Var heldig og fikk teste Matas Striber solkrem spf 50 til ansikt ❤️
Jeg har en veldig oljete, men dehydrert hud, samt akneutsatt! Denne solkremen synes jeg har helt ok! Den trekker greit inn, lett å smøre ut, svir ikke, gir maaasse fukt, men kan bli litt for fet for en som meg. Men den skal ha for at den gir mye glød hvertfall 🙌🏼
Den kan pille litt, spesielt under sminke, noe som dessverre trekker ned for min del. Så for meg så blir det å bruke denne på de dagene jeg bare vil ha masse glød og fukt! ❤️
Veldig stort pluss for at den er spf 50, parfymefri, svanemerket og godkjent av Asthma Allergy Nordic!