/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Vilde
Beauty Beginner
01/04/25-13:06
Elsker disse to produktene fordi de er så lette å bruke og de er ekte kvalitetsprodukter som holder huden min fuktig💞
SPF40 Face Cream 50 ml
Moisture Surge Body Hydrator 200 ml
Når gjør du denne rutinen?
Kveld og morgen
Tanja
Beauty Beginner
28/03/25-09:21
🔥 Mission: Flawless – en dag i livet med Clinique 🔥 🚀 Kl. 07:00 – Alarmen ringer. Søvnig, men klar for en ny dag. Første oppdrag? Liquid Facial Soap Mild – fjerner nattens mysterier (les: oljer og trøtthet). ⚡ Kl. 07:05 – Clarifying Lotion 2 aktiveres. Døde hudceller? Eliminert. Glød? Aktivert. 💦 Kl. 07:10 – Moisture Surge 100H går inn i dyp fuktmodus. Huden min? Like fresh som en nyåpnet Clinique-krukke! 💄 Kl. 07:30 – Tid for looken: ✅ Even Better Clinical Foundation – dekning + pleie = superheltserum. ✅ Chubby Stick Cheek Colour Balm – for den «jeg er naturlig perfekt»-looken. ✅ High Impact Mascara – Mission: Intense Eyes aktivert. ✨ Kl. 08:00 – Klar for å erobre dagen med en hud som ser flawless ut! 👯‍♀️ @LillyGlødberg, vi MÅ vinne dette! Du vet like godt som meg at huden vår fortjener en Clinique-oppgradering – la oss gjøre det episk! 💚💄
High Impact Zero Gravity Mascara Black
Chubby Stick Sculpting Contour
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Mega Melon
Chubby Stick Sculpting Highlight
Even Better Clinical Brightening Moisturizer 50 ml
Even Better Clinical Brightening Moisturizer 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
💥 Hvor ofte gjør jeg denne rutinen? Hver dag! Morgen og kveld. Noen ganger til og med i drømmene mine. Fordi skjønnhetssøvn er lettere å oppnå med Clinique!
Sophia
Beauty Beginner
28/03/25-00:32
1️⃣ Min beste rutine: Jeg starter alltid med Clinique Liquid Facial Soap Mild for en skånsom, men effektiv rens. Deretter bruker jeg Clarifying Lotion 2 for å fjerne døde hudceller og friske opp huden. Til slutt påfører jeg Dramatically Different Moisturizing Lotion+ som gir masse fukt uten å tette porene. På dager med litt ekstra behov, topper jeg det hele med Moisture Surge 100H! 2️⃣ Hvorfor denne rutinen fungerer for meg: Jeg har sensitiv og kombinasjonshud, og disse produktene holder huden min balansert, glatt og hydrert uten irritasjon. Jeg har aldri hatt så klar og sunn hud som etter jeg startet med Clinique! 3️⃣ Jeg tagger: @leila – dere må være med på dette, dere elsker jo Clinique like mye som meg! #CliniqueRoutine #Hudpleieglede #MinClinique ⸻ Vil du jeg skal gjøre den kortere eller skrive en variant for sminkerutine i stedet?
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Kveld
Agata
Beauty Star
27/03/25-23:15
Hudpleie rutinen min består ikke av mye, men den veldig god resultat. Først bruker jeg rens fra IT Cosmetics, den er skånsom, man får ikke irritert hud, den renser veldig godt og fukter. Etter det elsker jeg Lancome toner, både den blå og rosa, men rosa egner seg bedre akk til min hud da den er tørr. Etter bruk av toner går jeg videre til Babor sin ampullen, elsker glow ampullen da huden er så nydelig etter den og lysner opp. Også kommer det tid for en god ansiktskrem, her bruker jeg forskjellige men oftest Cosrx Snail advanced .
Tonique Confort 400 ml
Ampoule Concentrates Perfect Glow 7 x 2 ml
Confidence In A Cleanser 148 ml
Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 ml
Morgen og kveld
Agata
Beauty Star
27/03/25-22:54
Har ikke testet ut så veldig mye fra Clinique, men det er et par produkter som eg kan med god hjerte anbefale. Det er nemlig Clinique Lash Power Mascara Dark Chocolate, den ikoniske Clinique Almost Lipstick Black Honey og Clinique Quickliner For Eyes Eyeliner. Hvis du ønsker at dine vipper skal føles lange men uten klumper og ikke alt for tjukk så er den en definert en must have med Lash Power Mascara. Bruker den i brun farge, den er veldig mørk men uansett merker du forskjell fra en sort. Almost Lipstick er perfekt for alle syns jeg, uansett hvilken hudtone du har så i Black Honey farge skal du følle deg elegant og femin. Og selvfølgelig må ikke glemme quickliner eyeliner som er så enkelt å bruke selv om du kanskje er ikke så flink med eyeliner akk som eg, men med denne framhever du en nydelig øyelook uten tvil
Quickliner For Eyes Eyeliner Moss
Lash Power Mascara Dark Chocolate
Almost Lipstick Black Honey
Hver gang jeg vil følle meg elegant og pen
Helle
Beauty Star
27/03/25-19:35
Ser du ofte ut som en vaskebjørn allerede ved lunsjtider? Clinique quickliner og high impact mascara er det mest solide og pålitelige jeg har funnet for oljete øyelokk. De sitter som støpt også i høye temperaturer, i vann etc. Jeg bruker den vannfaste versjonen av mascaraen for å være ekstra sikker. De sitter som støpt, men går lett av med Take the Day Off cleansing balm.
Quickliner For Eyes Eyeliner Smoky Brown
High Impact Waterproof Mascara Black
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
Morgen/kveld
Mirela
Beauty Star
27/03/25-17:01
Min rutiner nå med Clinique produkter er morgen liguid facial soap mild og moistuse surge 100 krem og i kveld Liquid Facial Soap og Moisture Surge Overnight Mask,jeg har brukt mer produkter fra Clinique og jeg syns de er kjempe godt kvalitet -pris
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
Morgen og kveld
Linda Guro
Beauty Beginner
27/03/25-16:16
Har brukt Clinique Clarifying Lotion 2 i årevis. Bekjemper antydning til kviser over natten. :) Blå = natt Gul til dag
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
SPF40 Face Cream 50 ml
morgen gul og kveld blå