/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
31/05/26-07:19
Siste kjøp fra Kicks ✨️ Atelier Rouge Nail Polish 8 ml i farge 105 Oui Mademoiselle er en nydelig delikat rosafarge 🩷 Dette er en klassisk og elegant farge som jeg elsker å bruke hele året ✨️ Anbefales 💖
Siste kjøp fra Kicks ✨️  Atelier Rouge Nail Polish 8 ml i
Elea
Beauty Pro
29/05/26-16:04
Fikk anbefalt denne brynsgelen av flere her på Kicks Beauty Talks, og jeg er så glad for at dere anbefalte den! Den er enkel å jobbe med, holder brynene på plass lenge, har en tynn & fleksibel børste og den hverken flaker seg eller smuldrer. Superfornøyd 🙌🏼
Fikk anbefalt denne brynsgelen av flere her på Kicks Beauty
Infaillible Brows Up To 24H Brow Lamination 00 Clear
Julie
Beauty Beginner
29/05/26-14:19
Utrolig fin farge, ikke klissete 🥰🥰
Glossy Lip Tint Plumping Tinted Lip Oil Strawberry Sorbet
Sandra
Beauty Star
26/05/26-15:03
Førsteintrykk: Eyeliner av Moira, Multichrome. Elsker dem, de sitter godt i vannlinjen. Viser ikke veldig mutichrome inni vannlinjen, men på handen viser det masse. Så tror disse blir kjempe gøye å prøve å lage mer mønster på øyet, for da viser det nok mye bedre🙈😍 Anbefaler veldig, hvis du liker fargete eyeliner🙌🏼
Supernova Multichrome Gel Liner 001 Atlas
Sandra
Beauty Star
26/05/26-15:00
Mitt månedlig tips/hack: hvis du føler øyenskygge looken din er litt kjedelig, legg til en farge maskara😍 Her er 2 looks eg lagte, som ikke ble så fargerike (var en challenge på instagram, så skulle poste den uansett). Her brukte eg Idun Vatn, Volume 38°C Long-Wear, Full Volume, Care Mascara (damn for et langt navn🤣) La til den brune i hvilket produkt eg brukte, for blå var ikke tilgjengelig🤷🏽‍♀️ men er akuratt den mascaraen i blå✨️
Mitt månedlig tips/hack: hvis du føler øyenskygge looken din
Mascara Vatn Volume 38°C Brown
Classic Lady
Beauty Pro
26/05/26-14:21
Siste kjøp fra Kicks ✨️ BeautyAct Full Effect Mascara Intense Black elsker jeg 💖 Denne er super god og like bra som dyrere merker ✨️ I mange, mange år brukte jeg kun YSL sin mascara og kjøpte aldri noe annet. Så var jeg så heldig at jeg fikk denne mascaraen som en beautytester og nå har jeg kjøpt denne da min gamle var brukt opp 🌸 Anbefales på det varmeste 🩷
Siste kjøp fra Kicks ✨️  BeautyAct Full Effect Mascara
Elena
Beauty Pro
26/05/26-09:33
Beauty Reset ✨ Opplever du at mascaraen legger seg klumpete på vippene? Da kan det faktisk være børsten som trenger en liten “reset”. Et enkelt triks er å vaske mascarabørstene jevnlig. Sminkerester og tørket produkt bygger seg opp over tid og gjør det vanskeligere å få et jevnt og separert resultat. Når børsten er ren, får du: mer definerte vipper, bedre separasjon og mindre klumper 👌
Beauty Reset ✨ Opplever du at mascaraen legger seg klumpete
LE VOLUME DE CHANEL Volume Mascara
Classic Lady
Beauty Pro
25/05/26-17:08
Beauty First Impressions 💖 Jeg elsker neglakken fra Atelier Rouge og det brede utvalget de har av vakre farger 😍 Her finnes det en farge for alle sin smak og neglelakken sitter godt på neglene 💅 Anbefales og er en klar keeper 🥰
Beauty First Impressions 💖  Jeg elsker neglakken fra