/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Jowan
Beauty Pro
15/06/26-12:21
Hello🩷❤️ Fikk testet Ole Henriksen POUT PRESERVE LIP TREATMENT👄 og jeg vil jeg at er veldig fornøyde. Den er ikke sticky og føles veldig behagelig på leppene. Prisen er helt ok. Shade: Maldives Melon
Hello🩷❤️ Fikk testet Ole Henriksen POUT PRESERVE LIP
Xoxo
Beauty Pro
14/06/26-19:17
Et absolutt must-have! Jeg har testet den i to uker. Leppene er myke som kashmir, superfuktige og velpleide. Den har en veldig behagelig duft og svir litt. Når den er tom, vil jeg gjerne prøve en annen farge. Den er ganske klebrig, men det plager meg ikke. Den har en delikat duft, men den er ikke overveldende. Superfood for leppene ❤️
Et absolutt must-have!  Jeg har testet den i to uker.
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Astrid
Beauty Star
14/06/26-12:56
Denne balmen er litt som den ene vennen som alltid er ærlig – ikke nødvendigvis den mest glamorøse, men du vet at den leverer. Den er ikke fancy, den lukter ikke vaniljekake eller jordbærmilkshake, og den prøver ikke å være søt. Den bare dukker opp, gjør jobben sin og etterlater leppene myke og fornøyde. Den gir masse fuktighet uten å føles klissete eller tung. En liten advarsel: Hvis du ikke liker mint, kan denne føles som et personlig angrep. Hvis du derimot liker følelsen av at leppene får en liten oppvåkning, kommer du sannsynligvis til å bli avhengig.
Denne balmen er litt som den ene vennen som alltid er ærlig
Marianne
Beauty Star
13/06/26-18:32
​jeg har nå testet slick hair over en periode. Finish: Håret blir umiddelbart liggende flatt uten at det ser fett ut. Det gir en kjempefin glans. ​Hold: Den holder småhårene på plass igjennom dagen. Hvis det blåser mye ute, eller regner må man gjerne friske opp litt. ​Følelse: I motsetning til vanlig hårspray eller gelé, slipper man at håret blir helt "crispy" og hardt. Håret føles relativt naturlig, og produktet er enkelt å gre ut på kvelden. Kommer til å kjøpe denne igjen
Live Marii
Beauty Star
12/06/26-19:27
Ole Henriksen´s Pout Preserve Chillers Peptide Lip Treatment Green💚 Jeg er helt in love med dette lippeproduktet! Dette er uten tvil en av de beste lippeproduktene jeg har prøvd! Applikatoren er helt fantastisk og gjør produktet superenkelt og behagelig å påføre. Konsistensen er akkurat slik jeg liker den. Den er litt tykk og seig, men uten å være klissete. Den sitter lenge på leppene og føles veldig komfortabel. Og lukten? AMAZING 💚 Det beste er hvor godt den fukter. Jeg elsker å ta den på før jeg legger meg, og når jeg våkner om morgenen er leppene mine fortsatt myke og gjennomfuktede. Det er ikke mange leppeprodukter som faktisk gjør en forskjell gjennom natten, men denne gjør det<333 Kommer 100 % til å kjøpe igjen! 💚
Ole Henriksen´s Pout Preserve Chillers Peptide Lip Treatment
Jeanette
Beauty Star
12/06/26-16:11
Jeg var så heldig å få prøve Ole Henriksen sin Pout Preserve Peptide Lip Treatment. Dette er det beste leppeproduktet jeg har prøvd på lenge. Elsket lukten og den ga en zesty følelse som varte lenge. Dette blir mitt «go to» leppeprodukt gjennom sommeren!
Jeg var så heldig å få prøve Ole Henriksen sin Pout Preserve
Lip Treatment Pout Preserve Orange
Sofia
Beauty Pro
12/06/26-07:12
🦋 Jeg har hatt muligheten til å teste Angled Foundation-børsten fra Nilens Jord 🦋 Jeg vil med en gang merke meg at den er tett, men samtidig utrolig myk. Takket være dette suger den ikke til seg halvparten av foundationen min, men påfører den jevnt uten å etterlate skjolder eller striper. Jeg følte ofte en stikkende følelse etter å ha brukt den vanlige kosten min, som sikkert var for stiv for meg, så jeg byttet til beautyblender. Men med denne kosten har jeg ikke den følelsen i det hele tatt. Den påfører produktet veldig behagelig og forårsaker ingen reaksjon. Takket være den skrå kanten følger den ansiktets konturer, og den er superenkel å bruke rundt nesvingene og øyeområdet.  Anbefales på det sterkeste hvis du er på utkikk etter et kvalitetsverktøy som vil vare de neste par årene.
🦋 Jeg har hatt muligheten til å teste Angled
Pure Collection Angled Foundation Brush
Elea
Beauty Pro
12/06/26-05:23
Beklager litt sen anmeldelse, men siden det er et hudpleieprodukt med aktive ingredienser ville jeg teste det lenge nok til å kunne oppnå lovede effekter. Jeg har vært så heldig å få teste et produkt som har stått på ønskelisten min en god stund, nemlig dette milde c-vitaminsserumet fra Medik8. Huden min er sensitiv og har tidligere reagert dårlig på serum med mye c-vitamin. Derfor var jeg veldig spent på å teste nettopp dette som skal ha en lavere prosentandel (7%) og være tilpasset sensitiv hud eller hud som ikke er vandt med c-vitamin i rutinen sin. Litt om testperioden: Jeg har nå brukt 6-8 dråper fordelt over ansikt og hals hver eneste morgen i over 5 uker. Jeg sørget først for å patch-teste produktet og vente noen dager for å se at jeg ikke fikk en reaksjon før jeg tok det inn i rutinen min, noe jeg anbefaler alle å gjøre med ny hudpleie - og spesielt hudpleie med aktive ingredienser. For å være sikker på at resultatene (både positive og negative) jeg fikk faktisk var at dette serumet har jeg i hele testperioden kun brukt serumet sammen med min faste rens, fuktighetskrem og solbeskyttelse. Mine erfaringer: Et lett og fløyelsmykt oljeserum for raskt trekker inn i huden og umiddelbart gir både glød og fuktighet. Etter et par ukers bruk begynte tørrhetslinjene mine å gradvis minske. Nå etter 5 uker ser jeg at noen aknearr og pigmentflekker såvidt har begynt å lysne, men som med all aktiv hudpleie - TTT (ting tar tid). Jeg er veldig fornøyd så langt, og ser frem til å fortsette å bruke serumet hver eneste morgen for enda bedre resultater. Innholdet i flasken har nesten ikke minket, så den er utrolig drøy i bruk og vil vare lenge. TLDR: Et mildt c-vitaminserum som gir glød, fuktighet og lysner hud & hudtonen. Irriterte ikke min tørre, sensitive hud som ellers ikke tåler c-vitaminserum jeg tidligere har testet. Langvarige effekter tar tid, men er absolutt verdt det. Veldig fornøyd med hvor drøy den er i bruk og hvor fløyelsmyk den er på huden. Gleder meg til å bruke den hver eneste dag
Beklager litt sen anmeldelse, men siden det er et
C-Tetra Serum 30 ml