/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
04/06/26-19:36
Månedens skjulte perle 😍 Atelier Rouge SOS Recovering Treatment er eb pleiende og reparerende behandlingslakk som bidrar til å styrke, reparere og bygge opp skjøre negler 🩷 Den hjelper til å gjøre neglene hardere, mer motstandsdyktige og sterkere. Lakken kan brukes alene som en glansgivende kur eller som en underlakk, basecoat, før vanlig neglelakk 💅
Månedens skjulte perle 😍  Atelier Rouge SOS Recovering
Ragnhild
Beauty Pro
04/06/26-08:36(redigert 04/06/26-08:38)
MACs 205 Mascara Fan Brush er en vifteformet pensel med syntetiske fibre som har flere funksjoner. Den kan brukes før maskara til jevn påføring av eksempelvis primer eller serum, eller etter påføring av maskaraen som jeg gjør. Penselen er flott å bruke før maskaren har tørket til å fjerne klumper, separere vippene helt perfekt og gi buen litt ekstra hjelp ved å bøye vippene oppover med penselen. Det er som nevnt viktig at du gjør dette før maskaraen har tørket for best mulig resultat.
205 Mascara Fan Brush
Classic Lady
Beauty Pro
02/06/26-18:46
Time-Saving Beauty Routine Jeg farger øyenbrynene mine selv og har gjort dette i mange år ✨️ Mange tenker kanskje at dette er vanskelig, men med Coloran Permanentfarging for øyenbryn, får man et naturlig og flott resultat som varer cirka 4 uker 💖
Time-Saving Beauty Routine  Jeg farger øyenbrynene mine selv
Classic Lady
Beauty Pro
31/05/26-07:19
Siste kjøp fra Kicks ✨️ Atelier Rouge Nail Polish 8 ml i farge 105 Oui Mademoiselle er en nydelig delikat rosafarge 🩷 Dette er en klassisk og elegant farge som jeg elsker å bruke hele året ✨️ Anbefales 💖
Siste kjøp fra Kicks ✨️  Atelier Rouge Nail Polish 8 ml i
Elea
Beauty Pro
29/05/26-16:04
Fikk anbefalt denne brynsgelen av flere her på Kicks Beauty Talks, og jeg er så glad for at dere anbefalte den! Den er enkel å jobbe med, holder brynene på plass lenge, har en tynn & fleksibel børste og den hverken flaker seg eller smuldrer. Superfornøyd 🙌🏼
Fikk anbefalt denne brynsgelen av flere her på Kicks Beauty
Infaillible Brows Up To 24H Brow Lamination 00 Clear
Julie
Beauty Beginner
29/05/26-14:19
Utrolig fin farge, ikke klissete 🥰🥰
Glossy Lip Tint Plumping Tinted Lip Oil Strawberry Sorbet
Sandra
Beauty Star
26/05/26-15:03
Førsteintrykk: Eyeliner av Moira, Multichrome. Elsker dem, de sitter godt i vannlinjen. Viser ikke veldig mutichrome inni vannlinjen, men på handen viser det masse. Så tror disse blir kjempe gøye å prøve å lage mer mønster på øyet, for da viser det nok mye bedre🙈😍 Anbefaler veldig, hvis du liker fargete eyeliner🙌🏼
Supernova Multichrome Gel Liner 001 Atlas
Sandra
Beauty Star
26/05/26-15:00
Mitt månedlig tips/hack: hvis du føler øyenskygge looken din er litt kjedelig, legg til en farge maskara😍 Her er 2 looks eg lagte, som ikke ble så fargerike (var en challenge på instagram, så skulle poste den uansett). Her brukte eg Idun Vatn, Volume 38°C Long-Wear, Full Volume, Care Mascara (damn for et langt navn🤣) La til den brune i hvilket produkt eg brukte, for blå var ikke tilgjengelig🤷🏽‍♀️ men er akuratt den mascaraen i blå✨️
Mitt månedlig tips/hack: hvis du føler øyenskygge looken din
Mascara Vatn Volume 38°C Brown