/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Victoria Garcia
Beauty Pro
22/05/26-15:34
Gjerne følg meg for beste tipsene mine❤️
Gjerne følg meg for beste tipsene mine❤️
Victoria Garcia
Beauty Pro
22/05/26-15:28
Månedens skjulte perle🫧🫧 ELLLSKER
Månedens skjulte perle🫧🫧 ELLLSKER
Cosmic Intense Eau de Parfum 30 ml
Johanne
Beauty Pro
21/05/26-21:30
Dagens look🌟 Sommer blå! Syns blå er så fint til sommeren, og pasteller! Hvilken farge er din favoritt til vår og sommer? ☀️
Klikk på et svar for å stemme
Hvilken farge er din favoritt?
26stemmer
Blå🩵
Rosa🩷
Gul💛
Rød❤️
Hvit🤍
Lilla💜
Grønn💚
Oransje🧡
Dagens look🌟  Sommer blå! Syns blå er så fint til sommeren,
Classic Lady
Beauty Pro
21/05/26-16:58
Siste kjøp fra Kicks ✨️ Mac Prep + Prime 24-Hour Extend Eye Base er en øyenskyggeprimer som gjør at øyenskyggen holder hele dagen, selv i land med 30 til 40 varmegrader 🌞 Jeg bruker denne hver dag og er alltid med meg på ferie 🧳 Produktet forhindrer at øyenskyggen striper seg og ikke sklir utover i løpet av dagen ✨️ Anbefales på det varmeste 💖
Siste kjøp fra Kicks ✨️  Mac Prep + Prime 24-Hour Extend Eye
Classic Lady
Beauty Pro
20/05/26-18:48
Beauty First Impressions 💖 Jeg elsker Mac Lip Pencil i fargen Dervish og denne fargen er nydelig å bruke sammen med nøytrale leppestifter om vår og sommer ✨️ Fargen er en mauve-rosa tone som ligner på leppefargen 💕 Den har en fast, men kremet konsistens som gjør det enkelt å tegne opp leppekonturen 💋 Den sitter gjennom hele dagen uten å blø ut i de fine linjene rundt munnen ❤️
Beauty First Impressions 💖  Jeg elsker Mac Lip Pencil i
Classic Lady
Beauty Pro
20/05/26-18:42
Månedens skjulte perle 😍 Jeg elsker sminken fra Mac og Mac Lip Pencil Dervish er en nydelig leppeblyant 💕 Dette er en klassisk, nøytral rosa leppeblyant. Den tørker ikke leppene ut eller sklir utover gjennom dagen. Produktet etterlater en matt finish på leppene som gjør at leppene ser naturlig ut💋
Månedens skjulte perle 😍  Jeg elsker sminken fra Mac og Mac
Elena
Beauty Pro
19/05/26-21:30
✨ Månedens Skjulte Perle ✨ KIKO Milano Sculpting Touch Creamy Stick Contour 😍 Denne contour-sticken er så enkel å bruke, blender sømløst inn i huden og gir et naturlig, definert resultat uten å se tung ut. Perfekt både til hverdags og full glam 💄 Det jeg elsker mest er den kremete konsistensen – den smelter inn i huden og er superlett å bygge opp. I tillegg er prisen overraskende god for kvaliteten man får! Denne fortjener mye mer hype, spesielt for deg som vil ha en contour som er rask, enkel og foolproof ✨
✨ Månedens Skjulte Perle ✨ KIKO Milano Sculpting Touch
Sculpting Touch Creamy Stick Contouring 200 Hazelnut
Classic Lady
Beauty Pro
19/05/26-17:11
Beauty First Impressions 💖 Mac Single Eye Shadow i fargen embark er nydelig til sotede øyne (Smokey Eyes) 🤎 Jeg liker å legge den i ytre øyekrok for å skape dybde ✨️ Som eyeliner er den perfekt istedet for en hard, sort flytende eyeliner 💕 Fargen fungerer også perfekt til å fylle inn mørkebrune eller svarte øyenbryn fordi finishen på skyggen er helt matt ✨️
Beauty First Impressions 💖  Mac Single Eye Shadow i fargen