**Shiseido Benefiance Wrinkle Smoothing Cream **
Begynte nylig å teste denne dagkremen fra Shiseido, så tenkte å poste en foreløpig anmeldese. Tok i bruk øyekremen fra samme serie for en liten stund siden, som jeg ble veldig imponert over, så jeg hadde veldig høye forventninger til denne også.
I følge produktbeskrivelsen skal dette være en silkemyk antirynkekrem som fokuserer på å gi huden dyp fukt, plump, fasthet og et glatt resultat. Den skal også virke både forebyggende og minske synligheten av allerede oppståtte linjer og rynker. Ettersom dette er en first impression kan jeg ikke si noe om langtidseffektene i form av linjer og rynker, men jeg opplever absolutt at den gir godt med fukt og virkelig plumper huden. Tørrhetslinjer blir også visket ut med denne. Den lever opp til både forventninger og produktbeskrivelsen så langt ✨
Jeg tror aldri jeg har opplevd så mye glød i huden av kun hudpleie som jeg har ved å bruke denne kremen her. Bare se på den creamy og silkeaktige teksturen på bilde. Den er drøy i bruk og trekker godt inn i huden. Gjenstår å se på langtidseffektene, men jeg liker den veldig godt og kunne tenke meg å kjøpe den igjen! Gleder meg til å gjøre hudpleien hver morgen med denne fordi huden blir så fin 💖