

Må bare få tipse om denne eyelineren fra Maybelline. Jeg bruker sjeldent eyeliner fordi jeg synes det er vanskelig å bruke og de pleier som regel ikke å holde spesielt i vannlinjen, men denne synes jeg virkelig er helt super! Den holder godt på vannlinja og er såå enkel å jobbe med 🙌🏼
Anbefales til alle, også de som er nybegynnere til eyelinere ❤️