/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Sofie
Beauty Beginner
25/03/25-11:36
Om du ønsker en fin og enkel sminke er Clinique sin high impact mascara en enkel og veldig fin maskara som også er enkel å fjerne. Man kan også ta flere lag om man ønsker en mer dramatisk effekt av mascaraen. Black honey lipstick fra Clinique er også en favoritt den gir en fin naturlig farge som er fin og naturlig, men som også kan gjøres mørkere om man ønsker, det samme gjelder glissen med fargen black honey. Denne mascaraen og leppe produktene er virkelig å anbefale.❤️🤗
High Impact Mascara Mini Black
Almost Lipstick Black Honey
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Når gjør du denne rutinen?
Hverdags sminke og fresh up
Fortesa Thaqi
Beauty Pro
25/03/25-10:38
Tre favoritter!! Foundation gir en god dekk, og føles som man ikke har på noe! Dette er to favoritt leppeprodukter, og de som har testet disse vet hvor fantastiske de er!💗
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Medium Cool 2
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Quickliner For Lips Lipblush
Morgen
Emilie
Beauty Star
25/03/25-09:51
Starter både kvelds og morgen rutinen min med å rense huden med den skånsomme "Redness Solutions Soothing Cleanser 150 ml" da jeg har tendens til eksem og rødlig hud. På morgenen etterfølger jeg den med "Dramatically Different Hydrating Jelly" for å tilføre ekstra fukt før jeg smører "Redness Solutions Daily Relief Face Cream 50 ml" for å forsegle fukten i huden. Tar så på øyekremen "All About Eyes Brightening Serum Concentrate 10 ml" for å lysne opp under øynene og redusere hovne øyner etter en natts søvn. Avslutter alltid rutinen med solkrem, akkuratt nå bruker jeg "SPF40 Face Cream 50 ml" for å passe på og forebygge rynker og solskader på huden. PÅ kvelden bruker jeg ikke mange produkter bare for å ikke introdusere for mange aktive ingredienser da jeg har sensitiv hud, jeg renser bare huden emd samme rens. Bruker samme serum og øyekrem, men skifter ut nattkremen til en tykkere krem med "Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml". Dette er en ganske enkel rutine som funker perfekt for min hud, veldig enkel å opprettholde da den ikek tar alt for lang tid morgen eller kveld og gir skikkelig myk og flott hud hele dagen.
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
All About Eyes Brightening Serum Concentrate 10 ml
SPF40 Face Cream 50 ml
Redness Solutions Daily Relief Face Cream 50 ml
Redness Solutions Soothing Cleanser 150 ml
Dramatically Different Hydrating Jelly 50 ml
Morgen og Kveld
Adisa
Beauty Pro
23/03/25-21:50
Noen av sminkene jeg bruker fra cliniuqe som er en del av sminke rutinene min. Maskaraen anbefales veldig
Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 1
Pop Longwear Lipstick Matte 1 Blushing Pop
Jeg gjør denne rutinen før jeg skal eventuelt til skolen eller bare ut.
Nadia
Beauty Pro
23/03/25-13:09
Its importen for me skin care rutine 🫶♥️😍💁‍♀️
Smart Clinical Repair AM/PM Retinoid Balm 1
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
In the morning and night 💁‍♀️🤩😍
Victoria
Beauty Star
23/03/25-11:29
Dette er mine favoritter fra Clinique ❤️
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Medium Cool 2
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Morgen
Wania
Beauty Beginner
22/03/25-21:23
De fineste leppeproduktene og kremen er perfekt for de med kombinert hud/ oljete 💕
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Almost Lipstick Black Honey
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
I ferien, om sommeren
Hamdi
Beauty Star
22/03/25-20:15(redigert 22/03/25-20:23)
🦋Min beste rutine med Cliniques produkter: 🦋Hvorfor denne rutinen fungerer for meg,  Denne rutinen fungerer perfekt for meg fordi den er enkel, effektiv og gir resultater. Cliniques produkter balanserer huden min uten å tette porene eller føres tungt. Jeg elsker spesielt hvordan huden min føles myk, hydrert og strålende etter hver bruk. 🦋Clinique High Impact Mascara favorittmaskara fra Clinique, love it! - Denne maskaraen er en klassiker og gir øynene umiddelbar volum, lengde og definisjon uten å klumpe.
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
SPF40 Face Cream 50 ml
Morgenrutine og kveldsrutine.