Dette var en morsom konkurranse, og passet egentlig bra! Solen kom tidlig og satt litt farge, men brått forsvant den og småbarnslivets dårlige netter tok med seg den lille gløden som var opparbeidet…
Heldigvis kan man jukse litt 🤭 Jeg har fregner på sommeren, og synes det er synd når de forsvinner under basen. Men, en lett base (Shiseidos BB iblandet Drunk Elephant bronzed drops) hjelper med å holde de synlige!
Jeg bruker Sisleys contour-stick, og kjøpte nylig en multipomade jeg bruker som blush, litt på øynene og på leppene. På min hud ser det ut til at dette funker bedre enn pudderbaserte produkter! Og stort pluss når et produkt kan brukes til flere formål ☀️
En annen viktig del av sminken når glød er målet, er nok fukt! Det er min store hemsko, i utgangspunktet tørr som en mariekjeks. Jeg booset litt ekstra med shisedos nattkrem for ekstra glød!
Shimmer ble det lite av, da dagens look ble basert på at jeg skal tusle rundt i kontorlandskap. Ville nok lagt til litt ekstra for en kveld ute, men det er vel flest av hverdagene… 🤭