/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Silje
Beauty Pro
04/03/26-13:36

Har børstet støv av en gammel favoritt nå nylig!✨ Dette va min ride or die i flere år :)) Legger seg så fint, og holder hele dagen :) Er det noen flere som har brukt denne kanskje?✨

Klikk på et svar for å stemme
Har du prøvd denne?✨
34stemmer
Ja 🤞🏻
Nei 😅
Har børstet støv av en gammel favoritt nå nylig!✨ Dette va
Teint Idôle Ultra Wear Foundation 090N
Classic Lady
Beauty Pro
01/03/26-16:14

Min look of the day er en naturlig look🥰 Jeg har brukt Hello Sunday The Illuminating One - Glow Primer SPF50. Loreal Lumi Le Liquid Blush nr 625 på kinnene💕

Min look of the day er en naturlig look🥰 Jeg har brukt
Classic Lady
Beauty Pro
01/03/26-15:37

Månedens skjulte perle er for meg Loreal Paris Lumi Le Liquid Blush❤️

Fargen 627 Glowy Warm Peach er en nydelig bronsefarget rouge som ser nydelig ut på huden💕

Anbefales og er også nå på tilbud hos Kicks🩷

Månedens skjulte perle er for meg Loreal Paris Lumi Le
Mari
Beauty Star
25/02/26-21:43

Kan noen anbefale en god krem blush som er enkel å blende og bygge opp farge gradvis? Har lys/ medium lys hud med nøytral undertone.

Elena
Beauty Pro
23/02/26-16:12

Combo all the way 💋Jeg elsker å kombinere lipliner, leppestift og gloss for å skape dybde og en fyldigere look. Starter med en litt mørkere lipliner, fyller inn med en nude leppestift og avslutter med gloss i midten for ekstra shine ✨ Min go-to lip combo gir både definisjon og glød – perfekt til både hverdag og kveld.

Hva er deres favoritt: single, duo eller combo? 💄

Unreal Lips Healthy Glow Nectar Oil Juicylicious Candy Fig
Lip Injection Extreme Lip Shaper I Do
ROUGE ALLURE VELVET Luminous Matte Lip Colour
Julia
Beauty Beginner
22/02/26-23:19

Hei 🩷 Jeg skal gifte meg i mai og har i utgangspunktet tenkt å sminke meg selv! Har alltid vært glad i sminke, men brukt lite tid på det.. ofte vært veldig enkelt med en brynspenn, litt maskara og noe blush.. Trenger derfor litt hjelp og anbefalinger på produkter og tips og triks til hvordan jeg kan legge best mulig sminke på meg selv! Har nylig tatt fargeanalyse og funnet ut at jeg er en true summer, og derfor sett litt på farger som passer til dette. Takk på forhånd !

Sofia
Beauty Pro
30/01/26-08:12

Jeg har nylig kjøpt e.l.f. Cosmetics Glow Reviver Lip Oil Glimmer, og mitt første inntrykk er wow! Jeg ble skikkelig imponert over hvor mye den faktisk glitrer - skimmeret er godt synlig på leppene, selv på avstand. Den gir masse fuktighet uten å føles klissete, noe som er et stort pluss.

Min absolutte favorittmåte å bruke den på er å markere konturene med en lipliner først, og deretter påføre oljen for den perfekte finishen.

Jeg har nylig kjøpt e.l.f. Cosmetics Glow Reviver Lip Oil
Glow Reviver Lip Oil Glimmer Citrine Gleam
Elea
Beauty Pro
30/01/26-07:58

Mitt aller viktigste tips for en stabil base er å preppe huden med god hudpleie som er tilpasset deg og din hudtilstand - samt at produktene fungerer godt sammen. Spesielt nå om vinteren liker jeg en glødede base, og bruker derfor en glødende fuktighetskrem og en flytende highlighter før jeg legger foundation. Det hele settes tynt lag settingpudder i t-sonen. Jeg syns disse produktene fungerer så godt sammen, og de passer huden min så godt!

Et annet tips for at grunnlaget holder seg godt og sminken holder gjennom hele dagen er å bruke litt setting spray lagvis rett etter hudpleien, så etter foundation og concealer, og deretter igjen på slutten av sminkerutinene for å låse alt sammen. Man trenger ikke bruke mye produkt av den grunn - et lett lag hjelper i massevis! 🙏

LES BEIGES HEALTHY GLOW SHEER HIGHLIGHTING FLUID Sheer Fluid Highlighter For A Luminous Healthy Glow For Face And Body
LES BEIGES Healthy Glow Foundation Hydration And Longwear
POUDRE UNIVERSELLE LIBRE Natural Finish Loose Powder
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml