/ Jeg hadde muligheten til å teste ansiktssprayen fra Mario
Agnieszka
Beauty Pro
24/05/26-08:42
Jeg hadde muligheten til å teste ansiktssprayen fra Mario Badescu, og jeg må si at den gjorde et veldig godt inntrykk på meg. Dette er en lett og forfriskende mist som fungerer perfekt både i den daglige hudpleierutinen og som en rask oppfriskning i løpet av dagen. Allerede etter første bruk føles huden behagelig hydrert og beroliget. Sprayen virker skånsomt, men effektivt – den reduserer følelsen av tørrhet, frisker opp huden og gir den en sunn, naturlig glød. Den passer spesielt godt for trøtt eller dehydrert hud, og gir en umiddelbar følelse av komfort. Ingrediensene er også verdt å fremheve. Produktet inneholder: * aloe vera, som gir intensiv fuktighet og lindrer irritasjoner, * agurk, som virker oppfriskende og lett kjølende, * grønn te, rik på antioksidanter som bidrar til å beskytte huden mot ytre påvirkninger. Misten etterlater huden myk, frisk og strålende. Den fungerer også veldig godt over sminke – enten for å sette den eller for å gi et friskt preg i løpet av dagen. Dette er et veldig behagelig og allsidig produkt som er verdt å ha alltid tilgjengelig – lett, effektivt og fullt av friskhet. 🥰❤️
Aloe, Cucumber & Green Tea Facial Spray 118 ml
Aloe, Cucumber & Green Tea Facial Spray 118 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!