/ 1. Jeg foretrekker glødende basemakeup uten tvil ✨ Hva er
Silje
Beauty Star
14/03/24-00:29
Lash Idôle Mascara Waterproof
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 220C
Lash Idôle Eyeliner Black
La Vie Est Belle EdP 30 ml
1. Jeg foretrekker glødende basemakeup uten tvil ✨ Hva er vell bedre enn en naturlig glødende look nå mot våren og sommeren ☀️
Når det gjelder foundation farge i Teint Idole Ultra Wear Foundation må det bli 220C tror jeg 💛 Stooort + for godt utvalg 👏🏼
2. Har laget et kit med noen av mine favorittprodukter og produkter jeg ønsker å teste fra lancome 💛 Mine tips for long lasting makeup er PREPPING av huden, det danner et godt grunnlag ved å bruke f.eks" target="_blank" rel="nofollow" class="urlTransformed">f.eks" target="_blank" rel="nofollow" class="urlTransformed">f.eks rens, skrubb, toner, serum og hudkrem. IKKE glem SPF ☀️ Det er viktig med en tilpasset hudpleierutine for DIN hud- nøkkelen for en loong lasting look med andre ord ✨ Samtidig er sminke tilpasset dine behov viktig, og her kan man ta flere valg i forbindelse med vannfaste produkter f.eks. En god primer og settingspray er også alfa omgea. Et lite tips fra meg er å spraye beautyblenderen i settingspray (sverger til UD sin) før påføring av f.eks founadtion, da både legger og holder den seg bedre 💛