Ole Henriksen´s Pout Preserve Chillers Peptide Lip Treatment Green💚
Jeg er helt in love med dette lippeproduktet! Dette er uten tvil en av de beste lippeproduktene jeg har prøvd! Applikatoren er helt fantastisk og gjør produktet superenkelt og behagelig å påføre.
Konsistensen er akkurat slik jeg liker den. Den er litt tykk og seig, men uten å være klissete. Den sitter lenge på leppene og føles veldig komfortabel.
Og lukten? AMAZING 💚
Det beste er hvor godt den fukter. Jeg elsker å ta den på før jeg legger meg, og når jeg våkner om morgenen er leppene mine fortsatt myke og gjennomfuktede. Det er ikke mange leppeprodukter som faktisk gjør en forskjell gjennom natten, men denne gjør det<333
Kommer 100 % til å kjøpe igjen! 💚