/ Vil starte med å si at jeg har prøvd noen produkter fra alle
Heda
Beauty Pro
27/02/24-19:27
All Nighter Setting Spray 118 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Deo Pure Roll-On 75 ml
Deo Pure Roll-On 75 ml
Life Plankton Moisturizing Body Milk 400 ml
Life Plankton Moisturizing Body Milk 400 ml
Lait Corporel Moisturizing Body Lotion 400 ml
Lait Corporel Moisturizing Body Lotion 400 ml
Vil starte med å si at jeg har prøvd noen produkter fra alle merkene som ble nevnt og jeg har vært fornøyd med alt jeg brukte, inkludert sminke og hudproduktene til Lancôme, IT Cosmetics, Kiehls, Biotherm & UD-  og parfymene til RL!  Første favorittmerket mitt av merkene som ble nevnt er definitivt Urban Decay, I’m a goner for setting sprayet deres “all nighter”. Jeg er ikke ferdig med sminken min om jeg ikke setter ansiktet mitt med “all nighter” setting sprayet, it’s that good!  I tillegg så elsker jeg deres “naked cyber eyeshadow palett”, tror at designet til palettet virkelig fanget meg, den er bare så fin og fargene er så fine også🤭 (Får ikke tagget palettet siden det ser ut som at den ikke er til salgs lenger?, den var kjøpt på kicks).  Jeg er også veldig fornøyd med UD sin “eyeshadow primer potion original”! (Not able to tag the original product). Øyenskyggen sitter hele dagen hver gang jeg husker å bruke primeren, og de gangene jeg glemmer å bruke primeren og bruker øyenskygge - pls don’t let me even start with talking about how scary my eyeshadow ends up looking, just after a few hours!  Andre favorittmerket mitt, cause I’m not able to have only one, er Biotherm. Deres “deo pure roll- on” er en must have i hverdagen min and now my day can’t start without it.  Jeg elsker i tillegg deres “life plankton body milk”, kroppen min føles så glatt og «fuktig» (på en god måte) i flere dager! Jeg sliter en del med at jeg får sår når jeg fjerner hår på beina og ofte når jeg bruker a body lotion - så ender det med å svi. Opplever det aldri når jeg bruker denne🥹 Not sure if it’s the right product for those who loves their ‘lotions’ to smell some type of way, fordi denne har ikke noe duft- men jeg elsker den til tross for det!  En annen favoritt fra Biotherm, er deres “lait corporel body lotion”. Elsker den like mye som bodymilken, om ikke mer! Forstår at en del ikke liker sitronduft, - fordi denne har en sitronduft og lukter forfriskende, men det er smak og behag som sagt! En annen pluss er at kremen trekker godt og ‘kjapt’ inn i huden og føles ikke klissete! 
Fortsett å utforske fellesskapet!