/ Beauty Routines

Beauty Routines

Del rutinen din med andre og forklar hvorfor du elsker den!
Alle rutiner
Mine rutiner
Del rutinen din
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
JusTiNa
Beauty Pro
20/05/25-07:52(redigert 20/05/25-07:57)
My hair washing routine is as follows. I start with Kerastase Genesis shampoo which strengthens my weak hair. Then I apply Kerastase Blond Absolu mask which not only removes yellow pigment from my hair but also nourishes my hair. The next step is Kerastase Nutritive nourishing conditioner which gives my hair more nourishment. After drying my hair I spray it with Kerastase Nutritive spray for more nourishment and it allows my hair to be well combed. Finally I apply Kerastase Nutritive Night Serum to the ends. Thanks to these products my bleached weak hair looks amazing and is also nourished and protected💛❤️🌞 @Jenny Sjasmin
Première Sérum Filler Fondamental Hair Serum 90 ml
Nutritive Lotion Thermique Blow-Dry Mist 150 ml
Nutritive Lait Vital Conditioner 200 ml
Blond Absolu Masque Cicaextreme Hair Mask 200 ml
Genesis Bain Hydra-Fortifiant Shampoo 250 ml
Når gjør du denne rutinen?
In the morning and evening. 1- 2 ganger i uken
Jenni
Beauty Star
20/05/25-06:33
Min hårpleie rutinen går sånt: Først vasker jeg håret med Olaplex No4 (Blonde enhancer toning shampoo). Da tørker jeg håret mitt litt og setter en hårkur Olaplex No 8 (Bond intense moisture mask) og venter en stund. (Bruker jo tiden å barbere meg mens venter at alle ha tid å funke.) Da skyller jeg den ut, tørker litt og setter på håret en balsam Olaplex No5 (Bond maintenance conditioner). La den sitte en liten stund og begynner å vaske alt. Da liker jeg å føne og rette håret mitt, ellers krøller de. Så bruker i tillegg en hårolje Olaplex No7 (Bonding oil, beskytter opp til 230°C), John Frieda (Frizz ease, leave in conditioner) og Schwarzkopf (got2be, volumizing spray mousse). Farger hår for blond og under svart og bruker masse føn og rettetang, så må håret mitt har en skikkelig beskyttelse og pleie. Men har lyst å prøve noe nytt også. @Silvana__hamo
Frizz Ease Daily Miracle Leave-In Conditioner 200 ml
No.3 Hair Perfector Limited Edition 250 ml
1-2 ganger i uken
Moushtaq <3
Beauty Pro
20/05/25-05:50(redigert 20/05/25-05:51)
Min hårrutine pleier som oftest å starte med Kérastase nutritive bain satin shampoo. Shampooen liker jeg veldig godt da den gir meg både fukt og glød uten følelsen av å tynge håret noe. Av og til (1 gang i uken) pleier jeg å bruke jeg også Masquintense hårmaske fra Kérastase, dette for å gi håret en fuktboost, da jeg til vanlig har lang og noe tørt/ frizzy hår 😁 Etter bruk av hårmasken kjenner jeg en forskjell, i at håret blir blant annet enklere å håndtere ved børstning samt glattere. Elixir Ultime hårolje brukes i tuppene blant annet som gir meg både langs og meget god lukt! I tillegg skal den også beskytte mot varme (ved eksempelvis føning)😍 Grunnen til at jeg vil så fjerne teste Kérastase Gloss Absolu er at jeg personlig sliter med lang, tørt og frizzy hår. Jeg er av den grunn alltid på utsikt etter produkter som kan hjelpe meg med dette, spesielt nå på sommeren er det fint å ta ekstra vare på håret og få en fresh look!! Gloss Absolu tenker jeg absolutt kan gi meg mer liv i håret, og litt ekstra pleie kan håret mitt trenge! 😚 @Dzjara 😅
Nutritive Masquintense Riche Hair mask 200 ml
Nutritive Bain Satin Shampoo 250 ml
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Ukentlig
Dzjara
Beauty Pro
20/05/25-03:43(redigert 26/05/25-22:49)
Jeg har en oljete hodebunn, og fargebehandlet hår som jeg farger en gang i blandt.Min hårrutine består av rens fra kerastase, og da bruker jeg Kerastase Bain divalent spesifikt for oljete hodebunn. Etter denne liker jeg å bruke kerastase lait vital i endene mine. Deretter når håret er ca halvtørt bruker jeg en olje i endene før jeg tørker håret med en føner. Bruker å vaske håret 3-4 ganger i uken. Har veldig lyst til å prøve Kerastase Gloss serien da jeg også sliter mye med frizz og mangel på glanshet/glatthet i håret. Farger håret mørkere, så det sliter en del. Jeg merker jeg trenger noe mer «ekstra» for å pleie det som er egnet nettopp for disse tingene jeg sliter med. Disse produktene virker som de er ment for mitt hår og det vært en gyllen mulighet å få testet denne serien 🤩   Tagger min gode venn - @Hadiya
Spécifique Bain Divalent 250 ml
Nutritive Lait Vital Conditioner 200 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
3 ganger i uken
Alma Olea
Beauty Star
19/05/25-14:44
Disse produktene bruker jeg omtrent hver dag, anbefales!
Extra Strength Dream Coat Supernatural Spray 500 ml
Si Passione Red Musk 50 ml
Everlasting Colour Lipliner 502 Rose
Før skolen
Birgitte
Beauty Pro
05/05/25-16:27(redigert 05/05/25-16:27)
Deler av min kveldsrutine.
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Take The Day Off Charcoal Detoxifying Cleansing Balm 125 ml
All About Eyes Eye Cream 15 ml
All About Clean 2-in-1 Cleansing + Exfoliating Jelly Anti-Pollution 150 ml
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
Kvelden.
Isabell
Beauty Beginner
03/04/25-16:42
Perfekte morgen og natt hudpleierutine❤️
Lift Focus Essence Limited Edition 80 ml
Skincare Starter Set
Pre-Party Glow Gift Box
Morgen og kvelden
Isabella
Beauty Beginner
03/04/25-15:45
Jeg elsker alle produktene fra Clinique, ikke bare Skincare men også sminkeproduktene dems. Lip Oil fra Clinique er den beste jeg vet men elsker også produktene nedenfor for å behandle huden min sånn at den blir glowy og glad
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
SPF40 Face Cream 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Morgen og kveld og litt hvis jeg vil føle meg mer fresh