/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Live Marii
Beauty Star
24/05/26-09:30
Medik8 C-Tetra Serum 30 ml Har brukt dette serumet en liten stund nå, og førsteinntrykket mitt er veldig bra. Serumet har en litt oljete konsistens, men på en behagelig måte som gjør at huden føles myk og godt hydrert. Det trekker fint inn og gir en fin, sunn glød uten å føles tungt på huden. Ansiktet mitt reagerte veldig fint på produktet, og huden så friskere og mer glowy ut allerede etter kort tid. ✨ Det eneste negative for min del var at jeg fikk litt utslett og irritasjon på halsen etter bruk der, selv om ansiktet mitt tålte serumet helt fint. Derfor ville jeg vært litt forsiktig med å bruke det på halsen dersom du har sensitiv hud. Ellers liker jeg serumet veldig godt så langt, og jeg er spent på å se hvordan huden utvikler seg videre med mer bruk, spesielt når det kommer til glød og jevnere hudtone.
Medik8 C-Tetra Serum 30 ml  Har brukt dette serumet en liten
C-Tetra Serum 30 ml
Agnieszka
Beauty Pro
24/05/26-08:42
Jeg hadde muligheten til å teste ansiktssprayen fra Mario Badescu, og jeg må si at den gjorde et veldig godt inntrykk på meg. Dette er en lett og forfriskende mist som fungerer perfekt både i den daglige hudpleierutinen og som en rask oppfriskning i løpet av dagen. Allerede etter første bruk føles huden behagelig hydrert og beroliget. Sprayen virker skånsomt, men effektivt – den reduserer følelsen av tørrhet, frisker opp huden og gir den en sunn, naturlig glød. Den passer spesielt godt for trøtt eller dehydrert hud, og gir en umiddelbar følelse av komfort. Ingrediensene er også verdt å fremheve. Produktet inneholder: * aloe vera, som gir intensiv fuktighet og lindrer irritasjoner, * agurk, som virker oppfriskende og lett kjølende, * grønn te, rik på antioksidanter som bidrar til å beskytte huden mot ytre påvirkninger. Misten etterlater huden myk, frisk og strålende. Den fungerer også veldig godt over sminke – enten for å sette den eller for å gi et friskt preg i løpet av dagen. Dette er et veldig behagelig og allsidig produkt som er verdt å ha alltid tilgjengelig – lett, effektivt og fullt av friskhet. 🥰❤️
Jeg hadde muligheten til å teste ansiktssprayen fra Mario
Aloe, Cucumber & Green Tea Facial Spray 118 ml
Guro
Beauty Star
23/05/26-12:19
Fikk tilsendt denne ansikts sprayen. Veldig god. Føles ut som huden min er smurt med krem etter jeg har brukt den. Deilig og avkjølende, perfekt nå som sommeren nærmer seg🤩☀️
Fikk tilsendt denne ansikts sprayen. Veldig god. Føles ut
Huda
Beauty Star
23/05/26-10:12
Jeg ble valgt ut for å teste Hugo Boss Boss Bottled Beyond Deodorant Stick, men siden dette er en mer maskulin duft og ikke helt noe jeg ville brukt selv, ga jeg den videre til broren min – så her er hans review 🤍 Han beskriver den som en veldig klassisk og “clean” deodorant med et moderne, velstelt uttrykk. Duften oppleves frisk og maskulin på en rolig måte, uten å bli for tung eller overveldende, og har den typiske Hugo Boss-signaturen som føles trygg og velbalansert. Det han liker best er at den er superenkel i bruk og passer til alt – både jobb, hverdag og trening. Den gir en følelse av å være fresh og velstelt uten å være for mye, noe som gjør den veldig anvendelig.
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick
Helenius
Beauty Pro
22/05/26-18:03(redigert 22/05/26-18:11 )
Jeg var heldig som fikk prøve Verso retinoate eye patches. Det er to patches i pakken,så jeg har for lite grunnlag for å kunne uttale meg om effekten. Men,de føles deilig å ha under øynene, opplevelsen var absolutt behagelig,og kjølende. Huden under øynene føltes både myk og hydrert etterpå. Jeg opplevde mindre synlige linjer en stund etterpå. Det er jo ingen selvfølge når man er 45 år, og sliter med å få hydrert huden under øynene nok til vanlig, så det var supert. Jeg hadde patchene på i 30 minutter,og kunne absolutt tenkt meg å bruke disse igjen.😊
Jeg var heldig som fikk prøve Verso retinoate eye patches.
Zahra
Beauty Star
22/05/26-15:50
Jeg har fått teste denne facesprayen fra Mario Badescu, og jeg elsker hvor fresh og hydrert huden føles etter bruk! Perfekt både før makeup, etter makeup eller bare når huden trenger litt ekstra glow i løpet av dagen
Celina
Beauty Pro
22/05/26-14:56
Testet Four Reasons Original Heat Shield fra KICKS Beauty Talks 🤍 Liker veldig godt hvor lett den føles i håret samtidig som den beskytter mot varme. Håret blir smooth, glansfullt og mye lettere å style uten å føles tungt eller klissete. Pluss for den rene og freshe duften ✨
Testet Four Reasons Original Heat Shield fra KICKS Beauty
Narcissa
Beauty Star
22/05/26-10:23
Denne var nettopp det jeg trengte morgenen etter en slitsom dag! Jeg syns at huden rundt øynene ble roet og godt fuktet. Liker veldig godt fasongen og at den dekker så mye område rundt øynene i forhold til å bare bruke patches!
Optim-Eyes Eye Mask 6 ml