/ Jeg foretrekker begge deler, om det er mulig å svare sånn?
Heda
Beauty Pro
17/03/24-17:25
Lash Idole Mascara Set
Lash Idole Mascara Set
Teint Idole Ultra Wear Foundation 110C
Teint Idole Ultra Wear Foundation 110C
La Base Pro Primer 25 ml
La Base Pro Primer 25 ml
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Jeg foretrekker begge deler, om det er mulig å svare sånn? Liker ikke en altfor for mattende base, men så liker jeg ikke når det er en altfor glødende base heller. Foretrekker når det er i midten, men så kommer det helt an på været også. På vinteren så foretrekker jeg en glowy makeup look, uten at det blir altfor glowy, og på sommeren så lener jeg meg mer mot en mattende makeup look, men at det likevel ser litt glowy ut samtidig🤭 Foundation nyansen jeg tenker hadde passet meg best i Teint Idole Ultra Wear Foundation er enten 110C eller 120N. Det beste tipset jeg kan gi, som jeg selv gjør og føler funker for oppnå en langvarig makeup look er; først og fremst å ha et rent ansikt. Det er viktig at du har en god skincare rutine, og samtidig så er det viktig at du har et rent ansikt du kan jobbe med. Tenk på ansiktet ditt som et canvas, you’re not going to apply paint on a dirty canvas and neither should you do it on a “dirty” face. Det jeg dermed gjør for å oppnå en langvarig makeup look, er å starte med å preppe ansiktet mitt. Når jeg påfører foundation eller concealer, så lar jeg det alltid ligge på ansiktet i 1-2 minutter før jeg bruker en børste til å gjevne alt ut. Deretter så bruker jeg beautyblenderen og presser alt inn, rundt øynene og ved nesa, smilerynkene. Så bruker jeg en pressed powder under/rundt øynene og nesa - og kun etter så bruker jeg en loose setting powder. Lar det ligge i noen minutter før jeg børster det bort (og i enkelte tilfeller, istedenfor å børste det bort, så presser jeg det inn med en beautyblender)- og så kommer my best and lovely all nighter setting spray inn, det er en must for meg og for at sminken min skal holde seg. Jeg lar det tørke før jeg igjen - men denne gangen, bruker en beautyblender med litt pudder på og presser alt inn. Opplever hver gang jeg sminker meg på denne måten og bruker disse “triksene”, så holder sminken min seg enda lengre 🙂‍↔️
Fortsett å utforske fellesskapet!