/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
19/05/26-17:00
Månedens skjulte perle 😍 Mac Satin Single Eye Shadow i farge Embark er en nydelig mørk, rødbrun som har en matt finish. Øyenskyggen har undertoner av plomme 💜 Jeg pleier å legge denne i globallinjen sammen med andre bruntoner fra Mac 💕 Fargen varer hele dagen og er nydelig til kveldsmakeup ✨️
Månedens skjulte perle 😍  Mac Satin Single Eye Shadow i
Classic Lady
Beauty Pro
18/05/26-18:15
Beauty First Impressions 💖 Jeg elsker neglelakk, bruker det alltid og elsker å finne nye, delikate farger 💕 Idun Minerals i fargen Anhydrit er en elegant, dempet rosa farge, ser ut som "dusty pink" 🩷 Den gir glansfulle negler og er en elegant farge 🩷 Dette er absolutt en keeper ✨️
Beauty First Impressions 💖  Jeg elsker neglelakk, bruker
Classic Lady
Beauty Pro
18/05/26-17:47
Månedens skjulte perle 😍 Mac Single Eyeshadow i farge Naked Lunch er en av de mest ikoniske og populære pudderøyenskygger fra Mac ✨️ Fargen er en lys, varm fersken og champagneaktig rosatone. Jeg pleier å legge den på hele øyelokket med en brun eyeliner eller i øyekroken når jeg legger en kveldsmakeup 💖 Fargen gir en dempet og elegant glans uten store glitterkorn. Den kan også brukes som en highlighter under brynene 💕
Månedens skjulte perle 😍  Mac Single Eyeshadow i farge
Classic Lady
Beauty Pro
17/05/26-12:36
Månedens skjulte perle 😍 Mac Satin Single Eye Shadow i fargen incinerated dazzleshadow extreme er en nydelig øyenskygge med en metallisk og glitrende finish 💜 Jeg bruker den i globalen💕 Denne fargen er en varm, mørk plomme/brunfarge som inneholder røde perlemorspigmenter 💜 Sitter hele dagen ✨️
Classic Lady
Beauty Pro
14/05/26-12:48
Månedens skjulte perle 😍 Mac Satin Single Eye Shadow i fargen brun er en nydelig, kremet øyenskygge som jeg legger i globalen og som eyeliner ✨️ Fargen er en ikonisk, nøytral og mørk brun øyenskygge som passer med mange ulike farger 🤎 Fargen gir en naturlig, vakker overflate på øyelokket og sitter godt hele dagen 💕
Classic Lady
Beauty Pro
12/05/26-18:27
Månedens skjulte perle 😍 Mac Extra Dimension Skinfinish er en nydelig øyenskygge ✨️ Jeg elsker den glowen øynene får med denne vakre, skimrende bruntonen 🤎 Skyggen er en kobberbrun/varm, gyllenbrun tone uten røde eller oransje undertoner. Sitter hele dagen 🤎
Månedens skjulte perle 😍  Mac Extra Dimension Skinfinish er
Elena
Beauty Pro
10/05/26-20:58
💋 Lip Stain – yes or no? Jeg må innrømme… jeg er litt obsessed 😍 På dette bildet har jeg brukt lip stain som base med litt balm over for den der naturlige, juicy finishen som holder lenge ✨ Min måte å bruke den på: ▫️ Påfører mest i midten av leppene ▫️ Dupper ut med fingeren for et mykere look ▫️ Lipgloss eller balm over- fresh hele dagen 👌
💋 Lip Stain – yes or no? Jeg må innrømme… jeg er litt
Water Lip Stain Nude Water 13
WR-Ø
Beauty Pro
10/05/26-17:41
Burgundy
Burgundy