/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Kjersti
Beauty Pro
30/03/26-15:20

Jeg har en utfordring!

Jeg ser etter en mascara som er BRUN,VANNFAST. og som gir mest mulig VOLUM. Jeg finner ikke en som passer i brun farge.

Ellers bruker jeg panorama og sky high i brun,og er fornøyd nok med de, men de er ikke vannfast.

Iryna
Beauty Pro
28/03/26-17:35

På fredag, på et arrangement fra Kicks, prøvde jeg en ny foundation. Den er fantastisk. Makeup-artisten hjalp meg med å finne den perfekte nyansen, og jeg er veldig fornøyd. ✨

På fredag, på et arrangement fra Kicks, prøvde jeg en ny
Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF10 3N1 IVORY BEIGE
Ragnhild
Beauty Pro
18/03/26-14:31

Beauty first impressions: Jeg har brukt og bruker både Dreamskin og bronzer fra Dior, men har ikke prøvd settingpudderet tidligere. Diors baseprodukter er så utrolig gode, og jeg hadde derfor lyst til å prøve enda et produkt fra Dior da jeg gikk tom. Etter en drøy måneds bruk er jeg fremdeles superfornøyd også med settingpudderet! Det er så lekkert hvor lett pudderet er, hvor enkelt det er å påføre og fordele jevnt, og ikke minst hvor naturlig vakker huden blir. Med mengden jeg påfører ser huden usminket ut, men jeg oppnår en usynlig blurring-effekt sammen med setting-egenskapene .

Forever Nude 2 Light
Classic Lady
Beauty Pro
15/03/26-17:24

Dagens look er en naturlig søndags look. Jeg valgte foundation Luminous Silk fra Armani nr 5.5, Fluid Sheer Liquid Highlighter i farge 11 fra Armani og favoritt parfymen Chanel no 5🥰

Dagens look er en naturlig søndags look. Jeg valgte
Elea
Beauty Pro
14/03/26-08:28

Wow, for et fantastisk produkt! Vant Buxom sin Full-On Plumping Lip Cream i fargen White Russian, og jeg er mildt sagt imponert. Hadde faktisk produktet i akkurat denne fargen på ønskelisten min etter å ha sett den på nettet, men jeg hadde aldri testet den før. Veldig glad for at jeg fikk muligheten og fant en ny favoritt! 💕

Den er utrolig fuktighetsgivende, creamy og glinsende. Med svak duft av mint og en lett prikkende følelse blir selv mine tynne (nesten usynlige) lepper plumpende 💋 Kosten er liten og kompakt, som gjør det så mye lettere å lage den perfekte leppecombo med ulike nyanser og skyggeeffekter! Fargen er en nude lyserosa - hverken for varm eller for kald. Har allerede begynt å se hvilke andre farger jeg skal kjøpe fordi jeg liker den så godt 💖

Wow, for et fantastisk produkt! Vant Buxom sin Full-On
Full-On Plumping Lip Cream Pink Lady
Sofia
Beauty Pro
09/03/26-07:47

Jeg elsker helgene og velger alltid å dra ut. Min kveldslook ser slik ut. Til vanlig har jeg ikke mye tid til å sminke meg i hverdagen, og det passer seg heller ikke helt på jobb, så i helgene slår jeg meg løs. I hverdagen velger jeg en lett glød og BB-krem, men i helgene går jeg for full dekning med foundation, matt pudder for holdbarhet og løsvipper som gir et mer festlig og kveldsaktig uttrykk.

I tillegg brukte jeg parfymen Blanche Bête Les Liquides Imaginaires denne helgen. Det er en utrolig deilig, delikat og kremet duft med et innslag av røkelse. Jeg kommer til å fortelle mer om duften senere, så jeg holder litt på hemmeligheten enn så lenge

Jeg elsker helgene og velger alltid å dra ut. Min kveldslook
Mini Loose Setting Powder Translucent
Press On Falsies Spiky Kit 03 False Lashes 20 pcs
Elea
Beauty Pro
05/03/26-11:37

Hadde nesten glemt denne gamle foundartion-favoritten jeg fant nederst i sminkeskuffen, men nå får den plass i toalettmappen min igjen. Den er utrolig creamy og fuktighetsgivende, smelter praktisk talt inn i huden og lett å bygge opp der det trengs litt ekstra. Super å ha med seg på farten ettersom den kommer i stick-form 🖤

Hadde nesten glemt denne gamle foundartion-favoritten jeg
Skin Foundation Stick Warm Ivory
Anne
Beauty Beginner
04/03/26-16:39

Hei. It Cosmetics "Do It All Sheer Tint Face Balm " er overalt på YouTube nå - Når får dere denne inn ?

Hei.  It Cosmetics "Do It All Sheer Tint Face Balm " er