/ 1. Jeg foretrekker glødende basemakeup uten tvil ✨ Hva er
Silje
Beauty Star
14/03/24-00:29
Lash Idôle Mascara Waterproof
Lash Idôle Mascara Waterproof
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 220C
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 220C
Lash Idôle Eyeliner Black
Lash Idôle Eyeliner Black
La Vie Est Belle EdP 30 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
1. Jeg foretrekker glødende basemakeup uten tvil ✨ Hva er vell bedre enn en naturlig glødende look nå mot våren og sommeren ☀️ Når det gjelder foundation farge i Teint Idole Ultra Wear Foundation må det bli 220C tror jeg 💛 Stooort + for godt utvalg 👏🏼 2. Har laget et kit med noen av mine favorittprodukter og produkter jeg ønsker å teste fra lancome 💛 Mine tips for long lasting makeup er PREPPING av huden, det danner et godt grunnlag ved å bruke f.eks" target="_blank" rel="nofollow" class="urlTransformed">f.eks" target="_blank" rel="nofollow" class="urlTransformed">f.eks rens, skrubb, toner, serum og hudkrem. IKKE glem SPF ☀️ Det er viktig med en tilpasset hudpleierutine for DIN hud- nøkkelen for en loong lasting look med andre ord ✨ Samtidig er sminke tilpasset dine behov viktig, og her kan man ta flere valg i forbindelse med vannfaste produkter f.eks. En god primer og settingspray er også alfa omgea. Et lite tips fra meg er å spraye beautyblenderen i settingspray (sverger til UD sin) før påføring av f.eks founadtion, da både legger og holder den seg bedre 💛
Fortsett å utforske fellesskapet!