/ Hei 👋🏼 Her kommer min ønskeliste og Beauty Kit i
Silje
Beauty Star
06/12/24-01:36(redigert på 13/12/24-22:42)
Couture Mini Clutch 300 Kasbah Spices
The All-Rounder Paddle Brush
Lash Idôle Mascara Waterproof
Paradoxe EdP 90 ml
Hei 👋🏼
Her kommer min ønskeliste og Beauty Kit i konkurransen 🤍 Vanskelig å kun velge seg kun 4 favoritter i det utrolig gode utvalget kicks har!
Disse 4 produktene består av et nydelig øyeskyggepalett som står høyt på ønskelista mi, en hårbørste, verdens beste mascara som jeg ikke kan leve uten & en duft jeg ønsker meg etter å ha luktet den på andre 💫
Først ut er YSL Coture Mini Clutch i 300 Kasbah Spices som ser helt AMAZING ut både når det gjelder det estetiske og resultat. Fargene er nudf og man kan bruke det til både hverdag og fest- det er kun kreativiteten som stopper deg 🪩 Dette har stått på ønskelista LENGE!
Neste ut er Prada Paradoxe edp 30 ml som er signaturduften til Prada, og det er med god grunn at den er ikonisk! Den må bare oppleves, og jeg har ikke klart å slutte å tenke på den etter å ha luktet den på en vennine. Så nå står den på min ønskeliste 💫 Det er en feminin duft av blomster og gir en unik opplevelse. Og et stort bonus er at man kan kjøpe refill til den. Flasken er også rå, den er utformet som det ikoniske prada merket.
Så har vi Lancôme Lash Idôle Mascara i svart som jeg ikke kan leve uten. Dette har blitt min trofaste favoritt som aldri svikter. Mascaraen er revolusjonerende og klumpefri. Den separerer vippene, gir lengde og fylde på et blunk! Drysser heller ikke. Har aldri vært borti noen bedre mascara, kan nesten love at du vil elske denne også 🤍 Børsten gjør påføringen som en lek ved at den har 360 mikrobørstehår som gjør jobben for deg på 1-2-3. Virkelig en gamechanger i sminkerutinen. I tillegg kan den brukes av deg som har sensitive øyner og om du har linser. Denne trenger jeg alltid påfyll av og kommer aldri til å bytte den ut 🌟
Sist ut er GHD sin The All-Rounder Paddle Brush 🖤 Ønsker meg veldig denne ut ifra tilbakemeldinger og omtaler om den! Den mykgjør, temmer og kan brukes ved føning. Og bare det at den temmer OG mykgjør er nok til at jeg setter denne på ønskelista mi. Børsten bidrar til en smuud hårstyling og samtidig har den et tidløst og delikat design! Med denne får du løst opp floker uten at det forekommer statisk hår, og den kan brukes til å føne håret rett og glatt, og til å style håret i f.eks sleek bun eller lignende. Hadde vært så gøy å teste denne med mine GHD varmeverktøy 💫
Såå var det bare å krysse fingrene for at det kanskje kommer en ekstra julegave under treet i år med mine favoritter som jeg allerede bruker og nye produkter jeg ønsker å teste 🤍🎄 Så gøy å se deres Beauty Kit!
Ønsker alle sammen en magisk adventstid & jul 🤍💫 Og lykke til i konkurransen alle sammen 🌟