/ Hudpleie-innlegg

Hudpleie-innlegg

Her kan du diskutere alt innen hudpleie med andre medlemmer. Har du et spørsmål om hudpleierutinen din, eller kanskje et hudpleietips du bare må dele? Filtrer strømmen ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmens egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Elea
Beauty Pro
18/03/26-09:47

Shiseido - Benefiance Overnight Wrinkle Resisting Cream

Har blitt målbundet av hele Benefiance-serien til Shiseido. Har postet om både øyekremen og dagkremen her inne tidligere, men nå er det nattkremen jeg skal ta for meg. Skal være ærlig og innrømme at jeg ble litt skremt av konsistensen på denne nattkremen. Jeg er vandt med at nattkremer også oppleves som tykkere enn dagkremer, men denne kremen var ekstra tykk, seig og litt fet. Nesten som kremet smør slik som dere ser på bilde under her. Fant fort ut at jeg elsker konsistensen og produktet i seg selv - så ikke la dere skremme!

Hvis du ønsker deg fukt, glød, boost & fasthet er denne magiske nattkremen midt i blinke for deg ✨🌙

Shiseido - Benefiance Overnight Wrinkle Resisting Cream
Benefiance Overnight Wrinkle Resisting Cream 50 ml
Elea
Beauty Pro
17/03/26-13:07(redigert 17/03/26-13:09)

**Shiseido Benefiance Wrinkle Smoothing Cream **

Begynte nylig å teste denne dagkremen fra Shiseido, så tenkte å poste en foreløpig anmeldese. Tok i bruk øyekremen fra samme serie for en liten stund siden, som jeg ble veldig imponert over, så jeg hadde veldig høye forventninger til denne også.

I følge produktbeskrivelsen skal dette være en silkemyk antirynkekrem som fokuserer på å gi huden dyp fukt, plump, fasthet og et glatt resultat. Den skal også virke både forebyggende og minske synligheten av allerede oppståtte linjer og rynker. Ettersom dette er en first impression kan jeg ikke si noe om langtidseffektene i form av linjer og rynker, men jeg opplever absolutt at den gir godt med fukt og virkelig plumper huden. Tørrhetslinjer blir også visket ut med denne. Den lever opp til både forventninger og produktbeskrivelsen så langt ✨

Jeg tror aldri jeg har opplevd så mye glød i huden av kun hudpleie som jeg har ved å bruke denne kremen her. Bare se på den creamy og silkeaktige teksturen på bilde. Den er drøy i bruk og trekker godt inn i huden. Gjenstår å se på langtidseffektene, men jeg liker den veldig godt og kunne tenke meg å kjøpe den igjen! Gleder meg til å gjøre hudpleien hver morgen med denne fordi huden blir så fin 💖

**Shiseido Benefiance Wrinkle Smoothing Cream **  Begynte
Benefiance Neura Wrinkle Smoothing Cream 50 ml
Sandra
Beauty Star
13/03/26-12:30

Hvis jeg skulle testet noe, så måtte det nok vært 'The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel'. Denne tok interessen min, så må nok prøve den ut en gang.

Hvis jeg skulle testet noe, så måtte det nok vært 'The
The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel 200 ml
Iryna
Beauty Pro
13/03/26-11:18

Jeg har aldri brukt dusjgelene fra Rituals, men de ser så fristende ut i reklamen. Kan dere si om de skummer godt, og om duften holder lenge på huden?

Jeg har aldri brukt dusjgelene fra Rituals, men de ser så
The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel 200 ml
Elea
Beauty Pro
09/03/26-17:55

Ble veldig overrasket og litt skeptisk når jeg så hvor lett denne ansiktsmasken var. Teksturen er som et melkeaktig serum eller en veldig tynn & lett fuktighetskrem. Viser seg at man ikke skal la seg lure av førsteinntrykket, for masken var silkemyk og utrolig behagelig å ha på huden. Effekten i etterkant var glød, plump og rikelig med fukt! Dette er en travelsize, men kommer til å kjøpe fullsize når jeg går tom. Vil anbefale til alle som trenger en liten fuktboost 🩵

Ble veldig overrasket og litt skeptisk når jeg så hvor lett
Hydra-Essentiel Restoring Cream-Mask 75 ml
Karianne
Beauty Beginner
09/03/26-14:27

Med en kombinert hud som har lett for å bli dehydrert, er jeg alltid på utkikk etter gode fuktserum, og jeg tror The Inkey List Exosome Hydro-Glow Complex seiler opp som en ny favoritt etter TO Amino-Acids + B5 som har vært min go-to i noen år nå. Gir godt med fukt, nydelig glød og samarbeider godt med mine andre hudpleieprodukter og sminke. Det skal nevnes at serumet bør legges på fuktig hud og få trekke godt inn før neste steg, men for alle som er på jakt etter et godt fuktserum som gir det lille ekstra, er dette et svært godt alternativ :)

Exosome Hydro-Glow Complex 30 ml
Solveig-Mariz
Beauty Star
04/03/26-02:59

Elisabeth Ardens hyaluronic acid + peptides hydraplumping cream og serum. jeg brukte produket omtrent 10 dager. Jeg likte at serum var veldig fuktig og krem veldig lett. Det var imgen residue etter påføring. og påførimg av kremen likte jeg best. Huden min har blott litt strammere og ikke så tørr nå lemger

Elisabeth Ardens hyaluronic acid + peptides hydraplumping
Elea
Beauty Pro
02/02/26-17:32

Mitt holy grail serum er Vinoperfect Brightening Dark Spot Serum fra det franske Caudalie 💧

Det er mildt nok til å brukes hver dag, selv i perioder der huden min er ekstra sensitiv. Dette er min favoritt fordi det gir huden en god dose fukt og glød fra første dråpe, og man føler denne effekten umiddelbart etter første dråpe. Ved langvarig og konsekvens bruk er det veldig effektivt mot rødhet, pigmenteringer, arr etter gamle kviser eller alderstegn. Huden oppleves jevnere og klarere ✨ Det passer like godt morgen som kveld, vinter som sommer - og det er derfor det er min absolutte favoritt!

Vil også tipse om at dette er et veldig godt alternativ til deg med sensitiv hud som ikke kan bruke vitamin c-serum, men som er ute etter noe som gir samme effekt 🥰

Vinoperfect Brightening Dark Spot Serum 30 ml