/ Beauty Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Tilføye
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Ewelina Marta
Beauty Pro
29/06/24-18:57
Bronze Glow er min favoritt make up trend så jeg er veldig
Bronze Glow er min favoritt make up trend så jeg er veldig glad at kicks arrangerte den type utfordring for oss.😊 Dagens make up begynte jeg kvelden før med litt selvbrun. Vi hadde fantastisk mai men juni var mild sagt variert så 2-3 ganger i uka trenger jeg litt påfyll av tan på ansiktet. Når det gjelder selvbrun jeg har blitt trofast til Biotherm Autobronzant Aqua Serum. Jeg liker at den gir fin og jevn fargen og kan brukes både på kvelden og på dagen. 😎 På morgen begynte jeg min make up med produkten som er årets oppdagelse for meg: Brightening CC Serum i fargen 4 Sunny Flash fra By Terry. Dette er noe mellom tinted moisturiser og primer og er helt fantastisk, jevner hudfarge og samtidiggir litt bronze vibe. Pluss den lukter roser.🌹 Jeg generelt liker produkter som lukter fint. For å jevne under øynene så brukte jeg min favoritt concealer: Armani Luminous Silk. Neste i kø var Dior Glow Maximizer i fargen Bronze. Elsker den! For meg dette er den beste produktet som gir meg sun kissed cheeks. For å få litt extra wow effekt valgte jeg Dior Backstage Rosy Glow Blush i Cherry🍒. I min mening Dior har fantastiske base produkter så ikke rart at min cherry on the top er årets Forever Natural Glow Bronzer. Jeg brukte fluffy brush og spredt den på hele ansiktet. Jeg brukte den i crease. På øyelokk gikk jeg med brun eyeliner fra Mac, Idole Mascara på vippene og Benefit Goof Proof Eyebrow Pencil. Og YSL Loveshine i 44 😘Et voila.
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
Mini-To-Go Brightening CC Serum 3 Apricot Glow
Luminous Silk Foundation 5.25
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 016 Bronze
Backstage Rosy Glow 015 Cherry
Dior Forever Natural Glow Bronzer - Limited Edition 032 Pink Bronze
Goof Proof Eyebrow Pencil Mini 3 Warm Light Brown
Lash Idôle Mascara Waterproof
Fortesa
Beauty Pro
28/06/24-20:27(redigert på 28/06/24-20:28)
Hva er bedre enn en slik konkurranse på denne tiden???🤩
Hva er bedre enn en slik konkurranse på denne tiden???🤩 Jeg har en tendens til å fort bli solbrent, og det «ene» positive er at fregnene mine kommer så mye frem!!🥰 Jeg benyttet derfor muligheten med lett sminke over, og bare la resten av looken snakke for seg selv her!🌸🌟 Fikk prøve litt nye produkter også, blant annet nars sin bronzing palette som var utrolig gøy🥰🩷 - Jeg ble mer inspirert av innlegget til kicks hvor modellen på bildet får frem sommer glowen, samtidig som det ser så naturlig ut! Veldig morsom og spennende konkurranse! Håper alle koste seg med sminken🩷
Niacinamide Glass Cream 50 ml
Lash Sensational Sky High Limited Edition Mascara Very Black
Blush 776 Orgasm X
Laguna Ultimate Face Palette I
Emilie
Beauty Pro
23/06/24-14:43
Den perfekte konkurransen for sommertid!  Jeg har vanligvis
Den perfekte konkurransen for sommertid! Jeg har vanligvis alltid gått for matt sminke da jeg har veldig fet hudtype, men ettersom jeg blir eldre merker jeg at jeg setter mer pris på litt glød i sminken min. Jeg passer bare på å bruke litt pudder i t-sonen også holder det seg egentlig veldig fint! Til denne looken brukte jeg noen gamle favoritter og noen nye. Basen er Origins sin fargede dagkrem som jeg sverger til om sommeren. I den så har jeg blandet et par dråper av Sensai sin Bronzing Gel. Kombinasjonen av de to produktene er *elsk*! Jeg legger litt ekstra bronzing gel de solen treffer naturliug for en ekstra bronzy look. Det er en stund siden jeg har brukt Nars sin flytende highlighter, men den er fremdeles like fin. Også avsluttet jeg med Nars sin nye liquid blush i fargen Orgasm. Benefit sin Roller Lash mascara på vippene og Benetint på leppene. Fregner laget jeg med øyenbrynspen.
