sine behov så har jeg byttet ut gamle favoritter mot nye.
Mitt første møte med Rénergie var som "gave ved kjøp", og alle disse snasne ingrediensene som feks hyaluronsyre, vitamin C+cinnamid og vitamin F var ting huden min gladelig sa ja takk til! 😃
Særlig serumet og øyekremen fant raskt sin faste plass her hjemme, og det at du kan kjøpe komplette små kit gjør det mye enklere å få de produktene du trenger uten hodebryet ved å sette sammen en komplett serie. 👌🏼🥰
Jeg hopper ofte over morgenrutinen, så min favoritt er kveldsstell der jeg øser på med massevis av deilige produkter.
Derfor er en god nattkrem viktig for meg og Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream er en drøm på krukke 🥰
Som sagt elsker jeg å prøve nyheter men enkelte produkt kan jeg absolutt ikke leve uten, da det regelrett ikke finnes bedre å få tak i!
Bi-facil sminkefjerner er en stjerne som hersker alene på førsteplassen. Rett å slett fordi den er det beste markedet har å by på!
I en djungel av produkt og produsenter så vet du at du alltid er trygg hvis du velger Lancôme! 👌🏼✨