/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
03/06/26-21:18
Var heldig og fikk teste Matas Striber solkrem spf 50 til ansikt ❤️ Jeg har en veldig oljete, men dehydrert hud, samt akneutsatt! Denne solkremen synes jeg har helt ok! Den trekker greit inn, lett å smøre ut, svir ikke, gir maaasse fukt, men kan bli litt for fet for en som meg. Men den skal ha for at den gir mye glød hvertfall 🙌🏼 Den kan pille litt, spesielt under sminke, noe som dessverre trekker ned for min del. Så for meg så blir det å bruke denne på de dagene jeg bare vil ha masse glød og fukt! ❤️ Veldig stort pluss for at den er spf 50, parfymefri, svanemerket og godkjent av Asthma Allergy Nordic!
Sun Face Cream SPF50 50 ml
Birgitte
Beauty Pro
03/06/26-17:43
Har fått testet Matas Striber Sun Lotion 50! Veldig fornøyd med denne solkremen. Den trekker raskt inn i huden uten å føles klissete eller fet, og er enkel å smøre jevnt ut. Jeg liker også at den er parfymefri og føles behagelig på huden gjennom dagen. SPF 50 gir god beskyttelse, samtidig som huden føles myk og fuktet.☀️
Har fått testet Matas Striber Sun Lotion 50! Veldig fornøyd
ina
Beauty Beginner
03/06/26-13:40
Fikk denne i posten rett før jeg dro til italia! Denne var perfekt for meg med sensitiv og blek hud som lettere blir solbrent ved bading. Denne kunne jeg bade med og var lett og fin i konsistensen. kommer definitivt til å kjøpe den igjen når den går tom🌸
Fikk denne i posten rett før jeg dro til italia! Denne var
Mala Lesly
Beauty Star
03/06/26-12:55
Herlig produkt med mild lukt som var meget godt. Behagelig å bruke!
Solspray SPF50 200 ml
Guro
Beauty Star
03/06/26-12:46
Jeg fikk teste denne solkremen fra Matas striber! Jeg er ikke så fornøyd.. solkrem er noe som er vanskelig for meg å finne, siden de fleste er for klissete eller tykke. Det står at den skal være fragrance free, noe som i og for seg er bra. MEN jeg hadde nok foretrekket om den hadde noe parfyme i seg.... når jeg lukter på den så lukter den skikkelig som akryl maling... ikke godt for en luktsensitiv jente. Den føles også fortsatt klissete på huden, flere timer etter. Det jeg derimot VAR fornøyd med, var at jeg fikk tilsendt spf50! Det er den spf'en jeg vanligvis bruker😃
Jeg fikk teste denne solkremen fra Matas striber! Jeg er
Amalie
Beauty Pro
03/06/26-11:00
Jeg har testet Matas Striber Sun Face Fluid SPF 30, og jeg er veldig fornøyd. Det jeg liker aller best er den tynne og lette konsistensen, som gjør at produktet trekker raskt inn i huden uten å føles klissete eller tungt. Den legger seg fint under sminke og etterlater huden behagelig og godt fuktet. Et stort pluss er også at den er parfymefri, noe som passer godt for sensitiv hud. Solkremen gir god beskyttelse i hverdagen samtidig som huden føles myk og komfortabel gjennom dagen. Alt i alt er dette en lett og behagelig ansiktssolkrem som er enkel å bruke hver dag, og som jeg gjerne kommer til å fortsette med. ☀️
Jeg har testet Matas Striber Sun Face Fluid SPF 30, og jeg
Victoria
Beauty Star
03/06/26-09:39
For ei som får fort fett hår, men tørre tupper og elsker å lufttørke håret var denne en Lifesaver! Den lukter godt, gir fin glans og fukt til håret uten å tynge. Den gjør at håret blir mindre frizzy og holder seg fint! Den kan bli litt mye hvis man tar den for nære hodebunn, men hvis man er flink og holder seg kun i tuppene er den 10/10
BB Cream - Leave-In Treatment 50 ml
Jenni
Beauty Star
03/06/26-07:37
🌸 The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 🌸 Jeg liker veldig godt denne bodylotionen. Det lukter som himmelsk. Lukten består av Yoshine kirsebærblomst, risekstrakt, hvite blomster og vanilje. Man må riste det ca 20 sekunder og når man trykker på det, kommer det en god mengde slik at det blir nok å smøre på beina mine. Absorberes raskt i huden og gir en god fuktighet. Også er prisen helt greit for denne luksuriøse moussen.
🌸 The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 🌸  Jeg liker
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml