/ Jeg beklager på forhånd for mulige feil. Jeg har akkurat
Iryna
Beauty Pro
06/12/24-12:30
Libre L'Absolu Platine EdP 50 ml
Libre L'Absolu Platine EdP 50 ml
Backstage Rosy Glow 001 Pink
Backstage Rosy Glow 001 Pink
Camo Liquid Blush Dusty Rosé
Camo Liquid Blush Dusty Rosé
Loveshine Gift Box
Loveshine Gift Box
Jeg beklager på forhånd for mulige feil. Jeg har akkurat begynt å lære meg norsk🥺💗 Hei, Kicks! Dette er ønskelisten min.Disse produktene ønsker jeg meg utrolig mye fordi hver av dem er unike og spesielle på sin egen måte. ✨ • Libre L’Absolu Platine EdP 50 ml – Dette har jeg drømt om i veldig lang tid. Denne duften er rett og slett fantastisk! Den utstråler luksus i all sin prakt. Det er en utrolig holdbar og deilig parfyme som vil glede meg hver eneste dag. • Dior Backstage Rosy Glow 001 Pink – Disse blushene har jeg ønsket meg lenge. Jeg prøvde dem en gang hos en venninne, og jeg ble helt forelsket! Siden jeg har lys hud, passer rosa nyanser perfekt til meg. • Camo Liquid Blush Dusty Rosé – Dette er flytende blush i en veldig vakker nyanse. Jeg har aldri brukt flytende blush før, og jeg synes at E.L.F. sine blush-produkter er perfekte for en nybegynner som meg. • Loveshine Gift Box – Dette er en helt fantastisk gaveeske for lepper. YSL er mitt absolutte favorittmerke. Jeg tror dette settet vil se utrolig vakkert ut på leppene. Glossen gir i tillegg pleie og et naturlig hint av farge.Jeg drømmer virkelig om alle disse produktene og ville blitt utrolig glad for å få dem! 😍Jeg ønsker at alle får oppfylt ønskene sine denne julen! 🎄❤️🎅🏼
Fortsett å utforske fellesskapet!