/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
MELINSTAR
Beauty Star
20/05/26-16:04
Jeg har testet Cashmeran Vanilla Eau de Parfum by Alyssa Ashley. Det er en varm og søt hverdagsparfyme med ganske minimalistisk profil. Passer best til: høst/vinter, kveld, avslappet bruk. Designet virker enkelt og litt budsjettvennlig, men ikke billig på en dårlig måte. Mer “clean niche-inspirert” enn luksus. Hvis du liker dufter som: vanilje uten å bli ekstremt dessertsøt, varme cashmere/tre-noter, så er denne trolig ganske behagelig. Mulige minus: Kan bli litt enkel i utviklingen. Kanskje ikke veldig lang holdbarhet. Hvis du vil ha en tung gourmand-vanilje, kan den føles for lett. Ut fra emballasje og konsept ville jeg gitt førsteinntrykk: 7/10 som hverdagsvanilje.
Jeg har testet Cashmeran Vanilla Eau de Parfum by Alyssa
Tine
Beauty Star
20/05/26-15:26
Jeg har vært heldig å få ha prøvd Kylie Cosmetics Hybrid Blush (Winter Kissed) den var veldig fin og perfekt mix av pudder og cream, ikke for mye glød men helt perfekt og jeg elsker den som min nye evryday blush🩷
Hybrid Blush Petal
Jenni
Beauty Pro
20/05/26-14:18
Jeg har testet nå The POREfessional foundation, farge 2N mighty, fair neutral. Og jeg må si jeg er veldig fornøyd med det. Fargen passer ganske fint for meg, det var lett å påføre, føles godt å ha på og holder veldig godt. Dekket fint hele hodet, trengte ikke å sette noe annet under øyne heller. Lukter ikke sterkt eller dårlig. Det smitter ikke heller klær, så er jeg veldig imponert og fornøyd.
Jeg har testet nå The POREfessional foundation, farge 2N
Emilie
Beauty Pro
20/05/26-14:17
Jeg har vært så heldig å få teste ut Optim-Eyes eye mask fra Filorga ☺️ Det er en veldig behagelig øyemaske som sitter godt og som gir masse fukt. Skulle ønske den ble solgt i pakninger med flere til en litt finere pris, om man skal bruke de 3 ganger i uken som det anbefales om man skal kunne se om det har en virkning. Men den gir et fuktig resultat de gangene man bruker den☺️
Optim-Eyes Eye Mask 6 ml
Mari
Beauty Pro
20/05/26-07:40
Jeg var så heldig å fikk teste Optim-Eyes eye mask fra Filorga 😊 En god øyemaske som gir en rask oppfriskning. Den fukter godt, virker lett kjølende og gjør huden rundt øynene glattere og mer opplagt. Fin å bruke når øynene føles litt trøtte. Anbefaler denne og er et godt alternativ til eye patches.
Jeg var så heldig å fikk teste Optim-Eyes eye mask fra
Sofia
Beauty Pro
20/05/26-07:14(redigert 21/05/26-06:20 )
Jeg er så utrolig glad for å ha fått nyheten Calvin Klein Euphoria Magnetic Elixir 💖🎀 Jeg hadde kjempelyst til å prøve den, men har ikke sett den i fysiske butikker ennå. Jeg har jo nevnt mange ganger før hvor godt jeg liker den vanlige versjonen av Euphoria, så det var veldig, veldig spennende å bli kjent med årets nye tilskudd i linjen. Og hvis jeg skal sammenligne dem, så har Magnetic Elixir en mer ungdommelig, feminin og sommerlig karakter. Den mangler den tørrheten, bitterheten som finnes i den klassiske Euphoria. I stedet har den en tydelig fruktighet som etter hvert utvikler seg til å bli mer kremet, floral og preget av vanilje. Rosalía er forresten ansiktet utad for denne kampanjen, noe som forklarer duftens karakter perfekt - den er en miks av dristighet, ungdommelighet og latinamerikansk varme. Siden dette er en elixir-versjon, varer den hele dagen og vel så det. Men ikke forvent en veldig kraftig sillage, for den er mer intim. Det skyldes ambrette, som har veldig tunge molekyler. De formelig fester seg til huden og fordamper sakte på grunn av kroppsvarmen. Jeg tror også den vil egne seg kjempefint til layering Jeg liker dette formatet veldig godt, da det er superpraktisk når man vil bli kjent med en ny duft, og i tillegg er den enkel å ta med seg overalt. Jeg er kjempefornøyd, tusen takk, @KICKS 💘
Jeg er så utrolig glad for å ha fått nyheten Calvin Klein
euphoria magnetic elixir Parfum Intense for Women 100 ml
Jowan
Beauty Pro
19/05/26-14:26
Helleur gurlies🩷✨✨ Jeg fikk testet Nivea sensitive miceller water. Den er veldig grei og fjernet min sminke ganske bra, maskara også. Melted right off. Vi anbefale på det sterkeste✨✨ likte den mer en simple sin, øyene min svidde ikke etter bruk. Veldig bra tegn🥰
Helleur gurlies🩷✨✨ Jeg fikk testet Nivea sensitive miceller
Floresa Thaqi
Beauty Pro
19/05/26-12:51
Hugo Boss Bottled Beyond Deodorant Stick har en super fin duft som sitter godt gjennom dagen, og den er definitivt en av de beste deodorantene fra Boss. Anbefales på det varmeste til herre✨🫶
Hugo Boss Bottled Beyond Deodorant Stick har en super fin
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick