/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
validert
Rebecca
Beauty Pro
30/04/25-00:44
Jippi! Jeg elsker å teste produkter, og håret mitt er et av mine kjennetegn. Derfor forsøker jeg etter beste evne å ta vare på det. Jeg var så spent på å teste Redken Acidic Bonding-serien, og var heldig som fikk teste Acidic Bonding Concentrate 24/7 night & day serum! (Stod tilsendt Shampoo, men var serum. Og det er enda bedre!). Blir alltid så takknemlig, så tusen takk!❤️ Slik som bruksanvisningen påførte jeg sjenerøst fra midten av håret til tuppene, og det skal reparere og gi fuktighet over natten. På dagen: Påfør etter behov for umiddelbar reduksjon av frizz, pleie og glans. Jeg påfører alltid resterende produkter jeg har på hendene, litt på toppen for å temme de små hårene der. For det første; Den lukter supergodt, noe som er et av de beste komplimentene man kan få av håret sitt. Jeg har rett, både tykke og tynne hårstrå og low porosity hair som gjør det vanskelig å absorbere fuktighet og produkter. Etter at håret hadde lufttørket, føltes det glattere, mindre flokkete og mer glansfullt. Følte at håret fikk fuktigheten den trengte, noe som kan være vanskelig til mitt hår som sagt. Ikke de beste bildene med riktig lys for å vise glansen jeg fikk, men glansfullt. ✨ Konklusjon: God lukt, mer glansfullt, mindre frizz fordi håret får fuktighet og bindinger innenfra, mindre knekk fordi det også er mindre floker fordi håret ble så glatt. Meget fornøyd! Og ingen tyngde!!! Jeg har testet en del produkter på håret, og dette var bra. Jeg hadde også besøk av en venninne som har blondt, farget, nordisk hår som testet hårserumet med meg. Vi kom frem til samme konklusjon, og vi har helt forskjellig hår. Tommel opp! 💇🏻‍♀️💇🏼‍♀️
Jippi! Jeg elsker å teste produkter, og håret mitt er et av
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Najlaa
Beauty Beginner
29/04/25-18:16
هذا المنتج رائع جداً جداً لتصبغات وتوحيد لون البشره
هذا المنتج رائع جداً جداً لتصبغات وتوحيد لون البشره
Najlaa
Beauty Beginner
29/04/25-18:14
منتجات Filorga هيه الافضل بالنسبه لي
منتجات Filorga  هيه الافضل بالنسبه لي
validert
MAB
Beauty Pro
29/04/25-15:29
Jeg har fått teste Redken Acidic Bonding Concentrate leave-in behandling🩷, og jeg må si jeg er veldig fornøyd så langt! Som noen med tørt og skadet hår fra varme, har denne behandlingen virkelig gjort en forskjell. Håret mitt føles glatt, fuktig og skinnende etter bruk. Kremen har en geleaktig konsistens, noe som gjør den lett å påføre. Den lukter en typisk salongkrem-lukt. Alt i alt er jeg ganske fornøyd med resultatene, og jeg vil absolutt anbefale denne behandlingen.
Jeg har fått teste Redken Acidic Bonding Concentrate
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
validert
Aase
Beauty Star
29/04/25-14:36
Hei💐 For ei veke sidan fekk eg tilsendt Redken sin 5-minute mask, og var sjølvsagt spent etter mykje snakk om serien i sosiale medier. ❤️For referanse har eg nyleg bleika hår, som har tendenser til å bli tørt og frizzy. Eg har testa produktet 2-3 gonger, og kan sei eg merka forskjell etter fyrste test. Produktet har ein deilig og frisk duft, og er ganske tynt. Etter vask, hårføning og styling føltes håret mykje glattare, såg meir shiny ut enn vanlig og mindre frizz. Produktet er ikkje for tungt for mitt hår, og etterlot ein følelse av mjukt og friskt hår i fleire dager😍 Eg vart positivt overraska, og har allerede bestilt sjampo og balsam i samme serie😋
Hei💐 For ei veke sidan fekk eg tilsendt Redken sin 5-minute
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
validert
Iryna
Beauty Pro
29/04/25-14:10
Jeg har testet dette produktet i en uke nå, og dette er min ærlige anbefaling!💓 Håret har blitt mykere, mer glansfullt og knekker mye mindre. Perfekt for bleket og tørt hår – det redder håret mitt hver dag!✨⭐️
Jeg har testet dette produktet i en uke nå, og dette er min
validert
Christina
Beauty Star
29/04/25-13:54
🌸Se her alle sammen🌸 Hurra! Jeg har vært SÅ heldig at jeg fikk teste denne fantastiske leave-in treatment fra Redken🫶  🦋Den er fra acidic bonding serien!  En fantastisk leave-in som på kort tid har gjort masse med mitt slitte og tynne hår. Håret føles mykere, sterkere og mindre frizzy! Ikke bare det, den er også varmebeskyttende, så beskytter håret mot varme opp til 230 grader!♥️ Bruker den i håret når det er håndkletørkt og varier med å lufttørke det etter på og føne det, synes håret er mye mindre statisk når jeg bruker denne etter føning! Fantastisk produkt som jeg varmt kan anbefale til de med tørt hår, slitte tupper og skadet hår. 🍀
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
validert
Lisa Caroline
Beauty Star
29/04/25-08:32
Jeg var så heldig å få teste dette serumet til håret. Og dette likte jeg skikkelig godt! Det trekker godt inn i håret uten å veie det ned og det føles ikke fett etterpå. Håret kjennes silkemykt og fuktet. Jeg har naturlig krøllete og krusete hår og dette hjalp glatte ut håret :) bruker det i både fuktig og tørt hår. Veldig fint å bruke om kvelden før jeg legger meg. Vil absolutt anbefale 🌟
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml