/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Ragnhild
Beauty Pro
25/05/26-13:27
🌄 Golden Hour Glow 🌄 Jeg elsker både bronzer og glow-produkter, og det første produktet jeg tenkte på da jeg så denne oppgaven var umiddelbart Beauty Acts Skin Glow Up i fargen Sunkissed Glow. Dette er et produkt jeg mottok som beauty tester tidligere i vår, og som jeg ble kjempebegeistret for! 😍 Skin Glow Up har en serumlignende følelse som gir tydelig glød og en nydelig finish. Hvis jeg passer på å fordele den jevnt over hele ansiktet og jobbe den godt inn i huden, ser den også veldig naturlig ut og gir en sunn, sommerlig glød. Den kan også brukes som highlighter eller sammen med andre baseprodukter.
Skin Glow Up Sunkissed Glow
Elena
Beauty Pro
25/05/26-13:06
🌅 Golden Hour Glow 🌞✨ Mitt ultimate “golden hour glow”-produkt er Charlotte Tilbury Hollywood Glow Glide Architect Highlighter i fargen Champagne Glow 🤍✨ Denne highlighteren gir den perfekte varme gløden som ser ut som kveldssol på huden. Jeg elsker hvordan den smelter inn i huden og gir en naturlig, glossy finish uten å se glitterete ut. Den får huden til å se frisk, solkysset og luksuriøs ut – spesielt i kveldssolen 🌅 Jeg bruker den på kinnbein, neserygg og litt på skuldrene for ekstra glow. Perfekt både til hverdags og sommerlook ✨
Hollywood Glow Glide Architect Highlighter Bronze Glow
Classic Lady
Beauty Pro
24/05/26-10:00
Beauty First Impressions 💖 Jeg elsker øyenskyggene fra Mac og Mac Eye Shadow Metallic i fargen Couture Copper er så vakker 🥰 Denne mørke, varme kobberfargen får blå øyne til å poppe og er også nydelig til andre øyenfarger også ✨️ Jeg liker å klappe fargen midt på øyelokket med en flat kost, men fargen blir mer intens når den presses på med fingeren 💞
Beauty First Impressions 💖  Jeg elsker øyenskyggene fra Mac
Classic Lady
Beauty Pro
24/05/26-09:50
Månedens skjulte perle 😍 Mac Eye Shadow Metallic i fargen Couture Copper er en nydelig metallisk øyenskygge som er en varmtonet, medium-mørk kobberfarge 🤎 Den sitter hele dagen på øyelokket og er nydelig alene på øyelokket eller med andre bruntoner ✨️
Månedens skjulte perle 😍  Mac Eye Shadow Metallic i fargen
Elena
Beauty Pro
23/05/26-20:31
Månedens skjulte perle: CHANEL OMBRE ESSENTIELLE Multi-Use Eye Top Coat 220 Blanc Perle ✨ Denne lille skatten gir akkurat den luksuriøse “wet look”-gløden som får øynene til å se dyrt sminket ut – uten at det ser tungt ut. Nyansen 220 Blanc Perle er en transparent perlemorshimmer med rosa- og ferskentoner som kan brukes alene eller over annen øyenskygge for ekstra dimensjon. Denne har silkemyk krem-puddertekstur som er utrolig fin i inner corner og midt på lokket. Perfekt hvis du liker den elegante, effortless makeup-looken som CHANEL Beauty er kjent for.
Månedens skjulte perle: CHANEL OMBRE ESSENTIELLE Multi-Use
OMBRE ESSENTIELLE Multi-Use Eye Top Coat
Anahita
Beauty Pro
23/05/26-11:36
Kicks burde få inn tarte cosmetics.
Victoria Garcia
Beauty Pro
22/05/26-15:34
Gjerne følg meg for beste tipsene mine❤️
Gjerne følg meg for beste tipsene mine❤️
Victoria Garcia