/ Beklager litt sen anmeldelse, men siden det er et
Elea
Beauty Pro
12/06/26-05:23
Beklager litt sen anmeldelse, men siden det er et hudpleieprodukt med aktive ingredienser ville jeg teste det lenge nok til å kunne oppnå lovede effekter. Jeg har vært så heldig å få teste et produkt som har stått på ønskelisten min en god stund, nemlig dette milde c-vitaminsserumet fra Medik8. Huden min er sensitiv og har tidligere reagert dårlig på serum med mye c-vitamin. Derfor var jeg veldig spent på å teste nettopp dette som skal ha en lavere prosentandel (7%) og være tilpasset sensitiv hud eller hud som ikke er vandt med c-vitamin i rutinen sin. Litt om testperioden: Jeg har nå brukt 6-8 dråper fordelt over ansikt og hals hver eneste morgen i over 5 uker. Jeg sørget først for å patch-teste produktet og vente noen dager for å se at jeg ikke fikk en reaksjon før jeg tok det inn i rutinen min, noe jeg anbefaler alle å gjøre med ny hudpleie - og spesielt hudpleie med aktive ingredienser. For å være sikker på at resultatene (både positive og negative) jeg fikk faktisk var at dette serumet har jeg i hele testperioden kun brukt serumet sammen med min faste rens, fuktighetskrem og solbeskyttelse. Mine erfaringer: Et lett og fløyelsmykt oljeserum for raskt trekker inn i huden og umiddelbart gir både glød og fuktighet. Etter et par ukers bruk begynte tørrhetslinjene mine å gradvis minske. Nå etter 5 uker ser jeg at noen aknearr og pigmentflekker såvidt har begynt å lysne, men som med all aktiv hudpleie - TTT (ting tar tid). Jeg er veldig fornøyd så langt, og ser frem til å fortsette å bruke serumet hver eneste morgen for enda bedre resultater. Innholdet i flasken har nesten ikke minket, så den er utrolig drøy i bruk og vil vare lenge. TLDR: Et mildt c-vitaminserum som gir glød, fuktighet og lysner hud & hudtonen. Irriterte ikke min tørre, sensitive hud som ellers ikke tåler c-vitaminserum jeg tidligere har testet. Langvarige effekter tar tid, men er absolutt verdt det. Veldig fornøyd med hvor drøy den er i bruk og hvor fløyelsmyk den er på huden. Gleder meg til å bruke den hver eneste dag
C-Tetra Serum 30 ml
C-Tetra Serum 30 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!