/ Denne balmen er litt som den ene vennen som alltid er ærlig
Astrid
Beauty Star
14/06/26-12:56
Denne balmen er litt som den ene vennen som alltid er ærlig – ikke nødvendigvis den mest glamorøse, men du vet at den leverer. Den er ikke fancy, den lukter ikke vaniljekake eller jordbærmilkshake, og den prøver ikke å være søt. Den bare dukker opp, gjør jobben sin og etterlater leppene myke og fornøyde. Den gir masse fuktighet uten å føles klissete eller tung. En liten advarsel: Hvis du ikke liker mint, kan denne føles som et personlig angrep. Hvis du derimot liker følelsen av at leppene får en liten oppvåkning, kommer du sannsynligvis til å bli avhengig.
Fortsett å utforske fellesskapet!