Til KICKS.no
Logg inn/Registrer deg
Hjem
đ
Ny i communityet?
Â
Oppdag hvordan du kommer i gang her!
Beauty Talks
Alle innlegg
Beauty Kits
Beauty Routines
Beauty Chatroom
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Quiz!
Makeup
Makeup-innlegg
Makeup Looks
Hudpleie
Hudpleie-innlegg
SpÞr vÄre hudterapeuter
FÞlg vÄre hudterapeuter
HÄrpleie
HÄrpleie-innlegg
Hair Looks
Duft
Duftinnlegg
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Komme i gang
Innstillinger for informasjonskapsler
Nettstedkart
BrukervilkÄr
Personvernpolicy
Cookie policy
Hjem
/
Beauty Kits
/
Hei đđŒ Her kommer min Ăžnskeliste og Beauty Kit i
Silje
Beauty Star
06/12/24-01:36
(redigert 13/12/24-22:42)
Couture Mini Clutch 300 Kasbah Spices
The All-Rounder Paddle Brush
Lash IdĂŽle Mascara Waterproof
Paradoxe EdP 90 ml
Hei đđŒ Her kommer min Ăžnskeliste og Beauty Kit i konkurransen đ€ Vanskelig Ă„ kun velge seg kun 4 favoritter i det utrolig gode utvalget kicks har! Disse 4 produktene bestĂ„r av et nydelig Ăžyeskyggepalett som stĂ„r hĂžyt pĂ„ Ăžnskelista mi, en hĂ„rbĂžrste, verdens beste mascara som jeg ikke kan leve uten & en duft jeg Ăžnsker meg etter Ă„ ha luktet den pĂ„ andre đ« FĂžrst ut er YSL Coture Mini Clutch i 300 Kasbah Spices som ser helt AMAZING ut bĂ„de nĂ„r det gjelder det estetiske og resultat. Fargene er nudf og man kan bruke det til bĂ„de hverdag og fest- det er kun kreativiteten som stopper deg đȘ© Dette har stĂ„tt pĂ„ Ăžnskelista LENGE! Neste ut er Prada Paradoxe edp 30 ml som er signaturduften til Prada, og det er med god grunn at den er ikonisk! Den mĂ„ bare oppleves, og jeg har ikke klart Ă„ slutte Ă„ tenke pĂ„ den etter Ă„ ha luktet den pĂ„ en vennine. SĂ„ nĂ„ stĂ„r den pĂ„ min Ăžnskeliste đ« Det er en feminin duft av blomster og gir en unik opplevelse. Og et stort bonus er at man kan kjĂžpe refill til den. Flasken er ogsĂ„ rĂ„, den er utformet som det ikoniske prada merket. SĂ„ har vi LancĂŽme Lash IdĂŽle Mascara i svart som jeg ikke kan leve uten. Dette har blitt min trofaste favoritt som aldri svikter. Mascaraen er revolusjonerende og klumpefri. Den separerer vippene, gir lengde og fylde pĂ„ et blunk! Drysser heller ikke. Har aldri vĂŠrt borti noen bedre mascara, kan nesten love at du vil elske denne ogsĂ„ đ€ BĂžrsten gjĂžr pĂ„fĂžringen som en lek ved at den har 360 mikrobĂžrstehĂ„r som gjĂžr jobben for deg pĂ„ 1-2-3. Virkelig en gamechanger i sminkerutinen. I tillegg kan den brukes av deg som har sensitive Ăžyner og om du har linser. Denne trenger jeg alltid pĂ„fyll av og kommer aldri til Ă„ bytte den ut đ Sist ut er GHD sin The All-Rounder Paddle Brush đ€ Ănsker meg veldig denne ut ifra tilbakemeldinger og omtaler om den! Den mykgjĂžr, temmer og kan brukes ved fĂžning. Og bare det at den temmer OG mykgjĂžr er nok til at jeg setter denne pĂ„ Ăžnskelista mi. BĂžrsten bidrar til en smuud hĂ„rstyling og samtidig har den et tidlĂžst og delikat design! Med denne fĂ„r du lĂžst opp floker uten at det forekommer statisk hĂ„r, og den kan brukes til Ă„ fĂžne hĂ„ret rett og glatt, og til Ă„ style hĂ„ret i
f.eks
sleek bun eller lignende. Hadde vĂŠrt sĂ„ gĂžy Ă„ teste denne med mine GHD varmeverktĂžy đ« SÄÄ var det bare Ă„ krysse fingrene for at det kanskje kommer en ekstra julegave under treet i Ă„r med mine favoritter som jeg allerede bruker og nye produkter jeg Ăžnsker Ă„ teste đ€đ SĂ„ gĂžy Ă„ se deres Beauty Kit! Ănsker alle sammen en magisk adventstid & jul đ€đ« Og lykke til i konkurransen alle sammen đ
Makeup
HÄr
Konkurranse
Fortsett Ă„ utforske fellesskapet!
Oppdrag
Konkurranser
Produkttesting