/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Elene
Beauty Star
30/01/26-05:48

Jeg ser etter noen gode brynsprodukter. Er det noen som har noen gode tips? Jeg trenger gjerne en som har mer sortfarget pigment🌸

Karianne
Beauty Star
29/01/26-22:38

Den stabile basen - fukt & glød🌟

Starter alltid med gode hudpleieprodukter for å gi det ideelle grunnlaget for basen. Deretter en god primer; Milk Hydro Grip Primer. Den tilfører masse fukt og jevner ut. Lar primeren virke på huden i ca. 60 sekunder, før jeg videre påfører foundation Armani Luminous Silk Foundation. Varmer opp og klapper på Bye Bye under eyes concealer under øynene. Avslutter med å fiksere basen med Parure gold mist for glød og beskyttelse🌟

Hydro Grip Primer 10 ml
Luminous Silk foundation 4.5
Bye Bye Under Eye Concealer 21.5 Medium Nude (N)
Parure Gold Mist 30 ml
Elena
Beauty Pro
26/01/26-22:07(redigert 26/01/26-22:07)

✨ Den stabile basen ✨ For meg handler en god base om hudforberedelse + riktige produkter + tynne lag 🙌

Jeg starter alltid med godt fuktet hud – det gjør at basen legger seg jevnere og holder seg fin hele dagen. Deretter bruker jeg en lett primer som jevner ut huden uten å føles tung. Foundation påføres i tynne lag, gjerne med børste eller svamp, og kun der jeg trenger det. Litt pudder på T-sonen for å låse basen, men lar resten av huden beholde gløden. Avslutter med setting spray ✨ Resultatet? En base som ser fresh ut, ikke kakete – og som holder hele dagen 💚

Hangover Replenishing Face Primer 20 ml
Born This Way Natural Finish Foundation Pearl
POUDRE UNIVERSELLE LIBRE Natural Finish Loose Powder
Airbrush Flawless Mini Setting Spray Kit
Elea
Beauty Pro
25/01/26-12:12(redigert 25/01/26-12:13)

Min fredagsluksus: den perfekte nude fra Chanel 💖 Dette er Rouge Coco Flash i fargen 54 Boy

Min fredagsluksus: den perfekte nude fra Chanel 💖 Dette er
ROUGE COCO FLASH Colour, Shine, Intensity In A Flash
Kjersti
Beauty Pro
18/01/26-16:11

Ser etter en varm,diskrét langvarig farge på leppene,som ikke blir tørr. Viktig at den sitter godt.

Kjersti
Beauty Pro
18/01/26-16:09

Tips til en virkelig god vippetang? Styrer unna vippetenger med varme. Er Shiseido sin verdt prisen? Har lest mye pent om den.

WR-Ø
Beauty Star
11/01/26-12:14

Nars lipstick, at Saturday night! In love

Nars lipstick, at Saturday night! In love
Marly
Beauty Star
11/01/26-11:33

Trenger tips til en ny mascara. Har brukt mackstack fra Mac og liker den godt fordi jeg har små vipper så trenger en med mye farge som bygger opp. Noen andre tips?