/ Makeup-innlegg

Makeup-innlegg

Her kan du snakke om alt som handler om makeup med andre skjønnhetsentusiaster! 💄✨ Trenger du tips for en holdbar base, eller har du et sminketips du bare må dele? Bruk filtrene for å finne innholdet som interesserer deg mest!
Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club og basert på deres egne erfaringer. KICKS kontrollerer ikke om medlemmen har brukt eller kjøpt produktet.

Skriv noe
Nyeste
Classic Lady
Beauty Pro
15/06/26-14:43
Beauty Reset 💖 I dag har jeg ryddet i makeup vesken som er med meg i vesken ✨️ Jeg bruker ikke alle strikk og leppestifter på samme dag føler at det blir fort rotete 💞 Jeg pleier å bruke en leppestift om gangen og bytter heller farge annenhver dag 💖
Beauty Reset 💖  I dag har jeg ryddet i makeup vesken som er
Elena
Beauty Pro
15/06/26-13:22
✨ Beauty Reset – leppestiftene mine 💖 I dag tok jeg et lite beauty reset av leppestiftene mine 👀✨ Jeg gikk gjennom samlingen og ryddet bort de som var gamle, nesten tomme eller ikke lenger passer meg, og beholdt kun favorittene 🌸 Nå er det mye enklere å velge farge i hverdagen – og det føles så mye mer oversiktlig og fresh igjen 💫
✨ Beauty Reset – leppestiftene mine 💖 I dag tok jeg et lite
Michelle
Beauty Pro
15/06/26-05:01
Nå var det på tide med påfyll av min favoritt brow gel. Jeg har brukt Benefit 24-Hour Brow Setter – Transparent Eyebrow Gel i mange år, og dette er fordi den holder øyenbrynshårene på plass uansett hva!🩷
Nå var det på tide med påfyll av min favoritt brow gel. Jeg
24-Hour Brow Setter – Transparent eyebrow gel 7 ml
Elena
Beauty Pro
15/06/26-04:02
✨ Time-Saving Beauty Routine ✨ Når jeg har dårlig tid, velger jeg produkter som gjør mye med liten innsats. Min favoritt er CHANEL Rouge Coco Flash. Den er like enkel å påføre som en leppebalm, men gir både fuktighet, glans og en vakker farge med én påføring. Det gjør at jeg ser mer våken og fresh ut på bare noen sekunder – uten speil. Jeg kombinerer den med litt mascara og børstede bryn, så er morgenrutinen unnagjort på under fem minutter. Et enkelt triks som gjør en stor forskjell, spesielt på travle sommermorgener. ☀️💄
ROUGE COCO FLASH Colour, Shine, Intensity In A Flash
Classic Lady
Beauty Pro
13/06/26-12:29
Time - Saving Beauty Routine 🩷 Hvis man har glemt å ta med foundation på ferie, så kan concealer også brukes ✨️ På travle dager legger jeg kun concealer under øynene og litt ved siden av nesevingen. I tillegg kan man legge produktet som en base før øyenskygge 🌸 Elsker slike multiprodukter 💖
Time - Saving Beauty Routine 🩷 Hvis man har glemt å ta med
Classic Lady
Beauty Pro
12/06/26-05:17
Time Saving Beauty Routine 🌸 Hvis jeg har dårlig tid så velger jeg alltid å ta på mascara 🥰 Dette sminkeproduktet bruker jeg hver dag og det drysser ikke og holder hele dagen, selv med høye sommertemperaturer 🌞 Dette er den beste mascaraen synes jeg ❤️
Time Saving Beauty Routine 🌸  Hvis jeg har dårlig tid så
Elena
Beauty Pro
11/06/26-19:32
Time Saving Beauty Routine ⏰✨ Når jeg har lite tid, men fortsatt vil se fresh og glowy ut, går jeg alltid for en enkel og effektiv rutine – og her er min favoritt akkurat nå: CHANEL LES BEIGES HEALTHY GLOW SHEER HIGHLIGHTING FLUID 💫 Dette produktet gir huden en umiddelbar sunn glød uten at det krever mye innsats. Jeg bruker det alene på områder jeg vil fremheve for en naturlig “lit-from-within” look, eller blander det inn i foundation for en mer helhetlig glow. Perfekt når man vil spare tid, men fortsatt ha en luksuriøs og polished finish ✨ En liten beauty shortcut jeg alltid kommer tilbake til!
Time Saving Beauty Routine ⏰✨ Når jeg har lite tid, men
LES BEIGES HEALTHY GLOW SHEER HIGHLIGHTING FLUID Sheer Fluid Highlighter For A Luminous Healthy Glow For Face And Body
Classic Lady
Beauty Pro
09/06/26-09:03(redigert 09/06/26-09:05)
Time-Saving Beauty Routine ❤️ Det er ikke alltid man har tid til å legge full makeup ✨️ Da er mitt beautyhack å alltid bruke spf 50, eyeliner og en lipbalm 🌸 Det er ikke så mye som skal til for å føle seg litt bedre 🥰
Time-Saving Beauty Routine ❤️  Det er ikke alltid man har