

Favorittsettingsprayen har fått nytt utseende! Hvis du er ute etter en god setting-spray og ikke har prøvd "All nighter" fra Urban Decay, må du bare prøve den! Sminken sitter pent hele dagen/kvelden/natta. Den er litt matt, og ansiktet kan kjennes litt stivt ut i starten - men jeg syns denne bare blir bedre og bedre utover dagen!