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Bronzing Gel 61 Soft Bronze
VitaZing SPF15 Energy-Boosting Moisturizing Face Cream 50 ml
Roller Lash Mascara Black
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Mays
Beauty Pro
23/06/24-14:17
denne lørdagen var det damekveld! Jeg gikk for en litt mer stilig look ☺️! Jeg har på meg Prada paradoks for parfymen min og den lukter fantastisk!!😆
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Light Reflecting Foundation Fiji
Born This Way Super Coverage Concealer Vanilla
Translucent Loose Setting Powder Ultra Blur Translucent
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Mini Sultry Eye Shadow Palette
Dior Addict Lip Glow Natural Glow Custom Color Reviving Lip Balm 058 Opal Pearl
All Nighter Setting Spray 118 ml
Cloud Crush Blush Candy Clouds
Hoola Bronzer Toasted
Iselin
Beauty Pro
22/06/24-17:48
Fra sliten småbarnsmor til sliten småbarnsmor med mer sminke
Fra sliten småbarnsmor til sliten småbarnsmor med mer sminke på 🤭 Elsker sommersminke, og blitt veldig glad i den nye øyenskyggen fra YSL 🤭
Sequin Crush Eyeshadow 6 Confident Nude
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
20/06/24-19:21(redigert på 20/06/24-19:24)
Nå føler jeg meg litt fast i gamle rutiner å faller tilbake
Nå føler jeg meg litt fast i gamle rutiner å faller tilbake på mine gode gamle favorittprodukt 😳 Jeg trenger VIIIRKELIG å finne et nytt WOOW-produkt!! 🤩 Siden jeg bruker så få produkt når jeg sminker meg og ikke pruker pudder og foundation så må produktene virkelig imponere for at jeg skal bytte ut mine faste travere 😅 Jeg varierer øyesminken noe, men ellers går det i Artdeco bronzer, Dior blush (den gamle og ikke den nye) eller Nars orgasm, Sensai highlight og enten Gimme Brow pen eller Anastasia Brow wiz. Og all nighter setting spray. Og jeg er bittelitt lei 😳 Har du en fantastisk bronzer som ikke er for lys og som har litt shimmer/glow som du vil anbefale? Eller en blush for friske eplekinn? Øyesminke der du får alt i et med en enkel påføring, som de fantastiske RMS eyelights eller Iconic London elsker jeg.🫶🏼 Kanskje du vet om noe lignende som jeg må prøve? Pliiis, overfall meg med dine favoritter!!! 😍🙏🏼🤞🏼
Bronzing Powder Compact 50 Almond
Precisely My Brow Booster Set 03
Supreme Illuminator Highlighter
Rouge Blush Cheek And Cheekbone Blush 962 Poison Matte
All Nighter Setting Spray 118 ml
Lip Comfort Oil 04 Pitaya
Lash Idôle Mascara Black
Iselin
Beauty Pro
18/06/24-06:32
Dette var en morsom konkurranse, og passet egentlig bra!
Dette var en morsom konkurranse, og passet egentlig bra! Solen kom tidlig og satt litt farge, men brått forsvant den og småbarnslivets dårlige netter tok med seg den lille gløden som var opparbeidet… Heldigvis kan man jukse litt 🤭 Jeg har fregner på sommeren, og synes det er synd når de forsvinner under basen. Men, en lett base (Shiseidos BB iblandet Drunk Elephant bronzed drops) hjelper med å holde de synlige! Jeg bruker Sisleys contour-stick, og kjøpte nylig en multipomade jeg bruker som blush, litt på øynene og på leppene. På min hud ser det ut til at dette funker bedre enn pudderbaserte produkter! Og stort pluss når et produkt kan brukes til flere formål ☀️ En annen viktig del av sminken når glød er målet, er nok fukt! Det er min store hemsko, i utgangspunktet tørr som en mariekjeks. Jeg booset litt ekstra med shisedos nattkrem for ekstra glød! Shimmer ble det lite av, da dagens look ble basert på at jeg skal tusle rundt i kontorlandskap. Ville nok lagt til litt ekstra for en kveld ute, men det er vel flest av hverdagene… 🤭
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml
Sports BB Cream SPF50+ Sunscreen 1 Light
Phyto-Blush Twist 5 Contour
Aiah Lutf
Beauty Star
16/06/24-00:02
Nye produkter for the summer makeup glow! 😍 Veldig fin for
Nye produkter for the summer makeup glow! 😍 Veldig fin for lange varme dager i utlandet med naturlig look!
Synchro Skin Self Refreshing Tint SPF20 335 Medium Katsura
Imperiallash Mascaraink Mascara 1 Sumi Black