/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Elena
Beauty Pro
21/04/26-20:54
Min signature look ✨ Soft glam med glow, definerte øyne og nude lips er looken jeg alltid vender tilbake til. Jeg elsker hvordan mine favoritter fra Charlotte Tilbury gir en fresh, radiant og effortless finish. Dette er min go-to look fordi den får meg til å føle meg polished, selvsikker og “put together”, samtidig som den ser naturlig og elegant ut. Glød, hold og klassiske toner – dette er virkelig min ultimate signature look 💫
Min signature look ✨ Soft glam med glow, definerte øyne og
Exagger-Eyes Smokey Eye Kit Gift Box
Hollywood Glow Glide Architect Highlighter Bronze Glow
Beautiful Skin Radiant Concealer 1 Fair
Iryna
Beauty Pro
18/04/26-06:48
1 produkt på 3 måter 💛 Øyenskygge, rouge og leppestift 🤩⚡️
1 produkt på 3 måter 💛  Øyenskygge, rouge og leppestift
The Multiple Behave
Lene
Beauty Pro
16/04/26-14:12
Elsker denne settingsprayen fra Mac😍Huden føles fuktet, makeupen sitter lenge og man får en fantastisk glød✨Noen som har prøvd den?
Elsker denne settingsprayen fra Mac😍Huden føles fuktet,
B.09
Beauty Star
12/04/26-12:04(redigert 12/04/26-12:05)
Denne setting sprayen kommer jeg alltid til å kjøpe! Den er veldig bra for prisen og jeg syntes at den trenger mere hype, sminken blir i flere timer med denne her så jeg anbefaler den hvis noen vil prøve en billig men god setting spray :))
Denne setting sprayen kommer jeg alltid til å kjøpe! Den er
The Face Glue Setting Spray 60 ml
Stine
Beauty Pro
08/04/26-17:39

noen som har tips til en hydrerende colcealer? er tørr under øynene og sliter med at den tørker..

Elea
Beauty Pro
06/04/26-09:43

Noen her som har testet Nars Light Reflecting Eye Brightener og vil dele sin erfaring? ✨

Light Reflecting™ Eye Brightener Amulet
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
03/04/26-17:20(redigert 03/04/26-17:20)

Fikk Anastasia sitt brynspudder i bursdagsgave, og prøvde det for første gang i dag, og jeg liker det godt! Det er enkelt å jobbe med og å bygge opp fargen på bryna, samt å skape en slags dybde i bryna 🙌🏼 Er egentlig vandt med brynspenn, så dette var en ny opplevelse! Den kommer nok til å bli en go-to fra nå av, ja! ❤

Klikk på et svar for å stemme
Har du prøvd Brow powder duoen før? 🙌🏼
47stemmer
Ja, elsker den! ❤️
Nei, ikke enda! ❤️
Brow Powder Granite
Ragnhild
Beauty Pro
31/03/26-15:47

Månedens skjulte perle-tips er MACs Pro Locked Brow Gel, a.k.a. verdens beste fargefrie brynsgel. :D

Pro Locked-varianten er en oppgradering som har fått en ny og veldig annerledes børste enn hva som er tradisjonelt vanlig, og den fungerer veldig godt. Børsten trekker opp en passe stor mengde gel fra tuben, den er enkel å håndtere og gjør det enkelt å fordele gelen, og den diamantformede spissen er flott hvis du har behov for å justere litt noen steder.

Min erfaring med Pro Locked Brow Gel etter flere års bruk (siden den kom på markedet) er at brynene ser naturlige ut, gelen blir ikke hvit eller flasser, den holder hele dagen, og den tåler både svette og regn.

Pro Locked Brow Gel